Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

λερωμένο μητρώο..

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Guest76532, στις 25 Ιανουαρίου 2017.

  1. gaby

    gaby Guest

    Εδώ η πλειονότητα των ανθρώπων δεν μπορεί να "συγχωρέσει" εμάς τις σκλάβες που δεχόμαστε ο Αφέντης μας να φέρνει στη ζωή μας άλλα πρόσωπα και θα μπορεί να ξεπεράσει ποινικό αδίκημα;

    Αυτό κάποιοι μπορούν να το καταλάβουν, για διαφορετικούς λόγους ο καθένας.

    Δεν υπάρχει απάντηση σε αυτήν την ερώτηση. Είναι μεγάλο το ρίσκο, τεράστια και η ανάγκη όμως. Δεν μπορούν όλοι να ανακυκλώνουν διαρκώς το ίδιο - σφαγιαστικό - δίλημμα. Κάποια στιγμή θα επιχειρηθεί η "ηρωϊκή έξοδος".

    "Του βγάλαμε γλυκό, τού βγάλαμε και μέντα
    μα για το φονικό δεν είπαμε κουβέντα

    Μονάχα το Φροσί με δάκρυ θαλασσί
    στα μάτια τα μεγάλα
    Τού φίλησε βουβά τα χέρια τ' ακριβά
    και βγήκε από τη σάλα

    Δεν μπόρεσε κανείς τον πόνο της ν' αντέξει
    Κι ούτε ένας συγγενής να πει δεν βρήκε λέξη"
     
  2. espimain

    espimain Contributor

    Υπάρχει το καταπληκτικό τραγούδι του Χατζιδάκι «Ο Γιάννης ο φονιάς».
    Με την φωνή του Μ. Μητσιά, οι στίχοι του Νίκου Γκάτσου περιγράφουν, με τον καλύτερο τρόπο, το θέμα.

    Ο Γιάννης ο φονιάς, παιδί μιας πατρινιάς
    κι ενός μεσολογγίτη
    Προχτές την Κυριακή μετά απ’ τη φυλακή
    επέρασ’ απ’ το σπίτι

    Του βγάλαμε γλυκό, τού βγάλαμε και μέντα
    μα για το φονικό δεν είπαμε κουβέντα

    Μονάχα το Φροσί με δάκρυ θαλασσί
    στα μάτια τα μεγάλα
    Τού φίλησε βουβά τα χέρια τ’ ακριβά
    και βγήκε από τη σάλα

    Δεν μπόρεσε κανείς τον πόνο της ν’ αντέξει
    Κι ούτε ένας συγγενής να πει δεν βρήκε λέξη

    Κι ο Γιάννης ο φονιάς στην άκρη της γωνιάς
    με του καημού τ’ αγκάθι
    Θυμήθηκε ξανά φεγγάρια μακρινά και τ’ όνειρο που εχάθη

     
  3. _voltage_

    _voltage_ Ιδιόκτητη. Contributor

    Μα αυτό ακριβώς. Όλο αυτό που είπες.

    Γιατί ωραία. Το έκανα, ναι. Πλήρωσα το χρέος μου, ναι.

    Μετά τι;

    Μετά έχεις να αναμετρηθείς με τι;

    Μπεσα στο λέω δεν θα το έλεγα.
    Και δεν θα ήθελα να το ξέρω.

    ( Για να μην αρχίσω τα ποιος φταίει και τα περί κοινωνίας και τιμωρίας κλπ   )
     
  4. tithon

    tithon Contributor

    με όλο το θάρρος: οι συγκλονιστικοί στίχοι του γκάτσου, και η απέριττη ερμηνεία του μητσιά σε μιά λιτή μουσική του χατζηδάκη.
     
  5. aenaosss

    aenaosss Regular Member

    Τι λέτε ρε παιδιά;. Αν σε κάποιον-α έκανε "κλικ" (κάτι το οποίο μπορεί να μη προχωρήσει , λόγω , ίσως, ασυμφωνίας , επικοινωνίας) θα πρέπει να εκθέσει όλο το ιστορικό του; Μετά από 1-2 επαφες μπορεί να μην ξαναιδωθούν. Πόσοι από σας , σε τέτοια περίπτωση, το έχετε κάνει;  Στην τελική, να εκθέσεις τον εαυτό σου σε άτομο που ΔΕΝ έχεις γνωρίσει; Το ουσιαστικότερο δεν ειναι να θα σε απορρίψει η όχι. Μήπως να σε εκθέσει ανεπανόρθωτα;; Να σε συκοφαντήσει;
    Πολύ λεπτό το θέμα της χρονικής στιγμής .
     
  6. libra

    libra Regular Member

    Βρε αστειευομουν! Τα του σπιτιου σε λιγους πολυ λιγους! Τους εκλεκτους! Σε αυτους τα λεμε. Τωρα ανθρωπινο ειναι να κανουμε πατατα κ να εμπιστευτουμε αναξιους αλλα ειπαμε.. ανθρωπινο. Το ποτε, που, σε ποιον κλπ ειναι συναρτηση πολλων πραγματων.
     
  7. Ορίων

    Ορίων Omnia mors aequat

    Πόσο μεγάλη αποστροφή μού προκαλεί αυτό το: «λερωμένο μητρώο»..
    Λερωμένο, μού ακούγεται σαν εκείνο το φασιστικό και χήτικο: «Οι άπλυτοι»..
    Πιο κοινωνικός διαχωρισμός και υπολανθάνον φασίζουσα νοοτροπία δεν έχω
    από αυτό, δηλαδή εμείς οι καθαροί της κοινωνίας και εσείς οι λερωμένοι, οι
    άπλυτοι, οι στιγματισμένοι.. Προσωπικά, ούτε πόρτα σε νυχτερινά μαγαζιά
    εργάζομαι για να κάνω επιλογή/ face control των πελατών του μαγαζιού,
    ούτε μπορώ να μπω στο τρυπάκι/ τριπάκι/ trip εκείνου που δε θα κοιτάξει
    να επανεντάξει τα άτομα για το λάθος τους.. Τώρα βέβαια λάθος από λάθος
    έχει απόσταση, ένας φονιάς του παιδιού μου (μακριά τέτοια ώρα), που θα
    έχει και συναισθηματικό αντίκτυπο τί επανένταξη να έχει ή το κακοποιημένο
    κωφάλαλο παιδάκι που κακοποίησε και σκότωσε ένα άλλο κωφάλαλο και η
    περίπτωση από μόνη της είναι πολυσύνθετη, για να εκφέρει κάποιος γνώμη
    τόσο για την πράξη του μικρού, όσο για το παρελθόν του (ήδη κακοποιημένο
    είπαν πως ήταν) και για την επανένταξή του τί να πει κάποιος άσχετος από
    ψυχολογία, νομικά και έξω από τις δομές του κράτους που θα ασχοληθούν
    με τέτοιες περιπτώσεις; Δε λέω το άλλο άκρο πως δεν πρέπει να έχουμε
    άποψη ή να μην αξιολογούμε τα πράγματα, απεναντίας, αλλά είναι πολύ λεπτά
    θέματα για να γράφουμε και να τσουβαλιάζουμε με γενικότητες, πιστεύω..
    Όμως, ούτε και αστυνομεύω τον χώρο του μπουντουσουμουξουσουμουτου/
    βουδουσουμου/ βδςμ/ bdsm για να πω ότι δεν χωρούν όλοι μέσα στο bdsm..
    Ωστόσο, θυμήθηκα την μαβή (@MauveDelastrange) που είχε πει πως όχι δεν
    χωρούν όλοι μέσα στο βδςμ και με κάτι τέτοια όταν τα βλέπω έρχεται η
    θεωρία -κατά την οποία όλοι χωρούν- να φανεί πως απέχει μακράν
    χιλιόμετρα πολλά από την πράξη..

    Σίγουρα δεν είμαστε δικηγόροι όλοι για να ξέρουμε την δικανική, πιστεύω
    όμως ότι μπορούμε να πούμε βεβαρημένο ποινικό μητρώο, αντί αυτού του
    ποταπού και ανάλγητου λερωμένου.. Οι άνθρωποι από τα ζώα ξεχωρίζουν
    από την αίσθηση του δικαίου και όχι από τους νόμους της ζούγκλας..
     
  8. Tenebra_Silente

    Tenebra_Silente Contributor

    Έχω την εντύπωση, ότι η προσοχή ξανά επικεντρώνεται στους χαρακτηρισμούς. Την ουσία την ακουμπάμε με το γάντι, μην και μας λερώσει - για να χρησιμοποιήσω το "επίμαχο" -.
    Δεν ξέρω κατά πόσο έχει νόημα, να συζητάμε για θέματα του είδους. Βέβαια, απ' την άλλη, ότι θα μας γαργαλούσε την περιέργεια, μάλλον θα ήταν άξιο τουλάχιστον σκέψεως.

    Το "ζόρι" είναι το ποινικό μητρώο, όταν θα υπήρχαν άπειροι άλλοι παράγοντες προκατάληψης/απόρριψης ή ακόμη και φυσιολογικά προσωπικά κριτήρια επιλογής.
    Τα παίρνουμε με την κενωνία ή τ' όποιο σύστημα που δημιουργεί φράχτες και τάφρους, παραβλέποντας ότι αρκετοί/ες από μας - ίσως ξανά φυσιολογικά - οριοθετούμε τον κόσμο που μας περιβάλλει, προσπαθούμε τουλάχιστον να τον πλάσουμε στα μέτρα μας.

    Και γι' άλλη μια φορά - ξανά μανά μανά φυσιολογικό, για μένα τουλάχιστον -, φιλτράρουμε την όποια πραγματικότητα με τα δικά μας "μάτια" ( λέγε με γούστα, ηθική, διδαχές, βιώματα κουλουπού κουλουπού ), δεχόμενοι ή όχι το πως θα την φίλτραραν τα "μάτια" των άλλων ( ποιος ανάμεσα σε μας ή στους άλλοι θα έχανε ή θα κέρδιζε, είναι μεγάλη συζήτηση και μάλλον ανούσια ).

    Αν και πότε κάποιος/α θα είχε ή όχι την υποχρέωση, ν' αποκαλύψει στο έτερο μέρος κάποιο μάλλον σημαντικό του/της κατάλοιπο. Το βάρος που θα είχε μι' αποκάλυψη του είδους για το μέρος που θα την ελάμβανε, αν την ελάμβανε και πως θ' αντιδρούσε - πόσο μάλλον αν την μάθαινε κατόπιν εορτής -. Όλα τα παραπάνω κι αν είναι υποκειμενικά.

    Αν ο πρώην δράστης αφού πλήρωσε, θα ήταν πλέον καθαρός απέναντι στο σύνολο ( εδώ αστερίσκος, με το σύνολο/κενωνία πάει να μπλεχτεί/μπλέχτηκε ή με κάποιον/α από μας? )...

    Κλείνοντας το ίσως πολλοστό off topic, το νόμιμο και το δίκαιο δεν πάνε πάντα χεράκι χεράκι. Και ίσως, λέω ίσως, τα περί σωφρονισμού και επανένταξης που "τσαμπουνάει" ο νομοθέτης, οι παροικούντες την Ιερουσαλήμ - και όχι μόνο -, ξανά μανά μανά ίσως και σε πολλές περιπτώσεις να είναι παράπια μάντολες. Ίσως το μοναδικό κίνητρο πίσω απ' την επιβολή της όποιας ποινής και του κατά συνέπεια "μαυρισμένου" ποινικού μητρώου, να είναι μονάχα η τιμωρία και μια - ξανά ξανά μανά μανά και για την δική μου τουλάχιστον κασίδα - άγαρμπη προσπάθεια επαναφοράς της ισορροπίας.

    Μπορεί - για να μην ξαναγράψω ίσως, που το βαρέθηκα κι εγώ ο ίδιος - η ιδέα πίσω απ' το νήμα να ήταν η απορία, αν το "μαυρισμένο" ποινικό μητρώο θα υποδείκνυε ροπή/τάση/πείτε την όπως στα τσακίδια θέτε, μελλοντικής επανάληψης στην τέλεση ίδιας ή παρεμφερούς αξιόποινης πράξεως. Και συνεχίζω να πιστεύω, ότι μια σίγουρη απάντηση δεν θα μπορούσε να δοθεί.
    Συνεχίζω να μην πιστεύω, ότι όλοι/ες όσοι/ες "πλήρωσαν", "πληρώνουν" ή την "σκαπούλαραν", θα ήταν αμετανόητοι/ες. Γιατί, ευτυχώς ή δυστυχώς γνώρισα και άτομα που είχαν τελέσει ακόμη και πράξεις που οι περισσότεροι/ες θα χαρακτήριζαν ως και αποτρόπαιες, τα οποία είχαν ειλικρινά μετανοήσει. Κι όχι γιατί είχαν περάσει χ, ψ, ω χρόνια στο "φρέσκο" ( με όλα τα "παρελκόμενα" του ), αλλά γιατί - μπορεί για κάποιους/ες παραδόξως - είχαν καθίσει να ζυγιστούν με την συνείδηση τους. Κι αυτή η τελευταία τα είχε συνθλίψει.

    Λερωμένο μητρώο που λέει το νήμα, αν κάποιος/α θα έπρεπε να τ' αποκαλύψει στον/στην πιθανό/η ή υπάρχων/ουσα παρτενέρ του/της...Όταν κάποιοι/ες έχουν σαν κύριο ή μοναδικό κριτήριο για την επιλογή συντρόφου, τον πέοντα/γουνί ή τα φράγκα ή τις "άκρες" ή τη μόστρα - και καλά θα έκαναν - ....Και τα λοιπά και τα λοιπά...
    Είθε η απανταχούσα "κρεατομηχανή" να μην ξεμείνει ποτέ από υλικό, γιατί ο κοπανιστός αέρας δεν αλέθεται.

    * Πάντα άποψη, μην ξεχνιόμαστε  
     
    Last edited: 26 Ιανουαρίου 2017
  9. elfcat

    elfcat . Contributor

    ´Οχι, δεν οφείλει. Δεν τον υποχρεώνει κανένας νόμος και καμία ηθική. Αν είχε ένας βιαστής εντός του μια ηθική που τον υποχρέωνε οικειοθελώς να ενημερώσει το άλλο μέλος, πιστεύετε ότι θα είχε βίασει; Νομίζω όχι. Θα τον είχε σταματήσει η ηθική του.

    Προσωπικά, δεν θα είχα καμμία εμπλοκή με άνθρωπο που είχε βιάσει, ´Οχι γιατί θα είχε βεβαρυμένο ποινικό μητρώο, αλλά γιατί οι κόσμοι μας είναι κόσμοι σε σύγκρουση. Το αν θα μου το έλεγε ή όχι δεν θα έπαιζε κανέναν ρόλο.
     
  10. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Δεν είναι όλοι βιαστές. Και δεν είναι όλοι ανηθικοι.
    Αν αφορισουμε και απομονωσουμε κάθε άνθρωπο που έκανε κάποιο έγκλημα, αν τους θεωρούμε και ανηθικους, αν θεωρούμε ότι δεν σώζονται τότε να επαναφερουμε την ηλεκτρική καρέκλα, να καταργήσουμε το σωφρονισμο (οχι ότι υπάρχει αλλά λέμε τώρα) και κάθε είδους επανένταξη.
     
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    Να διαβαζετε τί γράφω. Μίλησα συγκεκριμένα για τον βιαστή. Γιατί γι αυτά τα αδικήματα ρώτησε τη γνωμη μας η νηματοθέτρια. Επίσης είμαι άθεη και δεν πιστευώ στην σωτηρία των ανθρώπων είτε από θεό είτε από ανθρωπο.

    Η φυλακή δεν είναι η κολυμβήθρα του Σιλωάμ. Οι πράξεις μας φέρουν βάρος και κάποιες πράξεις είναι ασήκωτες. Η φυλακή δεν αναβαπτίζει, στην καλύτερη σε κάνει λειτουργικό ξανά για την κοινωνια και στην χειρότερη εκδικέιται και τιμωρεί.
     
    Last edited: 26 Ιανουαρίου 2017
  12. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Εχω μάθει ανάγνωση, ευχαριστώ για το ενδιαφέρον.
    Η νηματοθέτρια δεν ρωτησε μονον για βιασμούς, μίλησε για εγκλήματα.
    Η αθεΐα δεν σχετίζεται διόλου με την πεσιμιστική και αφοριστική αντιμετώπιση πραγμάτων και ανθρώπων. Δεν είναι κανένας άθεος από απελπισία. Ειδικά δε, ουδεμία σχεση έχει η αθεΐα με την μη πίστη στους ανθρώπους.
    Τίποτε δεν σβήνει τις πράξεις μας. Μικρές ή μεγάλες, σοβαρές ή μη. Φέρουν βάρος οι πράξεις μας. Αλλά πώς θα είναι ενας άνθρωπος που διέπραξε έγκλημα, λειτουργικός ξανά στην κοινωνία, όταν αντιμετωπίζεται ως ανήθικος; όταν εμποδίζεται να διορθώσει το παρελθόν του; Να μεταβληθεί. Να σταθεί στα πόδια του και να προχωρήσει.
    Η ηθική που έχετε επικαλεστεί είναι ανθρώπινο δημιούργημα. Η ηθική των ανθρώπων λέει οτι δίνουμε το χέρι σε όποιον θέλει να σηκωθεί. Αυτό μας κάνει ανθρώπους.