Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Αντίσταση κι Αντίδραση

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 27 Αυγούστου 2008.

  1. espimain

    espimain Contributor

    Μα είναι αξίωμα δεν είναι θεώρημα.
     
  2. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Να δεις το δικό μου θυμικό πόσα δεν μπορεί να δεχτεί... Ακόμη και μετά από τόσα χρόνια  
    Πόσες φορές μου έχει πει "εντάξει, πάρε μαχαίρι και κάνε το Kill Bill να μοιάζει με παιδικό παραμύθι μπροστά στο μακελειό που θα κάνεις"    
    Ωστόσο, το θυμικό μπορεί να είναι "συναγερμός", ποτέ όμως δεν μπορεί να είναι σύμβουλος.

    Όταν κάνεις μια Κ/υ σχέση κάνεις μια επένδυση (όπως και σε όλες τις σχέσεις, αλλά ας μην το ανοίξουμε τόσο το θέμα). Και δεν μπορείς να κάνεις μια επένδυση με βάση το θυμικό, είναι βέβαιη συνταγή disaster. Όταν κάνεις μια επένδυση κινείσαι με βάση τη λογική, ίσως και ένα κάποιο βαθμό συναισθήματος, αλλά όχι με το θυμικό (καλό case study το Χρηματιστήριο Αθηνών  ).

    Στην Κ/υ σχέση το χαρτοφυλάκιο της επένδυσης λέει ότι ο Κ θα οδηγεί τη σχέση. Αυτό σημαίνει ότι ο Κ έχει την ευθύνη και να ορίζει το στόχο και τη διαδρομή αλλά και να διορθώνει τα λάθη. Για αυτό ο Κ αποφασίζει, για αυτό αυτός έχει το δίκιο: γιατί αυτός οδηγεί. Δεν μπορείς να πάρεις λίγο το τιμόνι και μόλις γίνει λάθος να του πεις "πάρε πίσω το τιμόνι και διόρθωσε και το λάθος που έκανα". Και για αυτό λέμε ότι σε μια Κ/υ σχέση η ευθύνη βαρύνει τον Κ.
    Δεν σημαίνει ότι ο Κ δεν έχει άδικο, δεν σημαίνει ότι δεν κάνει λάθη. Και δεν σημαίνει ότι ένας υ δεν μπορεί να έχει δίκιο. Σημαίνει ότι ο Κ έχει την ευθύνη.  
     
  3. lexy

    lexy .ti.va.

    Μα το θυμικό αυτό ακριβώς - τον σημαντικό - ρόλο δεν αναλαμβάνει; Να περιορίζει ή εξουσιάζει την επιθυμία και να υπακούει στη λογική. Η καταστροφή, όπως το βλέπω εγώ, είναι όταν δεν υπάρχει καλή συνεργασία μεταξύ θυμικού - λογικής - επιθυμίας.
     
  4. _voltage_

    _voltage_ Ιδιόκτητη. Contributor

    Καλημέρα.

    Ένα από τα πολύ δύσκολα πράγματα του M/s είναι ακριβώς αυτή η "αντίφαση".

    Ο Μ είναι ο Κύριος σου ο Θεός σου.
    Ο Μ έχει δίκιο ακόμα και όταν έχει άδικο (και όπως είπε κάποιος ειδικά όταν έχει αδικο).

    Ταυτόχρονα με αυτά τα δύο ισχύουν όμως και τα:

    Προφανως είναι και οι δύο άνθρωποι.
    Προφανως κάνεις δεν είναι όντως θεός.

    Γιαυτό γράφω πολύ συχνά ότι πρόκειται για μια συμφωνία ενηλίκων. Έχει πολύ μεγάλη σημασία αυτό.

    Γιαυτό επίσης γράφεται συχνά ότι δεν είναι εύκολο.

    Είχες ποτέ αφεντικό που ήθελε σώνει κ ντε να κάνει κάτι με το δικό του τρόπο που είναι λαθος;
    Α) Λες αντε γαμησου κάντο όπως θες τι με νοιάζει εμένα.
    Β) το αφεντικό από την άλλη σκέφτεται κοπελιά δικό μου είναι το μαγαζί του βάζω φωτιά και το καιω.

    Καααααπως έτσι είναι κ εδώ. Γιαυτό επίσης παίζει τεράστιο ρόλο η επιλογή του ανθρώπου που θα έχει τέτοια εξουσία στη ζωή σου.  

    Δεν διάβασα όλες τις σελίδες οπότε αν επανέλαβα κάτι που είχε αναφερθεί συγχωρέστε με.
     
  5. lexy

    lexy .ti.va.

    Να ρωτήσω κάτι που το βλέπω να παιζει πολύ : το υ αναρωτιέται αν ο Κ έχει δίκαιο ή όχι; Γιατί αν αναρωτιέται ή αν μπαίνει σε διαδικασία μή άμεσης απόκρισης - ανταπόκρισης και "κριτικής", τότε δεν κανει/κάνουν D/s.
     
  6. espimain

    espimain Contributor

    Το αν το υ αναρωτιέται για οτιδήποτε, είναι δικό του θέμα.
    Το τι πράττει, σχετικά με την βούληση του Κ, έχει σημασία.
    Η σκέψη εμπεριέχει δυνητικά αμαρτία κατά τα θεολογικά και όχι κατά τα BDSMικά πράγματα.

    Τι σας οδήγησε στην διατύπωση αυτού του ευφυούς σοφίσματος;;;
    Ποιαν ανάγκη σας εξυπηρετεί.
     
    Last edited: 28 Φεβρουαρίου 2017
  7. lexy

    lexy .ti.va.

    Ω μα ελάτε! Είμαι απλοϊκή. Γιατί ασχολείστε;
     
  8. espimain

    espimain Contributor

    Για το απλοϊκή "Σύ είπας".

    Ασχολούμαι από αλτρουισμό.
     
  9. Dapom

    Dapom Contributor

    Όταν δεν μπορείς να καταλάβεις τι σημαίνει παραχωρώ συνειδητά τότε δεν μπορούμε να μιλάμε για υ.
     
  10. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Πολλά έχουν δει τα μάτια μου, μ' αυτό μού φέρνει τρόμο, δεν έλεγε ο ποιητής..?
    Τι ποιο..? Αυτό..!
     
  11. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Υπάρχει συνειδητά χωρίς θεμελίωση?
    Αν δεν υπάρχει προς τι το αξίωμα..?
    Αν υπάρχει τότε γιατί χρειάζεται αξίωμα..?

    Βεβαίως αν χρειάζεται στην βάση κάποιας ευρύτερης αναλογικότητας ενός κοσμοθεωρητικού μοντέλου που με τη σειρά του διαμορφώνει ένα αξιακό σύστημα -χουατέβα- το πρόβλημα δεν είναι το αξίωμα, η αντίληψη του μοντέλου απλά είναι λίγο χάσικη και ψάχνει πατερίτσες, λέω εγώ.
    Και ξέρετε, κάθε μύθος/ψέμμα/παραμύθι/στρέβλωση πάντα, μα πάντα, χρειάζεται κάποια -έστω και ψήγματα γεγονότων/"αληθειών"- για να σταθεί...

    Το λένε άλλωστε και οι διαφημίσεις του Κωτσόβολα..!
    ___________________________________
    Μην το παρακάνουμε, δίπλα μας είναι...
    Του ματς αντού φορ νάθινγκ...
    Προς τι ο τάραχος κι ο φερετζές..?
    Ρητορικό το ερώτημα, η απάντηση έχει ήδη δοθεί..!
     
  12. lotus

    lotus Silence

    Και στην περίπτωση που συμβεί αυτό τι γίνεται μετά? Οκ αναλαμβάνει την ευθύνη κι αν το ότι προκύψει είναι ανεπανόρθωτο?
    Προφανώς δεν λέει όπως ήδη λέχθηκε ότι έχει κάνει λάθος γιατί έχει πάντα δίκιο. Επί του πρακτέος όμως?
    Ξέρω ότι ρωτάω για τις εξαιρέσεις κι ότι δεν είναι ο κανόνας αλλά ...