Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Μητριαρχία

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος espimain, στις 12 Φεβρουαρίου 2018.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Σόρι του..! Τσου!
     
  2. espimain

    espimain Contributor

    Τα κοπάδια των ελεφάντων, συνήθως αποτελούνται από κόρες κι εγγονές της αρχηγίνας και απομακρύνονται τ΄αρσενικά όταν μεγαλώσουν.
    Στην περίοδο όμως του ζευγαρώματος, που έρχονται τα βαρβάτα, γίνεται της κακομοίρας κυριολεκτικά. Πάνε και τ΄αρχηγιλίκια πάνε κι όλα.
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Η ηγεσία ως μηχανισμός είναι απρόσωπος κι εδώ κι εκεί και παραπέρα.
    Το βασικότερο χαρακτηριστικό της ηγεσίας, αν όχι το μοναδικό, είναι το ποιο άτομο/φύλο/ομάδα αναλαμβάνει την ευθύνη της απόφασης/επιλογής.
    Μορφώνεται σε κάθε της παράμετρο από τις επιβιωτικές απαιτήσεις όπως προκύπτουν από τα ιδιοχαρακτηριστικά του κάθε είδους, στη δική του "νικηφόρα στρατηγική επιβίωσης" όπως μπορεί να προσεγγιστεί σε εξαιρετικά καλό βαθμό από την θεωρία παιγνίων, από την στιγμή που έχουμε τα δεδομένα.
    Κατανοώντας το σκεπτικό αυτό, μπορεί να ερχόμαστε σε κάποιου είδους προβληματισμό όσον αφορά στα καθ΄ημας (ανθρώπινη διάσταση), φυσιολογικά πράματα, χωρίς να μπαίνουμε σε ακρότητες, που εν πολλοίς στηρίζονται σε αποχρώσες υποψίες, χωρίς αυτό να σημαίνει πως δεν παρακολουθούνται και υπηρετούνται διαρκώς.
    ____
    Έδιτ: Πολλές φορές μπερδευόμαστε κομμάτι (και δυο και τρία κομμάτια, αμέ) διότι πολύ εύκολα τέτοιου είδους προσεγγίσεις γυρνούν (έκπληξη?) σε συλλογιστικές τύπου "η κοτα έκανε τ' αβγό.." κλπ κλπ...
     
  4. E. Dantes

    E. Dantes Uno, nessuno e centomila

    Σκεφτηκα να γραψω τιποτα για φθονο του πεους και λοιπες Φρουδολακανιες, χαρμανι με εξελικτηκη κοινοβιολογια και λιγο Μαρξ και τεταρτοκυμα φεμινισμου για να αναψουν τα αιματα, αλλα σε λιγο θα ξαπλωσω αβοηθητος στην τσαουσα οδοντιατρο και δεν θα με ωφελησει ψυχικα....
     
  5. tithon

    tithon Contributor

    δεν υπαινίχθηκα καθόλου καμμιά μετάβαση ή εξέλιξη απο κάποιο σχήμα σε άλλο, το αντίθετο. ισχυρίζομαι οτι συνυπάρχουν εκδηλώσεις και ενδείξεις μητροκεντρισμού όσο και ανδροκρατίας σε όλα ισως τα πολιτισμικά σχήματα. και καταμερισμός, επιπλέον. η απόσπαση μου φαίνεται πρωθύστερη, κατασκευασμένη εκλογίκευση. η δαιμονοποίηση και η θυματοποίηση, όπου εμφανίζεται, είναι ακριβώς εκδήλωση της απόσπασης.

    αντίθετα ισχυρίζομαι πως ηγεσίες και ιεραρχίες υπήρχαν πολύ πριν νοιαστεί ρητά οποιοσδήποτε, και διεκδικούντο. καταμερισμένα.
     
  6. tithon

    tithon Contributor

    απ' όσο ξέρω κι απ' όσο έχω δεί   η μητροκεντρική συγκρότηση των κοπαδιών των ελεφάντων είναι εμβληματική. η κυριολεξία του μητροκεντρισμού. η γηραιά αρχηγός ηγείται αδελφών, κορών και εγγονών, και των μωρών τους. ο πυρήνας της αγέλης, αποτελούμενος αποκλειστικά από θηλυκές, ακολουθεί τη γηραιά μητέρα. καμμιά δεν αποσπάται. καμμιά δεν εισέρχεται. ο πυρήνας, αν διασπαστεί, το κάνει οργανωμένα. περί του πυρήνα κινούνται ολιγάριθμοι αρσενικοί. η σύνθεση της περιμετρικής ομάδας είναι αποτέλεσμα διευθετήσεων και διενέξεων μεταξύ αρσενικών, ερήμην του πυρήνα. όχι με υποχρεωτική καταγωγή απ' τον πυρήνα. κανένας δεν είδε, ή εγώ δεν το ξέρω, τον πυρήνα να προηγείται στις μετακινήσεις ή στις αφίξεις σε προορισμούς. καίτοι η οπτική επαφή δεν είναι υποχρεωτική. κανένας δεν είδε τον πυρήνα ασυγκίνητο στην άφιξη της περιμέτρου, επίσης.
     
  7. tithon

    tithon Contributor

    και σε δυο είδη μικρών αιλουροειδών, παρόμοια.
     
  8. subwhat

    subwhat Gandalf's property, not for sale Contributor

    Κοινή παραδοχη από ποιους;
    Δεν ενστερνιζομαι απόψεις οι οποίες προβαλλουν την εκ θεου ή εκ φύσεως ανωτεροτητα κανενός γένους. Ούτε απόψεις που προωθούν την αντιπαλότητα μεταξυ ανδρών και γυναικών.

    Από όποια πλευρά και αν διαλεξουμε να το δούμε, βιολογικά, κοινωνικά, πολιτισμικα, το ένα γένος χρειάζεται το άλλο.
    Στην ιδιωτική τους δε αλληλεπίδραση, ο καθένας επιλέγει θέση και ρόλο. And thats all.

    Για να το κάνω και λίγο εντός θέματος. Ιστορικά, οι διάφορες μορφές κυριαρχίας, μητριαρχίας, πατριαρχίας, δημιουργήθηκαν και εγκαθιδρύθηκαν προς εξυπηρέτηση και διευκόλυνση συγκεκριμένων κοινωνικών και πολιτισμικών θεμάτων. Ουδεμία σχέση είχε ή έχει με εκ φύσεως υπεροχή.
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Ακριβής η περιγραφή της κατανομής και της λειτουργίας και των θηλυκών και των αρσενικών.
    Η ηγεσία της αρχιελεφαντίνας (της matriarcha) έγκειται στο εξής (καταμαρτυρούν ανάληψη ευθύνης καραμπινάτη και σαφέστατη και τα κουκιά μπαγλάν):
    Όταν πέφτει πείνα στην αγέλη αυτή θα οδηγήσει στο μέρος εκείνο που θα βρεθεί μάσα και ακόμα πιο σημαντικό αυτή είναι που θα ηγηθεί της αγέλης όταν πέσει λειψυδρία.
    Δευτερευόντως φαίνεται πως είναι αυτή που θα αξιολογήσει την "παραβατική" συμπεριφορά κάποιου σερνικού που θα αυτονομηθεί από τους άλλους μαντράχαλους και θα την δεί "κάπως".
    Επιπλέον κανονίζει τα της διαδοχής της και την δημιουργία νέας αγέλης, και όταν γίνει κάτι τέτοιο, είναι κάποια από τα αρσενικά που ακολουθούν την νέα αγέλη.
    Τα σερνικά η "περιφέρεια" της αγέλης δεν είναι τόσο σαφές αν έχουν κάποια ιεραρχία σαφή μεταξύ τους -κάτι χαλαρό πχ ηλικία, ίσως- γεγονός που φανερώνεται όταν φτάσει ο καιρός του πήδου, που τότε είναι που πλακώνονται με καμιά χαυλιοδοντιά, κάποια προβοσκιδιά κι έτσι, για το τι γουστάρει ο καθένας τους και πώς, δεν πάνε συντεταγμένα στον πήδο, τύπου "πρώτα θα πηδήξει ο χοντρός, μετά ο αυτιάς και μετά ο μυτόγκας" ή "όποιος ακουμπήσει την ποπούδω, θα του πάρει ο διάολος το 'π' αυτό που τον πέταγε" κλπ. Μάλλον για τη σειρα, προσωπική μου άποψη, προς το παρόν, αυτή, με το διακύβευμα είναι ποιος θα πηδήξει τελευταίος, αφού μάλλον θα πηδήξουν όλοι όσοι τηρούν τις προϋποθέσεις, στο πάγιο σκεπτικό "το θηλυκό επιλέγει, το σερνικό, στην καλύτερη περίπτωση, διεκδικεί"...

    Φυσικά και τ' αρσενικά, αν και ρεμπέτ-ασκέρ, θα παίξουν φάπες με το οποιοδήποτε ζούδι απειλήσει την αγέλη, αν χρειαστεί, σχετικά σπάνιο ως γεγονός γιατί στο "κάντε κύκλο, μέσα τα μούλικα, γιατι μας τη πέφτουνε" τα κορίτσα σκίζουνε και συχνά "καθαρίζουν" μόνες τους.
     
  10. crmaria

    crmaria ..but darling you are a pretty wildflower!!

    Απο πολλους.Αν και για μενα τουλαχιστον,εχει μικρη σημασια η κοινη γνωμη.

    Και εγω μαζι σου.
    Δεν ειπα το αντιθετο.Ακομη και οι Αμαζονες χρειαζονταν το αντιθετο φυλο για να τεκνοποιησουν.
    Προσωπικα,χωρις να υποτιμω το αντιθετο φυλο,πιστευω πως η γυναικα υπερεχει στον σημαντικοτερο για εμενα τομεα που ειναι αυτο της δημιουργιας ζωης.
    Νιωθω απιστευτο δεος γι αυτο.
     
  11. tithon

    tithon Contributor

    αληθές οτι είναι η γηραιότερη, με μνήμες και λύσεις για τις πολύ στεγνές περιόδους.
    αληθές οτι επιχειρεί σωφρονισμό νεαρών θηλυκών και αρσενικών, όχι πάντα με επιτυχία για τους δεύτερους. δεν επιχειρεί με μεγάλους αρσενικούς, είναι σοφή.
    αληθές οτι ο πυρήνας διασπάται οργανωμένα στα δύο, αληθές οτι και οι δυο πυρήνες περιστοιχίζονται αμέσως από αρσενικούς, όχι με προβλέψιμη μοιρασιά.
    αληθές οτι δεν μας είναι σαφής η ιεραρχία των αρσενικών, δεν τους παρακολουθούμε αρκετά, παρά μονον οταν βρίσκονται μαζί με τον πυρήνα, την ώρα του ποτίσματος, για παράδειγμα. είναι έλλειψη μας αυτό στην κατανόηση της λειτουργίας τους, αλλά είναι δύσκολη η παρακολουθήσή τους, ακριβή, επικίνδυνη και λιγότερο θεαματική. ακροβολίζονται, είναι μεγάλοι και επιθετικοί.
    για την ποπουδω αναμετριόνται, καθόλου κομψά, καθόλου καθως πρέπει, χωρίς τάξη και ευγένειες. στο παρτυ πάνε οσοι μπορουν, εχει λυθει απο πριν ποιοι μπορουν, μεταξύ τους. αυτοί που πάνε διασκεδάζουν.
    βέβαια τα κορίτσια τα καταφέρνουν θαυμάσια απέναντι στα λίγα ζούδια που γεύονται τρυφερό φιλέτο ελέφαντα, είναι ολόκληρα κορίτσια, εξ άλλου. ακόμη αποτελεσματικότερα με κανάν επιβλητικό μαντράχαλο εκεί κοντά.
     
    Last edited: 13 Φεβρουαρίου 2018
  12. Οι γνώσεις μου στην ιστορία και την κοινωνιολογία μηδενικές. Δεν ξέρω αν υπήρξε ποτέ ή αν υφίσταται τώρα συγκεκαλυμμένη η μητριαρχια ακόμα και τώρα που διάβασα τις απαντήσεις σας (λόγω της δικής μου βραδυνοιας ισως). Όσον αφορά το ζωικό βασίλειο, είμαστε εξελικτικά σε ένα στάδιο σαν είδος που η επιβιωση μας δεν εξαρτάται από τα βιολογικα χαρακτηριστικα του φυλου μας (υπαρχουν επιστημονες που ισχυριζονται οτι οι γυναικες ειναι ανωτερες βιολογικα πχ αντοχη στον πονο, μεγαλυτερη μακροζωια κτλ, φέρνουν και το παράδειγμα ειδών εντομων που τα θηλυκά ικανοποιούν μόνα τους ωστόσο σημασία έχει τι γίνεται νοητικα) Το μόνο που έχω να προσφερω εδώ είναι η άποψη ότι σε μια κοινωνια οι διανοητικές ικανότητες είναι αυτές που καθορίζουν το ποιος θα πάει μπροστά σαν άτομο, αλλά και το ποια κοινωνία θα συνεχίσει να υπάρχει και να αναπτύσσεται. Έχει άραγε αποδειχτεί πως κάποιο φύλο είναι στο σύνολο του ικανότερο να λαμβάνει αποφάσεις, να διεξάγει έρευνα και να διαπαιδαγωγει;

    (Καλά, ως sub υπάρχει μέσα μου κάτι που φωνάζει "ζητώ η Μητριαρχια" αλλα το κανω να σκασει γιατι μιλαμε σοβαρα   )