Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

The one True BDSMer λοιπόν

Συζήτηση στο φόρουμ 'Νέοι στον χώρο του BDSM' που ξεκίνησε από το μέλος _voltage_, στις 31 Αυγούστου 2016.

  1. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @folha : εσείς το θεωρείτε;
     
  2. Vagelis84

    Vagelis84 New Member

    Εγώ πάντως αυτό που συνηδειτοποιώ είναι ότι οι περισσότεροι -περισσοτερες προσπαθούν να ταμπελοποιήσουν ντε και καλά τα ένστικτα και παθοι τους και να τη βρίσκουν κουβεντιάζοντας on line.. Sorry αλλά προσωπικά είμαι της παλιάς σχολής σε αυτα και θεωρώ ότι ναι μεν είναι καλό ή συνομιλία στην οθόνη με ανθρώπους που έχουν τα ίδια γούστα με σένα αλλά είναι άκρως ελλιπής, αν δεν έχεις απέναντι σου τον άλλο να τα λέτε όπως πρέπει..
    Ευτυχώς που γίνονται αυτές οι συγκεντρώσεις για να μπορούμε να επικοινωνούμε καλύτερα.
     
  3. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    οχι, καθολου κακο δεν ειναι. ισα ισα που εχεις και πολυ περισσοτερες επιλογες...


    @MasterJp ωραιο το κειμενο, nostalgic, αλλα θα διαφωνησω...

    Κανεις δεν εισεβαλε στα συνορα σας. Κανεις δεν μπηκε στην κλειστη κοινωνια που ησασταν με το ετσι θελω και σιγουρα κανεις δεν ανανγκαζει κανεναν old-schooler να παιζει μπαλα στα ανοιχτα φορα που μπαινει οποιος ναναι. Η πορτα απ οπου μπορει καποιος να 'εισβαλει' ειναι ορθανοιχτη. Την αφησατε εσεις ορθανοιχτη για τους δικους σας λογους. Επισης, εχω ακουσει οτι υπαρχουν και σημερα παρεες που παιζουν σε κλειστο κυκλο μακρυα απ τα φορα. Οποτε αυτη η επιλογη υπαρχει ακομα και σημερα.

    Πολλες φορες αισθανομαστε μια νοσταλγια για καταστασεις που εχουμε ζησει και περιοδους της ζωης μας. Στρογγυλευουμε καπως τα πραγματα. Θυμομαστε μονο τα καλα. Προσωπικα δεν ειμαι πολυ παλιος στο χωρο, απ την εποχη του mirc και του pathfinder. Μετα βρηκα εκτος χωρου αυτο που ηθελα και δεν ξαναμπηκα για χρονια. Δεν ξερω πως ηταν για σας τα πραγματα τοτε. Εγω παντως, τουλαχιστον στην πλευρα της γυναικιας κυριαρχιας τα θυμαμαι πολυ μιζερα. Μαυριλα! Τωρα δηλαδη ειναι απειρως καλυτερα.
     
  4. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Καλή μου @Θρυαλλίς : https://www.greekbdsmcommunity.com/threads/Μην-κατουράς-σε-ξένο-τοίχο.39795/

    "
    Πού πού πού πού πού πού 'ναι αυτός
    που μας εκάλεσε; Πού πού πού πού σε ποιο μέρος βόσκει
    Τι τι τι τι τι τι τι 'ν' η αιτία;
    Ποιο ποιο ποιο ποιο ποιο ποιος ο λόγος;
    Πώς, πούθε, ποιοι 'ναι, που 'ναι, πες μας, δε θα πεις;

    Α, προδοθήκαμε, επάθαμε ανόσια
    τούτος ήτανε φίλος μας κι έβοσκε
    στα χωράφια μαζί μας σαν σύντροφος
    Καταπάτησε νόμους αρχαίους
    και τους όρκους των όρνιων επρόδωσε

    Με δόλο εδώ μας κάλεσε
    κοντά σε γένος άνομο
    που πάντα εχτρός μας στάθηκε
    πάντα τροφή μας έκανε

    Αμή με τούτο τ' όρνιο μας ύστερα θα τα ειπούμε
    Μόνον ετούτοι οι γέροι λέω, ευτύς να το πληρώσουν:
    κομμάτια να τους κάνουμε
    κομμάτια να τους φάμε
    Α, προδοθήκαμε, πάθαμε ανόσια
    Εμπρός, απάνω τους ριχτείτε
    εμπρός με ορμή σκοτώστε τους
    εμπρός με τις φτερούγες σας
    Παντού περικυκλώστε τους
    κι οι δυο τους να βογκήξουνε
    να φάνε χώμα οι μύτες τους
    γιατί ούτε σκιερό Βουνό
    ούτε κι αιθέριο σύννεφο
    ούτε και πέλαγο ψαρό
    μπορεί να τους γλιτώσει αυτούς
    από τα νύχια τούτα μου

    Ε μην κοντοστεκόσαστε
    εμπρός να τους μαδήσουμε
    απάνω τους νυχιές, τσιμπιές-
    που ‘ν’ ο ταξίαρχος; εμπρός
    να προχωρήσει το ελαφρό;
    Αέρα, κελελέφ!
    χαμηλώστε μπρος τις μύτες
    μην κοντοστεκόσαστε
    βάρα, χτύπα, μάδα, δείρε
    το τσουκάλι σπάσε πρώτα"

    Ή για κάτι πιο σύγχρονο
    "
    Θέλουνε μια καινούρια αρχή
    λένε δε θα μιλήσουν τώρα
    δεν τους σηκώνει η εποχή
    θα βγουν όταν περάσει η μπόρα.

    Κλείνονται μες στα σπίτια τους
    τα λένε μόνο μεταξύ τους
    αλλού τρέχουν τα νοίκια τους
    κι αλλού χρωστάνε την ψυχή τους.

    Έρχονται μάχες μη δειλιάσεις
    γίνε ο δρόμος να περάσεις
    δεν είναι η σιωπή φωνή
    φωνή είναι μόνο η φωνή.

    Έχουμε ακόμα λίγους γύρους
    να μας περάσουν για τρελούς
    να σκοτωθούμε από φίλους
    ν` αγκαλιαστούμε με εχθρούς.

    Έρχονται μάχες μη δειλιάσεις
    γίνε ο δρόμος να περάσεις
    δεν είναι η σιωπή φωνή
    φωνή είναι μόνο η φωνή."
     
  5. _voltage_

    _voltage_ Ιδιόκτητη. Contributor

    Ευχαριστώ για τη συμμετοχή ως τώρα αλλά πρέπει νομίζω να εξηγήσω κάποια πράγματα.

    1. Η φράση "The one true BDSMer" χρησιμοποιείται ειρωνικά για να περιγράψει κάποιον ο οποίος θεωρεί ότι κατέχει την απόλυτη αλήθεια του BDSM ενώ σαφώς δεν μπορεί να συμβαίνει κάτι τέτοιο. Είχα την εντύπωση, προφανώς λάθος, ότι η χρήση της φράσης αυτής θα λαμβάνονταν ως τέτοια κάτι που μάλλον δεν έγινε.

    2. Παρατηρώ με ενδιαφέρον την ένταση που προκαλεί η λέξη ορισμός. Γιατί σας τάραξε (εσάς που σας τάραξε) αυτή η λέξη? Μάλλον γιατί νομίζεται ότι είναι κάτι "κακό" κ ότι έχει να κάνει με ταμπέλες κ κουτάκια. Κι όμως άλλη λέξη το ένα άλλη το άλλο @sokolata κ @Rope-bondage-fan . Τον ορισμό ενός πράγματος τον χρησιμοποιούμε και υπάρχει για να ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε. Δεν είναι περιοριστικός δεν είναι προσβλητικός.

    3. Το αν υπάρχουν ορισμοί για το τι είναι BDSM και τι περιέχει, φυσικά και υπάρχουν. Και δεν τους έχω γράψει εγώ οπότε σταματήστε να με ρωτάτε αν βάζω εγώ το ένα κ το άλλο μέσα σε αυτούς ή το αφήνω απέξω. Υπάρχουν πολλά βιβλία και όχι μόνο ένα, που δίνουν μάλιστα διάφορους ορισμούς από διάφορες σκοπιές. Εναλλακτικά υπάρχει κ το Γουίκι που οκ δεν είναι κ ότι καλύτερο αλλά για να συννενοηθούμε για κάποια πράγματα καλό είναι.

    4. Δεν σας κάνει εντύπωση ότι είμαστε τόσο καιρό εδώ μέσα και δεν ξέρουμε για τι πράγμα μιλάμε όταν λέμε BDSM? Όταν δεν ξέρουμε ποιες ομάδες περιέχει? Για να το εκφράσω καλύτερα - Δεν ξέρουμε ακριβώς τι εννούμε όταν λέμε BDSM , γιατί προφανώς άλλο πράγμα έχει ο ένας στο μυαλό του και άλλο ο άλλος. Άρα όταν διαφωνούμε πάνω σε αυτό, πως είναι δυνατόν να βγάλουμε άκρη όταν εγώ σκέφτομαι λεμόνια κ ο άλλος πορτοκάλια?

    5. Διάβασα ότι γιατί τόσες ερωτήσεις, γιατί το ψάχνουμε και γιατί δεν τρέχουμε γυμνοί στα λιβάδια. Φαντάζομαι το νήμα μου και ο προβληματισμός μου δεν σας εμπόδισαν από το να κάνετε ό,τι κάνετε και να συνεχίσετε με τη ζωή σας.  

    6. Τέλος και αυτό που είναι πολύ σημαντικό για εμένα είναι το εξής: Είδα την ερώτηση "...είναι κακό...?"
    Παιδιά δεν είναι ζήτημα καλού ή κακού. Το καλό κ το κακό έχουν ηθικές αποχρώσεις οκ? Το αρχικό ποστ είχε συγκεκριμένη δομή κ συγκεκριμένα ερωτήματα και μάλιστα όχι μονόπλευρα.
    Δεν είδα κάποιον να πει μέχρι τώρα ότι ναι, έχω διαβάσει τους ορισμούς (ή έχω διαβάσει γενικά πάνω στο ζήτημα) , κατανοώ τι σημαίνουν αλλά κανείς δεν με καλύπτει γιατί αισθάνομαι Χ κ Ψ. Και μια χαρά όλα. Δηλαδή δεν καταλαβαίνω τι ακριβώς ενοχλεί σε αυτή τη συζήτηση και προσπαθεί το θέμα να γυρίσει χαριτωμένα στο ότι εγώ θέλω να σας βάλω ταμπέλες ή σε κουτάκια...

    Είστε σε ένα χώρο που όλα παίζουν. Όλα.
    Και έχετε τη δυνατότητα μέσα σε αυτό το χώρο να δημιουργήσετε άλλα τόσα... Αλλά για να γίνει αυτό πρέπει όταν μιλάμε να το κάνουμε σωστά για να μπορούμε να επικοινωνούμε. Άλλωστε εδώ είμαστε για να κάνουμε διάλογο και να μοιραστούμε τις σκέψεις μας..
     
  6. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    @MauveDelastrange το ψάρι βρωμάει από το κεφάλι.

    Από τη στιγμή που δεν υπάρχουν συγκεκριμένα πλαίσια για την ίδια την συμμετοχή του κάθε μέλους (για μένα αυτό θα έπρεπε να είναι και βάση status), τότε ο καθένας τηρεί όποιους κανόνες του αρέσουν ή θεσπίζει αυθαίρετα δικούς τους. Στο Resources του εδώ forum υπάρχουν κατατοπιστικότητα νήματα για να διαβάσει κανείς και να μάθει τους κανόνες.
     
  7. folha

    folha deja vu

    @MasterJp,
    Πιστεύω θετικά ότι domestic discipline + ελευθεριάζων χαρακτήρας είναι bdsm,

    ενώ

    πιστεύω χλιαρά ότι το domestic discipline χωρίς τον ελευθεριάζοντα χαρακτήρα είναι πάλι bdsm (κάπως ξενέρωτο βέβαια), ή πιο ταιριαστό θα ήταν να γράψω χωράει στο bdsm!

    Αιτιολογώ την ένταξή του λόγω ύπαρξης της συναινετικής υπακοής...
     
  8. _voltage_

    _voltage_ Ιδιόκτητη. Contributor

    @Guruni είμαστε όμως ενήλικες.
     
  9. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    στο μυαλό και στην ωριμότητα;

    και μετά είναι και τα συμφέροντα

    και μετά θ' ανοίξει το θέμα πολύ..
     
  10. Guruni

    Guruni aohuhzp lpzhp

    αν δεν ήταν το domestic discipline δεν θα εκανα bdsm
     
  11. Brigitte

    Brigitte Contributor

    Συμφωνώ αν και για 'μενα bdsm ειναι και οι άνθρωποι που υιοθετούν αυτές τις συμπεριφορές και εφαρμοζουν αυτές τις πρακτικές επι της ουσίας και οχι μόνο στα λόγια. Οι θεωρίες απο μονες τους ποτε δε μου ειπαν κατι.
    Μα στην ερώτηση αυτη εδωσες μονη σου απαντηση με αυτό :
    Εφόσον δεν ειναι παντα εφικτό οι έννοιες,οι ρολοι, οι κανονες και τα πλαισια να ξεκαθαριστουν με απολυτο τροπο, παντα θα υπάρχουν παραθυρακια ωστε να παει καποιος να ξεχειλωσει κατι. Και ειναι λογικο εφοσον ειναι ανοιχτο και διαθεσιμο σε ολους. Θα παει ο καθένας και θα το προσαρμόσει στα μέτρα του.
    Λογικο να φτάνουμε σε αυτό το σημείο. Έχουμε μάθει να μην κατανοουμε και να μην δεχόμαστε οτιδήποτε διαφορετικό και εξω απο εμας. Δεχομαστε τη δικη μας αλήθεια ως τη μονη αλήθεια, έχουμε μαθει να μην ακουμε τους άλλους και σαν αποκορύφωμα προσπαθουμε να επιβαλλουμε τη γνωμη μας στους αλλους γιατι μονο εμεις ξέρουμε καλύτερα φυσικα. Οταν τα βρούμε σκουρα με τον αλλο και δεν μπορούμε να του επιβληθουμε, χρησιμοποιουμε την εκφραση που εγραψες.
    Καθολου κακο αλλα δε μας ειπες ποιος κρινει αν κάποιος ανήκει σε αυτο το συνολο.
    Κατσε γιατι τωρα θα σειστει ολο το μπιντιεσεμικο γιγνεσθαι.. Θέλεις να πεις οτι και οι A και οι Κ νιώθουν την ανάγκη να ανήκουν καπου??
    Μονο απλα τα πράγματα δεν τα λες. Είμαστε απο μονοι μας ολοι εμεις τοσο περιπλοκοι, έχουμε ολοι διαφορετικες αναγκες και θελω που ισως να μην ηταν κακη ιδεα να αναζητηθουν νεοι ορισμοι και σύνολα, αν και σε αυτην την περίπτωση το αποτέλεσμα και παλι θα ηταν αμφίβολο.
     
    Last edited: 1 Σεπτεμβρίου 2016
  12. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @lizard_: δεν με παραξενεύει το αμυντικό-επιθετικό σας ποστ, την εποχή που διαδραματίζονται τα όσα περιγράφονται στο παρένθετο κείμενο είσαστε, αν η ηλικία στο προφίλ σας είναι αληθής, 18 - 20 χρόνων, το πιθανότερο μόλις ξεκινούσατε τις αναζητήσεις σας, αναπόφευκτο να έχετε γνωρίσει μόνον την πλευρά των πραγμάτων που περιγράφετε, αυτή την οποία στηλιτεύει το άρθρο, συνεπώς δεν έχετε μέτρο σύγκρισης με το "πριν" αλλά μόνον με το "τώρα".

    Αυτό που μου κάνει εντύπωση είναι ότι αναγνωρίζετε τον εαυτό σας στους "επιδρομείς" και καταλογίζετε υστεροβουλία στους "old-shoolers" λέγοντας "Την αφησατε εσεις ορθανοιχτη για τους δικους σας λογους", ενώ ταυτόχρονα αρνείστε την ευθύνη του επισκέπτη να σεβαστεί τον τρόπο λειτουργίας του χώρου που τον φιλοξενεί (αυτόν που βρισκόταν πίσω από την πόρτα που αναφέρετε) ενώ συχρόνως υποτίθεται πως προσβλέπει να πάψει κάποια στιγμή να είναι απλώς φιλοξενούμενος. Αυτό ισχύει και για "ανοιχτα φορα που μπαινει οποιος ναναι".

    Αυτό που δεν παρατηρήσατε, δεν θα ήθελα να υποθέσω τους λόγους, παρά την δική μου υπογράμμιση και την επισήμανση του @Marqui , είναι πως στο άρθρο περιγράφονται επακριβώς οι λόγοι που η πόρτα παρέμεινε ορθάνοικτη, ασχέτως αν κάποια στιγμή (ο παθώς μαθώς) αυτό έπαψε να ισχύει.

    Αναφορικά με τον καημό σας στο θέμα της γυναικείας κυριαρχίας μου θυμίσατε την απάντηση που έχω λάβει κατά καιρούς από αρκετές εκκολαπτόμενες, αλλά και εκκολαυθείσες Dommes της "νέας εποχής" στην ερώτηση γιατί επέλεξαν αυτό που δηλώνουν: "από μίσος στα γουρούνια τ' αρσενικά" που είναι ενδεικτικό για το επίπεδο συνειδητότητας στο οποίο εστιάζεται το υπό την επίκρισή σας άρθρο και το οποίο επίσης δεν φαίνεται να παρατηρήσατε. Σας εύχομαι ολοψύχως οι Dommes οι οποίες θ' ασχοληθούν μαζί σας να το κάνουν για τους σωστούς (χωρίς εισαγωγικά) λόγους.