Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Απαιτεί πλάνο η εκπαίδευση υ/σ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Master Electro-pain, στις 30 Ιανουαρίου 2020.

  1. Master Electro-pain

    Master Electro-pain Staff Member

    Απογευματινή συζήτησις μεταξύ γερόντων. Κλίμα χαλαρό. Πως, άλλωστε, να μπορέσουν να γράψουν πολλά -και γρήγορα- στο viber?
    Αίφνης, χαλάει το κλίμα του "ανέμων και υδάτων" από την εξής ερώτηση/πρόταση, με αρκετά στοιχεία Old School...
    Παραθέτω τα όσα διημείφθησαν:

    MasterJp : Τι θα λέγατε για θέμα νήματος "Πιστεύετε ότι για την εκπαίδευση ενός υ -πολύ περισσότερο ενός σ- αρκεί η αλληλεπίδραση με το Κ ή απαιτείται συνέπεια, μέθοδος και γνώσεις;"

    Master Electro-pain : Για να καταλάβω... Η πρώτη περίπτωση είναι αυτή ενός Κ που είναι απλά natural ενώ ως δεύτερη θεωρούμε την περίπτωση που περιλαμβάνονται και τα στοιχεία που αναφέρετε? Ή το ερώτημα αφορά στην δουλειά που πρέπει να κάνει το Κ για να πετύχει η εκπαίδευση?

    MasterJp : Η πρώτη περίπτωση αντιστοιχεί στον τρόπο λειτουργίας μιας βανιλα σχέσης. Πολύ σωστά για το τι αφορά!

    Master Electro-pain : Αμφιλεγόμενον, με μια πρώτη ανάγνωση, εφόσον εύκολα μπορεί να παρερμηνευθεί ως προσαρμογή του Κ εις τας συνθήκας της σχέσης. Κατανοώ πως σε σοβαρές περιπτώσεις αυτό δεν ισχύει και πως τα όσα αναφέρετε, όντως, αποτελούν χρήσιμα - εάν όχι και απαραίτητα - στοιχεία για μια ουσιαστική εκπαίδευση. Και, επιπροσθέτως, στοιχεία που ουδολως καταναγκαζουν ή υποχρεώνουν το Κ. Ομως δεν δύνανται, κάποια από αυτά (πέραν της γνώσης) να αποτελούν εκδηλώσεις μιας natural κυριαρχης συμπεριφοράς? Το... Βανιλα με μπέρδεψε λιγο!

    MasterJp : Για το πρώτο, που όντως υφίσταται ως κίνδυνος,θα μπορούσε να αναφερθεί ως υποερώτημα, για το αν και γιατί η μέθοδος και συνέπεια -από πλευράς Κ- θα μπορούσε να εκληφθεί ως προσαρμογή του Κ καί όχι ως διασαφήνιση του πλαισίου λειτουργίας του υ/σ.

    Θεωρώ πώς ένα natural Κ μπορεί ασυναίσθητα, ακόμη και για το ίδιο, να λειτουργεί με μέθοδο και συνέπεια, αλλά θα μπορούσε και αυτό να αποτελέσει υποερωτημα.

    Το θέμα βανιλα, οι ισότιμες σχέσεις (λέγε με βανιλα), ακριβώς λόγω της ισοτιμίας λειτουργούν βάσει του "βλέποντας και κάνοντας", χωρίς πλάνο.
    Ουσιαστικά η ερώτηση είναι: "Απαιτεί πλάνο η εκπαίδευση υ/σ η μπορεί να επιτευχθεί χωρίς αυτό?"

    Master Electro-pain : Δεν περίμενα πως θα το πω ποτέ, αλλά συμφωνώ απόλυτα. LOL. Και το χειρότερο? Με βρίσκουν σύμφωνο και οι δύο θέσεις/προτάσεις σας.
    Σαν ξερή απάντηση, θα μπορούσε να είναι το ότι μπορεί και χωρίς πλανο. Σηκώνει, όμως, πολλή και περιεκτικη συζήτηση...

    MasterJp : Μπορεί; Τα δικά μου βιώματα λένε ότι απλώς δίνει την εντύπωση ότι μπορεί, και μόλις λείψει η δράση αρχίζει η αντίδραση όταν δεν υπάρχει πλάνο. Ιδιαίτερα αν ληφθεί υπόψιν η ανάγκη των υ για συνέπεια και συνοχή από την άλλη πλευρά, στοιχεία που τα ίδια τα υ δεν έχουν. Και αυτό φυσικά μπορεί ή θα μπορούσε να εκληφθεί, στο νήμα, ως προσαρμογή του Κ κλπ κλπ

    Που δημιουργεί το επίσης ενδιαφέρον ερώτημα αν η συνέπεια και η συνοχή αποτελούν συστατικά, ή εκλαμβάνονται ως τέτοια από πλευράς υ, κυριαρχίας

    Master Electro-pain : Καταλαβαίνω αυτό που λέτε για το "μπορεί", αλλά όπως, και εσείς ο ίδιος, θεωρείτε παραπάνω, η συνέπεια δύναται να είναι εγγενής. Το τελευταίο ερώτημα είναι, πράγματι, ενδιαφέρον λόγω της διττής του φύσης. Γιατί μπορεί να αναπτυχθεί συζήτηση για το εάν αποτελούν στοιχεία κυριαρχίας ανεξάρτητα από το εάν τα εκλαμβανει ως τέτοια το υ ή ιδίως εάν τα εκλαμβανει. Ιδιαίτερα ενδιαφέρον, όμως, είναι και το κατά πόσον η συμβολή των στοιχείων, στην καθήλωση του υ στη θέση του, τα καθιστά μεθόδους εκπαιδευσης ή/και προϋποθέσεις κατίσχυσης. Νομίζω πως το τελευταίο, αυτό, ερώτημά σας, μπορεί να εξηγήσει σε πολλούς (ή να τα κάνει όλα πουτάνα, με όσα θα γραφούν) για την σχέση /σύνδεση ή και... ταυτιση εκπαίδευσης με κυριαρχία.

    MasterJp : Ω ναι, αν και η κατίσχυση δεν απαιτεί εκπαίδευση η εκπαίδευση διευκολύνει την κατίσχυση, αν δεν περιοριστεί η έννοια της στην προσαρμογή του υ στα θέλω του Κ, αλλά ειδωθεί ως αυτό που πραγματικά είναι: αποδοχή εκ του υ του τι συνεπάγεται η επιλογή του (ή η φύση του).

    Master Electro-pain : Με έχετε βάλει στην πρίζα να πάρω όσα έχουμε γράψει εδώ και να τα παραθεσω ως φιλοσοφικό διαλογο/έναυσμα για το νέο νήμα που προτείνατε...

    -------------------------------------------------------------------------------------------------

    Οι δεινόσαυροι του Old School εξακολουθούν -ακόμη και αυτή τη στιγμή- να ανταλλάσσουν απόψεις επί του θέματος στην κατ'ιδίαν επικοινωνία τους.
    Αυτό, όμως, δεν θα πρέπει να αποτρέψει αυτούς που ενδιαφέρονται για το θέμα, να παραθέσουν εδω την τοποθέτησή τους...
     
  2. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Αντί απαντήσεως και με χιουμοριστική διαθεση
     
     
  3. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    η συζήτηση φαίνεται να εξισώνει το 'βλέποντας και κάνοντας' με το ''ό,τι να ναι', αν κατάλαβα καλά. το πλάνο δεν προσαρμόζεται με την πάροδο του χρόνου και την πρόοδο του υ αν χρειαστεί?
     
  4. ἀστράρχη

    ἀστράρχη an asteroid ☆•○•°¤●° Contributor

    Ναι ναι ναι και ναι και μάλιστα!
    Αχ
     
  5. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    D/M/s is not my cup of tea οπότε δεν θα λάβω θέση στις μεθοδολογίες εκπαίδευσης, ωστόσο επί της συζήτησης περί πλάνου έχω τις εξής παρατηρήσεις:
    1. Επιθυμία χωρίς πλάνο λέγεται αλλιώς και ευχή.
    2. Πλάνο χωρίς ημερομηνίες -είτε αυτές είναι καταληκτικές του πλάνου, είτε επίτευξης μετρήσημων στόχων σε ανοιχτό πλάνο, λέγεται αλλιώς και ευχολόγιο.
    3. Το risk management είναι για να διαχειριστεί την στραβή πριν αυτή συμβεί, μετά τη στραβή λέγεται damage control.
    Δεν θεωρώ προσαρμογή του Κ το managemt που απαιτείται, το θεωρώ δουλειά του.
     
    Last edited: 31 Ιανουαρίου 2020
  6. tithon

    tithon Contributor

    θεμελιώδες ερώτημα.  
    κατέρχομαι, λίγο πολύ, απ' τον κύκλο του c'est ca (τώρα πια είναι goodys, πολλά πολλά χρόνια) ή και του bear's club δευτερευόντως, βασική αντίληψη των οποίων ήταν οτι η ασυμμετρία δεν είναι εναλλακτικός ερωτισμός ή διαστροφή ή κινκια ή νεωτερισμός ή ανατρεπτική κοκ, αλλά μια natural συμπεριφορά, διάχυτη, που δεν προκύπτει από γνώση ή μέθοδο αλλά από την ίδια την σχέση και τους μετέχοντες¹. ο ένας επιθυμεί να του αρέσει ο άλλος, κι ο άλλος αποζητά να αρέσει στον πρώτο. η εκπαίδευση προκύπτει αβίαστα, αν δεν ανασταλεί από άλλους παράγοντες. η δημιουργία αυτών των αναστολών είναι επιμελημένο αντικείμενο θρησκειών, κουλτουρας κι άλλων «μηχανισμών» κανονικοποίησης, αιώνες τώρα.
    με αυτό το δεδομένο ισχυρίζομαι οτι η εκπαίδευση δεν απαιτεί γνώση, αλλά αρκεί η natural «συνέπεια»² και η natural «μεθοδικότητα»² του οδηγούντος.

    1. οι οποίοι διαπιστώνουν τους ρόλους τους, αν δεν τους έχουν διαπιστώσει από πριν.
    2. που συμπεριλαμβάνουν το πλάνο
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Η προσαρμοστικότητα αποτελεί ανώτερη διανοητική λειτουργία ως συνισταμένη πλήθους αισθητηριακών προσλήψεων καταλλήλλως επεξεργασμένων και εφαρμοσμένων στο μέγιστο δυνατόν.

    Και μερικά σκόρπια...
    ...
    Η αναγωγή ως μεθοδολογία έχει εργαλειακό χαρακτήρα, δεν αποτελεί σκοπό ούτε έχει ως στόχο την παραγωγή αντιγράφων, σε μια τέτοια περίπτωση παράγονται αναγκαστικώε κακέκτυπα,
    ...
    Τα μη επιδεχόμενα πλέον περαιτέρω εξέλιξη καταναλωτικά αγαθά/υπηρεσίες (π.χ απορρυπαντικά, υπερ/αστικές συγκοινωνίες) μοιράζονται εκ περιτροπής την ίδια "ρεκλάμα".
    Π.χ..:
    Πλύναμε αυτά τα ρούχα με "Πορδέξ" κι αστράφτουν, ενώ με άλλα "κοινά" απορρυπαντικά δεν αστράφτουν. Μετά έρχεται η σειρά του "Κλανέξ" να πεί το ίδιο για τα άλλα ("Πορδέξ"κλπ) κ.ο.κ.
    Ή το...
    Σας πάμε πάντα από το Α στο Β. (Έλα, μη μου το πεις, κιετς)...
    Το "κοινό" τους έχει πάντα την ανάγκη να εκστασιάζεται από το προφανές, μόνο βραβείο Νόμπελ δεν έχει δοθεί ακόμα για την ερμηνεία της πρόσληψης του "κοινού". Ή μήπως έχει δοθεί..?
     
  8. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Εμείς, οι ανθρωπες των Goody's, καταγγέλουμε τα παραπάνω, διγιότι προσφέρουμε πολύ καλά φαγιά και νόστιμα κι εύπεπτα... Αααα, και φτηνά για τον πάσα ένα..! Και δίνουμι και κ'τάλι με την μακαρονάδα...
    Αμάν πχιά (πάντα με χ μεταξύ που και ι)...
     
  9. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

  10. espimain

    espimain Contributor

    Απαιτεί εκπαίδευση του υ/σ μια σχέση D/s;
    Είναι αναγκαία η υπαρξη εκπαίδευσης ή η εκπαίδευση απαιτείται όταν είναι αναγκαία;
     
  11. blonde mermaid

    blonde mermaid Contributor

    Μου γεννήθηκαν τα εξής ερωτήματα..
    Τι εννοείτε με το natural K;
    Οι άλλοι δεν είναι natural;
    Εννοώ πως αν δεν έχει μέσα του κυριαρχικά στοιχεία για ποιον λόγο να είναι Κ;
    Δεν θα μπορούσε να ανοίκει σε άλλο στάτους;(Ας τον πούμε τοπ)


    Ο natural K χρειάζεται εκπαίδευση/προσαρμογή να εκδηλώσει την κυρίαρχη συμπεριφορά;

    Μιλάμε πάντα για την εκπαίδευση υ/σ και όχι για την εκπαίδευση του μη natural K που θα πρέπει να καταστρώσει πλάνο εκπαίδευσης του υ/σ αφού εκπαιδευτεί ο ίδιος;
     
  12. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    Το 1983, βγήκε η ταινία Rumble Fish.
    Οι ατάκες, πέρα από το ότι διαδεχόταν η μία την άλλη, είναι εξαιρετικές.
    Μία από αυτές, δια στόματος Motorcycle boy (Mickey Rourke) :" When you lead someone, you have to know where to take them". Όταν οδηγείς κάποιον, πρέπει να γνωρίζεις που θα τον πας.
    Ένα χρόνο αργότερα, ο ίδιος σκηνοθέτης (F.F.Coppola), υπογράφει τους "Δρόμους της φωτιάς" (Streets of Fire), που θεωρήθηκε sequal, αν και δεν ήταν. Το soundtrack έλεγε "you and me are going no where slowly, trying to get away from thw past. There is nothing wrong going no where baby, but we should be going no where fast".
    Η διαφορά είναι εμφανής. Η μεταφορά στο θέμα το νήματος, προσωπική.
    Το πλάνο αποτελείται από τον προορισμό.
    Ο οδηγός παραμένει ο ίδιος.
    Ο προορισμός ο ίδιος.
    Αλλάζει ο οδηγούμενος.
    Νοείται Κυριαρχία του οδηγού επί του οδηγούμενου, εάν ο πρώτος προσαρμοσθεί στο βηματισμό του δευτέρου?
    Οι ανθρώπινες (αλληλ)επιδράσεις, δεν παραμετροποιούνται σε κουτάκια Excel.
    Όλα καταλήγουν (ή μήπως ξεκινούν) από το πόσο καλά έχει "διαβάσει" ο Κ. το υ, πριν το αναλάβει.
    Άλλωστε, η φαρμακερή φράση "Καλά. Ανέλαβε την υ/σ. Τώρα τί θα την κάνει?", έχει ακουστεί αμέτρητες φορές μεταξύ άσπονδων Κ.