Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Eκτός θέματος και άνευ τίτλου

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Emma, στις 24 Σεπτεμβρίου 2007.

  1. whisperer

    whisperer Regular Member

    @estelwen
    Α)Το μεγεθος της πυραμιδας να ειναι ανσλογο του πρηξιματος των αδενων.
    Β) τα φυλαχτα με τους αδενες να ειναι σε σχημα σφηνας και ben wa balls και να τοποθετηθουν αναλογως στη σκλαβα που θα εχει τη τιμη να τα φερει
     
  2. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Κανένα πρόβλημα, προφανώς.

    Βέβαια, να αναφέρω ότι το πρήξιμο των αδένων ως κριτήριο μεγέθους δεν μοιάζει ιδιαίτερα σταθερό, μπορεί να πάει από μέγεθος Empire State Building σε περίπτωση ακραίας τσουρεκίασης έως μέγεθος μπίλιας σε περίπτωση κοιμισμένης ή μακρινής σούμπας, καλού τσιμπουκ-, συγγνώμη, τσιμπουσιού, παρατεταμένου μασάζ και άλλα. Αλλά εσείς επιλέγετε.

    Για την περίπτωσή σας, προσφέρουμε επίσης συμβόλαια συντήρησης - αμελητέα τα ποσά - με τα οποία διακριτικά θα ελέγχεται η συμμόρφωση της υ/σ στην παραμονή των φυλαχτών στη θέση τους. Ο έλεγχος θα πραγματοποιείται σε μη τακτά διαστήματα ώστε να κατασταθεί δυσκολότερη η πιθανότητα, εμ, απομάκρυνσης των φυλαχτών. Καλού κακού μαζί με τα φυλαχτά παραδίνουμε και μια κατάρα, που ξεκινάει "Ξηρός σαν την έρημο μακριά από το Νείλο να είναι ο κόλπος σου αν..." κλπ.

    Σε κάθε περίπτωση, υπερηφανευόμαστε πως κανένας πελάτης μας δεν παραπονέθηκε μέχρι τώρα.
     
  3. whisperer

    whisperer Regular Member

    Πως ητο δυνατο να παραπονεθει αλλωστε...
    Η αφηγηση μου θυμησε Αστεριξ.κσι.Κλεοπατρα για καποιο λογο
     
  4. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Μου έγινε πρόταση για συζήτηση σε ιδιωτικό επίπεδο. Ένα ίσως πιο προστατευμένο κλίμα για μία ίσως ενδιαφέρουσα κουβέντα.

    Αν και ότι είχα γράψει πριν βασιζόταν σε κάποιες μικρές εικασίες, και πιστεύω ότι με αυτό δηλωμένο εξαιρούμαι της υποχρεώσεως να αιτιολογήσω, σε ότι μου απαντάτε και έχω κάνει quote ως άνω θα ήθελα να πω ότι λόγω μίας σύντομης μου ενασχόλησης με την διαχείριση γνωρίσω κάποια πράγματα σχετικά με τον τρόπο λειτουργίας της και τον κατά καιρούς τρόπο σκέψεως. Υπάρχει ένα τεράστιο αρχείο που έχει ηλικία ίδια με το φόρουμ, το οποίο πιστεύω ότι παρουσιάζει ένα εξαιρετικό ενδιαφέρον για όποιον έχει την τύχη να έρθει σε επαφή και θέλει να δει και από την άλλη πλευρά, την ελάχιστα γνωστή, το πως διαχειρίζεται και έχει διαχειριστεί η μεγαλύτερη ελληνική κοινότητα με το συγκεκριμένο αντικείμενο. Με όλα εκείνα τα λάθη αλλά και με μεγάλη διαχειριστική σοφία σε πολλές περιπτώσεις, σύμφωνα με την γνώμη μου πάντα. Με βάση λοιπόν όλα αυτά πιστεύω ότι ουδόλως απίθανο είναι να κατέβει ένα ολόκληρο νήμα λόγω αναφορών, αλλά για το τι ακριβώς συνέβη στο συγκεκριμένο δεν μπορώ παρα μόνο να συνεχίσω να εικάζω.

    Και προτιμώ να εικάζω ότι εικάζω γιατί αν αποδεχτώ την εκδοχή της λεπίδας του Όκαμ τότε έρχομαι αντιμέτωπος με το ενδεχόμενο ασέβειας του νηματοθέτη απέναντι των συζητητών του με την βοήθεια του μοντερεσιον καθώς και το ενδεχόμενο καταστρατήγησις των απόψεων που εκφράστηκαν με την συνολική διαγραφή τους βάσει της βούλησης του νηματοθέτη.

    Επιπροσθέτως έχω μία εκ νέου μικρή υποψία ότι τα συμπεράσματα σας λίγο έχουν να κάνουν με το ξυράφι του Όκαμ. Ενστικτωδώς μου φαίνονται περισσότερο γνώση πεπραγμένων.


    Θα προτιμούσα να αποφύγουμε παρεμβάσεις στην σκηνοθετική γραμμή. Θα ήθελα να υπενθυμίσω ότι σε παραστάσεις απομόρφωσης της τέχνης ο παραγωγός πέρα από σενάριο, σκηνοθέτη, ηθοποιούς και λοιπούς συντελεστές επιλέγει και θεατές. Στην συγκεκριμένη περίπτωση (αν και όταν και εφόσον) τούτο θα γίνει κατα προτεραιότητα με κριτήριο τον επιδιωκόμενο μαζοχισμό, οι θεατές θα είναι αμπαλαρισμένοι και φιμωμένοι σε στασίδια και με γυρισμένη την πλάτη στην σκηνή προς παρεμπόδιση κρίσεων με βάση την αισθητική. Πράγμα που πιστεύω ότι μετα βεβαιότητας αποκλείει την παρουσία σας ως θεατή από τις παραστάσεις μου. Ένας λόγος παραπάνω ίσως να αποφύγετε τις εν λόγω παρεμβάσεις.

    Κουράγιο μας αγαπητέ Τιθών, ο θεός είναι μεγάλος.

    Η εισήγηση μου ήταν ένα πολύ καλό έναυσμα για καλή συζήτηση, λίγες εισηγήσεις έως τώρα έχω δει τόσο υποσχόμενες, μία μικρή παρηγοριά στο στερητικό μου σύνδρομο λόγω αποχής Ιάγου. Ευτυχώς μεταφέρθηκε αλλού.

    Διατηρώ την εντύπωση ότι αυτό ήταν συμπεριφορά η οποία αναπτύχθηκε λόγω του τρόπου της αντιπαράθεσης και της, κατ εμέ λάθος απόφασης, να μην επιλέξει ο νηματοθέτης με ποιες απόψεις και εκπομπούς αυτών θα ασχοληθεί αναλαμβάνοντας το αδύνατο και εξαντλητικό καθήκον της υπεράσπισης των θεωρήσεων του έναντι κάθε άλλης αντιλογίας. Θεωρήσεων βασισμένων κατα κόρον σε ιδεολογικές αξίες, αδύνατη να βασιστεί σε επιχειρηματολογία. Σύντομα πιστεύω ότι θα αποδείξω την ορθότητα ή όχι των εντυπώσεων μου.

    Πέραν αυτού όμως, και κατόπιν της ομολογουμένως ευχάριστης εκπλήξεως μου σχετικά με την αναδείξη σύγκλισης των μεταξύ μας απόψεων περί πλέμπας, θα ήθελα να επισημάνω ότι η παραγωγή αξιόλογης τέχνης δείχνει ότι έχει μετακομίσει από την αριστοκρατία (μερικούς αιώνες πριν) στο οικοσύστημα στο οποίο ευδοκιμεί η πλέμπα, πράγμα που θεωρώ όχι αμελητέο, και τονίζοντας ότι προσωπικά δεν έχω κάποια καλή σχέση, σεβασμό ή αντίληψη της αξιόλογης τέχνης. Είναι υποχρεωτικό αυτό να ληφθεί υπόψιν πριν προκύψουν συμπεράσματα από τα λεγόμενα μου.
     
    Last edited: 13 Απριλίου 2019
  5. estelwen

    estelwen χρήσιμη Contributor

    Όχι ιδιαίτερα, θα έλεγα, οι λόγοι στη συνέχεια.
    Ad verecundiam, not good.
    Εξ ιδίων τα αλλότρια. Πάλι not good.
     
  6. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Ίσως θα πρέπει να αποδεχθούμε ότι οι σκέψεις, οι αντιλήψεις και τα συμπεράσματα μου προέρχονται από ένα σύνολο βιωμάτων και εμπειριών.

    Good ή ξεgood αν θέλατε να συνεχίσετε την συζήτηση μαζί μου θα πρέπει να θεωρήσετε δεδομένους τους ως άνω τρόπους λειτουργίας μου ως συζητητή σας. Στην θέση σας, και αφού έχω δηλώσει όλα αυτά, δεν θα είχα κανέναν λόγο να κάνω οποιαδήποτε συζήτηση με οποιονδήποτε σαν και εμένα.
     
  7. tithon

    tithon Contributor

    αξιόλογη τέχνη πάντοτε παρήχθει, σε ορισμένες εποχές η παραγωγή της πλέμπας απεσβήετο, καλή ώρα.

    έτσι δεν διατηρείται η τέχνη και αποσβένεται.
     
  8. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Αντιλαμβάνομαι πλήρως το βάθος του συλλογισμού σας, δυστυχώς ωστόσο αφενός είναι μία απόφαση στην οποία δεν έχω μόνο εγώ γνώμη αφετέρου το φόρουμ έχει αποδειχτεί πολλές φορές όξινο περιβάλλον για την ανάπτυξη κάποιων μορφών τέχνης καθώς και συζητήσεων.

    Θα κάνω μία ύστατη προσπάθεια όμως.
     
  9. tithon

    tithon Contributor

    @AuroraBorealis
    άλλος καταθέτει ξυνίλα, άλλος αλκαλικότητα, και παράγεται κάποιο ph. δεν είναι εννιαίο ούτε το φορουμ, βέβαια.
     
  10. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Το που θα ισορροπήσει ωστόσο το Ph την συγκεκριμένη στιγμή κρίνει το τι είδος συζήτηση μπορεί να ευδοκιμήσει ή όχι.
     
  11. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Δεν ξέρω γιατί αλλά μου ήρθε στο μυαλό ο παρακάτω διάλογος από το Police Squad


    70
    00:05:50,864 --> 00:05:54,196
    Well, when I first heard the shot,
    and as I turned, Jim fell.
    71
    00:05:54,283 --> 00:05:56,025
    He's the teller, Frank.
    72
    00:05:56,159 --> 00:05:58,695
    - What, Jim Fell's the teller?
    - No, Jim Johnson.
    73
    00:05:58,785 --> 00:06:01,072
    - Who's Jim Fell?
    - He's the auditor, Frank.
    74
    00:06:01,161 --> 00:06:04,611
    - He had the flu, so Jim filled in.
    - Phil who?
    75
    00:06:04,954 --> 00:06:07,360
    Phil Din.
    He's the night watchman, Frank.
    76
    00:06:07,455 --> 00:06:09,032
    If only Phil had been here.
    77
    00:06:09,123 --> 00:06:11,577
    Now wait a minute.
    Let me get this straight.
    78
    00:06:11,666 --> 00:06:14,120
    Twice came in
    and shot the teller and Jim Fell.
    79
    00:06:14,208 --> 00:06:17,789
    No, he only shot the teller,
    Jim Johnson. Fell is ill.
    80
    00:06:17,960 --> 00:06:20,710
    Okay, then after he shot the teller,
    you shot Twice.
    81
    00:06:20,794 --> 00:06:22,667
    No, I only shot once.
    82
    00:06:22,878 --> 00:06:24,953
    Twice is the hold-up man.
    83
    00:06:25,339 --> 00:06:28,752
    - Then I guess I did shoot Twice.
    - So now you're changing your story.
    84
    00:06:28,839 --> 00:06:33,215
    - No, I shot Twice after Jim fell.
    - You shot Twice and Jim Fell?
    85
    00:06:33,300 --> 00:06:36,464
    No, Jim fell first,
    and then I shot Twice once.
    86
    00:06:36,843 --> 00:06:38,633
    - Who fired twice?
    - Once.
    87
    00:06:38,719 --> 00:06:41,672
    He's the owner
    of the tyre company, Frank.
    88
    00:06:42,095 --> 00:06:43,257
    Okay.
    89
    00:06:43,345 --> 00:06:46,594
    Wunce is the owner of the tyre company
    and he fired Twice.
    90
    00:06:46,680 --> 00:06:49,383
    - Then, Twice shot the teller once.
    - Twice.
    91
    00:06:49,473 --> 00:06:52,638
    - And Jim fell and then you fired twice.
    - Once.
     
  12. tithon

    tithon Contributor

    καθορίζεται σε σημαντικό βαθμό απ το αρχικό μίγμα, σε κάθε νήμα.