Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Ένα ήσυχο απόγευμα

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Εμπειρίες' που ξεκίνησε από το μέλος Nickname, στις 18 Ιουνίου 2022.

  1. slave32

    slave32 Contributor

    @Arioch θες να μου πεις εδω ή κατ ιδιαν ποια ειναι τα δικα σου δεδομενα/κριτηρια ή οτι αλλο που την κατατάσσουν στο άκομψη;
    Να θυμισω οτι η δική μου τοποθέτηση ήταν "μέτριο".
     
  2. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Ήταν άκομψη επειδή στα δικά μου μάτια ήταν περιττή, ήταν κατάθεση μιας εμπειρίας και όχι ιστορία του Art & Literature. Από εκεί και πέρα, βέβαια, από τη στιγμή που κατατέθηκε δημοσίως, ο καθένας είναι ελεύθερος να σχολιάσει και το ίδιο φυσικά ισχύει και για το σχόλιο του σχολιαστή κ.ο.κ.

    Μόνο που αυτό το γαϊτανάκι έχει ένα κακό: Αποσπά την προσοχή από την πραγματική ουσία του νήματος, το οποίο ήταν η κατάθεση μιας εμπειρίας.
     
  3. slave32

    slave32 Contributor

    Ναι, αλλά ο ίδιος ο νηματοθέτης παίρνει μέρος σε αυτό το γαϊτανάκι και οι υπόλοιποι. Θα μπορούσαν απλά να ρωτήσουν για ποιό λόγο το κρίνω έτσι ή να μη ρωτήσουν. Αντ'αυτού συγχρονισμένη "επίθεση". Εσύ γιατί πιστεύεις οτι συμβαίνει αυτό; Έλλειψη αυτοκυριαρχίας; "τσαλάκωμα" εικόνας; εκτός και αν η κριτική μου είναι βαρύνουσας σημασίας για αυτούς, τότε πάσο!!
     
  4. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Δεν χρειάζεται να παίζουμε την κολοκυθιά. Όπου υπάρχει δράση υπάρχει και αντίδραση. Κακώς, αν θέλεις τη γνώμη μου, αλλά υπάρχει. Από εδώ και πέρα, μεγάλα παιδάκια είμαστε όλοι.

    Στο τέλος της ημέρας τη μεγαλύτερη αξία την έχει η ίδια η εμπειρία και πως τη βίωσαν οι πρωταγωνιστές της και η μόνη συζήτηση που για μένα έχει αξία είναι επί της εμπειρίας καθ' αυτής χωρίς αξιακές κρίσεις επ' αυτής.
     
  5. slave32

    slave32 Contributor

    Ενταξει,καταλαβαινω, αλλα με τον 3 νομο το κακο ειναι οτι δεν εχει νοημα να μιλαμε για συνισταμενη. Ξερεις πολυ καλα, οτι η δραση και η αντιδραση ασκουνται σε διαφορετικα σωματα. Θα το θεσω πιο απλα κρατω την Ευκλειδεια κ πεταω την Λι, για την ωρα, ο λογος η διαστρεβλωση. Καλημερα.
     
  6. Kentavros

    Kentavros Owned by Mistress Kits

    Το "κακώς ειπώθηκε" στο "μετριο", είναι το ιδιο αποδεκτό όσο και το "μετριο" .
    Αν δεν είναι αποδεκτό το ένα τότε δεν ειναι και το άλλο...
     
  7. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    @Kentavros Το ότι είναι αποδεκτά δε σημαίνει ότι δεν είναι και περιττά. Έχουμε φτάσει τις 4 σελίδες και αντί να συζητάμε την εμπειρία συζητάμε το "μέτριο".
     
  8. slave32

    slave32 Contributor

    Ετσι, επιβεβαιωνεται το μετριο για μενα. Αν δεν ηταν, δεν θα επαιρνε τοσες σελιδες το μέτριο.
     
  9. Sejanus

    Sejanus Omnis in tenebris vita laborat Contributor

    Στην 100η αναφορά της λεξης "μέτριο" κερδίζεις κάτι?
     
  10. slave32

    slave32 Contributor

    Bring the fly back!!
     
  11. Kentavros

    Kentavros Owned by Mistress Kits

    Αυτός ήταν ο στόχος του "μετριου"

    ΥΓ. Δεν βρίσκω άλλη χρήση... Αν δεν ήταν αυτός ο στόχος, τότε ήταν περιττο
     
  12. Captain_Morgan

    Captain_Morgan https://www.youtube.com/watch?v=9wj6BqmyjM4

    Ρε σεις... αλήθεια τώρα; Έχει γράψει ο άνθρωπος μια εμπειρία του... Κρίνει κάποιος ότι είτε η εμπειρία είτε η γραφή είτε καί τά δύο ήταν μέτρια ή υπέροχα. Δικαίωμα του. Και φαντάζομαι στ αρχίδια του κιόλας, του νηματοθέτη, οι απόψεις ενός εκάστου. Τελεία. Οι αυτόκλητοι υπερασπιστές του δικαιώματος να γράφει ό, τι και όπως θέλει, που ποτέ δεν έχασε ο νηματοθέτης, προκάλεσαν την αλλαγή "αντζέντας".