Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Αλληλεγγύη για τους βιασμούς γυναικών

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 10 Δεκεμβρίου 2015.

  1. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Ενα μικρό σχόλιο, για την πλήρη διευκρίνιση του τί σημαίνει όταν ακούμε τη λέξη "ξηλώθηκαν" να αναφέρεται σε αστυνομικούς...
     
  2. Iagos

    Iagos Contributor

    Συγκεντρώσεις σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη για την γυναικοκτονία στους Άγιους Αναργύρους
     
  3. de7

    de7 s

    Μουσικό σχολείο Ιλίου.
    Δράση έξω από το Αστυνομικό Τμήμα Αγίων Αναργύρων.

     
  4. Iagos

    Iagos Contributor

    Και όχι μόνο αυτό.

    Ο Σφακιανάκης είναι κάτι παραπάνω απ' αυτό...

    Τι είναι;

    ΥΔΡΟΧΟΟΣ ρε φίλε...

    Ναι.... ΥΔΡΟΧΟΟΣ...

    Εξαιτίας των δηλώσεων του, το αφεντικό του, ο Νικ ο Σκληρός, που δεν τα γουστάρει αυτά τον καρατόμησε από την παράταξη του στην περιφέρεια και ο γίγαντας Σφακιανάκης που δεν τα αφήνει έτσι αυτά δηλώσε:

    «Μας αρέσουν τα challenges, είμαστε Υδροχόοι, γεννημένοι για να ξαναγεννιόμαστε από τις στάχτες μας»

    Αυτά Μου κάνετε και στεναχωριέμαι.

    Πάτε στις εκλογές και ψηφίζετε τους Υδροχόους, δηλαδή αέρα κοπανιστό, αντί τα ζώδια του νερού που μπορεί να σας σώσουν από καμιά πλημμύρα.

    Το ζώδιο είναι τελικά το σωστό κριτήριο ψήφου...

    Iagos
     
  5. Iagos

    Iagos Contributor

    Θα μπορούσε να ισχύει αυτό
    με μία προϋπόθεση.

    Να ήταν μόνο αυτό. Τότε θα μπορούσαμε να πούμε ότι κάποιος στους Άγιους Αναργύρους σκότωσε έξω από Αστυνομικό Τμήμα την πρώην σύντροφο του.

    Ένα μεμονωμένο περιστατικό δηλαδή.

    Όταν όμως τα τέσσερα τελευταία χρόνια έχουμε ογδόντα τέτοια περιστατικά τότε παύουν να είναι μεμονωμένα και παίρνουν κοινωνική διάσταση.

    Όταν κάτι παίρνει κοινωνικές διαστάσεις οφείλουμε να δούμε τι φταίει και τι πρέπει να αλλάξουμε στο θεσμικό μας πλαίσιο για να μην επεκταθεί περισσότερο το φαινόμενο.

    Ήδη έχουμε είκοσι θανάτους τον χρόνο.

    Στους πόσους δηλαδή θα εξετάσουμε το φαινόμενο όχι ως προσωπικό αλλά ως κοινωνικό.

    Το κοινό που έχουν όλοι αυτοί οι θάνατοι είναι ότι η αφαίρεση ζωής έγινε από χέρι ανδρών σε γυναίκες με τις οποίες σχετίζονται ή έχουν σχετισθεί, δηλαδή από σύζυγους και σύντροφους καθώς και από πρώην σύζυγους και σύντροφους.

    Όλα τα θύματα έχουν υποστεί κακοποίηση για πολλά χρόνια από αυτούς τους άνδρες πριν το θάνατο τους.

    Δεν υπάρχει λοιπον μόνο ο Μήτσος ο Σουγιάς που δολοφόνησε την κοπέλα του.

    Υπάρχει μια γενικότερη κουλτούρα που έχει καλλιεργήσει πεποιθήσεις με ισχυρότερη την πεποίθηση του ανήκειν.

    Αυτό από μόνο του συνιστά γυναικοκτονία, δηλαδή δολοφονία γυναίκας επειδή είναι γυναίκα.

    Σε κάθε περίπτωση, στις γυναικοκτονίες εκφράζεται με αποκρουστικό τρόπο η κοινωνική παθογένεια της επιβολής της πειθαρχίας, της υποταγής στην οικογένεια ή στη συμβίωση.

    Αν δεν μπορείτε να το καταλάβετε αυτό λυπάμαι.

    Όσον αφορά την αλλαγή του Ποινικού Κώδικα και τη συμπερίληψη του όρου γυναικοκτονία, είναι σαφώς ένα σημαντικό βήμα που το θέλουμε αλλά δεν θα εξαλείψει το πρόβλημα.

    Απελευθέρωση των γυναικών σε συνθήκες εκμεταλλευτικών κοινωνικών σχέσεων είναι αδύνατον να γίνει.

    Iagos

     
    Last edited: 8 Απριλίου 2024
  6. de7

    de7 s

    Τραγουδάμε δίχως Φόβο - Canción sin Miedo |
    “Τραγουδάμε δίχως Φόβο”, μια ελληνική απόδοση του “Canción sin Miedo” της Vivir Quintana από θηλυκότητες της Ανοιχτής Ορχήστρας Το “Canción sin Miedo” της Vivir Quintana αποτελεί ένα τραγούδι-ύμνο κατά των γυναικοκτονιών στο Μεξικό και ευρύτερα στη λατινική Αμερική. Η συνθέτρια του, Vivir Quintana, σε μια συμβολική κίνηση, τραγούδησε και βιντεοσκόπησε το τραγούδι μαζί με μητέρες από την Οαχάκα του Μεξικού, των οποίων οι κόρες έπεσαν θύματα γυναικοκτονιών. Θηλυκότητες της Ανοιχτής Ορχήστρας, εμπνευσμένες από τη δύναμη του τραγουδιού της Vivir Quintana, δημιούργησαν την ελληνική απόδοση του τραγουδιού σε μια προσπάθεια να σταθούν η μία δίπλα στην άλλη και ταυτόχρονα απέναντι στην πατριαρχία και τη βία που αναπαράγει. Το τραγούδι εντάχθηκε στο γενικότερο κάλεσμα της Ανοιχτής Ορχήστρας σε μουσική δράση για την Παγκόσμια Ημέρα της Γυναίκας στις 8 Μαρτίου, όπου μαζί με την Ανοιχτή Φεμινιστική Συνέλευση, το Μωβ, τις Οιστρογόνες, τη Συνέλευση 8 Μάρτη, τις Μελίρειες, το Δίκτυο Γυναικών Συγγραφέων κατά της Έμφυλης Βίας και των Γυναικοκτονιών «η φωνή της» και πλήθος κόσμου που θέλησε να σταθεί μαζί τους, ένωσαν τις φωνές τους σε μια μουσική δράση που πραγματοποιήθηκε στο κέντρο της Αθήνας. Ταυτόχρονα, έγινε ανοιχτό κάλεσμα προς θηλυκότητες σε όλη την Ελλάδα να αποστείλουν τη δική τους εκτέλεση του “Τραγουδάμε δίχως Φόβο”. Το βίντεο αυτό αποτελεί μια καταγραφή αυτής της πρωτοβουλίας, η οποία φιλοδοξεί να μοιραστεί τη δύναμη του τραγουδιού με όσες περισσότερες μπορεί. Βίντεο: Ιωάννης Μυλωνάς, Μαριέλλα Παναγιώτου, Θοδωρής Προδρομίδης, Filippos Krik, Στρατής Αναστασίου Editing: Ines Perot Ηχογράφηση πεδίου: Αγάπη Ζάρδα Ηχολήψια στούντιο: Μάνος Γεωργακόπουλος, Πέτρος Κασιμάτης Μίξη & Mastering: Μάνος Γεωργακόπουλος

     
  7. xdx

    xdx New Member

    Φιλε μου θα ηταν χρησιμο να ανεβασεις και ποσες ανδροκοκτονιες εγιναν τα τελευταια 4 χρονια κυριως για ενημερωτικους σκοπους. Για τις 80 δολοφονιες γυναικων το ειδαμε στο αρθρο της Καθημερινης.

    Εχω πει σε αλλο νημα οτι ο ορος γυναικοκτονια ΔΕΝ μπορει να εφαρμοστει. Ειναι λαθος κ επικινδυνος. Δεν θελω να επεκταθω κ εδω.

    Ως νοημων ανθρωπος φροντιζω να λεω στα παιδια μου αλλα κ στους φιλους μ να πουν στα παιδια τους το εξης.
    Σε αγορακια, οτι δεν απλωνουμε ποτε το χερακι μας σε κοριτσια. Δεν τα χτυπαμε ΠΟΤΕ και για κανεναν λογο κ αν δεν μπορουν να μας καταλαβουν ή μας ασκουν ψυχολογικη ή σωματικη βια απλως φευγουμε ευγενικα. Ναι υπαρχουν κ ανδρες π δεχονται ψυχολογικη κ σωματικη βια μεσα στο γαμο τους.
    Στα κοριτισια, οτι αν απλωσει ποτε καποιο αγορακι ή συντροφος τους το χερακι πανω τους ή υπαρχει σωμ ή ψυχ βια κανουμε ακριβως το ιδιοζ αποχωρουμε ευγενικα.

    Κ κατι τελευταιο σε ολα αυτα τα φαινομενα φταινε κυριως οι γονεις μας. Δλδ οταν καποιο ανηλικο ατομο εχει εικονες τον μπαμπα του να βριζει μα χτυπαει τη μητερα του μαθαινει 2 πραματα. Πρωτον να το κανει κ ο ιδιος στη σχεση του κ δευτερον να το ανεχεται κ να ζει σε μια προβληματικη σχεση.
    Δλδ η γυναικα υπομενει κ ανεχεται ολη την κακοποιητικη συμπεριφορα καθως αυτο εβλεπε κ προσλαμβανε ως φυσιολογικο, το ξυλο, τη λεκτικη βια κ.ά.
    Ειναι παρα πολλα π μπορω να γραψω αλλα ας μεινει αυτο

    Μην μαλωνουμε μπροστα στα παιδια. Μην υψωνουμε τη φωνη, μην χτυπαμε τον συντροφο μας.
    Δειξτε αγαπη σε οτι κανετε κ εχετε
     
  8. Iagos

    Iagos Contributor

    Κοιτά γκαντεμιά...ψάχνω και δεν βρίσκω...

    @xdx Βρήκα αυτό... σας κάνει;
     
    Last edited: 8 Απριλίου 2024
  9. xdx

    xdx New Member

    Δεν ανεβαζεις.πετας την μπαλα στην εξεδρα ...λογικο
     
  10. Iagos

    Iagos Contributor

    Το πατριαρχικό δίκαιο, η πατριαρχία δηλαδή, δεν είναι μία «νοητική» κατασκευή που «φορέθηκε» στις κοινωνίες.

    Εμφανίστηκε ως αποτέλεσμα της ίδιας της ιστορικής, κοινωνικής εξέλιξης.

    Ο άνδρας, που είχε στην ιδιοκτησία του τα εργαλεία, τα ζώα, αλλά και τους αιχμάλωτους πολέμου, τους δούλους, έπρεπε να γνωρίζει ποιοι είναι οι απόγονοί του για να τους κληροδοτήσει την περιουσία του.

    Ετσι ανατράπηκε η γραμμή που καθόριζε τους απογόνους της κοινωνικής μονάδας από τη μητέρα.

    Ο Ενγκελς μίλησε για την «κοσμοϊστορική ήττα του γυναικείου φύλου».

    Έτσι η εργασία των γυναικών υποβαθμίστηκε.

    Το κοινοτικό νοικοκυριό, ως μονάδα κοινωνικής εργασίας, μετατράπηκε σε ατομικό.

    Η ενδοοικογενειακή βία, οι γυναικοκτονίες και άλλα φαινόμενα είναι το αποτέλεσμα και όχι η αιτία της μη ισότιμης θέσης της γυναίκας στην ταξική εκμεταλλευτική κοινωνία.

    Το να μιλάμε για πατριαρχία χωρίς να λαμβάνουμε υπ' όψιν τους οικονομικούς, κοινωνικούς, πολιτικούς αλλά και πολιτιστικούς παράγοντες που διαμορφώνουν ιστορικά την κοινωνική θέση της γυναίκας είναι απλά μια τρύπα στο νερό.

    Iagos

     
  11. Iagos

    Iagos Contributor

  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Φαντάζομαι ότι τα ίδια ερωτήματα θα σας απασχολούν και για τον νόμο που επιτρέπει αυστηρότερη ποινή σε δολοφονία με ρατσιστικό κίνητρο.

    Κατά την άποψή σας αυτός ο νόμος καταργεί την πολυπόθητη ισότητα που τόσο αγαπάτε.

    Είπα και πιο πάνω σε συμφορουμίτης σας τα εξής:
    Τα λέω και σε εσάς.

    Το επιχείρημα που λέει ότι με την θέσπιση της γυναικοκτονίας, η δολοφονία μιας γυναίκας θα λαμβάνεται υπόψιν ως κάτι πιο σημαντικό από τη δολοφονία ενός ανθρώπου και ότι κατ'επέκταση καταργεί την ισότητα είναι ένα αστείο επιχείρημα.

    Ενενήντα τρία περιστατικά που αφορούν στην ενδοοικογενειακή βια καταγράφηκαν μέσα σε είκοσι τέσσερεις ώρες.

    Για ποια ισότητα μιλάμε ακριβώς όταν αυτός που νιώθει πιο δυνατός σηκώνει τα ξερά του στον αδύναμο.

    Και καταργείται η ισότητα όταν κάνεις πιο αυστηρό το νομικό πλαίσιο για να προστατεύσεις τον αδύναμο;

    Βέβαια όσον αφορά στο πρόβλημα αυτό δεν λύνεται μόνο με τη θέσπιση αυστηρότερων νόμων μόνο, είναι προφανές ότι η
    Iagos
     
    Last edited: 14 Απριλίου 2024