Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Απαιτεί πλάνο η εκπαίδευση υ/σ?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος Master Electro-pain, στις 30 Ιανουαρίου 2020.

  1. tithon

    tithon Contributor

  2. kinvara

    kinvara Δική Του

    @cadpmpc,
    Όταν ξερεις το παρελθον "μεσες ακρες" καποιου (γιατί οι πράξεις είναι που μιλάνε) και λες τετοιες μπαρούφες δεν έχω να προσθέσω κάτι.. thanks..
     
  3. tithon

    tithon Contributor

    γενικά τα δικαστήρια αναγνωρίζουν τα όρια της άμυνας. δεν καταδικάζουν την βία συλλήβδην. σε οποιαδήποτε αναμέτρηση ή αντιδικία. μια μεροληψία την επιδεικνύουν κάποτε, σε σχέση προς τα φύλα. δεν βρίσκονται έξω απ τα ιδεολογήματα της κοινωνίας τους τα δικαστήρια.

    η @snoopy εισάγει μια εξιδανίκευση και την θεμελιώνει περιπτωσιολογικα και μονομερώς. εξανίσταται που αν δεν είναι σωστός και καθωσπρέπει ο αφέντης (συμμορφωμένος στο δικό της ιδεολόγημα), είναι πιθανό μιά στις εκατό, μιά στις χίλιες ή μιά στο εκατομμύριο, να την σκοτώσει κι αυτή να μην θελήσει να αντιδράσει. ο όσιμα είχε περιγράψει τέτοια ιστορία, αλλά ευτυχώς ήταν η αφέντρα που τρελάθηκε. ορισμένοι δε, θεωρούν ως εκ των ουκ άνευ την θανάτωση γιά την ολοκλήρωση της κυριαρχίας. η τρέλα παραμένει στατιστικά οριακή. η φοβικότητα κάνει το φυσικό αφύσικο. είναι επικίνδυνος ο μη ευνουχισμένος αφέντης, ο μη κωλονοσκοπημένος. καλύτερα χωρίς εκπαίδευση και χωρίς αφέντη. καλύτερα σε κατάθλιψη αλλά με την επίφαση της ασφάλειας(?). χίλιες φορές να φαντασιώνομαι και να παριστάνω πως αναλύω.   
     
  4. kinvara

    kinvara Δική Του

    Και δεκτόν και κατανοητόν. Όμως το παραπάνω τι σχέση με το παρακάτω μου λέτε; Τα bold τα τονισα εγώ.

     
  5. tithon

    tithon Contributor

    δεν κατάλαβα τι ρωτάτε. γράφω οτι είναι μέρος της εκπαίδευσης και της προσαρμογής να κάνει δικές της τις αναστολές ή τους περιορισμούς που θα της φορέσει.
     
  6. kinvara

    kinvara Δική Του

    Η σνουπυ έφερε ένα παράδειγμα για άλλον λόγο κι εσείς το φέρνετε στα μέτρα σας και μαλιστα της το "φοράτε" βάζοντας την ίδια στη θέση του παραδείγματος.
     
  7. tithon

    tithon Contributor

    όχι. μην μπαίνετε στην θέση του παραδείγματος. αν μπει κάποιος στην θέση των παραδειγμάτων δεν μπορεί να συνεχιστεί η συζήτηση. γράφω με σχετική σαφήνεια.
     
  8. kinvara

    kinvara Δική Του

    @tithon ,
    Μα εσείς, με βάλατε... τεσπα...
     
  9. tithon

    tithon Contributor

    το κομμάτι που σας αφορά¹ αναφέρεται στις θεσεις που αναπτύξατε στα ποστς σας στο νήμα, το υπόλοιπο ενδεχομένως να μην το αναγνωρίζετε γιατί αναφέρεται (και) σε προηγούμενες συζητήσεις. συνωμοτικές  

    1. ως το "αντιδράσει"
     
  10. cadpmpc

    cadpmpc Contributor


    Μπαααα... Ουδεμία σχέση με το βερίκοκο...
     
  11. kinvara

    kinvara Δική Του

    Τα υπολοιπα in real life..
     
  12. Dark_Explorer

    Dark_Explorer Κλωθώ: ἄτρακτον στρέφειν Contributor

    Χμ, μια έτερη παράμετρος είναι: "Επιλύεται η ασυμβατότητα μέσω της εκπαίδευσης;" αφού πρώτα οριοθετηθεί η "ασυμβατότητα".