Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Strapon και γυναικεία κυριαρχία

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος toyformistresses, στις 15 Οκτωβρίου 2016.

  1. Αποτελεί το strapon μέρος της επιβολής της γυναικείας κυριαρχίας
    πάνω στον/στην υποτακτικό/ή;Εγώ προσωπικά το θεώρω απλά ως
    ένα εργαλείο ηδονής στα χέρια της και τίποτα παραπάνω.Θα ήθελα
    τις γνώμες σας
     
  2. Lady Nawashi

    Lady Nawashi ...I'll whip your body and kiss your soul...

    Πεντακόσια νήματα με το στραπ θα γεμίσουμε  

    Προσωπικά λοιπόν, δεν το βλέπω ως μέσο επιβολής Κυριαρχίας.
    Σε πρόσφατο νήμα, θίχτηκε και το θέμα των στερεοτύπων. Νομίζω λοιπόν ένα από τα αρχαιότερα στερεότυπα είναι και αυτό του άνδρα που εισχωρεί στην γυναίκα. Φυσικό, αν το δεις ανατομικά, αυτό είναι το φυσιολογικό.
    Πόσοι υ θεωρούν το στραπ ταπεινωτικό και όχι απλά ένα μέσο ηδονής; Διερωτώμαι εγώ.

    Επομένως, οποιαδήποτε απάντηση είναι υποκειμενική. Για εμένα είναι καθαρά ένα μέσο που μου επιτρέπει να εκφράσω την ιδιαίτερη σεξουαλικότητά μου, να εισχωρήσω στον σύντροφό μου και να προκαλέσω πρωτίστως ηδονή.

    Μια άλλη Κ μπορεί να το βλέπει ως μέσο εξευτελισμού.

    Μια τρίτη ως μέσο σαδισμού ή/και σοδομισμού.

    Εξαρτάται λοιπόν από το εκάστοτε άτομο και με τι τρόπο (θεωρεί ότι) κυριαρχεί πάνω στον άλλο/στην άλλη για να μην ξεχνάμε τις homosexual γυναίκες .   Ο τρόπος καμιά φορά διευκολύνεται από το μέσο. Επομένως ναι, για ορισμένους το στραπ μπορεί και να είναι μέσο επιβολής Κυριαρχίας.
     
  3. Lady Nawashi

    Lady Nawashi ...I'll whip your body and kiss your soul...

    (ΥΓ για να δεις, ότι είμαι ικανή και για σοβαρή συζήτηση   )
     
  4. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Η Κυριαρχία (δεν πιστεύω στον διαχωρισμό "ανδρική" και "γυναικεία") είναι μια πιο σύνθετη υπόθεση. Τα αντανακλαστικά και η αντίληψη βαθαίνουν ώστε να επιτευχθεί η Πειθαρχία σε μακρόχρονο διάστημα.
     
  5. Queen87

    Queen87 Contributor

    Η Κότα έκανε το αυγό η το αυγό την κότα; Διερωτώμαι λοιπόν.... Υπάρχει υποτακτικός που να μην έχει δοκιμάσει strap-on; και αν ναι... παυει να είναι υποτακτικός;
    Είναι ντεμί υποτακτικός; fake υποτακτικός; ή μήπως η τάδε Κ δεν έκανε καλά την δουλεία της;
    Κυριαρχή δεν την κάνει κάποιο toy ούτε κάποιες δερμάτινες μπότες με δεσίματα.... ούτε κάν οι προσταγές που μπορεί να δώσει...
    Κυριαρχή είναι μια γυναίκα που μπορεί να επιβληθεί σε έναν υπο χωρίς κάποιο αξεσουάρ μόνο με την προσωπικότητα της... το αξεσουάρ είναι είδος διασκέδασης ή και ακόμη όπως είπε και η ΥΚΒ παραπάνω...
    Θεωρώ όλα είναι συζητήσιμα και όλα έχουν να κάνουν με το τι θα συζητήσει το ζευγάρι... και φυσικά αν εσένα είναι το strap-on ειναι η δικιά σου κόκκινη γραμμή...
    Φυσικά και υπάρχουν κάποια στερεότυπα για την Κ και τον υπο... είναι όμως όλα υποκειμενικά...
    Ο καθένας φτιάχνει το δικό του bdsm...
     
  6. Lady Nawashi

    Lady Nawashi ...I'll whip your body and kiss your soul...

    Δεν κάνουν οι εμπειρίες τον υπό.
    Ακόμη και να μην έχει δοκιμάσει, ή ακόμη και να μην δοκιμάσει ποτέ στην ζωή του στραπ.

    Και φυσικά δεν μπορούμε να καταλογισουμε ευθύνη στην Κ. Άμα θέλει το κάνει, αν όχι.. Όχι. Τόσο απλό.
     
  7. Και εγώ συμφωνώ πως οτιδήποτε αφορά θέματα πάνω στη διέγερση και την ηδονή
    είναι καθαρά υποκειμενικά.Στη κυρία δε θα έλεγα ποτέ όχι,είτε το χρησιμοποιεί για
    τον ένα λόγο,είτε για τον άλλο
     
  8. Lady Nawashi

    Lady Nawashi ...I'll whip your body and kiss your soul...

    Ωραία απάντηση αλλά αν εκείνη το χρησιμοποιουσε ως μέσο σαδισμου πως νομίζεις ότι θα αντιδρουσες πρωτίστως βραχυπροθεσμα και κυρίως μακροπροθεσμα ;
     
  9. Αφού θα το ήξερα από την αρχή θα το δεχόμουν θετικά.Από την άλλη είναι δύσκολο να σκεφτώ
    πως θα δρούσα σε ένα υποθετικό σενάριο
     
  10. Lady Nawashi

    Lady Nawashi ...I'll whip your body and kiss your soul...

    Σωστά γιαυτό άλλωστε το διατύπωσα έτσι, πως δηλαδή νομίζεις ότι θα αντιδρουσες.

    Θεωρητικά πάντα, μακροπροθεσμα δεν θα επεδιωκες να το ζούσες για την ηδονή του; επομένως δεν θα σκεφτόσουν ότι ίσως η συγκεκριμένη Κ να μην ήταν για εσένα;
     
  11. Ναι,θα το σκεφτόμουν αυτό,αλλά γιατί να χαλαστείς για κάτι που επέλεγες;Θα μπορούσε κανείς
    να μην το επιλέξει καν αφού θα γνώριζε ότι δεν εκπληρώνει τις ανάγκες του,ή ότι οι ανάγκες του
    δε συμβαδίζουν με της κυρίας του.Η αποδέσμευση βέβαια είναι μια λύση
     
  12. espimain

    espimain Contributor

    Η συνωμοσία της φύσης
    Στο ζωικό βασίλειο όπου υπάρχει διείσδυση για γονιμοποίηση πάντα η διείσδυση γίνεται από το αρσενικό στο θηλυκό (γνωστή εξαίρεση οι ιππόκαμποι).
    Στα θηλαστικά συναντάται η ομοφυλοφιλία και συνήθως η διείσδυση, αλληλένδετη, με την ερωτικά κυριαρχική συμπεριφορά, παρατηρείται μεταξύ αρσενικών ή θηλυκών, όπου κάποιο παίρνει τον ρόλο του άλλου φύλου. Ποτέ δεν συναντάμε θηλυκά να διεισδύουν στα αρσενικά (γνωστή εξαίρεση οι ύαινες όπου οι θηλυκές διαθέτουν μεγάλη κλειτορίδα, ψευδοπέος και πάλι εκεί δεν διεισδύουν αλλά κυριαρχούν.
    Οι εξαιρέσεις όπως ξέρουμε επιβεβαιώνουν τους κανόνες δεν αποτελούν ποτέ κανόνα.

    Στις ερωτικές σχέσεις των ανθρώπων από πολύ παλιά υπήρξε η χρήση φαλλικών ομοιωμάτων. Κυρίως χρήσιμα για την αυτοϊκανοποίηση και την αλληλοϊκανοποίηση των γυναικών.
    Αυτό που είναι ξεχωριστό και δεν αναπληρώνει απλά τον μη διαθέσιμο φαλλό, είναι το στραπόν. Για την χρήση του στραπόν απαιτείται μια βασική κίνηση της λεκάνης, που κάνουν τα αρσενικά για να διεισδύσουν σεξουαλικά όπου δεί.

    Η χρήση του στραπόν από μια γυναίκα είναι απομίμηση της ανδρικής σεξουαλικής συμπεριφοράς. Όταν χρησιμοποιείται σε άνδρες, τότε έχουμε πραγματικά αντιστροφή ρόλων.

    Το παραμύθι της διέγερσης του προστάτη έχει καλώς, αλλά ο προστάτης για να ερεθιστεί δεν χρειάζεται να υποστεί ο άνδρας διείσδυση, από ένα ομοίωμα φαλλού και μάλιστα προσαρμοσμένο στο υπογάστριο μιας γυναίκας. Όλο αυτό είναι ένα τελετουργικό θηλυκοποίησης του αρσενικού και αρενοποίησης του θηλυκού κατά την διάρκεια της ερωτικής συνεύρεσης. Ουσιαστικά δεν είναι η διείσδυση αυτή καθεαυτή το σημαινόμενον της υπόθεσης, είναι σημειολογικά η κυριαρχία του φέροντος τον φαλλό στον άλλον.

    Η πλέον ακραία σεξιστική συμπεριφορά είναι η σεξουαλική ταπείνωση του αρσενικού μέσα από την διαδικασία της θηλυκοποίησης και αυτό γιατί το θηλυκό επιβάλει στο αρσενικό να αποδεχθεί για τον εαυτό του μια συμπεριφορά, που το ίδιο αυτό το θηλυκό, αντιλαμβάνεται σαν μη κυριαρχική. Η γυναίκα που θεωρεί ότι ταπεινώνει ένα αρσενικό επιβάλλοντας του γυναικεία συμπεριφορά, αποδέχεται εξ ορισμού ότι αυτή η συμπεριφορά, είναι ταπεινωτική.

    Αυτό είναι ότι πιο σεξιστικό, των γυναικών, κατά των γυναικών.


    Αυτήν την άποψή μου την έχω ξαναδημοσιεύσει.
     
    Last edited: 16 Οκτωβρίου 2016