Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και υγεία' που ξεκίνησε από το μέλος Incomplete_, στις 2 Φεβρουαρίου 2009.

  1. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Απάντηση: Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι

    Δε σταματατε την ''καφρολογια'' λεω εγω.... 
     
  2. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    νομιζω πως οταν μιλαμε για δικαιωματα , αυτο αμεσως περιθοριοποιει την ισοτητα ...
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι

     
     
     
  5. Lady_Dementia

    Lady_Dementia DemonLure the Seductive Contributor

  6. Έχω απαντήσει ήδη. Ο όρος αυτός χρησιμοποιείται υποτιμητικά.
    Αν κάποιος σου πει… «λες καφρίλες» εσύ τι θα καταλάβεις?
    Θα καταλάβεις ότι θεωρει πως αυτά που λες τα λέει και μια φυλή στην Αφρική?


    Τα υπόλοιπα επιχειρήματα τα έχω ακούσει πολλές φορές (περί μπασταρδέματος κλπ)
    αλλά αυτό τώρα…. πρώτη φορά το ακούω.
    Από πότε κάποιος που είναι αντιρατσιστης είναι υποχρεωμένος να
    φιλοξενεί στο σπίτι του τον καθένα? Τι σχέση έχει αυτό?
    Ομοίως δεν καταλαβαίνω τι σχέση έχει η οικονομική κατάσταση κάποιου
    η σε ποια περιοχή μένει

    Δεν μου είπες όμως… Τι είναι ρατσισμός για σένα? Ποιος είναι ρατσιστης?
     
  7. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντησες... μάλιστα...

    Φταίμε εμείς λοιπόν που οι Κάφροι ήταν... Κάφροι και ο τρόπος ζωής τους ήταν... αυτός;
    Κατανοείς τι λες;

    Και πως λεγόταν τελικά αυτή η φυλή αν όχι Κάφροι; Θα μας απαντήσεις;
    Κανείς άλλος γνωρίζει;;;;;;


    Όμοια (περίπου) περίπτωση είναι το ότι κάποιοι, θέλουν να απαγορευθεί το να αποκαλούμε το μαύρο... «μαύρο», από το φόβο μήπως και παρεξηγηθεί.

    Βέβαια όταν απευθυνόμαστε σε λευκούς μπορούμε άνετα να τους αποκαλούμε λευκούς χωρίς να θεωρούμαστε ρατσιστές   Κι ευτυχώς δηλαδή γιατί πως αλλιώς θα μπορούσαμε να τους αποκαλέσουμε;



    Δεν υπάρχει διαφορετικός ορισμός του ρατσισμού για μένα, για σένα ή για το γείτονα cornilie.
    Σ' ένα λεξικό θα δεις τον ορισμό του.
     

  8. Χλωμα προσωπα
     
  9. Elysium

    Elysium Contributor

    Αν έτσι σου φαίνονται  
     
  10. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Απάντηση: Όλοι διαφορετικοί-όλοι ίσοι

     
     
  11. gallant

    gallant Regular Member

    "Αλήθεια τι το όμορφο έχεις δει τα τελευταία χρόνια από το «πολύχρωμο» μπαστάρδεμα;"


    Για να πω την αλήθεια κοιτάζομαι στον καθρέφτη και με βρίσκω πολύ συμπαθητικό και ναι ανείκω στο πολύχρωμο μπαστάρδεμα με όλη τη σημασία της λέξης. Μήπως θα έπρεπε να παρεξηγηθώ; Μήπως θα έπρεπε να κάνω report;... Μπα δεν αξίζει τον κόπο. Μου φτάνει που με βρίσκω συμπαθητικό και οποιανού δεν του αρέσω λόγω της πολυχρωμίας μου... ξίδι!!!
     
  12. Syrah

    Syrah Contributor

    Βάσει τίνος κριτηρίου αξιολογούμαστε, όλοι ως ίσοι;

    Η ισότητα, όπως και η ανισότητα, προαπαιτεί τη δυνατότητα ποσοτικής εκτίμησης δύο αξιών. Για την ανθρώπινη αξία, από όσο γνωρίζω δεν υπάρχουν metrics κοινώς αποδεκτά.

    Υποθέτω ότι ο ασυνείδητος προσδιορισμός της αξίας ενός, μοντελοποιείται μαθηματικά περίπου έτσι:

    Τελική αξία = Παράγων(1)*Συντελεστής(1) + Παράγων(2)*Συντελεστής(2) + ... + Παράγων(υ-1)*Συντελεστής(υ-1) + Παράγων(υ)*Συντελεστής(υ)

    όπου υeΝ και υ = το πλήθος των παραμέτρων που συμβάλλουν στην αξιολόγηση.

    Δεν υπάρχει όμως αντικειμενικά* (κοινώς αποδεκτός ως) ορθός ορισμός παραγόντων, πλήθους παραγόντων και συντελεστών, ως εκ τούτου δεν υπάρχει η δυνατότητα στην αξία ενός ανθρώπου να αποδοθεί τιμή.

    Άρα δεν μπορεί να τεκμηριωθεί το ότι είμαστε όλοι ίσοι.



    * καθώς την ανθρώπινη αξία την προσδιορίζει καθείς συναρτήσει των Αξιών του, δηλαδή μέσα από μία φόρμουλα αξιολόγησης μοναδική.