Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Άντε γαμήσου...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος cadpmpc, στις 5 Σεπτεμβρίου 2019.

  1. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    ...είναι ο τίτλος του άρθρου του Γιώργου Παραδείση, που δημοσιεύτηκε στο talkmag.gr πριν τρεις μέρες στις 2-9-19.
    Ο Γιώργος Παραδείσης είναι ψυχοθεραπευτής και ιδρυτής του Εργαστηρίου Συστημικής ψυχολογίας και παιδαγωγικής «Ροδάκινο». ( https://www.talcmag.gr/apopseis/ante-gamisou/ ) .

    Παραθέτω αυτούσιο όλο το άρθρο εκτιμώντας πως η ανάγνωση και κατανόηση του περιεχομένου του θα συνεισφέρει συνολικότερα στην αντίληψη όχι μόνο της έννοιας σεξ, αλλά και του έρωτα, του σχετίζεσθαι, των ενοχών, της κολύμβησής μας σε στερεότυπα, ανασφάλειες, φοβίες, συμβάσεις, δηλαδή της ευρύτερης ρημάδας συμπεριφοράς μας ως έλλογα όντα.


    "...

    Μάθε στην κόρη σου να γαμιέται. Ασύστολα. Σε οποία στάση φανταστεί, με όποιον άνθρωπο την καυλώσει, τον θέλει και τη θέλει, μάθε της να γαμιέται μόνο και μόνο επειδή έτσι της ήρθε και αυτό γουστάρει αυτή τη στιγμή.

    Μάθε στο γιο σου να γαμιέται. Ασύστολα. Σε οποία στάση φανταστεί με όποιον άνθρωπο τον καυλώσει, τον θέλει και τον θέλει κι αυτός, μάθε του να γαμιέται μόνο και μόνο επειδή έτσι του ήρθε και αυτό γουστάρει αυτή τη στιγμή.

    Μάθε στο έφηβο παιδί σου να μαλακίζεται όταν έχει καύλες και να γαμιέται όταν συντονίζεται με άλλους που έχουν καύλες και θέλουν κι αυτοί. Χωρίς σκέψη, αναστολή, κουβέντα, πίεση, δισταγμούς, ρητορική. Μάθε στο παιδί σου να γαμιέται επειδή, και μόνο επειδή, εκείνη τη στιγμή θέλει να γαμηθεί.

    Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση, όταν του μαθαίνεις να κάνει σεξ μόνο σε σχέση, να κάνει σεξ αν αγαπάει, να κάνει σεξ επειδή κατέκτησε κάποιον η κάποια, να κάνει σεξ αν το ένα και αν το άλλο, του μαθαίνεις ότι το σεξ είναι ΝΟΜΙΣΜΑ.

    Του μαθαίνεις ότι το σεξ είναι κάτι που δίνουμε ή παίρνουμε για να πάρουμε ή να αποδείξουμε αγάπη, αφοσίωση, μαγκιά, θελκτικότητα.

    Του μαθαίνεις να κάθεται επειδή του είπαν ότι το αγαπούν και να ζητάει μετά αγάπη γιατί έδωσε σεξ. Να ξοδεύεται έτσι επειδή του είπαν ότι είναι μαγκιά και να ζητάει αναγνώριση.

    Μάθε στο παιδί σου να γαμιέται επειδή γουστάρει να γαμηθεί. Μάθε του την αξία τού να επιτρέψει στον εαυτό του φρέσκο ζεστό φαγητό την ώρα που πεινάει, ένα ποτήρι δροσερό νερό την ώρα που διψάει, την αξία μιας σεξουαλικής συνεύρεσης την ώρα που ο πόθος του συντονίζεται με τον πόθο κάποιου άλλου.

    Μάθε του ότι αυτή η αξία σταματάει εκεί. Ότι σταματάμε να σκεφτόμαστε πως φάγαμε και να συζητάμε το φαγητό όταν δεν πεινάμε, ότι σταματάμε να σκεφτόμαστε πως ήπιαμε και να συζητάμε το νερό όταν δεν διψάμε, ότι σταματάμε να σκεφτόμαστε πως γαμηθήκαμε και να συζητάμε το σεξ όταν δεν έχουμε καύλες. Μάθε του ότι το σεξ είναι ένα υπέροχο κομμάτι και όχι το επίκεντρο της ζωής.

    Μάθε στο παιδί σου ότι όταν ένας άνθρωπος μας προσεγγίζει ερωτικά, δεν «θέλει εμάς», έχει καύλες και θέλει αυτή τη στιγμή να τις μοιραστεί και να τις χαρεί «με εμάς» και είμαστε απόλυτα ελεύθεροι να κάνουμε το ίδιο ή να αρνηθούμε, χωρίς να χτίζουμε φαντασιώσεις μεγαλείου για το πώς τον κατακτήσαμε ή πως οι καύλες του οφείλονται σε μας ή πως μόνο εμείς μπορούμε να του δώσουμε αυτό που θέλει.

    Μάθε στο παιδί σου να γαμιέται επειδή θέλει και όχι επειδή «αγαπάει», «κατακτά», «δίνεται», αποδεικνύει κάτι.

    Μάθε του ότι δεν υπάρχει «γαμάω ή γαμιέμαι καλά». Το είδος μας υπάρχει εδώ και εκατομμύρια χρόνια ακριβώς επειδή το σεξ είναι κάτι που μπορεί να το κάνει οποιοσδήποτε, είναι το πιο εύκολο πράγμα στον κόσμο μαζί με το κατούρημα.

    Υπάρχει ίσως «γαμιέμαι ειλικρινά» και σημαίνει ότι κάνω σεξ τη στιγμή που θέλω, χωρίς να ψάχνω ανταλλάγματα, με κάποιον άνθρωπο που θέλει το ίδιο εκείνη τη στιγμή χωρίς να ψάχνει ανταλλάγματα. Δε με αφορά να κοινοποιήσω, να υπονοήσω, να αντλήσω οποιασδήποτε μορφής υπεραξία από αυτό.

    Μάθε στο παιδί σου ότι δεν έχει σημασία ποσό μεγάλο ή σκληρό είναι το πουλί του, ποσό μεγάλο ή σφιχτό είναι το στήθος του. Το σώμα μας δεν είναι «θέλγητρο», ούτε «εργαλείο», το σώμα μας είμαστε εμείς και έχει σημασία να ακούμε τις ανάγκες του να το σεβόμαστε, να το αγαπάμε και όχι να το χρησιμοποιούμε σαν διαφήμιση για να προσελκύσουμε «δυνητικούς/ες εραστές».

    Αυτό που θα κάνει τους ανθρώπους να γαμηθούν μαζί μας είναι οι ανάγκες του δικού τους σώματος και μια υπάρχουσα σεξουαλική χημεία, και όχι κάτι που κάνουμε εμείς.

    Αν πιστεύεις ότι μπορείς εσύ να αποπλανήσεις, να σαγηνεύσεις, να γοητεύσεις κάποιον γίνεσαι χειριστικός για να πάρεις σεξ.

    Το σεξ δεν είναι νόμισμα, στο ξαναλέω.

    Οι άνθρωποι γαμιόμαστε επειδή μας αρέσει να γαμιόμαστε, όχι επειδή μας «έκανες κούκου» ή κάτι ιδιαίτερο εσύ, που δε μπορεί εξίσου πανεύκολα να το κάνει ο διπλανός άνθρωπος. Να το μάθεις στο παιδί σου αυτό, αλλιώς θα αγχώνεται γιατί θα νομίζει ότι το σεξ είναι κάτι που πρέπει να καταφέρει κι όχι κάτι που πρέπει να επιτρέψει στον εαυτό του να χαρεί.

    Μάθε στο παιδί σου να γαμιέται για τη χαρά που του προσφέρει το γαμήσι και για τίποτα άλλο πέρα από αυτό.

    Αλλά μη δουλευόμαστε.

    Δεν μπορείς.

    Κανένας δεν μπορεί να μάθει στο παιδί του να γαμιέται. Το μόνο που μπορείς είναι να μάθεις στον εαυτό σου να γαμιέται. Χωρίς αντάλλαγμα, χωρίς περιστροφές, χωρίς βαυκαλίσμους πως είσαι δήθεν κάτι ιδιαίτερο και γαμιέσαι καλά ή κατακτάς συντρόφους. Χωρίς ενοχές και χωρίς επάρσεις. Όπως ακριβώς όταν κάνεις οτιδήποτε άλλο που το θεωρείς νορμάλ.

    Τα παιδιά μαθαίνουν από το παράδειγμά μας, όποτε, σε παρακαλώ παρά πολύ, να πας να γαμηθείς.

    Άντε γαμήσου τη στιγμή που θα έχεις καύλες, με κάποιον/α που το αντιμετωπίζει εξίσου ειλικρινά και σταματά να το σκέφτεσαι μετά. Και καν’ το ξανά και ξανά και ξανά, μέχρι να περάσει παρά πολύ βαθιά μέσα σου:

    Ότι το άντε γαμήσου δεν είναι βρισιά.
    Ότι το άντε γαμήσου δεν είναι ευχή.
    Ότι το άντε γαμήσου δεν είναι μαγκιά
    Ότι το άντε γαμήσου δεν πρέπει να προξενεί ταραχή.

    Άντε γαμήσου σα σκυλί,
    Δηλαδή καν’ το σωστά,
    χωρίς μαγκιά ή ενοχή,
    Μα μετά άσε το θέμα να λήξει εκεί.

    Και τότε, όταν θα έχεις μάθει να αντιμετωπίζεις πραγματικά το σεξ σαν κάθε άλλο κομμάτι της ζωής χωρίς να του δίνεις ανταλλακτική αξία, θα αλλάξει η στάση σου, θα αλλάξει το λεξιλόγιο στην καθημερινότητα σου, θα αλλάξει το περιεχόμενο των βρισιών σου (που τώρα είναι κατά κύριο λόγο σεξουαλικές αναφορές), θα αλλάξει ο τρόπος που κοιτάς τους ανθρώπους όπως κι αν είναι ντυμένοι, θα αλλάξουν τα πάντα σε σένα. Γιατί θα έχει αλλάξει η τρομερή ισχύς που δίνεις σε μια απλή φυσιολογική, όμορφη ή πολλές φορές ίσως και άσχημη διαδικασία.

    Αυτές οι αλλαγές, οι μη παρατηρήσιμες από το ανυποψίαστο μάτι, του πώς κινείσαι μέσα στη μέρα σου, οι αλλαγές στην καθημερινή σου γλώσσα και στο βλέμμα, είναι αυτές που θα μάθουν στα παιδιά ότι το σεξ είναι σεξ: Τίποτα περισσότερο, μα και τίποτα λιγότερο από αυτό.

    ..."

    Δικό σας και ...καλή λευτεριά...
     
  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Πόσα άντε γαμησου πια?   
     
  3. ssmaster

    ssmaster Regular Member

    Με τόσα αντεεεε γαμησου μου ρθε συνειρμικά στη μυαλό..... Άντε κ καλή τύχη μάγκες κ μαγκισσες
     
  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Τα ικανά και αναγκαία, ούτ'ς ώστε κλπ κλπ...
     
  5. Katemou

    Katemou Εκτός λειτουργίας

    Άντε γαμήσου σα σκυλί,
    Δηλαδή καν’ το σωστά,
    χωρίς μαγκιά ή ενοχή.
     
  6. tithon

    tithon Contributor

    όπως με την σταβλίσια.
    λαμβάνοντας υπ οψιν και τον παράγοντα κρασάκι, για να μην ισοπεδώνουμε, όμως.  
     
  7. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor


    Εξαιρετικό !
     
  8. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

  9. AuroraBorealis

    AuroraBorealis Άπαντα είναι μπίζνες

    Βρίσκω ότι υπάρχει μία τεράστια διαφορά μεταξύ της απενοχοποίησης της ερωτικής πράξης και της απαξίωσης αυτής.

    Ζούμε ως όντα ακριβώς επειδή όταν πεινάμε τρώμε και υπάρχουμε ως είδος τόσα χρόνια επειδή γαμιόμαστε και έτσι αναπαραγόμαστε, λέει ο φιλόσοφος παιδοψυχολόγος Παραδείσης, οπότε που είναι το κακό.

    Δεν είναι καθόλου κακό το να τρως όταν πεινάς. Το κακό είναι όταν αγοράζεις τα φτηνότερα υλικά για να μαγειρέψεις το φαγητό που κρύο ή ξαναζεσταμένο μέσα σε ένα τάπερ θα αποτελέσει το γεύμα σου την επομένη μέρα στριμωγμένο σε ένα 10λεπτο διάλειμμα το μεσημέρι στην δουλειά και θέλεις και το σεξ σου να είναι το ίδιο φθηνό, άγευστο, χωρίς αισθητική και στριμωγμένο. Αφού ανάγκη είναι το φαγητό και καταντήσαμε έτσι να τρώμε απλά για να ζούμε, γιατί να μην γαμιόμαστε και έτσι αφού και αυτό ανάγκη είναι (ατομική και συλλογική), σωστά ? Λάθος.

    Cad αντί να μας αφιερώνεις ελευθεριακή παιδαγωγία δεν πετάγεσαι κέντρο που έχει γραφείο ο Παραδείσης να του πεις ότι στην Φυλής γαμάς με ένα 25αρι όποτε καυλώσεις όλο το 24ωρο 365 μέρες το χρόνο (366 κάθε τέσσερα χρόνια). Δεν είναι απαγορευτικό το κόστος πλέον και δεν χρειάζεται να περιμένει τους άλλους να μάθουν στα παιδιά τους να γαμιούνται σαν τα σκυλιά για να γαμήσει.
     
  10. estarian

    estarian New Member

    Δεν μπορω να +φωνησω περισσοτερο
     
  11. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    και τα λοιπά και τα λοιπά και τα λοιπά...

    Εμείς πότε θα μάθουμε ότι ο γονιός δεν παρεμβαίνει στο παραμικρό στη σεξουαλικότητα του παιδιού του;
    Αν "μάθει" ο γονιός στο παιδί του πώς να γαμιέται και τι καλό που είναι το γαμήσι και να το κάνει, να το κάνει, να το κάνει, ελεύθερα, ελεύθερα, ελεύθερα, δεν σημαίνει ότι το παιδί του θα πάρει αυτό το μήνυμα, μπορει να πάρει και το ακριβώς αντίθετο.
     
  12. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Σορυ αλλά είναι από εκεινα τα κείμενα εντυπωσιασμού που δεν έχουν να πουν τίποτα στην ουσία πέρα από το ότι πιθανόν να την έπαιζε μπροστά στον καθρέφτη ο συγγραφέας καθώς το έγραφε.