Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.

Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Αφορισμοί, ρήσεις, γνωμικά, σατιρικά, αποφθέγματα...

Συζήτηση στο φόρουμ 'Off Topic Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Dolmance, στις 1 Μαρτίου 2007.

1. Και οι οπτιμιστές και οι πεσιμιστές προσφέρουν στην κοινωνία. Ο οπτιμιστής εφευρίσκει το αεροπλάνο και ο πεσιμιστής το αλεξίπτωτο.

Γκλάντις Μπ. Στερν

2. ae1969

ae1969 Regular Member

"Είναι μικρός ο τόπος μας, αλλά η παράδοσή του είναι τεράστια και το πράγμα που τη χαρακτηρίζει είναι ότι μας παραδόθηκε χωρίς διακοπή" - Γ. Σεφέρης, 1963, στην ομιλία του κατά την απονομή του Βραβείου Nobel Λογοτεχνίας.

3. Georgia

Georgia Owned Contributor

"Too much sanity may be madness and the maddest of all, to see life as it is and not as it should be."

"That's the nature of women, not to love when we love them, and to love when we love them not."

Miguel de Cervantes

======

Aileen: "Love conquers all." "Every cloud has a silver lining." "Faith can move mountains." "Love will always find a way." "Everything happens for a reason." "Where there is life, there is hope."
    [laughs]
    Aileen: Oh, well... They gotta tell you somethin'

Aileen: I loved her. And the thing no one ever realized about me or believed was that I could learn. I could train myself into anything. People always look down their noses at hookers. Never give you a chance cause they think you took the easy way out. When no one could imagine the will power it took to do what we do, walking the streets night after night. Taking the hits and still getting back up. But I did and they'd all miss out. Cause they had no idea what I could discipline myself too and I believed in something - and I believed in her.

Aileen: "All you need is love and to believe in yourself."
    [scoffs]
    Aileen: Nice idea. It doesn't exactly work out that way. But I guess it was better to hear a flat-out lie than to know the truth at 13.

The Monster(2003)

4. “We all go a little mad sometimes. Haven't you?”

Από το "Ψυχώ"

5. Η γίδα, σα θέλει να φάει ξύλο, τρίβεται στη μαγκούρα του τσοπάνη.

Παροιμία  

6. tyfeas

tyfeas In Loving Memory

Απάντηση: Αφορισμοί, ρήσεις, γνωμικά, σατιρικά, αποφθέγματα...

«το σώφρον, του ανάνδρου πρόσχημα» Θουκυδίδης ...

7. ae1969

ae1969 Regular Member

"Μέχρι τώρα λέγαμε ότι οι Έλληνες πολεμούν σαν ήρωες. Τώρα θα λέμε ότι οι ήρωες πολεμούν σαν Έλληνες" (Winston Churchill - 1940).

Λίγα χρόνια μετά (1944) "χάραξε" την τύχη της Ελλάδας επάνω σε ένα πακέτο τσιγάρων που πάσαρε στο Στάλιν: Ελλάς: 90% Βρετανία - 10% Σοβιετική Ένωση.

8. Georgia

Georgia Owned Contributor

Bridget Jone's diary

[On Bridget]
    Natasha: Bizarre what some men find attractive..

Lara: [to Daniel, about Bridget] I thought you said she was thin..

Jude: Just as you are? Not thinner? Not cleverer? Not with slightly bigger breasts or slightly smaller nose?
    Bridget: No.
    Shazzer: Well, fuck me.
    Tom: This is someone you hate right?
    Bridget: Yes, yes, I hate him

Mark Darcy: No, I like you very much. Just as you are.

9. Ποιό Τέλος άντεξε
    κατάμουτρα να πει στην Αρχή δε σε γνωρίζω.

(Κική Δημουλά)

10. MasterJp

MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

[FONT=Verdana, Helvetica, Arial]"Politics is the art of looking for trouble, finding it everywhere, diagnosing it incorrectly, and applying the wrong remedies"

Groucho Marx[/FONT]

11. ae1969

ae1969 Regular Member

"Κρίνουμε τους άλλους ανάλογα με τη συμπεριφορά τους, αλλά τον εαυτό μας ανάλογα με τις προθέσεις μας" - Stephen Covey

12. Οι γυναίκες μπορεί να υποκρίνονται οργασμούς, αλλά οι άντρες υποκρίνονται ολόκληρες σχέσεις.

Sharon Stone