Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΘΕΩΡΙΕΣ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΤΗΤΑΣ

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Resources and Tutorials' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 19 Ιουλίου 2006.

  1. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Φτανει ομως αυτο? Θα κολλησει η συζητηση στο 'ενδειξη μη αποδεκτη', 'αποδειξη αποδεκτη'. Και δεν ειναι παραλογο αυτο.

    Εχουμε ενδειξεις οτι το φαρμακο Χ κανει αυτο.
    Εχουμε αποδειξεις οτι το φαρμακο Χ κανει αυτο. (περιμενω συγκεκριμενη απαντηση πανω σαυτο  )


    Πολυ ενδιαφερον η αναφορα στο anima mundi. Τι λεει?
     
  2. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Άλλο η φαρμακολογία και άλλο η φιλοσοφία, άλλο το πεδίο άλλη η μεθοδολογία ελέγχου και αποδοχής θέσεων στη μία επιστήμη και άλλη στην άλλη @MasterK77  

    Anima mundi είναι "η ψυχή του κόσμου" ότι όλα τα έμψυχα του κόσμου τούτου τελούν σε μια αδιόρατη σύνδεση μεταξύ τους και με τον πλανήτη.
     
  3. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Φαίνεται πως με τα σημερινά μας δεδομένα και τις αποτυπώσεις των προβολών τους και αρκετές επαληθεύσεις προα αυτήν την κατεύθυνση, αυτή η θέση αυτή είναι η επικρατέστερη...
    Πάντως αυτός ο παλιάνθρωπας ο Heisenberg μάλλον και σ' αυτό το θέμα έχει θέσει με σαφήνεια το "ως εκεί και μη παρέκει" ...
    Υπό αυτή την έννοια κανένα ζωντανό οπουδήποτε στο σύμπαν-τα-πάντα-όλα δεν θα την μάθει ποτέ...
     
  4. Stilvi

    Stilvi Nobody expects the Spanish inquisition! Contributor

    Κωλόπαιδο ο Heisenberg!

     
     
  5. MasterK77

    MasterK77 Regular Member

    Σωστα. Να υποθεσω οτι μιλαμε τοτε για την φιλοσοφικη προσεγγιση. Οι φιλοσοφοι εχουν ενδειξη υλης?
    (βλεπεις νομιζω που γινεται το 'στραβωμα')

    Ευχαριστω για το anima mundi.Αρκετα ενδιαφερον, θα το κοιταξω σημερα λιγο καλυτερα.
     
  6. Ο ορος ψυχη επιστημονικα δεν εχει απολυτως καμια σχεση με τον ορο ψυχη οπως αυτος οριζεται απο τις θρησκειες. Ψυχη σημαινει νους δηλαδη εγκεφαλος δηλαδη εχει να κανει με την βιοχημικη συσταση του μυαλου και τις λειτουργίες του. Δεν ειναι κατι αθανατο, με αλλα λογια. Τα υπολοιπα ειναι θρησκευτικες, δηλαδη μυθολογικες, δηλαδη φανταστικες δοξασιες και δεισιδαιμονίες, υπολειμματα ενος μακρινου παρελθοντος οπου κυριαρχουσε η αγνοια και η μυθοπλασία.
     
  7. Λύσανδρος

    Λύσανδρος Hide' n' seek... Contributor

  8. Libertine SD

    Libertine SD Contributor

    Διάβασα τις τελευταίες σελίδες του νήματος και μπήκα στο βλακώδη πειρασμό να καταθέσω τη σκέψη μου, ξέρω πως θα μετανοήσω...

    Νομίζω ότι το όλο debate και τα εν αυτώ conflicts προκύπτουν από διαφορετικές μεθοδολογικές εκδοχές.
    Πολλάκις τίθεται το ερώτημα αν κάτι υπάρχει ή δεν υπάρχει, εν προκειμένω για την ψυχή.

    Η απάντηση είναι απλή, κάτι υπάρχει εφόσον μπορούμε με σωστή κι επαναλαμβανόμενη επιστημονική μεθοδολογία να αποδείξουμε την ύπαρξή του πέραν πάσης αμφιβολίας. Αυτό δεν μπορεί να εφαρμοστεί ωστόσο στο "μη υπάρχον" για τους εξής δύο λόγους:

    1. Εφόσον δεν υπάρχει όντως, δεν θα μπορέσουμε ποτέ να το προσδιορίσουμε πειραματικά κι επιστημονικά
    2. ποτέ δεν μπορούμε να είμαστε απολύτως σίγουροι για την προσέγγιση και τα μέσα που χρησιμοποιούμε ώστε να καταδείξουμε την μη ύπαρξη.

    Για να γίνει πιο κατανοητό θα δώσω κάποιο παραδείγμα.
    Σήμερα μπορώ να αναφερθώ στα βακτήρια ως μία υπαρκτή επιστημονικά αποδεδειγμένη μορφή ζωής. Πριν από το 16ο αιώνα που άρχισε να αναπτύσσεται η μικροσκοπία τα βακτήρια δεν υπήρχαν ως γνώση για εμάς. Κι όμως τα βακτήρια είναι από τις παλαιότερες μορφές ζωής, πολύ παλαιότερη από τα θηλαστικά. Συνεπώς, το "υπαρκτό" είναι ότι εμπίπτει μέσα στο αντιληπτικό μας όριο και όσο αυτό το όριο διευρύνεται τόσο διευρύνεται και το πλήθος των υπάρξεων. Επειδή η αντίληψή μας, τόσο σε πρακτικό, τεχνολογικό αλλά και πνευματικό επίπεδο είναι κάθε χρονική στιγμή πεπερασμένη, οφείλουμε πάντοτε να διατηρούμε την αμφιβολία για το αν κάτι υπάρχει αλλά εμείς απλά δεν μπορούμε να το αντιληφθούμε.

    Σε ότι αφορά στην ψυχή, νομίζω ότι πρέπει να διατηρήσουμε την ίδια επιστημονική αμφιβολία που οφείλουμε να διατηρούμε για οτιδήποτε δεν μπορούμε να αποδείξουμε (ακόμη) ως υπαρκτό.
    Το να προσπαθούμε ωστόσο να αποδείξουμε την ύπαρξη οποιουδήποτε μυθεύματος γεννά η ανθρώπινη νόηση και φαντασία είναι άσκοπη δαπάνη χρόνου κι ενέργειας, Για να ασχοληθεί κάποιος με την απόδειξη ύπαρξης του κοντορεβυθούλη θα πρέπει, πρώτον να έχει επαρκείς ενδείξεις ότι ήταν υπαρκτό πρόσωπο και όχι μυθοπλασία και δεύτερον να έχει κάποια, έστω μικρή, αξία η απόδειξη της υπάρξεως του κοντορεβυθούλη για την ανθρωπότητα...

    Σε ότι αφορά την ψυχή, η υπόθεση της ύπαρξής της ξεκινά από την απόδοση σε αυτή των λεγόμενων ψυχικών φαινομένων ή ψυχικών ενεργειών.
    Σήμερα γνωρίζουμε ότι τα συναισθήματα επάγονται από τον εγκέφαλο, υπό την έννοια ότι αποτελούν προϊόν διέγερσης του εγκεφάλου και μάλιστα διαφορετικών περιοχών του κατά περίπτωση. Επιπλέον, διαθέτουμε πλήθος βιοχημικά δεδομένα περί ορμονών, νευροδιαβιβαστών, φαρμακευτικών και λοιπών ουσιών που διαθέτουν "ψυχοτρόπο" δράση. Στην ουσία έχουμε βάλει πλέον την διάθεσή, τα συναισθήματα, ακόμη και τη διαδικασία της σκέψη μας στο πεδίο της επιστημονικής διερεύνησης, προκειμένου να πάρουμε απάντηση για το τι και το πως τους. Μέχρι αυτά να επιλυθούν απολύτως , τα "ψυχικά φαινόμενα" θα αποτελούν έκφανση της "ψυχής". Το αν θα αποδειχθεί τελικά ότι η ψυχή δεν είναι παρά ένα σύνολο βαθέων ή μη εγκεφαλικών διαδικασιών που ενώνεται όπως και το υπόλοιπο σώμα μας με το σύμπαν μετά το θάνατό μας, ή είναι μια απολύτως διακριτή οντότητα εντός μας, μένει να αποδειχτεί.

    Ίδωμεν...
     
  9. Λύσανδρος

    Λύσανδρος Hide' n' seek... Contributor

    Η μεγάλη πίεση μέσα στους ανθρώπους για ανακούφιση της μεταθανάτιας αγωνίας, οι εσωτερικές υπαρξιακές και συναισθηματικές συγκρούσεις και το ανθρώπινο δέος που γεννιέται από την παρατήρηση θαυμαστών και ανεξήγητων πραγμάτων γύρω μας μπορούν να γεννήσουν χίλιες δύο ιδέες και συμπεριφορές.

    Αλλά αν κάποιος άνθρωπος έχει λάβει ανατροφή τέτοια που να του έχει καλλιεργήσει και να του έχει δώσει χαρακτήρα με αυτοπεποίθηση, λογική, ευρύτητα πνεύματος και κριτική διάθεση, μπορεί για εμένα να περιπλανιέται άφοβα παντού.
    Ακόμα και αν τυχόν ένας τέτοιος άνθρωπος παρασυρθεί ή παρεκκλίνει ή χάσει τον έλεγχο μέσα του στην πορεία, θα είναι πάντα προσωρινό και θα επανέλθει, και ενδεχομένως από αυτό να φέρει και κάτι πίσω μαζί του. Ποτέ δεν ξέρεις.

    Κάτι τελευταίο:
    Για εμένα προσωπικά αγαπητέ το να μην συμμετέχεις σε αυτό το σάιτ ενεργά το θεωρώ απώλεια. Άσχετα αν διαφωνώ ή συμφωνώ, μερικώς ή συνολικά, με όσα έχω διαβάσει να έχεις γράψει μέχρι τώρα εδώ μέσα,
    είσαι, κατ' εμέ, από τους ελάχιστους σε αυτό το σάιτ που και το θάρρος της γνώμης σου έχεις, και συνάμα την ισχύ του χαρακτήρα να διεξάγεις κόσμιες, ενδιαφέρουσες, και γόνιμες συζητήσεις.

    Οπότε, αν ήταν στο χέρι μου να το αποφάσιζα, θα αποφάσιζα: "Άραξε, μην πας πουθενά, και εκφράσου ελεύθερα κι απεριόριστα κι όποτε γουστάρεις".
     
    Last edited: 28 Απριλίου 2018
  10. Libertine SD

    Libertine SD Contributor

    Ευχαριστώ φίλτατε,
    θα λάβω σοβαρά υπόψιν την "απόφασή"σου...  
     
  11. Λύσανδρος

    Λύσανδρος Hide' n' seek... Contributor

    Χαίρομαι και σε ευχαριστώ γι' αυτό.
     
  12. lexy

    lexy .ti.va.

    Ο νους είναι σύνολο νοητικών δυνατοτήτων ή ικανοτήτων.
    Ο εγκέφαλος είναι βασικό όργανο του ΚΝΣ.

    Δηλαδή, ο νους δεν είναι ο εγκέφαλος. Δηλαδή, ο εγκέφαλος δεν είναι νους.