Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος James_Bondage, στις 21 Απριλίου 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Lady_No

    Lady_No Regular Member

    Απάντηση: Re: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011

    Δεν Καταλαβαίνω γιατί πρέπει να μιλάς με τόσο μίσος και να προσβάλλεις όσους Χριστιανούς Ορθόδοξους είναι εδώ μέσα και πιστεύουν...Οι απόψεις σου ταιριάζουν περισσότερο με τις συζητήσεις που γίνονται στις κρυφές μασωνικές στοές με τα αρχαιοελληνικά ονόματα(γιατί άραγε . Αν θέλεις πράγματι να δοξάσεις τους προγόνους σου μην αναπαράγεις κάτι που έχει λεχθεί με ύπουλο τρόπο σε συνέδρια που για να ακούσεις πρέπει να είσαι μέλος και δεν είναι δημόσια γιατί πάς ενάντια στα πιστεύω των προγόνων σου που τόσο θαυμάζεις..και που σιχαινόντουσαν κάθε τι απόκρυφο..
    Άσε που πρέπει να πάς ενάντια στην Ελληνική γλώσσα γιατί αυτή ήταν υπαίτια για την διάδωση του Χριστιανισμού..οπότε σκοταδισμός Χρισιανισμός δεν έχουν καμία σχέση...ακόμα και δίκιο να είχες θα το έχασες με το μίσος που βγάζεις και μοιάζεις με φανατικό ισλαμιστή.  
     
  2. Storm

    Storm Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011


    Δεν έχει σχέση με το σκοταδισμό η θρησκεία που δαιμονοποίησε το ανθρώπινο σώμα και κάθε είδους σαρκική ηδονή όσο τίποτε άλλο;
    Δεν έχει σχέση με το σκοταδισμό η θρησκεία της οποίας οι πιστοί κομμάτιασαν ζωντανή την Υπατία, καταδίκασαν το Γαλιλαίο σε κατ' οίκον περιορισμό, έστειλαν στην πυρά ένα σωρό φωτισμένους ανθρώπους και μέχρι σήμερα, οι ηγέτες της πάνε κόντρα στην επιστήμη, εμποδίζοντας την έρευνα για τα βλαστοκύτταρα και απαγορεύοντας την αντισύλληψη και τα προφυλακτικά;
    Δεν έχει σχέση με το σκοταδισμό το μένος με το οποίο αντιμετωπίζει ο χριστιανισμός τις γυναίκες;
    Δεν έχει σχέση με το σκοταδισμό το τι ακούγεται κατά των ελλήνων την Κυριακή της Ορθοδοξίας στις εκκλησίες;
    Δεν έχει σχέση με το σκοταδισμό η απόκρυψη σκανδάλων σεξουαλικής κακοποίησης παιδιών από ιερείς;
     
    Last edited: 5 Μαϊου 2011
  3. Blackheart

    Blackheart Regular Member

    Απάντηση: Re: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011

    Οπως σχεδον παντα ,συμβαινει αναμεσα σε υγιεις συζητητές , η αληθεια βρισκεται καπου στην μεση .

    Το δικαιωμα της αυτοδιαθεσης μου ως "Ισλαμοχριστιανοβουδομουεζινης" εντος της Ελληνικης επικρατειας θεωρειται αξιωμα , αφου το Συνταγμα το προβλεψε πριν απο οτιδηποτε αλλο και οχι μονο αυτο αλλα η συγκεκριμενη παραγραφος υιοθετηθηκε μεταγενεστερα σε αλλα Συνταγματα τα οποια ηταν πιο παλια (αυτο μπορω να το καυχιεμαι ως Εληνας).Η εφαρμογη του δεν εχει να κανει με νομους αλλα με κλασσικη παιδεια .

    Το αν μπορω να το ασκω , να το προαγω προς οφελος μου και οχι εις βαρος των συνανθρωπων μου , που δεν υποχρεωνονται να το ασπαζονται αλλα μονο να το σεβονται, ειναι η προκληση των Καιρων μας και σε αυτη τη προκληση δεν εχει θεση καμμια παλια πρακτικη , οσο κλασσικη και αν ειναι .
     
  4. Lady_No

    Lady_No Regular Member

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011

    Αυτά είναι έργα μερικών παπάδων και όχι αυτό που λέει ο Χριστιανισμός, μπορώ να στο θέσω και αλλιώς αν δηλαδή δεν υπήρχε η αντισύλληψη οι σχέσεις να κράταγαν περισσότερο ή αν δεν υπήρχε η επιστήμη να μην υπήρχε μόλυνση του περιβάλλοντος..όλα είναι θέμα οπτικής γωνίας και φυσικά στα λέει κάποια που δεν είναι Παππαδιά..
     
  5. Storm

    Storm Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011

    O Χριστιανισμός λέει μεταξύ άλλων, κατά τον Απόστολο Παύλο, ότι είναι αποδεκτή η αιμομιξία πατέρα-κόρης, κι αυτό πριν την ύπαρξη των παπάδων.
    Και εγώ μίλησα και για πιστούς, όχι μόνο για παπάδες.
     
  6. Heretic_Angel

    Heretic_Angel Regular Member

    Απάντηση: Re: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011


    Δηλαδή για εσάς φταίει, έστω και εμμέσως, η Ελληνική γλώσσα, που είναι απλά ένα εργαλείο, και όχι η ίδια η "θρησκεία" και οι δημιουργοί της για την κατάντια. Εντελώς άκυρος ο συσχετισμός του "αν θέλω να πάω κόντρα στο Χριστιανισμό, πρέπει να πάω και κόντρα στην Ελληνική γλώσσα".

    Με την ίδια λογική, να σταματήσουμε να αποδίδουμε τις δολοφονίες στους ανθρώπους και τα κίνητρά τους και να τις εκδικάζουμε στα πιστόλια, φυλακίζοντας τα εφ' όρου ζωής.

    Πολύ σοφή πάντως η τοποθέτησή σας. Κρίμα που δεν έχω να δώσω και rep.  
     
  7. Ride a Woman

    Ride a Woman Regular Member

    Απάντηση: Re: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011


    Στην πυρα ολοι οι αλλοι σκοταδιστες και οι πολιτισμοι τους.Εμπρος για την μεγαλη Αρια(μπορει και Αρεια οπως θελουν μερικοι)των Ελληνων Φυλη!!!!
    ...Υ.Γ.1..Τι και αν οι αρχαιοι Ελληνες περιγραφοντας τα 7 θαυματα του κοσμου,τα μισα ηταν εκτος Ελλαδας...!!!!
    ...Υ.Γ.2..Ευτυχως που δεν ειναι ουτε εθνικισμος,ουτε πατριωτισμος.Δηλαδη αμα ηταν τετοιος τι αλλο θαγραφες....???
    ...Υ.Γ.3..Μα να παρει την καρεκλα στον Δημο της Αθηνας αυτος ο χοντρομπαλας,σαν ''γνησιος'' εκφραστης των Ελληνων,απο ''εμας'' τους πιο γνησιους και πραγματικους Ελληνες της Σοφιας,της Γνωσης,της Ευδαιμονιας και της Αρμονιας.....γαμω την τυχη μου γαμω....
    ...Υ.Γ.4..Αφου και μετα απο αυτο της Ιαπωνιας,δεν μπορουν μερικοι να καταλαβουν ΠΟΥ ΘΑ ΒΑΛΟΥΝ σε λιγο τις σημαιες,τους πολιτισμους και τις θρησκειες τους......,οσο μενει χρονος ας τους το δωσουν να το καταλαβουν της γης οι κολασμενοι.... 
     
  8. Απάντηση: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011

    Ο γράφων άθεος νομίζει πως καλό είναι να σεβόμαστε τις θρησκευτικές πεποιθήσεις των συνομιλητών μας, όταν οι συνομιλητές μας σέβονται τις δικές μας.
    Υπενθυμίζει επίσης πως ποτέ δεν υπήρξε στην αρχαιότητα Μία Ενιαία Δογματική Ελληνική κοσμοθεωρία, θρησκεία, φιλοσοφία κλπ.
    Υπήρχαν ένα σωρό και συχνότατα ήταν εντελώς αντιφατικές μεταξύ τους και δεν ήταν όλες λαμπρές.
    Τα περί Μίας Ελληνικής Κοσμοθέασης κλπ κλπ είναι είτε θεωρίες ξένων, ημιμαθών περί τα ελληνικά διανοητών του Διαφωτισμού και του Ρομαντισμού είτε πολύ πρόσφατα νεοεποχίτικα ιδεολογήματα εκπορευόμενα κυρίως από ελευθεροτέκτονες.
     
    Last edited: 6 Μαϊου 2011
  9. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Σχετικά με την αγάπη, την παρούσα στους χριστιανούς και την απούσα στους Έλληνες, αν θέλουμε να βρισκόμαστε σύμμετροι, όχι με την πλάνη και την υποκρισία, αλλά με την αλήθεια και την εντιμότητα, θα υποχρεωθούμε να αναδιατάξουμε τις θέσεις μας από τα θεμέλιά τους. Για τους Έλληνες αγάπη είναι η υποταγή στη φυσική και στην ηθική τάξη· αυτό που διαφορετικά το περιγράψανε με τη μεγαλώνυμη λέξη της Δίκης· να επιδικάζεις στον άνθρωπο την τιμή του· να μη γίνεσαι υπέρογκος και υβριστής απέναντι στους νόμους της φύσης και στους νόμους των ανθρώπων να κατέχεις και να δείχνεις τη νόστιμη και τη μέτρια ανθρωπιά· αυτό που οι Ευρωπαίοι ερμηνευτικά το βάφτισαν Ουμανισμό. Και όλα αυτά χωρίς γλυκασμούς και χωρίς ηχηρότητα. Με γνώση, με πίκρα και με βούληση.
    Για τους Έλληνες, δηλαδή, αγάπη δε σημαίνει να δίνεις τον ένα από τους δύο χιτώνες σου. Αλλά να μην επιτρέπεις στον εαυτό σου να ‘χει τρεις χιτώνες, όταν ο διπλανός δεν έχει κανέναν. Η θέση των χριστιανών να δίνεις από τα δύο το ένα σε ‘κείνον που δεν έχει κανέναν, είναι η νοσηρή αντίδραση απέναντι στους νοσηρούς όρους. Η ελεημοσύνη δεν ταιριάζει στον αξιοπρεπή και τον περήφανο άνθρωπο. Γιατί ζητεί να λύσει το πρόβλημα προσωρινά, και εκ των ενόντων να «κουκουλώσει» μια κοινωνική αταξία. Ενώ η θέση των Ελλήνων να μην αποκτήσεις τρία, όταν ο δίπλα σου δεν έχει ούτε ένα, είναι η υγεία. Σου υποδείχνει να προλαβαίνεις στοχαστικά, για να μη χρειάζεσαι ύστερα να γιατροπορεύεις ατελέσφορα. Άλλωστε η θέση αυτή είναι, αλλιώτικα, η βάση εκείνης της υπέροχης σύλληψης στο κοινωνικό πρόβλημα, που οι Έλληνες την είπανε δημοκρατία.


    Αν λογαριάσουμε την ισχυρή θέση ότι τους θεούς και τις θρησκείες τις γέννησε πρωτογενώς ο φόβος του ανθρώπου απέναντι στη ζωή, και στο δεύτερο προχωρημένο επίπεδο του πράγματος ο φόβος του ανθρώπου απέναντι στο θάνατο του, τότε θα βρούμε ότι με τη θρησκεία των Ελλήνων συνέβηκε μια εξαίρεση, που αλλιώτικα συνιστά και μια τροπή μοναδική.
    Τη θρησκεία των ελλήνων, δηλαδή, δεν την εγέννησε ο φόβος, αλλά την εγέννησε ο καημός, να ξεπεράσουν οι έλληνες τον πόνο που προκάλεσε η ορθολογική τους θέωρηση για τη φύση και για τη ζωή.
    Με άλλα λόγια, η θρησκεία των ελλήνων δημιουργήθηκε από την τίμια και την Αντρίκεια στάση τους να υπερβούν τον πεσσιμισμό και τη μελαγχολία τους.
    Ανάμεσα όμως στο φόβο απέναντι στη ζωή και στο θάνατο, και στην ανάγκη να συνθηκολογήσουν οι έλληνες με τον πόνο που τους γέννησε η γνώση τους ότι ο κόσμος είναι βαρύς, υπάρχει η ελάχιστη διαφορά που δίνει το μέγιστο αποτέλεσμα.
    Η θρησκεία των ελλήνων, δηλαδή, είναι όχι γέννημα της υπόθεσης και της φαντασίας, όπως όλες οι άλλες θρησκείες, αλλά είναι η αισθητική αναπαράσταση των φαινομένων της φύσης.
    Έτσι, οι θεοί των ελλήνων δεν είναι αόρατες καν μυστικές παρουσίες. Δεν είναι φαντάσματα του νου, και συμπηγμοί του αγέρα, λόγοι υποθετικοί και επίνοιες είναι όντα του ξυπνητού ύπνου.
    Αντίθετα, οι θεοί των ελλήνων είναι εικονισμοί των φυσικών φαινομένων καμωμένοι με ευφυία και ραδινή δεξιοσύνη. Τους έπλασαν τα φτερουγητά μιας έλλογης φαντασίας, τα ολόκληρα, τα απλά, ατρεμή, και τα ευδαίμονα.
    Και προπαντός αυτό: οι θεοί των Ελλήνων βεβαιώνουνται αισθητηριακά, αγγίζουνται με τα χέρια, τους αντικρύζουν τα μάτια, υπάρχουν υποστατοί και ένυλοι.
    Ο Απόλλων ξαφνικά, είναι ο ήλιος και η μουσική κανονικότητα της φύσης.
    Η Αρτεμη είναι η σελήνη. Και τα δύο αδέρφια συμβολίζουν το φως της μέρας και της νύχτας και γεννήθηκαν στη Δήλο, λέξη που και η ίδια σημαίνει τη διαύγεια και το φως.
    Ο Ποσειδώνας είναι η θάλασσα.
    Ο Ήφαιστος είναι η φωτιά και τα μέταλλα.
    Η Αθηνά είναι η ευφυΐα του ανθρώπου, γι’ αυτό είναι και η πολιούχος του πολυμήχανου Οδυσσέα.
    Ο Αίολος είναι οι δέκα έξι αέρηδες στις θάλασσες.
    Η Δήμητρα είναι η χαρά των καρπών, το στάρι οι μηλιές το ραβέντι και τα αμπέλια, καθώς λέει ο στίχος του Αρτσιβάλδ Μακλής.
    Και ο Δίας είναι ο κεραυνός και η βροχή, που πέφτει σπέρμα γενναίο και γονιμοποιεί τη διψασμένη γης. Γι’ αυτό οι Έλληνες, κοντά σε άλλα, τον πλάσανε εραστή των πιο ωραίων θνητών γυναικών. Της Λήδας, της Ευρώπης, της Ιούς, της Λητούς, της Αλκμήνης, της Σεμέλης, της Ολυμπιάδας του Φιλίππου.
    Έτσι πάει η ιστορία και με τους τριάντα χιλιάδες θεούς των ελ*λήνων. Ο καθένας είναι κι από ένα υπαρκτό, λειτουργικό, ακατάλυ*το, στο ωφέλιμο και στο βλαβερό αληθινό και υπέροχο φυσικό φαινόμενο.
    Με άλλες λέξεις, η θρησκεία των Ελλήνων είναι μία αισθητική εμπραγμάτωση των στοιχείων της φύσης, και κατά τούτο είναι μια παραλλαγή της τέχνης των Ελλήνων.
    Τη γεωμετρική απόδειξη αυτής της πρότασης τη δίνει το γεγονός ότι τη θρησκεία των ελλήνων την περιέχει η τέχνη τους.


    Και ο Λιαντίνης μασώνος ήταν;

    «Άφοβον το θείον, Ανύποπτον ο θανατος, τ'αγαθόν μεν ευκτηον, το δε δεινόν ευκαρτέρητον»
    Και ο Φιλόδημος και ο Επίκουρος μασώνοι ηταν και αυτοί;

    «Για τους θεους δεν μπορούμε να γνωρίζουμε ούτε αν υπαρχουν ούτε αν δεν υπαρχουν, λογω του αδηλου της υπαρξης τους και της βραχύτητας του ανθρωπίνου βιου»
    Και ο Πρωταγόρας μασώνος;

    «Το γνώθι σαυτόν χρήσιμον εις νουθεσίαν των αλαζόνων, οι υπέρ την εαυτών δύναμιν φλυαρούσιν»
    Και ο Βιας ο Πρινιεύς μασώνος;

    Και ο Νίτσε που εκθείασε το ελληνικό πνευμα εναντι τιου χριστιανικού, κι αυτος μασώνος.

    Και ο Βολέρος, κι αυτός μασώνος;



    Για να δουμε ομως και τους «μη μασώνους» χριστιανούς:
    «Είμαι χριστιανός, ως εκ τούτου δεν δύναμαι να είμαι Έλλην!» - Γεννάδιος Σχολάριος

    «Είθε δε και οι των τοιούτων ψευδοθεών κήρυκες και μάντεις (οι Έλληνες), ποιηταί λέγω και συγγραφείς, απλώς θεούς αυτούς είναι γεγραφήκεσαν. Αλλά μη και τας πράξεις αυτών προς έλεγχον αθεότητος και αισχροποιού πολιτείας αναγεγραφήκεσαν; ηδύναντο γαρ και μόνω τω της θεότητος ονόματι την αλήθειαν υφαρπάσαι, μάλλον δε τους πολλούς από της αληθείας πλανήσαι, νυν δε έρωτας και ασελγείας διηγούμενοι του Διος και παιδοφθορίας των άλλων και ζηλοτυπίας προς ηδονήν των θηλειών και φόβους και δειλίας και τας άλλας κακίας, ουδέν άλλο η εαυτούς ελέγχουσιν, ότι ου μόνον ου περί θεών διηγούνται, αλλά ουδέ περί ανθρώπων, περί δε αισχρών και του καλού μακράν όντων μυθολογούσιν» (Αθανάσιος, «Κατά Ελλήνων» - κεφ. 15, 12-22).

    «Οι φιλόσοφοι των Ελλήνων έγραψαν πολλά με αληθοφάνειαν και τέχνην• επαρουσίασαν λοιπόν κάτι τόσον μέγα όσον ο σταυρός του Χριστού; Διότι μέχρι του θανάτου των τα σοφίσματά των είχον την αληθοφάνειαν, αλλά και όσα εθεωρούσαν, όταν ήσαν ζώντες, ότι έχουν ισχύν, ήσαν αντικείμενα ανταγωνισμού μεταξύ των, και εφιλονείκουν μεταξύ των δια την θεωρίαν των. Και το παραδοξότατον είναι, ότι, ενώ ο Λόγος του Θεού εδίδαξε με πτωχοτέρας λέξεις, επεσκίασε τους περιφήμους σοφιστάς και κατήργησε τας διδασκαλίας εκείνων και προσήλωσεν όλους πλησίον του και εγέμισε τας εκκλησίας αυτού. Και το αξιοθαύμαστον είναι, ότι με την κάθοδόν του ως ανθρώπου εις τον θάνατον κατήργησε τα μεγάλα λόγια των σοφών περί των ειδώλων. Ποίου αλήθεια ο θάνατός ποτε εξεδίωξε δαίμονας;» (Αθανάσιος «Περί Ενανθρωπήσεως» - 50, 5-15.)

    «Που είναι τώρα οι σοφοί των Ελλήνων με τα πυκνά τους γένεια, με τους έξωμους χιτώνες τους και με τα παραφουσκωμένα λόγια; Όλη την βάρβαρη Ελλάδα ο σκηνοποιός (ο Παύλος) επέστρεψε (= εκχριστιάνισε). Ας είναι κι αυτός ανάμεσά τους ο περιβόητος Πλάτων, που τρεις φορές πήγε στη Σικελία, γεμάτος επίδειξη και κομπορρημοσύνη, μα κανείς δεν του έδωσε προσοχή. Όμως εκείνος ο σκηνοποιός όχι μόνο στη Σικελία, όχι μόνο στην Ιταλία αλλά και σ' όλη την οικουμένη πέταξε και δεν σκανδάλισε, κι είναι φυσικό, γιατί οι διδάσκαλοι δεν καταφρονούνται από την εργασία τους αλλά απ' τα ψέματά τους.» Ιωαννης Χρυσόστομος - «Ερμηνεία εις την προς Ρωμαίους Επιστολήν»

    « Από που διδαχθήκατε τα αριστοτελικά διδάγματα; Ποιός προτίμησε τον Πλάτωνα από τα ευαγγέλια; Ποιός πέταξε έξω το κήρυγμα της (αληθινής ) πίστης κι έφερε μέσα την άπιστη αναζήτηση; Που έμαθες το αγέννητος και το γεννητός;» («Εν αρχή ην ο λόγος», παρ. β .) Ιωαννης Χρυσόστομος - «Ερμηνεία εις την προς Ρωμαίους Επιστολήν»

    «Και γαρ άπαντα ταύτα από της κατά την φιλοσοφίαν την έξωθεν ανοίας ετίκτετο, και αύτη (= η ελληνική φιλοσοφία) ην των κακών η μήτηρ...» («Ομιλία Α προς Κορινθίους», τ. 18, σελ. 16. - Ιωαννης Χρυσόστομος)

    «"Ουδείς θεραπεύει το κακόν δια του κακού, αλλά δια του αγαθού "· αυτά διδάσκουν μερικοί Έλληνες φιλόσοφοι. Ας αισχυνθώμεν λοιπόν, εάν, ενώ υπάρχει τοιαύτη φιλοσοφία εις τους ανοήτους Έλληνας, εμείς φαινόμεθα κατώτεροι.» («Ομιλία εις Ιωάννην», 51,3.) Ιωαννης Χρυσόστομος

    Κυριακή της ορθοδοξίας - 7 (εβραικος αριθμός) Αναθέματα
    1. ... και την Ελληνικήν μυθολογίαν, και των κτισμάτων λατρείαν τη καθαρά και αμώμω των Χριστιανών Πίστει προστριβομένοις, ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
    2. Τοις μετά των άλλων μυθικών πλασμάτων και τας Πλατωνικάς ιδέας ως αληθείς δεχομένοις, ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
    3. Τοις τα Ελληνικά διεξιούσι μαθήματα ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ
    4. Τοις δεχομένοις, και παραδίδουσι τα μάταια και Ελληνικά ρήματα ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
    5. Τοις ευσεβείν μεν επαγγελομένοις, τα των Ελλήνων δε δυσσεβή δόγματα τη και Καθολική Εκκλησία περί τε ψυχών ανθρωπίνων, και ουρανού και γής, και των άλλων κτισμάτων αναιδώς, ή μάλλον ασεβώς επεισάγουσιν ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
    6. Τοις την μωράν των έξωθεν (=Ελλήνων) φιλοσόφων λεγομένην σοφίαν προτιμώσι, ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
    7. Τοις λέγουσιν, ότι οι των Ελλήνων σοφοί κρείττονες εισί κατά πολύ, και ενταύθα, και εν τη μελλούση κρίσει, και των ευσεβών μεν και ορθοδόξων ανδρών, άλλως δε κατά πάθος ανθρώπινον ή αγνόημα πλημμελησάντων ΑΝΑΘΕΜΑ ΤΡΙΣ.
     
    Last edited: 7 Μαϊου 2011
  10. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Θελετε να δειτε τις γιορτές σας;

    Το Πεσαχ ή Πασεχ ή Πασχα;
    Το Χανουκά ή Χριστούγεννα;
    ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ ή ΧΑΝΟΥΚΑ; Από τον Ιουδαϊσμό... η προέλευση των Χριστουγέννων - greatlie.com

    Τα μυστήριά σας;
    Το βαπτισμα που προερχεται απο το εβραικο βαπτισμα;
    τους γάμους σας; Γάμοι με το πατρώο ελληνικό τυπικό ή… με αλλότριο;


    Να τη χαιρεστε τη θρησκεία σας και τους αφέντες σας. Εδω εμεις ειμαστε Ελληνες και ελευθεροι. Ανυυπόταχτοι και Αναρχικοι οπως μας χαρακτηρισε και ο Κισσινγκερ.
     
  11. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    Απάντηση: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011

    Συμφωνω απολυτα με τα οσα γραφει ο James Bondage
    ομως θελω να παρατηρησω οτι ο αρχικος σκοπος που δημιουργηθηκαν τα πνευματικα βιβλια (αγια γραφη , ταλμουδ κορανι κτλ) ειχε καλους στοχους ..... μετα τα εκαναν μανταρα οι απανταχου θεικοι εκπροσωποι ... γι αυτο και ο Σαϊ Μπαμπα (πηγανε καθε χρονο η τρελη αδελφη μου στην Ινδια και τον ακουγε) ειχε πολυ σωστα πει , δεν εχει σημασια τι θρησκεια ειστε , αλλα ποσο εφαρμοζετε αυτα που γραφουν τα πρωτα της βιβλια .. κατι παρομοιο ειχε πει και ο Γκαντι ....

    το ποσο εχουν παραποιηθει .. αστα να πανε ...
    πχ ενω το αρχαιο ελληνικο λεει (λογια του Παυλου προς κορινθο) "και να μην χαιρεστε με την χαρα αυτου που εχει αμαρτησει .."
    μια σημερινη μεταφραση λεει ..."ουτε καν να χαιρετατε αυτον που εχει αμαρτησει ..."
    τρια πουλακια καθοντε και πλεκουνε πουλοβερ ...
    και ομως ... μια θρησκευτικη οργανωση βασισμενη σε αυτη την παραφραση , διαλυει οικογενειες και γαμους και κανει τον αδελφο να μην μιλαει στο αδελφο και τους γονεις του ...
     
  12. James_Bondage

    James_Bondage Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Απειλές αιματοχυσίας απο ισλαμικη κοινοτητα Αθηνών προς Athens Pride 2011

    ΓΙΑ ΝΑ ΑΠΑΝΤΗΣΩ ΚΑΙ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ:
    1. Αν η αλήθεια ειναι προσβλητική μηπως θα επρεπε να ξανασκεφτεις τι πιστευεις;
    2. Ειναι τα συμπεράσματα εξ αδειασείστων γεγονότων μισος; Συνδιασε το με την προηγούμενη γραμμη...
    1. Ποιες; Για πες ονοματα.
    2. Αν γνωριζεις την υπαρξη τους, πως τη γνωρίζεις;
    3. Πως αναγνωρίζεις στις αποψεις μου συζητησεις που γινονται εκει; Εχεις συμμετάσχει;
    Χμμμ.. με συγχωρεις, ξέχασα οτι πρεπει αν εισαι μελος μασωνικής στοας για να διαβασεις Επίκουρο, Ζήνωνα, Εμπεδοκλή, Αντισθένη, Νίτσε, Βολτέρο, Πρωταγόρα, Δημόκριτο, Πλάτωνα, Σωκράτη, Αριστοτέλη, Ροΐδη, Κοραή, Λιαντίνη, Δαυλό, και ελληνιστικά ιστολόγια...
    υπαιτιος για τη «διαδοση» του χριστιανισμού ηταν ο Κωνσταντίνος ο Πρώτος. Και μετα απο αυτόν ο Θεοδόσιος που εσφαξε 100,000 ελληνες στο στρατοπεδο στγκεντρωσης της Σκυθοπόλεως, και ο δευτερότοκός του ο Κωστάντιος που προσελαβε τον Αλαρίχο να σφαξει 15.000.000 ελληνες. Και ολα αυτα για να αποσιωπηθεί και δαιμονοποιηθει το ελληνικό πνευμα που θελει τον ανθρωπο ελευθερο.
    Τα ευαγγέλια αρχκώς γραφτηκαν στα ΑΡΑΜΑΪΚΑ! Τον πρόγονο των σημερινων εβραϊκών. Στη συνεχεια μετα την πρωτη ιερα συνοδο, μεταφρασθηκαν ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΚΑΙ ΣΤΑ ΛΑΤΙΝΙΚΑ γιατι αυτες ηταν οι κυριαρχες γλώσσες. Αν ηταν τα νορβηγικα θα διαβαζονταν σημερα στα νορβηγικά.
    Πραγματι. Ο χριστιανισμός ειναι πολύ χειρότερος. Ο σκοταδισμός τουλαχιστον δεν υποκρίνεται.
    μμμμ... αντε, να σου κανω και μαι φιλοφρονηση. Για σενα ομως μονο φιλοφρονηση. Κι εσύ μοιαζεις με τον Ιωαννη χρυσόστομο.       

    Να σε ρωτήσω ομως LadyNo, και προσεξε τι θα απαντησεις.

    1. Κατα πρώτον, θεωρεις τον εαυτό σου Χριστιανή;
    Αν ναι, ποιος σε ορισε υπερασπιστή του (απολογητές οπως τους ονομάζετε); Εχουν προσπαθησει και καλύτεροι απο σενα και εντελει το μονο που λενε ειναι αερολογίες, συκοφαντίες, κατάρες με ανυπόστατα και αστεία επιχειρήματα (βλέπε Τατιανός).

    2. Και κατα δευτερον θεωρεις τον εαυτό σου Χριστιανη ορθόδοξη;
    Αν θεωρεις τον εαυτό σου χριστιανη ορθόδοξη, δεν αποδεχεσαι και ενστερνίζεσαι τα «έργα μερικών παπάδων και όχι αυτό που λέει ο Χριστιανισμός» οπως ειπες;
     
    Last edited: 8 Μαϊου 2011
Thread Status:
Not open for further replies.