Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Είναι το feminization σεξιστικό;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος consuela, στις 25 Νοεμβρίου 2016.

  1. Lady Nawashi

    Lady Nawashi ...I'll whip your body and kiss your soul...

    Εμένα πάλι απλά μου αρέσει η εικόνα και καθόλου δεν την έχω συνδέσει με στερεότυπα ή με το αίσθημα της ντροπής ή ακόμη με την θηλυκοποιηση.
    Απλά μου αρέσει να βλέπω στρινγκ, κάλτσες κλπ στους παρτενέρ μου.  
     
  2. pteleos

    pteleos New Member

    feminization ειναι εικονικος ευνουχισμος ειναι αποδοχη ανικανοτητας για αυτο νομιζω ειναι και πολυ σχετικο και με sph
     
  3. proteus

    proteus Ότι έχεις να πεις, κάντο.

    Άκρως ενδιαφέρον θέμα. Θέτω ερωτήματα:
    1) Η ύπαρξη των φύλων εξυπηρετεί σήμερα τις κοινωνικές δομές και δη την άρχουσα ιδεολογία;
    Δεδομένα: διαίρει και βασίλευε, αμοιβές γυναικών στον εργασιακό χώρο, καταναλωτικά πρότυπα
    2) Φύλα κατά Φύση. Πέραν της αναπαραγωγικής λειτουργίας, διαχωρίζονται βιολογικά τα φύλα;
    3) Φύλα και αρχαίες παραδόσεις. Ο μύθος του Ανδρόγυνου.
    Γιν-Γιανγκ: πόσο "θηλυκό" στοιχείο ενυπάρχει στον άνδρα και πόσο "αρσενικό" στη γυναίκα;
    Αρχέτυπα και φύλα. Animus-Anima. Αποσυμβολισμός

    Θα επανέλθω από το πληκτρολόγιο του υπολογιστή μου.

    Σημείωση: Αν οι διαχειριστές θεωρούν το παραπάνω άσχετο με το θέμα του νήματος, θα το μεταφέρω σε άλλο που θα ανοιχτεί επί τούτου
     
    Last edited: 29 Αυγούστου 2018
  4. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Είναι εξευτελιστικό αν αυτοί που το πράττουν το θεωρούν εξευτελιστικό, eye of the beholder κλπ κλπ.

    Προσωπικά έχω παίξει παιχνίδι που υποδύομαι γυναίκα sub (δυστυχώς χωρίς τον κατάλληλο ρουχισμο λόγω καμπύλης ευμάρειας) και το είχα βρει νοητικά τρομερά ερεθιστικό.

    Αν την έβρισκα με το strapon θα μπορούσε το νοητικό να απογειωθεί αλλά δυστυχώς από πίσω ...δεν.

    Το εννοώ το "δυστυχώς", το βλέπω ως προσωπικό κουσούρι.
     
    Last edited: 29 Αυγούστου 2018
  5. Libertine SD

    Libertine SD Contributor

    εεε αμεσως στα "σκληρα" κι εσυ!! Ξεκινα με κατι πιο light... δεν θελει κοπο, θελει τροπο φιλτατε  
     
  6. obsession with mistresses

    obsession with mistresses Regular Member

    Με απλα λογια το feminization ειναι καυλα!!!Εγω προσωπικα και μονο στην ιδεα...
     
  7. Galatée

    Galatée Regular Member

  8. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Τι σχέση έχει ο τίτλος με το κείμενο/ερώτημα του νήματος..?
     
  9. angel42

    angel42 Regular Member

    Όλα μα όλα παίζονται στο μυαλό... Αναλόγως τι κουβαλάς εκεί μέσα, αναλόγως εισπράτεις... Αναλόγως την αισθητική που έχεις διαμορφώσει αναλόγως έλκεσαι ή απωθείσαι... Όταν αυτά είναι συμβατά, τσουλάν αρμονικά. Όταν δεν είναι, το Κ διερευνεί αν υπάρχει η δυνατότητα να αλλάξει την είσπραξη και την αισθητική του υ. Αν υπάρχει και του αρέσει η διαδικασία την ξεκινάει. Αν υπάρχει αλλά του φαίνεται πολύ δουλειά η διαδικασία δεν την ξεκινάει. Αν δεν υπάρχει, κακό του κεφαλιού του αν την ξεκινάει...

    Προσωπική αισθητική:

    Η στιγμή που το υ μέσα από όποια πρακτική λάμπει αφήνοντας ελεύθερη την καύλα του να διαχυθεί και αποκτώντας ηρεμία, φως είναι μαγική και επιθυμητή. Υπέρβαση και μεταμόρφωση, ή μάλλον, απελευθέρωση της μορφής που υπάρχει εντός και βγαίνει στο φως... (είναι πολλές και πολλών ειδών οι μορφές που κάθε ένας M/μας φέρει εντός του)...

    Η διαδρομή έως εκεί έχει πολλές σαδιστικές "ευκαιρίες"... Ενδέχεται να είναι και διαδρομή που θα επαναληφθεί αρκετές φορές μετά από τη στιγμή της πρώτης μεταμόρφωσης και της ηρεμίας καθώς η διάρκεια της θα παλεύει μέχρι να συντελεστεί η οριστική αποδοχή του υ εντός του ως προς την αποκάλυψη αυτής της πτυχής του εαυτού του... Και αυτό έχει πολλές σαδιστικές "ευκαιρίες" και όλα καλά εκτός αν το Κ αρχίσει και βαριέται από την επανάληψη γιατί κάποια στιγμή θέλεις να πας και στην παρακάτω πίστα...

    Αν υπάρχει "σεξιστική" αντίληψη εντός του εγκεφάλου του υ: έχουν υπάρξει φορές που αυτό βάραγε απώθηση στην αισθητική Μου με το γειά σας και εντός δευτερολέπτων, την έκανα με ελαφρά. Κοινώς άντε γειά και καμμία συνέχεια στην επικοινωνία. Συνήθως αυτό πάει πακέτο όχι μόνο επάνω στο θέμα αυτό αλλά γενικώς... Έχουν υπάρξει υ που αυτά που βρίσκονταν πίσω από το "σεξισμό" και τις διακυρήξεις τους (πόθος και απώθηση για μία κατάσταση, ντροπή, ζήλια -για εκείνους που δεν έχουν ντροπή κλπ- ομοφοβία κλπ ) ήταν θελκτικά για το σαδισμό και την αισθητική Μου... Εκεί δεν στρίβω με ελαφρά, κάθομαι να δω αν δένουν και τα υπόλοιπα κομμάτια και αν έχω χρόνο και διάθεση να ασχοληθώ...

    Αν εξαρχής ένα υ, αυτό το θέσει ως σκληρό όριο, δεν αποδέχομαι τη συνέχιση της συναναστροφής. Μου αρέσει τα υ Μου να τα γδύνω και να τα ντύνω όπως θέλω Εγώ και τα πολλά "όχι" και τα πολλά "όρια" εξ αρχής Μου χαλάν και την αισθητική και την καύλα και την όρεξη να ασχοληθώ...

    Αποδέχομαι ως "σκληρά" όρια αυτά που συμπίπτουν με αυτό που αντιλαμβάνομαι ως "λογικά" σκληρά όρια (το να είναι όριο πχ να μην τον στέλνω να μαλακίζεται στη δουλειά το θεωρώ υπό περιστάσεις λογικό, το να είναι σκληρό όριο να τον ντύσω όπως γουστάρω εντός της Οικίας Μου δεν το θεωρώ λογικό). Επίσης αποδέχομαι ως "σκληρά" όρια εκείνα που συμπίπτουν με τα δικά Μου σκληρά όρια. Αν δε διαθέτει τα δικά Μου σκληρά όρια, κάλιο να θέλει να τα υιοθετήσει και να ζήσει με αυτά γιατί αυτά θα γίνουν και δικά του όσο είναι υπό Μου.

    @gaby_m
    Ό,τι ανήκει στα μαλακά όρια έχει διάφορους τρόπους να καμφθεί αναλόγως το Κ και αναλόγως το υ αλλά αυτό το γνωρίζεις και αντιλαμβάνομαι ότι δίνεις πάσα για να ανοίξει η συζήτηση... Η ίδια η καύλα που τείνει να εξαπολύεται όταν βρίσκεσαι και παίζεις στην περιοχή τους, σαφώς είναι ένας από τους ωραιότερους τρόπους για Εμένα...

    Από εκεί και πέρα, εξ' αρχής, πριν αρχίσω σχέση με κάποιο υ, έχει συναινέσει στο ότι μόνο τα σκληρά του όρια γίνονται αποδεκτά (βλ. παραπάνω) και ότι τα μαλακά ανήκουν στη δική Μου διακριτική ευχέρεια να τα κάνω ό,τι θέλω... Είναι δεδομένο δηλαδή και αποδεκτό από το υ ότι δεν αποτελούν απαγορευμένες περιοχές... Γι αυτό λέγονται "μαλακά"...

    Υ.Γ. Ένα αρσενικό βαμμένο και ντυμένο από τα χεράκια Μου είναι ένα σέξυ αρσενικό. Ένα σέξυ αρσενικό που το κάνω ό,τι γουστάρω για την καύλα Μου, του μιλάω όπως γουστάρω για την καύλα Μου, και κάνει και λέει αυτά που θέλω για την καύλα Μου είναι ένα υπερ-σέξυ αρσενικό. Οταν δε και το ίδιο καρακαυλώνει που υπάρχει για την καύλα Μου, είναι το σούπερ - ντούπερ - ανεπανάληπτο - υπερ- σέξυ αρσενικό...

    Α.
     
  10. proteus

    proteus Ότι έχεις να πεις, κάντο.

    Καύλα, αισθητική, ιδεολογία. Συνδέονται, αλλά δεν ταυτίζονται.
    Η καύλα δεν αφορά τις πεποιθήσεις που έχει η μίστρες για το feminization, αλλά τις πεποιθήσεις που πιστεύει πως έχει ο σκλάβος της.
    Αν εκείνος θεωρεί πως το να ντύνεται και να φέρεται ως θηλυκό είναι ταπεινωτικό, αυτό αρκεί για να του επιβληθεί από τη μίστρες, ανεξάρτητα από τις δικές της πεποιθήσεις. Γιατί το ζητούμενο είναι η ταπείνωση και ο εξευτελισμός, ας μην το ξεχνάμε αυτό.
     
  11. angel42

    angel42 Regular Member

    Είναι ωραία αυτά που λέτε αλλά θα διαφωνίσω κάθετα έτσι όπως τά έχετε γραμμένα και λόγω συντακτικών επιλογών που πιθανώς να μην εκφράζουν αυτό που είχατε σκοπό και που δεν ξέρω αν αρχίσω αν θα καταφέρω να τελειώσω κιόλας...

    1. Για ποιανού την καύλα μιλάτε κατ' αρχήν? Η καύλα της Μistress σαφώς αφορά και τις "πεποιθήσεις" και την αισθητική που έχει η Mistress για το feminization, διότι αν "πεποιθήσεις" και αισθητική δεν κουμπώνουν, αντί να καυλώνει η Μistress, θα ξεκαυλώνει... Κι άμα ξεκαυλώνει, και τι να λέει και που μπορεί και να καυλώνει ο "σκλάβος" (?) με βάση τις δικές του (?) πεποιθήσεις κι αισθητική (έχει ο σκλάβος δική του αισθητική? ) για το feminization... Αυτό θα γίνεται τώρα; Θα καυλώνει ο "σκλάβος" με βάση την αισθητική του (?) και θα ξεκαυλώνει η Mistress ή στην καλύτερη θα μένει αδιάφορη? Και μάλιστα όταν στόχος Της είναι να καυλώσει Εκείνη; Γκραν σουξέ στο τόταλ καταστρόφεν και Kάτι βρωμάει ψιλοχοντροβαριά στο βασίλειο της Δανιμαρκίας... Και η Mistress της ιστορίας σας υποχρεωτικά εδώ μπαίνει εκείνη σε εισαγωγικά και σε πεζά...

    2) Ζητούμενο στο feminization είναι αποκλειστικά η ταπείνωση και ο εξευτελισμός του υ; Για ποιόν και πάλι; Για την Κ ή για το υ; Και για όλες τις Κ και για όλα τα υ; Είστε σίγουρος ότι όλες οι Κ μ΄αυτό τον καημό ξυπνούν και κοιμούνται; Πως να ταπεινώσουν και να εξευτελίσουν το υ, οπότε, να, βρέθηκε η λύση, θα ρίξω ένα feminization... Και γιατί πάνε ντε και καλά πακέτο η ταπείνωση με τον εξευτελισμό; Πάνε βόλτα μόνο μαζί αγκαζέ στο πάρκο, ή μπορεί να πηγαίνουν και χώρια; (Ξέρω, ξέρω θέμα για νήμα από μόνο του)...

    3) Και αν δεν είναι ζητούμενο και στόχος της Κ να ταπεινώσει κι εξευτελίσει (τι να κάνω τώρα, τα βάζω υποχρεωτικά μαζι) το υ μέσα από το feminization απλά της αρέσει ως αισθητική και την καυλώνει;
    Παραδέχομαι ότι στην αρχή μίας γνωριμίας μπορεί να συμβούν και ευτράπελα... Πχ, πράγματα που μπορεί να απαιτεί από το υπό μία Κ που η ίδια να μην τα θεωρεί καθόλου εξευτελιστικά ή ταπεινωτικά και να μην έχει τέτοιο στόχο, να ανακαλύπτει στην πορεία ότι ο υπό μόλις επέρασε ολόκληρο μέγκα βίωμα εξευτελισμού, βάση του μυαλού και της αισθητικής, άντε και της πεποίθησης που κουβαλάει στο κεφάλι του, ερήμην και ανεξαρτήτως από το τι κουβαλάει η Μ. στο κεφάλι της, άσχετο και από το στόχο που Εκείνη είχε και άρα και εκτός του Ελέγχου Της... Ωραία. Αρχή είμαστε, υπάρχουν και ατυχήματα, γνωριζόμαστε, το γνωρίσαμε το κεφάλι του υ. Και μετά; Αυτή τη δουλειά θα κάνουμε; Θα παράσχουμε εμπειρίες εξευτελισμού με πράγματα που για εμάς δεν είναι τέτοια επειδή είναι τέτοια στο κεφάλι του "σκλάβου"; Πάλι κάτι με τη Δανιμαρκία δε στέκει και θα πέσει να μας πλακώσει...

    4) Και έστω ότι είναι ζητούμενο και στόχος της Κ με αγκαζέ το feminization να ταπεινώσει και να εξευτελίσει το υ. Εκεί πάλι, δεν εισέρχονται οι δικές Της αισθητικές καύλες ως προς αυτό; Και δεν προέχουν; Γιατί φαίνεται να ισχυρίζεστε πως το μόνο που έχει σημασία (μάλιστα "αρκεί") είναι το υ να το εισπράτει έτσι με βάση τα εντόσθια του δικού του εγκεφάλου κι ερήμην των δικών Της και πάλι... Αυτά ας τα κρατάει Εκείνη κρυφά, μη και χαλάσει κι ο ρόλος και χαλαστεί και το μέγκα βίωμα του "σκλάβου" ως επιβληθώς ταπεινομένος εξευτελιζόμενος. Αυτό λέτε; Να δρα η Κ κατά παραγγελιά του εγκεφάλου του υ; Σαφώς ο εξευτελισμός είναι κάτι που αλλάζει από άνθρωπο σε άνθρωπο, και πράγματα που για το ένα υ είναι απόλυτος εξευτελισμός για ένα άλλο είναι το τίποτα... Σαφώς η Κ χρειάζεται να γνωρίζει τα εντόσθια της κεφαλής του υ για να μπορεί να τα διαχειρίζεται, να παίζει με αυτά, να δρα επάνω τους προς όφελος Της. Αλλά οι δικές Της αισθητικο-καυλο προτιμήσεις ως προς αυτά που Της αρέσει να χρησιμοποιεί προς εξευτελισμόν και ταπείνωση εντός της γκάμας του feminization δε βαράνε κάνα ρόλο στο βασίλειο σας; Θα παράσχουμε δηλαδή εμπειρίες εξευτελισμού κατά παραγγελιά και υπόδειξη του στυλ "πως τα έχεις μαναράκι μου μέσα στο κεφάλι σου ως προς το feminization; Νιώθεις ξεφτίλα να φιλάς ποδαράκια με ποδίτσα; Θα φιλάς ποδαράκια λοιπόν με ποδίτσα, κοίτα πώς και πόσο σε ταπεινώνω η πουτάνα η Mistress ουάου!!!"... Ιουου!!! Τη χάσαμε τη Δανιμαρκία, λεβέντες!!! Σταμάτησε να είναι και βασίλειο...

    ***************

    Βέβαια άμα είσαι μέσα στη βαρεμάρα ως Μ. και λες που να ψάχνω τώρα από που θα τον μεταμορφώσω, ή άντε τώρα να του μαθαίνω το δικό Μου το κεφάλι και να του το χώνω μέσα στο δικό του, μια χαρά μπορείς να λες "φίλα πόδια με ποδίτσα", ο "δούλος" να νιώθει ταπείνωση ή εξευτελισμό κι εσύ να λες εντάξει τον ταπείνοεξευτέλισα και σήμερα, έκανα το μιστρεσσικό καθήκον της "επιβολής" Μου, ουφ και όλα καλά και σήμερα στο βασίλειο της Δανιμαρκίας... Καλό κι αυτό δε λέω για κάποιες στιγμές βαρεμάρας και καθημερινότητας, αλλά αν η βαρεμάρα της καθημερινότητας είναι μόνιμη, μας άφησε χρόνους και η Δανιμαρκία και δεν ξέρουμε και ποιός είναι δούλος ποιανού...

    ***********
    ΣΗΜΕΙΩΣΗ: Υπάρχουν Κ που δεν βλέπουν κάτι το εξευτελιστικό στο feminization. Που απλά τους αρέσει γιατί... έτσι. Χωρίς πεποιθήσεις. Γιατί η αισθητική της σκηνής που ορίζουν δημιουργεί καύλα. Τρέχα γύρευε τώρα το από που και το γιατί... Και δεν τις νοιάζει κιόλας να το βρουν αυτό το από που και το γιατί, το μόνο που τις νοιάζει είναι να το ζουν όπως και όποτε τους γουστάρει. Τόσο ξετσίπωτες είναι  ...

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ 2: Αυτή Τους η έντονη καύλα ενδέχεται σοβαρά να χαλάει ψιλοχοντρά για Εκείνες, αν οι υπό τραγουδούν διαρκώς άσματα με το πόσο ταπεινοξεφτιλισμένοι νιώθουν μόνο μέσα από αυτό...
    (Hint: ενδέχεται Κάποιες να χαλιούνται με το παραπάνω και λόγω και του κωλοσαδισμού που τις διακατέχει)

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ 3: Εκτός και αν είναι καθημερινά ο δούλος "τόσο καλό παιδί", που αίντε μπρε, μια στο τόσο κι εκ παραδρομής κάποιο δωράκι να θέλει κι Εκείνη να του χαρίσει από εκείνα που βρήκε στον εγκέφαλό του...

    ***************************

    Με βάλατε σε οίστρο με τις απόψεις σας... Και μια που Μου ξέφυγε και η λέξη σαδισμός κάπου μέσα στο δάσος, Έχω κι ένα παράπονο ακόμα από εσάς... Σ' αυτό που γράψατε, έτσι όπως το γράψατε, μια Μίστρες κάθεται κάτω από ένα δέντρο και μαδάει μια μαργαρίτα. "Και ο σαδισμός; Που χωράει ο σαδισμός μέσα σε αυτό; Ζει ή απόθανε;" Κι ένα δάκρυ κυλάει καθώς μασουλάει την τσίχλα Της...

    Α.
     
  12. proteus

    proteus Ότι έχεις να πεις, κάντο.

    @angel42 ,
    Με ιντριγκάρατε τα μάλα με το περιεχόμενο του σχολίου σας, κυρίως όμως με το ήθος που διαφαίνεται στο ύφος της απάντησής σας.

    Λοιπόν, ας θέσουμε τα θεμέλια:
    1) Μιλάω πάντα για την καύλα της Μ. Η ευχαρίστηση του υ/s ουδόλως με απασχολεί, ακόμα και αν αυτή προκύψει εκ της διαδικασίας ως δευτερογενές όφελος.
    2) Το σχόλιό μου, όπως δηλώνεται ξεκάθαρα στην τελευταία πρόταση, αφορά στη συγκεκριμένη διαδικασία όπου το ζητούμενο είναι η άντληση ηδονής της Μ από την ταπείνωση και τον εξευτελισμό του σ. Εδώ μάλιστα υπεισέρχεται ο σαδισμός σε όλη του τη μεγαλοπρέπεια.

    Αναφέρετε πολύ σωστά ότι η ταπείνωση και ο εξευτελισμός δεν είναι αποκλειστικός σκοπός του feminization Αποτελεί δε μία μόνον από τις πολυάριθμες επιλογές στο καυλομενού της Μ. Συμφωνώ. Ο λόγος που περιόρισα την οπτική του σχολίου μου αφορά στην προσωπική μου αντίληψη ότι το νήμα -παρ' όλο που ο τίτλος του μιλά για σεξισμό- οδηγείται από τα σχόλια των συμμετεχόντων προς το slave humiliation (ενδεικτικό τούτου είναι το γεγονός οτι το πρώτο μου σχόλιο περί σκοπιμότητας ύπαρξης έμφυλης κοινωνίας αγνοήθηκε παντελώς). Αυτό όμως είναι προσωπική εκτίμηση που ίσως εμπεριέχει μια δόση wishful thinking (περί σαδισμού και άλλων αγαθών και ζωοποιών ο λόγος).

    Πάμε τώρα στις αισθητικές αναζητήσεις της Μ (παράγραφος 4 του σχολίου σας):
    Εντάξει, δεν έχω διατελέσει Μίστρες, οπότε δε διεκδικώ το κύρος της εμπειρίας και της βιωμένης γνώσης (αστειάκι). Αναγκαστικά θα αναφερθώ σε -κατά το μέτρο του δυνατού- αντίστοιχες δικές μου εμπειρίες. Όταν ντύνω την υ μου κουτσαβάκη και της κοτσάρω μύστακα και το ανάλογο φέρσιμο, το κάνω για πολλούς λόγους, που μπορώ αν θέλετε να τους απαριθμήσω, αλλά η αισθητική δεν περιλαμβάνεται σε αυτούς. Ο λόγος είναι πως θεωρώ την αισθητική ένα γεγονός αυθύπαρκτο και όχι μέρος ενός role play, παιχνιδιού ή βδσμικής τελετουργίας, χωρίς να αμφισβητώ βεβαίως την αισθητική διάσταση ενός ζωντανού γλυπτού ή ενός tableau vivant που εικονίζει μια περίτεχνα δεμένη υ ή έναν αλυσοδεμένο σκλάβο. Εννοώ πως σε μία βδσμική τελετουργία η αισθητική μπορεί να προκύπτει ως δευτερογενές προιόν, αλλά όχι ως αυτοσκοπός.

    Για να γίνω κατανοητός θα χρησιμοποιήσω το παράδειγμα του feminization. Η διαδικασία ντυσίματος ενός άντρα με γυναικεία εσώρουχα και βαψίματός του με μακιγιάζ, μάσκαρα, βλεφαρίδες κ.λ.π. αποσκοπεί στο αισθητικό και μόνο αποτέλεσμα ή στην ηδονή που αντλείται από την αμηχανία, την αιδώ, την ταραχή του σκλάβου αναμεμιγμένα με τον πόθο να ικανοποιήσει την Αφέντρα του. Και για να το πάω ένα βήμα πιο πέρα, πως εμπλέκονται οι πεποιθήσεις της Μ περί θηλυκοποίησης;

    Διευκρινίζω ότι οι ερωτήσεις αυτές διατυπώνονται με σκοπό να με βοηθήσουν να κατανοήσω το σκεπτικό μιας Μ (εν προκειμένου το δικό σας) και όχι ως ρητορικό σχήμα ειρωνείας ή αμφισβήτησης. Ομολογώ ότι δε με καλύπτουν οι διευκρινήσεις που δώσατε με το παραπάνω κείμενο και τις 3 σημειώσεις σας, ίσως γιατί διέκρινα σε αυτές μια αμφιθυμία, έστω και χιουμοριστικά διατυπωμένη

    Τέλος, παρ' όλο που αναφέρθηκα παραπάνω στο σαδισμό, θέλω να κάνω ειδική μνεία στην -συγκεκαλυμένη η προφανή- σαδιστική τέρψη που απορρέει από τον εξαναγκασμό του σ να υποδυθεί ένα ρόλο έξω από την ψυχοσύνθεση και από τη λογική του. Δεν ξέρω για εσάς, αλλά για εμένα η καύλα δεν ολοκληρώνεται αν δε δω στο μάγουλό της ένα δάκρυ...
     
    Last edited: 31 Αυγούστου 2018