Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Επιβολή Ελέγχου

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος de7, στις 12 Φεβρουαρίου 2017.

  1. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Απαντώ με μια ερώτηση που ίσως βοηθήσει το διάλογό μας  
    Σας έχει τύχει ας πούμε στο πανεπιστήμιο να γνωρίσετε κάποιον καθηγητή ή και καθηγήτρια και να αναγνωρίσετε την έκταση των γνώσεων, της καλλιέργειας, της μόρφωσης του, την ικανότητα του να συνθέτει σκέψη, συλλογισμούς, να φτιάχνει στέρεα νοητικά σχήματα, ερμηνείες του κόσμου που δεν είναι dead ends κλπ
    Αυτός ο άνθρωπος ας πούμε έχει πνευματική ισχύ για μένα.
    Που είναι βασικά η έκφανση ισχύος που αποτιμώ ως σημαντικότερη (εγώ).
    Δεν είναι ανάγκη να σχετιστώ μαζί του ερωτικά για να το καταλάβω.
    Ωστόσο μπορώ να δω ότι με αυτόν τον άνθρωπο η σχέση μας θα είναι στο επίπεδο δασκάλου-μαθητή. Για πολλούς λόγους.
    Οπότε αναγνωρίζω την ισχύ του, δεν σχετίζομαι μαζί του σε μια Κ/υ σχέση.
    Εξήγησα καλύτερα αυτή τη φορά;  
     
  2. lexy

    lexy .ti.va.

    Δεν ξέρω αν υπάρχει τέτοιο πράγμα μα αν εννοείτε την τοποθέτηση και αποδοχή της σεξουαλικότητάς του, ναι.
     
  3. elfcat

    elfcat . Contributor

    Οχι, ειναι αλήθεια ότι δεν μου έχει τύχει κι ας ήμουν η αγαπημένη μαθήτρια σχεδόν ολών των καθηγητών μου σε όλες τις βαθμίδες ανδρων γυναικών. Ξέρετε γιατί; Για τον απλό λόγο ότι αυτό που περιγράφετε δεν είναι ερωτική ισχύ και το κυριότερο κανείς από αυτούς δεν ήρθε να κυριαρχήσει ερωτικά π ρ ο σ ω π ι κ ά σε εμένα. Αν το έκανε τότε θα σας έλεγα με κυριάρχησε ή δεν με κυριάρχησε ε ρ ω τ ι κ ά. Αυτό που ΔΕΝ θα σας έλεγα είναι ότι ανανγωρίζω την ερωτική κυριαρχία του πάνω μου αρα με κυριαρχεί αλλά δεν του το επετρεψα γιατί δεν ταιριάζουμε. Γιατί μια τέτοια φράση δεν βγάζει νόημα για ενα υποτακτικό άτομο.Ελπίζω να κατονοείτε τί προσπαθώ να σας πω.
     
  4. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Είναι που δεν σας έχει τύχει.
    Εμένα πάλι μου έχει τύχει αρκετές φορές. Ίσως είναι που αντιλαμβάνομαι την σχέση δασκάλου - μαθητή ως κατ' εξοχήν ερωτική διαδικασία. Και με τον Κύριο έχουμε και τέτοια σχέση, ας πούμε με μαθαίνει μουσική.
    Οπότε και με τους καθηγητές μου αναγνώριζα ΚΑΙ ερωτική αλληλεπίδραση. Ωστόσο, πλην μιας φοράς σταμάτησε η ιστορία. Γιατί ενώ μπλέκω με μεγαλύτερους, με παντρεμένους κα δεν μπλέκω με ανθρώπους που είναι σε κάποια ιεραρχία πλην της ερωτικής ανώτεροι από μένα (πχ προϊστάμενοι, καθηγητές κλπ), τουλάχιστον όσο διαρκεί το πλαίσιο αυτής της ιεραρχίας. Δηλαδή με τον έναν, όταν πήρα πτυχίο προχώρησε. Αλλά μόνον τότε.
    Προσπαθείτε να μου πείτε αυτό που είπα για το δέος παραπάνω, είναι κατανοητό   Εξάλλου κι εγώ έτσι λειτουργώ.
    Λέω όμως ότι ενίοτε η λογική μπαίνει μπροστά και λέει ότι αυτό θα μείνει... πώς να το πω; Πλατωνικό  
     
  5. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Υπάρχουν και κυριαρχικοί που δεν επιθυμούν να προσεγγίζονται,δεν σχετίζονται και πολλώ δε μάλλον δεν γαμούν τσόφλια.Προτιμούν αυγά ημέρας με τον κρόκο και το ασπράδι τους.
    Τα ¨μαγειρεύουν¨ όπως θέλουν προκειμένου να τα απολαύσουν ¨τρώγοντας¨ τα.
    Συνηθέστατα, προκειμένου να πετύχει η μαγειρική, πρέπει προς τούτο να αναπτυχθεί η προσωπικότητα της υποτακτικής, αναπόφευκτα ως το έπακρο.
    Τούτο δεν σημαίνει κατά κανέναν τρόπο πως η ανάπτυξη αυτή αποτελεί αρχικό στόχο.Δεν είναι παρά εργαλείο και συχνά παράπλευρο αποτέλεσμα, όπως και το ότι νοιώθουν όμορφα χρησιμοποιώντας το.
    Οσο για τα τσόφλια, συνήθως χρήζουν ψυχοθεραπευτών και καλό είναι να μην τους ψάχνουν στο bdsm.Δυστυχώς όμως ισχύει κι εδώ ο νόμος προσφοράς και ζήτησης.

    ΥΓ1:Θεωρώ τους χαρακτηρισμούς περί ανώτερων και κατώτερων απολαύσεων μάλλον άκομψους.Τουλάχιστον μέχρι την εφεύρεση και κοινή χρήση του ποιοτικού απολαυσιόμετρου.
    ΥΓ2:Ο διάλογος αυτός μοιάζει βγαλμένος από τη μέρα της Μαρμότας και δεν ευελπιστώ ότι το post μου είναι γλυπτό από πάγο.
     
  6. elfcat

    elfcat . Contributor

    Συγνώμη τον κακομοίρη τον κάθε φορά πνευματικά ανώτερό σας, τον ρωτήσατε αν είναι ερωτικα κυρίαρχος ή εσείς από μόνη σας του αποδώσατε αυτό το ρόλο? Γιατί ένας ανθρωπος μπορεί ξέρετε πνευματικα να ξέρει περισσότερα από εσάς αλλά ερωτικα να απολαμβανει ως βανίλα η υποτακτικός.... . Ξέρετε σύμβαίνουν και αυτά.... τουλάχιστον στην πραγματική ζωή.
     
    Last edited: 16 Φεβρουαρίου 2017
  7. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Δεν μιλησα για τον εκαστοτε, μιλησα για συγκεκριμενες περιπτωσεις.
    Κρατησα το διαλογο μαζι σας σε ενα επιπεδο που ειχε να δωσει κατι, νομιζω.
    Πλεον δεν το βλεπω οποτε ας το αφησουμε εδω, υποθετω και οι δυο καταλαβαμε αλληλλους.
     
  8. elfcat

    elfcat . Contributor

    Για να ειμαστε ειλικρινείς πήγατε να πατρονάρετε τον διάλογο με περισσή αυταρέσκεια. Δεν σας βγήκε. Καλά κάνετε και αποχωρείτε.
     
    Last edited: 17 Φεβρουαρίου 2017
  9. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Για να είμαστε ειλικρινείς, νόμιζα ότι έστω και λίγο καταλάβαμε η μια την άλλη.
    Δεν καταλάβατε το παραμικρό, δεν πειράζει, συμβαίνουν αυτά.
    Πολύ καλή ημέρα!
     
  10. Iagos

    Iagos Contributor

    Τα δυο κείμενα που είναι πιο κοντά σε εμένα για την κατανόηση της επιβολής του ελέγχου είναι των @goodevil και @Stalker .

    Γνωρίζω πολύ καλά και την υποβολή και την επιβολή του ελέγχου και κατ επέκταση την επιβολή της Κυριαρχίας.

    Γνωρίζω πολύ καλά τι σημαίνει ακολουθώ επειδή μου το είπαν και τι σημαίνει ακολουθώ από μέσα, με δημιουργία και κέφι.

    Θεωρώ πως ο τρόπος για να διακρίνεις το τσόφλι από την σκλάβα είναι η παρατήρηση στο βλέμμα.

    Στην περίπτωση της υποβολής της Κυριαρχίας διακρίνει κανείς ένα βλέμμα άδειο, κενό. Η διεκπεραίωση είναι εγγεγραμμένη στο βλέμμα.

    Στην δεύτερη περίπτωση το βλέμμα είναι γεμάτο, αναβλύζει μια εσωτερική φλόγα, έχει μια γυαλάδα διαστροφής.

    Όσοι έχουμε ανταμώσει με αυτό το βλέμμα μπορούμε και να διαπιστώσουμε τι σημαίνει, πόθος, πάθος, συστολή, λαχτάρα, αγωνία, χαρά, ανάγκη.

    Αν απομακρύνουμε το δικό μας βλέμμα ως Κυρίαρχοι από την εξωτερική εμφάνιση και κοιτάξουμε το υπό βαθιά μέσα στα μάτια, τίποτε δεν θα είναι πια κρυφό, όλα θα είναι στο φως.

    Όσο χαριτωμένο, μπογιατισμένο, θελκτικό και αν είναι ένα μάτι, η αλήθεια βρίσκεται χαραγμένη στο βλέμμα.

    Το υπό που είναι έτοιμο για να του επιβληθεί ο έλεγχος και η Κυριαρχία το φωνάζει από χιλιόμετρα.

    Αρκεί να μπορείς να το δεις.

    Αν μείνει κανείς στα εξωτερικά χαρακτηριστικά, στα κουνήματα και τα σουσούμια και δεν εμβαθύνει, δεν γαζώσει εσωτερικά, τότε ελλοχεύει η ταλαιπωρία.

    Και ένας Κυρίαρχος που θα αφιερώσει τον χρόνο του δεν είναι για να ταλαιπωρείται με τσόφλια.

    Ο χρόνος ενός Κυρίαρχου είναι πολύτιμος.

    Και μια μη έγκαιρη διαπίστωση θα οδηγήσει σε ταλαιπωρία.

    Αυτό είναι η μια πλευρά του νομίσματος «επιβολή ελέγχου».

    Και αυτή η πλευρά αφορά το πώς το υπό αντιλαμβάνεται την σχέση του με τον έλεγχο και την Κυριαρχία.

    Εάν δεν επιτρέψουν στον εαυτό τους να τους επιβληθεί ο έλεγχος είναι σίγουρο πως δεν θα αντέξουν και σύντομα θα αποχωρήσουν.

    Η άλλη πλευρά του νομίσματος "επιβολή ελέγχου" αφορά τον Κυρίαρχο και την άσκηση της Κυριαρχίας του.

    Το κατά πόσο δηλαδή υποβάλλει ή επιβάλλει τον έλεγχο και κατ επέκταση την Κυριαρχία.

    Ο Κυρίαρχος που θα υποβάλλει την Κυριαρχία και τον έλεγχο, απλά θα φουσκώσει τα μούσκουλα, θα πάρει ένα ύφος μπλαζέ, θα δώσει ένα «αξάν» βραχνάδας στη φωνή, θα διαβάσει σαφώς περί των σχέσεων ελέγχου, μην το πουν και άσχετο, αλλά θα αναθεωρήσει με ευκολία (κοινώς όσα δεν φτάνει η αλεπού τα κάνει κρεμαστάρια), και θα ασκήσει τον έλεγχο έως εκεί που φτάνει το μπόι του, δηλαδή θα υποβάλλει την Κυριαρχία.

    Ο Κυρίαρχος που αρέσκεται στην επιβολή του ελέγχου και κατ επέκταση της Κυριαρχίας αρέσκεται στο να διαλύει και να ανασυνθέτει.

    Για να μπορεί να επιβληθεί ο έλεγχος απαραίτητη προϋπόθεση ο ίδιος ο Κυρίαρχος να έχει διαλύσει τον εαυτό του και να τον έχει ανασυνθέσει.

    Κανείς δεν είναι Κυρίαρχος από κούνια.

    Σαφώς και η ανάγκη επιβολής ελέγχου έχει κάποια σημεία αναφοράς για τον καθένα πιθανών διαφορετικά. Η Κυριαρχία προκύπτει από διαφορετική αφετηρία για τον καθένα από εμάς.

    Από το σημείο όμως που κατανοείς την ανάγκη σου έως το σημείο να επιβάλλεις την Κυριαρχία ο δρόμος είναι μακρύς, επίπονος, επώδυνος πολλές φορές.

    Τα βαρίδια, ηθικά κυρίως, είναι πολλά και ποικίλα.

    Γεννιόμαστε και μεγαλώνουμε μέσα σε ένα περιβάλλον όπου ο ετεροκαθορισμός είναι το κυρίαρχο συστατικό του πολιτισμού μας.

    Γεννιόμαστε ανήθικοι, χωρίς ηθική δηλαδή.

    Διαμορφώνουμε τον εαυτό μας με βάση το ηθικό σύστημα που κυριαρχεί σε κάθε πολιτισμό.

    Απαραίτητη προϋπόθεση είναι να διαλύσουμε την δομή του εαυτού μας και να ανασυνθέσουμε έναν εαυτό όπου η αυτονομία θα αντικαταστήσει τον ετεροκαθοριζόμενο εαυτό μας.

    Έχω κατά καιρούς γράψει εδώ πως οι σχέσεις επιβολής ελέγχου δεν είναι για όλους.

    Είναι για λίγους.

    Οι σχέσεις επιβολής ελέγχου είναι ένα κομμάτι μέσα στο bdsm δεν είναι το bdsm.

    Το bdsm είναι μια ομπρέλα όπου περικλείει τα πάντα που σχετίζονται με τον σαδομαζοχισμό, τον φετιχισμό και το kinky.

    Εντός αυτής της ομπρέλας βρίσκονται και εκείνοι που διακαώς επιθυμούν και να τους επιβληθεί ο έλεγχος και να επιβάλλουν τον έλεγχο.

    Σε καμία περίπτωση όμως δεν φτάνει το να έχεις αναγνωρίσει την ανάγκη σου να επιβάλλεις τον έλεγχο.

    Η αναγνώριση, η συνειδητοποίηση είναι μόνο η αρχή.

    Η αρχή ενός ταξιδιού όπου διαλύεις και αναδομείς τον εαυτό σου.

    Κατά την διάρκεια αυτού του ταξιδιού είναι σίγουρο πως θα ανταμώσεις εκείνο το βλέμμα ή εκείνα τα βλέμματα που θα σου στείλουν το σήμα της υποταγής.

    Αυτά τα «σκλαβίσια» βλέμματα είναι λίγα.

    Και είναι για λίγους.

    Και αυτό όχι γιατί υπάρχει μια κάποια φαντασιακή ελίτ εντός του bdsm, όπως πολλοί θεωρούν εκείνους που φαντάζουν στα μάτια τους ως «σκληροπυρηνικοί», αλλά γιατί υπάρχει εντός τους μια βαθιά ανάγκη να επιβάλλουν τον έλεγχο και να τους επιβάλλεται ο έλεγχος.

    Οι άνθρωποι αυτοί επιθυμούν διακαώς να σπάνε, να διαλύονται μέχρι το μεδούλι.

    Να μην αφήνουν τίποτε στην θέση του.

    Να σπάνε τοίχους.

    Από τη μια για τους Κυριάρχους να κάνουν την υπέρβαση και να επιβάλλουν χωρίς ηθική και από την άλλη για τους σκλάβους (σε αυτούς αναφέρομαι) να εισπράττουν την επιβολή ως δώρο, να θεωρούν πώς το να είναι στην ιδιοκτησία ενός Κυρίαρχου είναι για εκείνους ύψιστη τιμή έτσι ώστε να προσφέρουν το κάθε τους κύτταρο στον έλεγχο εκείνου πως μπορεί να επιβάλλει και όχι να υποβάλλει.

    Να αφοσιώνονται με πάθος, καύλα, έρωτα και αγάπη στην επιβολή της Κυριαρχίας.

    Το έχω δει να συμβαίνει, το ζω και το αγαπώ αυτό το κομμάτι του bdsm που αφορά τις σχέσεις ελέγχου.

    Και το στηρίζω όχι για να πείσω ή να το διαδώσω ως την κανονικότητα που όλοι πρέπει να ακολουθούν, αλλά γιατί εκεί μέσα βρίσκεται η δική μου ελευθερία.

    Γιατί οι σχέσεις επιβολής ελέγχου είναι για κάποιους μια μήτρα, όπου εκεί μέσα νιώθουν ασφαλείς και ελεύθεροι.

    Και όταν έχεις ανταμώσει αυτή τη μήτρα εύκολο είναι να αναγνωρίζεις και να φυλάγεσαι και από τα Κυριαρχικά και από τα υποτακτικά τσόφλια.

    Iagos

     
     
    Last edited: 17 Φεβρουαρίου 2017
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor


     
     
  12. Όλα διαφέρουν από το Α ως το Ω .. Πως θα διάνυσεις μια απόσταση ; τι υλικό θα χρησιμοποιήσεις ; η ύλη διδαχτική πόσο θα διαρκέσει; Συνδυασμός λέξεων από το Α ως το Ω ποικιλία προτάσεων λέξεων ποια λέξη θα σχηματίσεις πρώτα και ύστερα τι θα ψιθυρισεις ως τραγούδι... γιατί να πέσεις τόσο χαμηλά και να μετράς κάθε σπιθαμή; ένα μόνο ξέρω με ουσία η μη. τίποτα δεν είναι όπως φαινεται και δεν υπάρχουν κανόνες και πατρόν..