Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

To τέλος του BDSM στην Ελλάδα

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 15 Ιουλίου 2016.

  1. thanasis

    thanasis Contributor

    Μόνο θυμηδία μου προκαλεί το κόνσεπτ του twue BDSM, όπως και οι αυτόκλητοι θεματοφύλακες αυτού.

    Ενώ συμφωνώ οτι παλιότερα το εδώ επίπεδο των συμμετεχόντων ήταν αρκετά υψηλό, με ελάχιστες εξαιρέσεις, η mparoyfologie έπεφτε σύννεφο, με τον καθένα να βλέπει παντού καρφιά, ανάλογα το σφυράκι που κρατούσε στα χέρια του (από Λακάν και Χάιντεγκερ, μέχρι καρατερίστες και φεμντομ ιδεασμούς μεγαλείου). Θεωρώ οτι το άνοιγμα του χώρου δεν θα βλάψει όσους βρίσκονται συνειδητά εκεί. Τουναντίον, γίνονται ζυμώσεις που θα επιρρώσουν τη διαδικασία της συνειδητοποίησης. Επίσης, από πότε το BDSM δεν περιλαμβάνει τόπηδες, μβοτομάτσα, ριγκερομπάνιζ, μαζοχιστές, κίνκυδες, κλπ; Αυτά είναι παγκόσμιες πρωτοτυπίες της χώρας μας.

    Το να ξερνάει ο χώρος όσους έρχονται να ανεμίσουν τις ελλείψεις τους (σε επίπεδο γνώσεων, εμπειριών, κανόνων ασφάλειας, θεμάτων εγκράτειας, ευγένειας, κλπ) αυτό είναι μια διαδικασία που συμβαίνει και τώρα και έχουμε και εδώ μερικά πολύ πρόσφατα παραδείγματα.

    Μακρυά από τον θανάσσι, λοιπόν, οι πουρίστες και δη όσοι αυτοανακηρύχτηκαν τέτοιοι. Με ενδιαφέρει να είναι αληθινοί και συνειδητοποιημένοι οι άνθρωποι με τους οποίους σχετίζομαι. Για τους υπόλοιπους, laissez faire, laissez passer.
     
  2. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Ω, με κάνετε και κοκκινίζω ...  
     
  3. brenda

    brenda FU very much

    Μάς τα παν κι άλλοι αυτά. Ίδρυσέ το! Γιατί περιμένεις από άλλους να βάλουν πλάτη για κάτι που εσύ θεωρείς σωστό ή καλή ιδέα? 
     
  4. Χμμμ.... κλειστες ομαδες υπηρχαν υπαρχουν και θα υπαρχουν.. για παρτη τους μεταξυ τους και πληρως ιδιωτικα...
    Το bdsm δεν εχει αρχη και τελος. Κοινοτητες ιντερνετικες που κλεινουν ανακυκλωνονται και ανοιγουν νεες ναι.
    Αλλα το bdsm ειναι κατι προσωπικο κατι που γεννιεται αναμεσα στους συμμετεχοντες ζωντανα..
    η ποιοτητα οριζεται απο τους συμμετεχοντες επισης..
    Τα φορουμ δεν ειναι bdsm ειναι το μεσον..
    οπως επισης ειναι οι επιλογες μας..
    Τοσο απλα
     
  5. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Είχα γράψει κάπου ότι το BDSM ζορίζει ενώ το e-BDSM αφορίζει.
    Κάτι τέτοιο έχομε και σε τούτο το νημάτιον.
     
  6. brenda

    brenda FU very much


    Μα πόσο δίκιο έχεις, αυτό θα έπρεπε να είναι το μότο μας νομίζω τελικά, η πραγματική φιλελευθερία...


    "Αφήστε τα ελεύθερα, αυτό θα έπρεπε να είναι το motto όλων των πολιτικών δυνάμεων, από τότε που ο κόσμος ήταν πολιτισμένος ... Το ότι δεν μπορούμε να μεγαλώσουμε παρά μόνο αν μειώνουμε τους γείτονές μας είναι ένας σιχαμερός τρόπος σκέψης! Μόνο η κακία και κακοήθεια της καρδιάς ικανοποιούνται δια τέτοιων αρχών και τα συμφέροντά μας είναι αντίθετα προς αυτό. Αφήστε τα ελεύθερα, για όνομα του θεού! Αφήστε τα ελεύθερα!''
     
  7. BaD_HabitS

    BaD_HabitS Regular Member

    για να τελειωσει κατι πρεπει πρωτα να υπαρχει
     
  8. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Το μόνο που μπορεί να αποτελέσει αφορμή από το κείμενο της Ντόρας είναι η αντίληψη πως κάτι δεν πάει καλά σε αυτό που λέμε βουδουσουμού στο ρομέικο.
    (Όλα τα υπόλοιπα είναι άνευ σημασίας και συνειδητά αποφεύγω να ασχοληθώ)...

    Μπορούν να υπάρχουν δυο αναγνώσεις για το θέμα:
    1. Επί της ουσίας, δηλαδή τα τι, πού, πότε, πώς, ποιοί, από ποιούς και για ποιούς, γιατί και για ποιον λόγο.
    2. Επί της διαδικασίας και του πρακτέου, δηλαδή τι έγινε για να λειτουργήσουν τα πιο πάνω.
    3. Αποτελέσματα από την όποια εφαρμογή των παραπάνω (1 & 2)

    Πριν απ' όλα:
    Μικρή αναδρομή βασισμένη σε προσωπικά βιώματα (περιγραφή).
    • Γνώρισα αυτό που σήμερα λέγεται βουδουσουμού το σωτήριον έτος 1975, στα 17 μου (ας είναι καλά η Καίτη).
    • Στα 25 μου είχα σαφέστατες ενδείξεις πως υπάρχουν καμιά 30αριά άτομα (μεγάλα παιδιά από κάθε άποψη) σε δυο-τρεις παρέες που ασχολούνταν με το θέμα (περίκλειστοι πυρήνες).
    Οι παρέες αυτές δεν είχαν κάποια συνάφεια επί της ουσίας με την τρέχουσα αντίληψη περί βδσμ όπως περιγράφεται εδώ και αλλού.
    Είχαν επαφές με κάποιες άλλες παρέες στο εξωτερικό. Αργότερα το επιβεβαίωσα, πέρασα, ψιλοάγγιξα μα δεν έκατσα...
    • Στη δεκαετία του '90 στο διαδίκτυο ανακαλύπτω μια ομάδα ατόμων) καμιά 35αριά, σε αλλοδαπό βουδουσουμικό site. Γνωριστήκαμε, ψιλοοσμωθήκαμε, αυτά.
    Με το IRC ποτέ δεν είχα καλές σχέσεις. Τότε έδινε και έπαιρνε και τα άτομα εκεί ουσιαστικά αποτελούν την αφορμή για αυτό το φόρουμ.
    • Μαθαίνω για αυτό το φόρουμ με το που έγινε, έριχνα καμιά ματιά, είχε κάμποσα πολύ ενδιαφέροντα και κάμποση υπερβολή (τουματσίλα -εκ του too much).
    Η συνολική συνισταμένη του δεν είχε να κάνει με αυτά που αναγνώριζα ως περιεχόμενο επί της ουσίας, αν και υπήρχαν πολύ καλοβαλμένα κείμενα με ζουμί. Έγινα μέλος εδώ το 2009.



    1. Επί της ουσίας

    • Όταν κάνουμε κάτι χρειάζεται να μπορούμε να προσδιορίσουμε τον λόγο και τον σκοπό που το κάνουμε.
    Δεν το κάνουμε για να το κάνουμε κι αν το κάνουμε, τεσπά, αν μη τι άλλο στην χειρότερη περίπτωση προσπαθούμε να ξεστραβωθούμε στον δρόμο.
    • Όταν δημιουργούμε ένα μέσον επικοινωνίας το έργο μας είναι η εξυπηρέτηση του κοινού μας, χωρίς κοινό δεν υπάρχει το μέσον.
    • Ακούμε και κατανοούμε το κοινό μας (διάδραση ή feedback λέγεται αυτό).
    • Δεν παρεμβαίνουμε, στην καλύτερη περίπτωση υπαινισσόμαστε ή συνιστούμε και θέτουμε σε κρίση στο κοινό την άποψή μας.
    • Διαμορφωνόμαστε μαζί με το κοινό μας εφόσον οι απαιτήσεις του είναι συμβατές με τον λόγο και τον σκοπό μας.
    (Για να εξηγηθώ, μέσον (όχι εργαλείο) επικοινωνίας ορίζεται ως οτιδήποτε μεταφέρει μηνύματα, έτσι στο πολύ χοντρικό).
    • Για όλα τα παραπάνω δημιουργούμε μηχανισμούς για να μπορούν να γίνονται.


    2. Επί της διαδικασίας και του πρακτέου

    Καταλαβαίνετε πως σε όλα τα φόρουμ που κατά καιρούς δημιουργήθηκαν, υπάρχουν σοβαρότατες ελλείψεις και κενά όσον αφορά στο (!).
    Επιγραμματικά:
    Δεν είναι σαφής ο λόγος και ο σκοπός, τα ελάχιστα σημεία που είναι προδιαγεγραμμένα δεν μπορούν εξ αντικειμένου να υποστηριχτούν σε βάθος και με συνέπεια, γίνεται αντιληπτή η όποια παρέμβαση ακόμα και όταν δεν συνιστά παρέμβαση (γίνεται αντιληπτή ή προσλαμβάνεται ως παρέμβαση), κατά συνέπεια δεν μπορεί να συνδιαμορφωθεί διότι δεν μπορεί εξ αντικειμένου να ακούσει ή ακούει επιλεκτικά μέρος του κοινού ή τον ίδιο τον εαυτό του ως οντότητα.
    Νομίζω πως δεν χρειάζεται να επεκταθώ.


    3.
    Αποτελέσματα από την όποια εφαρμογή των παραπάνω:

    • Ανεξέλεγκτη είσοδος του οποιουδήποτε "είδε φως και μπήκε". Μηδενικό πρακτικά screening.
    • Υποτυπώδης έλεγχος σε ό,τι γράφεται. Κατά συνέπεια η όποια επέμβαση τουλάχιστον παρεξηγείται.
    • Έλλειψη μηχανισμών για τα παραπάνω. Από μοντερέσιο μέχρι συμμετοχική προειδοποίηση λόγω του ότι ο όγκος του ξεπερνά την όποια δυνατότητα στοιχειώδους ελέγχου.
    • Μικρή διασφάλιση των μελών του από τα ίδια τα μέλη σε θέματα απόρρητου στοιχειωδώς (πχ δεξί κλικ), άρα δυνητικά απ΄όλους.
    • Πρακτικά πλήρης πρόσβαση του συνόλου των κειμένων στους εκτός (μη μέλη)

    Όπως καταλαβαίνετε η όποια δράση, αν ήθελε κάποιος να κάνει κάτι γι' αυτό, περιλαμβάνεται στα 1 και 2.


    Η προσωπική μου άποψη.
    Οι διαπιστώσεις είναι σημαντικές ως εργαλείο για περαιτέρω ενέργειες/δράσεις.
    Η λογική "εγώ τα είπα και κόψτε τον λαιμό σας" είναι η λογική και ο ορισμός συμπεριφοράς του Βλάκα και έχει αποκλειστικά και μόνον ιδιοτελή, προσωπικότατα κίνητρα.
    Χρειάζεται ή να συνοδεύεται τουλάχιστον από έστω και ατελώς διατυπωμένη πρόταση, έστω ιδέα...

    ΥΓ:
    1. Δεν θα τα ανέφερα ποτέ όλα αυτά αν δεν υπήρχε αυτό το νήμα του παλιο @espimain , που λειτούργησε ως αφορμή...
    2. Το να αναφερθώ σε άτομα ή πρακτικές που με ενοχλούν, δεν έχει κάποιο νόημα, αποφεύγω να προσωποποιώ, αν και συνήθως οι υποθέσεις εργασίας μου τσιρίζουν ad hominem, που με αφήνει αδιάφορο.
    3. Είναι όλα αυτά τα "εξ όνυχος τον λέοντα", που αναφέρθηκαν σε όλα τα ποστ, που δηλώνουν το κλασικό εν Ελλάδι "οποιος δεν θέλει να ζυμώσει, αγοράζει από τον φούρνο"...
    4. Το ότι αυτό το φόρουμ και τα όποια άλλα πάσχουν από αυτά που περιέγραψα δεβ σημαίνει πως δεν τους αναγνωρίζεται, και με το παραπάνω, η συνεισφορά τους στο θέμα. Και με το πολύ παραπάνω θάλεγα.
    5. Το ερώτημα "κόκκινος η ειδικός" είναι ψευτοδίλημμα. Απαιτούνται και οι δυο και ένας τρίτος που θα τους μαζεύει να μη ξωκείλουν...
    6. Ξεβρακωθείτε! Κάνει καλό! Κάτι ξέρουν οι γυμνιστές, άλλωστε!
     
    Last edited: 15 Ιουλίου 2016
  9. tithon

    tithon Contributor

    οι τρίτοι, οι απ' έξω, όλα ίδια τα βλέπουν, ανοίγουν και την πόρτα και μπαίνουν.
    διαφορές σαφείς υπάρχουν, κοινές περιοχές και αλληλεπικαλύψεις επίσης.
    στην πραγματικότητα ευθείες γραμμές και σαφή όρια δεν υπάρχουν, μόνο κρίσιμες τιμές, όποιος χρειάζεται γραμμές τις ζωγραφίζει.
    η καλύτερη ποιότητα προκύπτει απ τη σύγκριση με τη μέση ποιότητα.
    με κάνεις να στενοχωρώ τη @brenda
     
  10. conner

    conner Contributor

    Δείτε αυτό!!!
    Νέα από τον κόσμο των διαταραχών!!!!


    Σχεδόν είκοσι χρόνια μετά την προηγούμενη έκδοση, η παρούσα έκδοση του DSM είναι φυσικό να περιλαμβάνει μερικές καινοτομίες στην ταξινόμηση, την ορολογία και, κυρίως, στις ομάδες των κριτηρίων. Άλλωστε, η διάθεση των εκδοτών να καινοτομήσουν φαίνεται ήδη από τον τίτλο, όπου εγκαταλείπεται η αρίθμηση με λατινικούς αριθμούς.
    Στην ταξινόμηση παύει να υπάρχει το σύστημα πολυαξονικής εκτίμησης, οπότε καταργείται ο Άξονας II της προηγούμενης έκδοσης χωρίς να αλλάζει τίποτε ουσιαστικό στις διαταραχές που τον αποτελούσαν. Μια άλλη σημαντική αλλαγή είναι η δημιουργία τριών νέων ενοτήτων με τις διαταραχές που προηγουμένως περιλαμβάνονταν στην ενότητα "Αγχώδεις Διαταραχές". Η ενότητα "Διαταραχές της Διάθεσης" του DSM-IV καταργείται και στη θέση της εμφανίζονται δύο νέες ενότητες, οι διπολικές και συνδεόμενες διαταραχές και οι καταθλιπτικές διαταραχές.

    Επίσης, καταργείται η ενότητα "Σεξουαλικές Διαταραχές" και αυτονομούνται σε τρεις ξεχωριστές ενότητες οι σεξουαλικές δυσλειτουργίες, η δυσφορία γένους (πρώην διαταραχή της ταυτότητας του γένους) και οι παραφιλικές διαταραχές (πρώην παραφιλίες). Η νέα ενότητα της δυσφορίας γένους και η επιλογή της νέας ονομασίας υποδηλώνουν και μια αλλαγή στη στάση της Αμερικανικής Ψυχιατρικής Εταιρείας που θυμίζει ανάλογες αλλαγές σε σχέση με την ομοφυλοφιλία παλιότερα.

    Στην ορολογία υπάρχουν αρκετές και σημαντικές καινοτομίες. Μια από αυτές είναι η εισαγωγή του όρου "αδυναμία" στη θέση του όρου "καθυστέρηση". Στο εξής, λοιπόν, θα μιλάμε για νοητική αδυναμία και όχι για νοητική καθυστέρηση. Επίσης, στη θέση του (ελληνικής καταγωγής) όρου "υποχονδρίαση" επιλέγεται η ονομασία "διαταραχή άγχους ασθένειας".
    Μετά από πολλή σκέψη αποφασίσαμε στην ελληνική μετάφραση να αντικαταστήσουμε τον όρο "Παθολογική Χαρτοπαιξία" με τον όρο "Διαταραχή Τζόγου" για δυο κυρίως λόγους. Πρώτον γιατί η συγκεκριμένη διαταραχή δεν αφορά μόνο στη χαρτοπαιξία και δεύτερον γιατί η λέξη "τζόγος" καλύπτει όλο το φάσμα των σχετικών συμπεριφορών και χρησιμοποιείται ήδη ευρέως από δομές που έχουν σαν στόχο τη θεραπεία της διαταραχής, όπως, για παράδειγμα, οι Ανώνυμοι Τζογαδόροι.
    Τέλος, θα ήθελα να ευχαριστήσω όλους τους εργαζόμενους στις Ιατρικές Εκδόσεις Λίτσας για την εξαιρετική συνεργασία και την καλή διάθεση σε όλα τα στάδια προετοιμασίας αυτής της έκδοσης.
    Κώστας Γκοτζαμάνης, Ψυχίατρος (Από τον πρόλογο της ελληνικής έκδοσης)
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @espimain : Οι διαφωνίες μου με την, δι' αντιπροσώπου, νηματοθέτρια είναι γνωστές και καταγεγραμμένες δημοσίως, συνεπώς περιττό να επανέρχομαι σε αυτές. Αρκούμαι να υπενθυμίσω, όπως το έκανα δημοσίως και στην ίδια, τα κάτωθι:

    From Screw the Roses, Send Me the Thorns - the first book ever written on BDSM a long time ago.

    BDSM - Once upon a time this was all called Sadomasochism (SM, S/M or S&M) and the players were all deemed very bad, sick, perverted people. We were just people though, as horny as everyone is, with a little kink to make us special. But some of us didn't want to be called sick, bad perverts and these people invented names like Dominance and Submission (D&S, DS or D/s), Love Bondage (Love Bondage) and Bondage and Discipline (B&D) to make themselves and the pleasure police think that what they did was different from what those sad, twisted, nasty old sadomasochists did, no no! Then we all got online with our personal computers (well, a lot of us did) and began doing what people do best when they're not having sex: argue. For months arguments about labels for our kinks clogged up the computer networks.
    Finally, the term BDSM was born. This made many kinky people happy because it incorporated Bondage and Discipline (BD), Dominance and Submission (DS) and Sadomasochism (SM). We told the Love Bondage set that we loved them very much. To prove it, we tied them all up and dumped them in a deserted warehouse in East L.A. where we kept them bound in a circle whining Barry Manilow tunes from behind their gags. Did the arguments stop? Fat chance. Most of us, though, have found other things to argue about between sexual encounters.

    Σημ: Δια του λόγου το αληθές και μόνον, όχι, το εν Ελλάδι BDSM, ακόμη και στην διαδικτυακή του μορφή, δεν ξεκίνησε το 2005, τότε το ανακάλυψε η ίδια και το γνωρίζει, όπως πιθανότατα γνωρίζει εξ ακοής το τι υπήρχε πριν και πως λειτουργούσε, αν δεν το γνωρίζει δεν έχει παρά να ρωτήσει ξέρει ποιόν.
     
  12. brenda

    brenda FU very much

    Δεν θα το έλεγα. Μην νομίζετε. Δεν στεναχωριέμαι τόσο εύκολα. Κρατώ την στεναχώρια μου για τα πραγματικά δυσάρεστα της ζωής και εκείνα με επιφύλαξη. Κάντε δουλειά σας, εγώ πολλάκις συμφωνώ μαζί σας και χαίρομαι την επιχειρηματολογία σας. Ωστόσο, δεν χρειάζεται να συμφωνούμε σε όλα, κάπου λογικά θα διαφωνούμε κι όλας.