Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Γαλέρα

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Art and Literature' που ξεκίνησε από το μέλος puppetmaster, στις 30 Σεπτεμβρίου 2009.

  1. puppetmaster

    puppetmaster Regular Member

     

     



    "...e d'esto core ardendo
    (lei...)
    umilmente pascea..."


     ​









    Υ.Γ.: Μη-κανονικά,
    ήταν από καρδίας
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. puppetmaster

    puppetmaster Regular Member

    όταν ο Wilson μετέφραζε το Hagakure διάλεξε
    αυτή τη λέξη για να αντιστοιχίσει το πρωτότυπο (που δυστυχώς
    δεν έχω καταφέρει να βρω):
    "pains" κι'όχι "gains".
    Η επιλογή δεν ήταν τυχαία.

     
    Το gyokuro πίνεται χωρίς ζάχαρη.
    Όσο πιο πικρό είναι, τόσο πιο πολύτιμο θεωρείται.
    Ακούγεται περίεργο, μέχρι την πρώτη γουλιά.
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    "Sagara Kyuma was completely at one with his master and served him as though his own body were already dead. He was one man in a thousand."

    Αυτό τα εξηγεί όλα...

    Βρήκα το κείμενο εδώ:

    Hagakure: Book of the Samurai - Full Text

    Αν και δεν το τελείωσα ακόμη, φαίνεται πράγματι εξαιρετικό. Merci. 
     
  4. Sir P

    Sir P Regular Member

    Απάντηση: Γαλέρα

    ...ενα πουλι ακροβατει στα παταρατσα...



    ν.καββαδιας
     
  5. Emma

    Emma Contributor

    Θέμα οπτικής. Εξαρτάται το είδος της ελευθερίας που επιζητά ο καθένας.
     
  6. Μίλτος Σαχτούρης

    Μη φεύγεις θηρίο
    Θηρίο με τα σιδερένια δόντια
    Θα σου φτιάξω ένα ξύλινο σπίτι
    Θα σου δώσω ένα λαγήνι
    Θα σου δώσω κι ένα κοντάρι
    Θα σου δώσω κι άλλο αίμα να παίζεις.
    Θα σε φέρω σ’ άλλα λιμάνια
    Να δεις τα βαπόρια πως τρώνε τις άγκυρες
    Πως σπάζουν στα δυο τα κατάρτια
    Κι οι σημαίες ξάφνου να βάφονται μαύρες.
    Θα σου βρω πάλι το ίδιο κορίτσι
    Να τρέμει δεμένο στο σκοτάδι το βράδυ
    Θα σου βρω πάλι το σπασμένο μπαλκόνι
    Και το σκύλο ουρανό
    Που βαστούσε τη βροχή στο πηγάδι.
    Θα σου βρω πάλι τους ίδιους στρατιώτες
    Αυτόν που χάθηκε παν τρία χρόνια
    Με την τρύπα πάνω απ’ το μάτι
    Κι αυτόν που χτυπούσε τις νύχτες τις πόρτες
    Με κομμένο το χέρι.
    Θα σου βρω πάλι το σάπιο Μήλο
    Μη φεύγεις θηρίο
    Θηρίο με τα σιδερένια δόντια.
     
  7. puppetmaster

    puppetmaster Regular Member

     

    ====================================================================================================

    Ναι.
    Αυτό φαίνεται λογικό.

    Ποιά είναι τα είδη της ελευθερίας (ή "ελευθερίας") τα οποία δεν έχουν αντίτιμο*; Ή που το αντίτιμο
    που τους αντιστοιχεί να είναι τόσο ευτελές ώστε τελικά να είναι "φτηνές" και να συμφέρουν
    ;

    Με μια πρώτη ματιά δεν βρήκα τίποτα στα community polls (εάν όντως υπάρχει, παρακαλώ διόρθωσε με).
    Έψαχνα να βρω κάτι συναφές με αυτό:

    "Για τη σεξουαλική ελευθερία (για σας**), πιστεύετε ότι υπάρχει αντίτιμο*;
    Εάν πιστεύετε ότι υπάρχει πως θα το χαρακτηρίζατε; (σημαντικό, ασήμαντο, κλπ με κάποια
    διαβάθμιση...) "



    *: όπου ως αντίτιμο (προφανώς) δεν λογίζεται μόνο ότι σχετίζεται με το βαλάντιο

    **: το "για τους άλλους***" θα ήταν εξίσου ενδιαφέρον (αποτελεί όμως ξεχωριστή ερώτηση)

    ***: (δηλαδή για όσες/όσους σας κόφτει)

    ====================================================================================================
    Η Jeanne κάθεται απέναντι από τον Paul
    που τρώει. Χτυπάει το χέρι της στο πάτωμα και λέει:

    J: Il y a quelque chose la dessous...Tu entends?
    (There is something over here...Can you hear it?)
    Il y a un vide
    (There is a void)
    Can you hear it?
    lt`s hollow.

    P: Yeah. That`s a hiding place.
    J: Don`t open it.
    P: Why not?
    J: Ι don`t know! Don`t open it!
    P: What about that?...Can I open that? Mmm?
    Wait a minute...
    Maybe there`s jewels in it.
    Maybe there`s gold.
    You afraid?

    J: No.
    P: No?...
    You`re always afraid!...

    J: No,...but maybe there is some family secrets inside.
    P: Family secrets?
    I`ll tell you about family secrets...

    J: Que est que tu fait?
    (What are you doing?)

    P: I`m gonna tell you about the family.
    ...
    A holy institution...
    ...
    meant to breed virtue in savages.
    ...
    I want you to repeat it after me...

    J: NO!, NO!!!......NO!!!!!
    P: Repeat it! Say it!
    ...
    A HOLY family...
    Go on, say it!
    Go on! Holy, family!
    Church of good citizens!

    J: Church...chu...
    P: Of good citizens!
    J: of...good....citizens...Aaahh!!
    P: ...say it...Say it!
    The children are tortured
    until they tell their first lie.

    J:...the children...
    are tortured...Aaaahh!!

    P: Where the world is broken by repression.
    J:...where the world...broken...'pression
    P: Where freedom...
    J: ...freedom...
    ...FREEDOM!!!
    ...Aaaaaahh!!!

    P:...is assassinated--
    ...where freedom is assassinated
    by egotism.

    J: (κλάματα)
    P: Fff...fff...
    ...Ffamily.

    J: FAMILY!!
    P: You...
    ...you...
    ...you...you..fff...
    ...you...ffffucking--
    You...fucking...
    ...family.
    YOU FUCKING family.
    (χύνει)
    Oh, God.
    Jesus.
    Oohhh you fff..
    Oohh God
    Ooohh...





    ====================================================================================================

    @ D: η ιστορία του σονέττου, είναι η ιστορία της L.V.N.
    Στο σενάριο της ταινίας το σονέττο κανιβαλίστηκε (κι' αυτό)
    σε σχέση με την πραγματική (του) ιστορία.

    ====================================================================================================

     
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. puppetmaster

    puppetmaster Regular Member

     ​


    (+1 αφήγηση που οφείλω...προσεχώς)
     
  9. puppetmaster

    puppetmaster Regular Member

    Ή, εν πάση περιπτώσει, η όποια γέννησή της (π.χ. το 8.000 π.Χ. στην Ιεριχώ).
    Το σημείο γέννησης της Αρχιτεκτονικής δεν είναι τόσο εύκολα προσδιορίσιμο ό-
    σο της Ζωγραφικής, διότι η Αρχιτεκτονική πέρα από τέχνη είναι και μία επιστήμη
    που εξυπηρετεί μία ζωτικής σημασίας ανθρώπινη ανάγκη (παράβαλε σπήλαια).

    Fanshawe, W.C. (προσχέδια και σπουδές)

    Η εξαδέρφη* της παρέχει δείγματα από το 10.000 π.χ.
    Θα ήταν (ίσως) λογικό η Αρχιτεκτονική να είναι αρχαιότερή της
    (καθώς το "από" συνήθως προηγείται του "προς"),
    ή αρκεί η εξήγηση ότι - τότε - ο άνθρωπος
    ήταν σχεδόν αποκλειστικά "προς";

    Ο τρίτος σταθμός της Αρχιτεκτονικής, ισάξιος των δύο πρώτων,
    θα είναι η Αρχιτεκτονική του επόμενου πλανήτη στον οποίο θα
    κατοικήσει ο άνθρωπος. Π.χ. η Αρχιτεκτονική του νεοσύστατου
    Άρη.

    Fanshawe, W.C. (προσχέδια και σπουδές)

    Αυτό βέβαια, μόνο όταν η εξαδέρφη* της το επιτρέψει
    (γιατί περί αυτής πρόκειται - μην γελιόμαστε)



    (*) Οι Αγγλοσάξονες (σε αντίθεση με τους αρχαίους Έλληνες)
    χρησιμοποιούν (αφελώς) την λέξη Αρχιτεκτονική
    για να την ονομάσουν.

    Η μεγάλη δυσκολία στην καλλιτεχνική έκφραση μέσω αυτής
    (την υπέρβαση του fff) - σε αντίθεση με την Αρχιτεκτονική -
    βρίσκεται στο μέγεθος των περιορισμών με τους οποίους
    έρχεται εξαρχής αντιμέτωπος όποιος την εξασκεί.
    Είναι σαν να προσπαθείς να ζωγραφίσεις κρατώντας τη σπάτουλα
    με τα χέρια δεμένα πισθάγκωνα.
     
  10. puppetmaster

    puppetmaster Regular Member

    Αυτό δεν το σχολιάζω.

    Παρεμπιπτόντως όμως να πω ότι ΟΥΔΕΙΣ είναι στην ignore list μου.

    Αν - τυχαία - δεις αυτό το ποστ, επί των ερωτήσεων σου,
    σε παραπέμπω στο Sullivan,
    αν και υπάρχει κάποια διχογνωμία για την προέλευση του
    "Form follows function".
    Όχι, δεν αναφερόμουν στην Ζωγραφική.


    Αυτό ήταν προφανώς το 9ο ποστ για σήμερα.
    Ευχαριστώ.
     
  11. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Βρίσκω υπέροχα αυτά τα άλματα. 

    Θα πρότεινα κάτι τέτοιο, σε όποιον ενδιαφέρεται:

    Language Form and Language Function - The MIT Press

    Επίσης, θα επιστρέψω - σχεδόν (κατ)αναγκαστικά - στον Eliot:

    ‘There is no escape from metre; there is only mastery’.