Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Άλφα στερητικό

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος nýchta, στις 28 Ιανουαρίου 2011.

  1. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Άλφα στερητικό

    Ανοργασμικιά......αυτό είναι χειρότερο κοριτσάρα μου!!!   
     
  2. Keiko Mika

    Keiko Mika 愛する人たちに裏切られた Premium Member

    Απάντηση: Άλφα στερητικό

    ανίκανος
    γιατί αυτό ? σκέψου να έχει μπροστά του ένα μοντέλο και να μην κάνει κουκου!!! 
     
  3. Georgia

    Georgia Owned Contributor

    Ανεπίτρεπτα ασυμβίβαστος.

     
     
  4. vautrin

    vautrin Contributor

    Ρώμη, Ανοχύρωτη πόλη.​








    «Δεν είναι δύσκολο να πεθάνεις ωραία, δύσκολο είναι να ζήσεις σωστά».

    Το αριστούργημα του Ρομπέρτο Ροσσελίνι δεν είναι η πρώτη νεορεαλιστική ταινία του Ιταλικού κινηματογράφου: χρονολογικά προηγείται κατά δύο έτη το επίσης θρυλικό Ossessione του Λουκίνο Βισκόντι. Είναι όμως το φιλμ που ανήγαγε τον Νεορεαλισμό σε σχολή, του προσέδωσε παγκόσμιο κύρος και αναγνώριση και καθιέρωσε τις βασικές αισθητικές αρχές του κινήματος. Γυρίσματα σε φυσικούς χώρους με φυσικό φωτισμό, χρήση ερασιτεχνών ηθοποιών σε βασικούς ρόλους αλλά και μια διαφορετική, πιο φυσική υποκριτική απ’ τους επαγγελματίες, διάχυση μυθοπλασίας και ντοκουμέντου, θεματική με επίκεντρο τη καθημερινή ζωή και τα προβλήματα των κατώτερων κοινωνικά τάξεων, αποφυγή των ειδικών εφέ, του μακιγιάζ και του happy end. Μια Arte Povera που μας έκανε όλους πλουσιότερους.
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. Georgia

    Georgia Owned Contributor

    Αμετανόητη;

     
     
  6. Amanteus

    Amanteus Regular Member

    Απάντηση: Άλφα στερητικό

    αμετροέπεια (η έλλειψη μέτρου στα λόγια)
     
  7. vautrin

    vautrin Contributor


    Ατονικότητα




    Η ατονικότητα ως μουσικός όρος αναφέρεται στην έλλειψη ενός καθορισμένου τονικού κέντρου κατά τη σύνθεση ενός μουσικού έργου. Αυτό έχει ως επακόλουθο την άρση του αισθήματος της τονικότητας και την κατάργηση του τονικού συστήματος μείζονος-ελάσσονος, όπως αυτό είχε διαμορφωθεί από την θεωρία και πράξη της δυτικής μουσικής από τις αρχές του 17ου αιώνα μέχρι τις αρχές του 20ού αιώνα περίπου. Η ατονικότητα αποβλέπει στην παράβλεψη ή πλήρη κατάργηση των ιεραρχικών σχέσεων που επιβάλλει το τονικό μουσικό σύστημα μεταξύ των φθόγγων, τόσο ως προς τη διαμόρφωση της μελωδικής γραμμής όσο και ως προς την διαμόρφωση και συμπεριφορά των συνηχήσεων («χειραφέτηση της διαφωνίας»). Ο όρος δεν περιγράφει τόσο κάποιο μουσικό κίνημα ή σχολή, αλλά περισσότερο ένα μουσικό ύφος ή τεχνοτροπία που καθιερώθηκε στο πλαίσιο του μουσικού μοντερνισμού, όπως αυτός εκφράστηκε από τους Άρνολντ Σένμπεργκ, Άλμπαν Μπεργκ, Άντον Βέμπερν και τους μαθητές τους, αλλά και από άλλους συνθέτες, όπως ο Ρώσος Αλεξάντερ Σκριάμπιν και ο Αμερικανός Τσαρλς Άιβς στις αρχές του 20ού αιώνα. Η σημασία του όρου «ατονικότητα» προέκυψε από το επίθετο «ατονικός», που πρωτοχρησιμοποιήθηκε από κριτικούς της μουσικής στις αρχές του 20ού αιώνα για να περιγράψει τη νέα αυτή μουσική τεχνοτροπία του μοντερνισμού, σε αντιδιαστολή με την τονική μουσική, που ήταν μέχρι τότε το κύριο μουσικό ιδίωμα της δυτικής μουσικής.



    Alfred Brendel piano





    Maurizio Pollini, piano






     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. vautrin

    vautrin Contributor

    ΑΝΙΔΙΟΤΕΛΕΙΑ


     


     


    Ιπποπόταµος - διασώστης

    Κάθε χρόνο, κατά τη διάρκεια της µεγάλης µετανάστευσης από την Τανζανία προς την Κένυα προς αναζήτηση τροφής, χιλιάδες γκνου συνωστίζονται στις όχθες του ποταµού Μασάι Μάρα. Για ένα γκνου όµως το ταξίδι τελείωσε πρόωρα: αν και φύσει ευέλικτο, σ’ έναν πολύ στενό λόφο έχασε την ισορροπία του κι έπεσε στα ορµητικά νερά τα οποία το πέταξαν σε απόκρηµνο βράχο. Παρόλο που χτύπησε πολύ άσχηµα, θα µπορούσε να έχει σωθεί. Σαν από µηχανής θεός, σε πολύ κοντινή απόσταση κολυµπούσε ένας ιπποπόταµος. Με προσοχή που θα ζήλευαν και επαγγελµατίες διασώστες, το ολίγων τόνων θηλαστικό τράβηξε το γκνου προς τη στεριά. Φαίνεται όµως πως δεν ήταν γραφτό του να σωθεί. Εξαντληµένο καθώς ήταν, παρασύρθηκε ξανά και πνίγηκε λίγο αργότερα. Το δίδαγµα αλληλεγγύης αλλά και όλο το σκηνικό κατέγραψε καρέ καρέ ο φωτογράφος άγριων ζώων Μίτσελ Κρογκς, που ακολουθούσε τα γκνου στο µεγάλο ετήσιο ταξίδι τους.

    TA NEA On-line

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Άλφα στερητικό

    ΑΠΟΣΤΑΣΗ
     
     
  10. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Άλφα στερητικό

    Μπορεί η απόσταση να μην ξεκινάει από Α στερητικό αλλά είναι στερητική από μόνη της  
     
  11. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Άλφα στερητικό

    Γι αυτο την αναρτησα φίλε,γιατι στερεί....
     
  12. mona

    mona mea_maxima_culpa

    Απάντηση: Άλφα στερητικό

    αδιαπραγμάτευτο​


    «Δεν μ’ ενδιαφέρει αν τη βρίσκεις στο γαμήσι. Δεν μ’ ενδιαφέρει άμα λες πως πηδιέσαι με τρεις και ευτυχώς που ήταν τρεις γιατί δεν είχες άλλες τρύπες να χρησιμοποιήσεις. Δεν μ’ ενδιαφέρουν όλα αυτά που λες γιατί άμα θες να ξέρεις εγώ δεν μπορώ να χρησιμοποιώ άσχετους από μένα, έξω από μένα, και τελείως διαφορετικούς από μένα για να βουλώσω τις τρύπες μου απλώς. Ακριβώς εγώ διαλέγω έτσι, σύ αλλοιώς. Εγώ έχω πια κόψει με τους άσχετους, τους έξω από μένα.

    Κρατάω ελεύθερες τις τρύπες μου και στον αέρα ανοιχτές, παρά τοιουτοτρόπως χρησιμοποιημένες. Δε τη βρίσκω με τους άσχετους. Παρ’ όλα αυτά εσένα σε βρίσκω σχετική με μένα. Αλλά τη βρίσκεις με τους άσχετους. Εμένα δεν έψαξες ποτέ σου να με βρεις. Θα βουλώναμε τις τρύπες μας και θα ήτανε συνάμα κι ανοιχτές για τον καθένα σχετικό με μας. Έτοιμες για να ρίξουν το υγρό τους πυρ σ’ αυτή την κοινωνία που μας καίει. Και όχι να το καταπίνουν τα σωθικά μας.
    Δεν αυτοκτονώ εγώ έτσι. Εγώ ζω αυτοκτονώντας.

    Πιο δύσκολα από σένα ίσως.»

    Νικόλας Άσιμος, "Αναζητώντας Κροκανθρώπους"