Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εχουν Οι Κυριαρχοι δικαιωμα να τιμωρουν?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Marqui, στις 4 Αυγούστου 2006.

  1. vussinada

    vussinada ελεγχόμενη Contributor

    Ευχή ή κατάρα ήταν τώρα αυτό; 
     
  2. Είναι προσβλητικό αυτό που έγραψες.
    Και για τους Κ και για τα υ.
    Ακόμη και η αστεία φατσούλα δε το σώζει.
     
  3. vussinada

    vussinada ελεγχόμενη Contributor

    Δε καταλαβαινω πως μπορει να ειναι προσβλητικο αυτο.
    Μαλλον το μεταφραζεις πολυ διαφορετικα απο οτι το ειπα.
    Ποτε δε προσβαλω κανεναν,δεν ειναι της ιδιοσυγκρασιας μου.
     
  4. Υπαρχουν ανθρωποι που ασχολουνται πραγματικα με το bdsm.
    Που από τα μικρατα τους,ξέρουν τι θέλουν και πώς το θέλουν και δεν περιμένουν μια χαζοταινια να τους ξυπνησει την περιεργεια για το bdsm.
    Ε,λοιπόν,αυτοί δε ζουν με καμία ψευδαισθηση.
    Οι Κ έχουν τον πραγματικό έλεγχο και τα υ τον δίνουν γιατί δε μπορούν να κάνουν αλλιώς.
     
  5. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Η λογική ακολουθία είναι αιτία-γεγονός(παράπτωμα/σφάλμα υ)-σκοπός-μέσο (τιμωρία)-αποτέλεσμα.
    Εξαρτάται από το πώς επιθυμεί να απεικονισθεί γραμμικά η εξέλιξη της σχέση.
    Εάν η απεικόνιση που επιθυμούμε είναι από το σημείο Α στο σημείο Β σε μια ευθεία (έστω τεθλασμένη) και δη ανοδική πορεία, τότε οι απαντήσεις στα ερωτήματά σας κατά σειρά είναι 1. ναι (όπου το "εγκληματικό" ταυτίζεται με την αποτυχία επιλογής του μέσου, κατ' ανάγκη δε και την αποτυχία επίτευξης του σκοπού), 2. ναι και 3. η απάντηση του post #38.

    Εάν υπάρξει ηδονισμός, η λογική ακολουθία στο τμήμα σκοπός-μέσο-αποτέλεσμα αρχίζει να καμπυλώνεται, με αποτέλεσμα αργά ή γρήγορα η γραμμικά απεικόνιση να επιστρέφει στο σημείο Α, περνώντας ή μή από το σημείο Β.
    Και προσωπικά δεν υπάρχει τίποτα που να με απωθεί περισσότερο από την επανάληψη του αυτού σφάλματος.

    Εδώ έγκειται και η διαφωνία μου με τον @MasterJp : στο "(μέχρι στιγμής) της αρέσει". Εάν επεδίωξε την τιμωρία και έστω μέχρι στιγμής της αρέσει, θα επαναλάβει εσκεμμένα ή όχι το σφάλμα, για να ξαναβιώσει έστω το "μέχρι στιγμής".
    Η θέση μου είναι ότι εάν ο Κ. αποφασίσει να τιμωρήσει, θα πρέπει να είναι τέτοια η τιμωρία, που να αποκλεισθεί έστω και το "μέχρι στιγμής".
     
  6. vussinada

    vussinada ελεγχόμενη Contributor

    Πραγματικο ελεγχο κανεις με τιποτα δεν εχει γιατι
    ο ελεγχος απο μονος του ειναι ψευδαισθηση και αυτο ασχετως με κ και υ.
    Ειναι ενας γενικος αγραφος νομος της φυσης.
    Δε γνωριζω αυτους που λες οτι μπηκαν στο χωρο λογω ταινιας αλλα καλο θα ηταν να μην απαξιωνουμε...ο καθενας διερευνα για δικους του λογους κι αυτο ειναι παντα σεβαστο και η αφορμη να ψαξεις εχει την ιδια ισχυ οποια κι αν ειναι.
    Εαν υπονοεις οτι εγω μπηκα απο ταινια που καταλαβαινω σε ποια θα αναφερεσαι,την εχω δει αλλα δε με αγγιξε.
    Δεν ειπα οτι ζειτε σε ψευδαισθηση κι απορω πως μπορει να βγαινει αυτο το συμπερασμα.
    Απο την αλλη πολλα πραγματα ειναι ψευδαισθηση αλλα τα χαιρομαστε και δεν υποτιμουνται επειδη ειναι ψευδαισθηση.
     
  7. Αυτό που εγώ αντιλαμβάνομαι,σε σχέση με σένα,είναι πως δεν έχεις βιώσει ουσιαστική σχέση bdsm(μην το εκλαβεις σαν απαξίωση αυτών που έχεις ζήσει,είναι σεβαστά απ'ολους).
    Σου εύχομαι να το ζήσεις.
    Τότε θα καταλάβεις ποιά ήταν η δική σου ψευδαίσθηση.
    Το ότι δε χωράει στο δικό σου μυαλό,δε σημαίνει πως δεν υπάρχει κιόλας.
    Άσε εμάς που το βιώσαμε,να ξέρουμε κάτι παραπάνω.
     
  8. mixalhs_29

    mixalhs_29 New Member

    δεν θα το καταλαβει γιατι απλα δεν εχει ζησει τιποτα από ολα αυτά δεν εχει καμια εμπειρια...ότι γραφει είναι όλα στην θεωρια....βλεπω ότι τους τεευταιους μηνες εχουν κανει εγγραφη ανθρωποι που δεν εχουν ουτε μια ουτε ΜΙΑ εμπειρια στο χωρο αυτό...το καταλαβαίνεις ανετα από τα λεγομενα τος και αλλα μιλησεις προσωπικα στο λενε...και τους βλέπεις σε όλα τα νηματα γραφουν από εδώ γραφουν από εκει....εχουν αποψη για όλα και τα ξερουν όλα....αμα τους γυρισεις αναποδα δεν θα πεσει τιποτα....δεν κατηγορω κανεναν απλα την αποψη μου λεω μονο.
     
  9. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    Τον ΦρόΫντ μου μέσα (φαντάσου να του μιλούσε κάποιος για τις υποτακτικές γυναίκες) και μετά να του έβαζε να δει αυτό



    Στο θέμα τώρα, η τιμωρία εμπλέκει και τους δύο, είναι ιδιαίτερα οδυνηρή και για τους δύο. Το υ τιμωρείται για την εκτέλεση, το Κ για την μέθοδο. Μετά την τιμωρία, είναι το Κ που θα πρέπει να μάθει στο υ πώς να εκτελεί ορθά!! Ή θ᾽αλλάξει/τροποποιήσει την μέθοδο.

    Στο ερώτημα, ναί το Κ έχει το δικαίωμα να τιμωρεί και το υ το δικαίωμα να τιμωρείται.
     
  10. Χαχαχαχαχα πες το και στη καθηγητρια μου που μας ειχε ζαλισει και το πλασαρε για δικη της θεωρια!!!  
     
  11. vussinada

    vussinada ελεγχόμενη Contributor

    Δε χωραει στο δικο μου μυαλο;
    δηλαδη εχω μικρο μυαλο,λες 
    Μπορει και να χεις δικιο αλλα μη με εκθετεις ετσι 

    Καταλαβαινω πως πηρατε τα οσα εγραψα.
    Εγω απλως εδωσα μια αλλη οπτικη,
    ελευθερη απο ορους κι εννοιες.
    Δεν ηθελα να θιξω κανεναν και καμία κατηγορια,ουτε
    κι εκανα τον ξερολα σαν αυτους που αναφερεται ο @mixalhs_29
    Δε θα κατσω να μιλησω για την απειρια και την εμπειρια και τις αποψεις γιατι το εχω ηδη κανει αλλου...
    Το νημα απ το τιτλο του και μονο φανηκε να ειναι ανοιχτο σε φιλοσοφικες συζητησεις.
    Εκανα λαθος μαλλον.
    Συνεχιστε να απαντατε σε ρεαλιστικα επιπεδα για το αν εχει δικαιωμα ο κ να τιμωρει.
    Αναρωτιεμαι πως εξ αρχης το ερωτημα του νηματος δε προσεβαλε.
     
  12. brenda

    brenda FU very much

    Η ισορροπία της ασυμμετρίας αποκαθίσταται όντως μέσω της τιμωρίας.
    Ως δεδομένο λαμβάνω ότι η τιμωρία επιβάλλεται λόγω άρνησης εκτέλεσης εντολής ή ασυνέπειας από την υ πλευρά και όχι λόγω αδυναμίας εκτέλεσης για οποιονδήποτε υπαρκτό λόγο.

    Η υποσημείωσή μου είναι ως προς την ευθύνη του Κυρίαρχου, πράγμα θεωρητικά αυτονόητο, ωστόσο ζωτικής σημασίας όταν επιβάλλεται μία τιμωρία.
    Πρέπει να υπάρχει πλήρης και ολοκληρωτική ευθύνη σχετικά με την δικαιοσύνη της, την αντιστοιχία της με την άρνηση ή την ασυνέπεια, την πέραν πάσης αμφιβολίας βεβαιότητα ότι δεν επρόκειτο για αντικειμενική αδυναμία εκτέλεσης της εντολής ή παραβίασης όρων και τελευταίο και βασικότερο ότι το είδος της σχέσης -εν προκειμένω του προσωποποιημένου D/s-, την επιτρέπει ή ακόμη και την επιβάλλει.

    Σαφώς λοιπόν και έχει δικαίωμα να τιμωρεί, σαφώς και δεν λογοδοτεί σε κανέναν παρά μόνο στον εαυτό του εφόσον το είδος του D/s που έχει ξεκάθαρα προτείνει και προσυμφωνήσει την εμπεριέχει, ωστόσο είναι υπόλογος των επιλογών του και των συνεπειών τους σε όλα τα επίπεδα.

    Οι συνειδητοποιημένοι Κυρίαρχοι κατά την γνώμη μου σταθμίζουν τα πάντα, επεξεργάζονται σοβαρά και αντικειμενικά τους λόγους, τον τρόπο επιβολής, το είδος και την αντιστοιχία τής τιμωρίας με το εκάστοτε ''πειθαρχικό παράπτωμα'', μηδενών εξαιρουμένων της καύλας και των επιθυμιών τους.
    Γιατί κατ΄εμέ, πρώτα και πάνω απ΄όλα οι Κυρίαρχοι οφείλουν να είναι Κύριοι και Κυρίες, με όλη την σημασία των λέξεων.