Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Politically correct: Μήπως το έχουμε παρακάνει;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος margarita_nikolayevna, στις 24 Αυγούστου 2016.

  1. Να υπενθυμιζω ότι είμαστε σε bdsm φόρουμ στην ενότητα "Σεξ και σχέσεις". Οποιοιδήποτε πολιτικοί προβληματισμοί μπορουν να φιλοξενηθούν σε άλλους διαδικτυακούς χώρους.
     
  2. Circe

    Circe Lemon zest

    Πόσο δίκιο έχεις!
     
  3. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    @gaby Διαμάντι το ποστ στο νήμα! Ευχαριστώ ειλικρινά!

    Ισχύει δυστυχώς...
     
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Δεν το πήρα προσωπικά  

    Ως προς το 01., ξεκαθάρισα από την αρχή πως σαφώς και υπάρχει ο εκφοβισμός, οι κακοποιητικές συμπεριφορές και πολλά άλλα δυστυχώς. Και ναι όντως τα παραδείγματα που αναφέρεις δεν είναι αυτό που εγώ ονόμασα "πειραματισμό". Και ναι δυστυχώς υπάρχουν, έχεις δίκιο.

    Ως προς το 02. η βία γεννά βία, και πάλι δυστυχώς, και για αυτό οι θεωρίες των εκάστοτε δυο άκρων δεν με εξέφρασαν ποτέ...
     
  5. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Όταν ξεφεύγει από τα όρια ζεύγους συναινούντων ενηλίκων, ναι.

    Της υγιούς ναι βεβαίως.
    Της πολιτικοκορεκτίλας δυστυχώς όχι.

    Βεβαίως! Το δικαίωμα της αυτοδιάθεσης του άλλου...
     
  6. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Δυο παραδείγματα λοιπόν περί του κακού (κατ’ εμέ) politically correct:

    (Άσχετα με το «χώρο» και τα δυο)


    Παράδειγμα 1

    Το παράδειγμα αυτό δεν ανήκει σε μένα, είναι του Αφεντικού αλλά πήρα τα πνευματικά δικαιώματα να το μεταφέρω εδώ  

    *Ο Κύριος θεωρεί το vegetarianism εντελώς χαζό. Προσωπικά το βρίσκω κάτι αδιάφορο, μια επιλογή που κάνει κάποιος και ως τέτοια είναι σεβαστή αλλά με ενδιαφέρει περίπου όσο το τι χρώμα θα βάψει τα μαλλιά του.

    Όμως, υπάρχουν οι περιπτώσεις εκείνες των vegeterians που προσπαθούν να πείσουν όλους τους υπόλοιπους που τρώμε κρεατάκι ότι κάνουμε περίπου έγκλημα.

    Και δώστου μαθήματα ηθικής...

    Το ενοχλητικό κατ’ εμέ δεν είναι η επιλογή της χορτοφαγίας βεβαίως (εξάλλου εγώ τις τρώω τις πρασινάδες;;  ). Και πέρα από την όποια πλάκα είναι βεβαίως σεβαστή.

    Ωστόσο μου είναι αδιανόητο οι άνθρωποι αυτοί να θεωρούν ότι έχουν ηθικό πλεονέκτημα έναντι των υπολοίπων.

    Στα πλαίσια λοιπόν της κακώς νοούμενης πολιτικοκορεκτίλας, οι άνθρωποι αυτοί αφήνονται ελεύθεροι να αναπτύσσουν αυτά τα επιχειρήματα, με τους υπόλοιπους να αισθάνονταν συχνά ενοχή γιατί ε, τι να κάνουμε, κακό είναι να τρως κρέας αλλά να μωρε που μου αρέσει αν και το σωστό θα ήταν να μην...


    Παράδειγμα 2

    Μητρικός θηλασμός. Χωρίς αμφιβολία το να θηλάσει μια μαμά το μωρό της είναι κάτι που συμβάλλει σημαντικά και θετικά στην υγεία του.

    Πολλά μαιευτήρια πλέον, όπως και σχεδόν όλα τα βιβλία για μέλλουσες μαμάδες έχουν το μητρικό θηλασμό ως παντιέρα λέγοντας πως οι μητέρες που επιλέγουν να μη θηλάσουν τα παιδιά τους είναι «κακές» (δεν λένε αυτή τη λέξη αλλά όλες τις συνώνυμες), αδιάφορες, ενδιαφέρονται περισσότερο για τον εαυτό τους παρά το παιδί κλπ

    Έτσι οι μητέρες που επιλέγουν να μην θηλάσουν «απολογούνται» για αυτή τους την επιλογή ή πολύ συχνά νιώθουν τύψεις και ενοχές.

    Ωστόσο, για λόγους πολιτικοκορεκτίλας, δεν υπάρχει κανένας δημόσιος αντίλογος που να αναφέρει πόσο δύσκολη διαδικασία είναι ο θηλασμός, πόση ενέργεια, χρόνο, κόπο και πολλά άλλα απαιτεί. Που μπορεί μια γυναίκα για τον α ή β λόγο να μην μπορεί να τα καταβάλλει.
     
  7. _voltage_

    _voltage_ Ιδιόκτητη. Contributor

    @margarita_nikolayevna Ίσως σε βοηθούσε να τα δείς όλα αυτά εντός κάποιου κοινωνικού πλαισίου και κυρίως χωροχρονικού πλαισίου  
     
  8. Iagos

    Iagos Contributor

    Μουσικό διάλειμμα....

    Καλή σας ακρόαση....



    Αντιλαμβάνεστε φαντάζομαι αγαπητοί σύνκαυλοι πως το πρόβλημα δεν είναι ο Ζαμπέτας αλλά ο όχλος που φωνασκεί από κάτω ως αγέλη άλογων ηλιθίων....

    Αν αυτό το τραγούδι κυκλοφορούσε σήμερα και πάλι μια αγέλη άλογων ηλιθίων θα έκανε σαματά στα δίκτυα κοινωνικής δικτύωσης και άλλα αντάρτικα λημέρια του πολιτικά ορθού διαδικτύου...

    Την μπλέμπα την πας εκεί που θες...

    Της πουλάς ότι θες και αγοράζει αυτό που θες....

    Τα τελευταία χρόνια την ντύνεις με συνολάκι πολιτικού ορθολογισμού και την ελέγχεις...

    Το τελευταίο στάδιο της πρέζας του πολιτικά ορθού είναι το να αποκαλούμε τον μπάτσο "κύριο αστυνομικό".

    Μετά από αυτό, πιο πολιτικά ορθός πεθαίνεις...
     
    Last edited: 3 Σεπτεμβρίου 2016
  9. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Θεωρώ την πολιτική ορθότητα, φασισμό. Τους λόγους γι αυτό τους εξηγεί πολύ καλύτερα ο Κάρλιν.
    Αντί να ασχολούμαστε με την ουσία ασχολούμαστε με το φαίνεσθε ανάλογα με το πως το όριζουν κάποιοι.
    Και η ουσία είναι η ανάπτυξη συνειδήσεων είναι η εξέλιξη και ευρεία μόρφωση, ώστε να θεωρείται αυτονόητος ο σεβασμός και η αποδοχή της διαφορετικότητας.
    Γι αυτό και αντιδρώ στην πολιτκή ορθότητα αυθόρμητα αρνητικά. Όπως αντιδρώ σε οτιδήποτε υποκριτικό και ψεύτικο.

     
    Last edited: 3 Σεπτεμβρίου 2016
  10. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Η χρήση της γλώσσας είναι πολιτική υπόθεση. Οι λέξεις κρύβουν ιδέες και οι ιδέες, συνείδηση.
     
  11. brenda

    brenda FU very much

    Νομίζω ότι το πρόβλημα του ορισμού της πολιτικής ορθότητας ξεκινάει από την σύγκριση της ελληνικής κοινωνίας με την αμερικανική και άλλες δυτικές κοινωνίες, που έχουν άλλες ισορροπίες και προσλαμβάνουσες, άλλα ιστορικά και κοινωνικά δεδομένα.

    Ο μπάτσος για μένα και για πολλούς φαντάζομαι από μας, θα είναι πάντα μπάτσος, νομίζω ότι μέχρι και οι ίδιοι, δεν προσβάλλονται απαραίτητα με τον χαρακτηρισμό, τον αποδέχονται σε κάποιο βαθμό, καθώς είναι συνυφασμένος με την -ενδεχομένως υπερβολική ή αχρείαστη- χρήση βίας ιστορικά, αλλά σε κάθε περίπτωση το χρησιμοποιούμε υποτιμητικά και έχει επικρατήσει έναντι του ''αστυνομικός'', σε ίδιο βαθμό ενδεχομένως με το cop, των βρετανο-αμερικανικών διαλέκτων παγκοσμίως, το οποίο επίσης έχει σαφώς υποτιμητική έννοια και χρήση, έναντι του police officer κλπ.
    Κάποια στιγμή σε μία συναυλία με την Σπείρα-Σπείρα, ο Κραουνάκης είχε κάνει την παράφραση των στίχων ενός γνωστού τραγουδιού που είχαμε ακούσει από την Μαρινέλλα, ''Η αγάπη μας'', σκορπίζοντας άφθονο και αυθόρμητο γέλιο στο κοινό, -σημείωση ότι κατά πάσα πιθανότητα το κοινό δεν αποτελούνταν από ρατσιστές, ούτε από πολέμιους του ορθού πολιτικά λόγου, δηλαδή η πλειοψηφία των ανθρώπων στην Ελλάδα θαρρώ-, μεταξύ των οποίων και σε μένα και την παρέα μου. Μετά διαπίστωσα ότι γενικά είχε πιάσει την αγάπη και την είχε αντικαταστήσει με τον αράπη, σε σατιρική προσέγγιση του θέματος. Δεν είδα κανείς να θίγεται ή να τον κατηγορεί για μη ορθό πολιτικό λόγο, λογικά επειδή είναι προφανές ότι πρόκειται για σάτιρα και δεν διέπεται από ρατσιστικές προθέσεις.
    Για του λόγου το αληθές, σάς βάζω και το αντίστοιχο βινδεάκι.
    Ποιος ξέρει, μπορεί να είχε μπει μέσα στον δημιουργό το πνεύμα του Ζαμπέτα και να τον οδήγησε ως εκεί... 
    Αγάπη Αράπη μου, λοιπόν...
     
  12. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Εχω την εντύπωση πως σήμερα ενας μπάτσος δεν θα θιγόταν τόσο αν τον αποκαλούσες "μπάτσο" ,όσο αν τον φώναζες "Μπαλούρδο"...