Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ενάντια στη μορφή-ζευγάρι

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 6 Φεβρουαρίου 2017.

  1. Iagos

    Iagos Contributor

    Ευχαριστώ..

    Θα χαρώ να το κάνετε.

    Το κείμενο που ανάρτησα το επισημαίνω για μια φορά ακόμα δεν με εκφράζει απόλυτα, όμως θεώρησα πως μπορεί να είναι το εφαλτήριο για να ανοίξει ένας γόνιμος διάλογος.

    Ας το δούμε έτσι...

    Και ας κρατήσουμε έναν πολιτισμό...

    Δεν επιθυμώ το νήμα να γίνει ζευγαρικοί vs αντιζευγαρικών.

    @Tenebra_Silente και @Ταξιδευτης μια θερμή παράκληση..

    Σεβαστείτε την παράκληση μου να διαγράψετε τις αναρτήσεις σας..

    Σεβαστείτε την παράκληση μου να μην συμμετέχετε στα νήματα που ανοίγω..

    Μπορείτε να ανοίξετε δικό σας νήμα και να καταθέσετε τις απόψεις σας όπως σας αρέσει...

    Και σας υπόσχομαι πως δεν θα σας ενοχλήσω με παρέμβαση μου..

    Εδώ όμως δεν επιθυμώ να συμμετέχετε...

    Αφήστε κάποιους ανθρώπους στην ησυχία τους επιτέλους να συζητήσουν και να βάλουν τα όρια της συζήτησης όπως εκείνοι το επιθυμούν...

    Αν δεν το σεβαστείτε ο μόνος δρόμος για εμένα είναι να διαγράψω το νήμα αν οι διαχειριστές δεν το κλειδώσουν..

    Iagos
     
  2. Ταξιδευτης

    Ταξιδευτης Regular Member

    Συγγνωμη αλλα δεν εβρισα κανεναν κομμουνιστη αναρχα η οποιονδηποτε αλλο ξαι παρακαλω αυτο να το διορθωσετε.
     
  3. espimain

    espimain Contributor


     


    Jacques Lacarrière
    Οι Γνωστικοί
    Εκδόσεις Ι. Χατζηνικολή

    Σελίδα 71
     
  4. Iagos

    Iagos Contributor

    Το διόρθωσα...

    Περιμένω και από εσάς τώρα τον σεβασμό σας..
     
  5. espimain

    espimain Contributor

     

    Jacques Lacarrière
    Οι Γνωστικοί
    Εκδόσεις Ι. Χατζηνικολή

    Σελίδα 70
     
  6. Ταξιδευτης

    Ταξιδευτης Regular Member

    Και εγω με τη σειρα μου λοιπον αποσυρω την αναρτηση μου..
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Μερικές φορές αισθάνομαι πως θα μπορούσαν να γίνουν παλαβά όμορφες κουβέντες...
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Τα στατιστικα σας δεν σας δικαιωνουν. Συμφωνα με αυτα, εν τελει πανω απο 75% των ανθρωπων που παντρευτηκαν εστω και μια φορα, καταληγουν να μενουν σε καποιον γαμο. Για την ποιοτητα αυτων των γαμων, δεν γνωριζω να υπαρχουν καποιες στατιστικες που θα ηταν ενδιαφερουσες.
     
  9. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Αν και θεωρώ το κείμενο εφιαλτήριο, ακολουθώ την παρότρυνση του νηματοθέτη για διάλογο, ξεκινώντας από την προσωπική βάση του Νικόλα : "Τα λόγια μοναχά μας απομείναν κι οι θεωρίες, στη πράξη μας χαλάνε οι θεσμοί".

    Δεν μπορώ παρά να ξεκινήσω με δυο διαπιστώσεις.
    Το κείμενο εξοβελίζει την έννοια του ζεύγους, συνολικά κι απόλυτα. Πουθενά, μα πουθενά δεν κάνει μνεία στο γάμο, προφανώς στα πλαίσια και τη λογική το εφ' όσον απορριπτεό είναι το μείζον, είναι και το έλλασσον. Αίφνης λοιπόν ο @Master1232015 ξεκινά την τοποθέτησή του μιλώντας για γάμους και διαζύγια, αποδεικνύοντας εν πολλοίς ότι οι μαχητές των στεροτύπων είναι οι μέγιστοι ακούσιοι στηρικτές και γιατί όχι γεννήτορές τους, για να τοποθετηθεί αμέσως μετά στον αντίποδα του κειμένου, πάντα ως σκέψη και πρόταση και όχι αυτό καθ΄εαυτό, μιλώντας για "θετούς πατεράδες", προφανώς στα πλαίσια ενός νέου ζευγαριού.

    Διαπίστωση δεύτερη.
    Γράφετε καλέ μου @Iagos "ο μηδενισμός δεν είναι δαίμονας. Ο φασισμός είναι". Δεν θα μπορούσα να διαφωνήσω περισσότερο. Για εμένα ουδεμία διαφορά υπάρχει ανάμεσα στο μαύρο μηδέν στο κόκκινο μηδέν, στο μπλέ μηδέν ή στο κοκκινόμαυρο μηδέν. Τα ελάχιστα μαθηματικά που συγκρατώ από την εγκύκλια εκπαίδευσή μου λένε πως ό,τι πολλαπλασιασθεί με το μηδέν δίνει μηδέν. Όποιος αναγνώσει το συγκεκριμένο κείμενο απλά ως μηδενιστικό, νομιμοποιεί και όποιον αναγιγνώσκει και φευ θέλει να πλασάρει και το Mein Kampf ως απλό παραλήρημα ενός μεγαλομανούς. Και όλοι ξέρουμε που οδηγεί κάτι τέτοιο.

    Στα καθ΄ημάς τώρα.
    Λιμπερτίνος δεν είναι αυτός που εξοβελίζει το ζευγάρι εραστών. Λιμπερτίνος είναι αυτός που δεν περιορίζει την λίμπιντό του στα πλαίσια του κοινωνικώς αποδεκτού, χωρίς όμως να δαιμονοποιεί το status quo. Και επειδή αναφέρθηκε ο Μαρκήσιος από τον @espimain, να πω για πολλοστή φορά, έτσι για να ρίξω λάδι στη φωτιά, ότι ο Μαρκήσιος λόγω γάμου και μόνο ήταν αριστοκράτης και στη πραγματικότητα ήταν βαθιά bourgeois.

    Στο κομμάτι του bdsm που με έλκει, αυτό της επιβολής της Κυριαρχίας, είναι προφανές ότι είτε ως θέση ή ως λόγος, το κείμενο είναι non grata.

    Y.Γ.
    Μόλις διάβασα ότι την έκανε για απέναντι ο Λουκιανός. Έτσι για να αυτοαναιρεθώ κι εγώ
     
  10. Master1232015

    Master1232015 Don't stop at the top

    Δεν γνωρίζω τι θα μπορούσε να αποτελέσει δικαίωση σε αυτά που λέω, εκτός αν εννοείτε ότι παρόλα αυτά η μορφή ζευγάρι παραμένει αλώβητη και δεν θα πρέπει να αμφισβητηθεί η αξία του και ο κοινωνικός του ρόλος.

    Αν αυτό εννοείτε θα διαφωνήσω μαζί σας.
     
  11. Master1232015

    Master1232015 Don't stop at the top

    Στην τοποθέτησή σας αναφέρατε την δικιά μου και μάλιστα είπατε ότι " Αίφνης λοιπόν ο @Master1232015 ξεκινά την τοποθέτησή του μιλώντας για γάμους και διαζύγια, αποδεικνύοντας εν πολλοίς ότι οι μαχητές των στερεοτύπων είναι οι μέγιστοι ακούσιοι στηρικτές και γιατί όχι γεννήτορές τους, για να τοποθετηθεί αμέσως μετά στον αντίποδα του κειμένου, πάντα ως σκέψη και πρόταση και όχι αυτό καθ΄ εαυτό, μιλώντας για "θετούς πατεράδες", προφανώς στα πλαίσια ενός νέου ζευγαριού. "

    Λυπάμαι αλλά δεν μπορώ να βρώ το νόημα σε αυτό που λέτε.

    Θα μπορούσατε να εξηγήσετε ?
     
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Και αν το κάνει;

    Δηλαδή αν από τη μια δεν περιορίζει τη λίμπιντο του και από την άλλη αντιμάχεται μέχρι τελικής πτώσεως την καθεστηκυία τάξη παύει να είναι λιμπερτίνος;

    Και στην τελική γιατί να μην αμφισβητήσει και να θέλει να γκρεμίσει δηλαδή να μηδενίσει;

    Τι είναι αυτό το status quo για εσάς καλέ μου @Marqui που δεν επιτρέπεται να το θεωρήσουμε δαίμονα, που δεν επιτρέπεται να το αγγίξουμε ή ακόμα και να το γκρεμίσουμε.

    Τι θα χάσουμε αν δημιουργήσουμε έναν άλλον πολιτισμό χωρίς ζευγάρια;

    Θα είμαστε λιγότερο λιμπερτίνοι τότε;

    Ομολογώ πως εδώ με μπερδέψατε...

    Ευχαριστώ.