Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Γυναίκα σε πέντε κομμάτια.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κοινωνία' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 4 Μαϊου 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Μια ακόμη συζυγοκτονία τραγική και ανατριχιαστική: γυναίκα σε πέντε κομμάτια. Μια είδηση που έφτασε στη δημοσιότητα ούτε καν για το αποτρόπαιο της πράξης (τεμαχισμός με σιδεροπρίονο μπροστά στα μάτια των παιδιών της γυναίκας) παρά ως «ιατρικό θαύμα» της συγκόλλησης των τεμαχισμένων μελών. Το σώμα εμπόρευμα σε όλο του το μεγαλείο. Το βιασμένο σώμα, το κατακερματισμένο σώμα, το εξευτελισμένο σώμα: αυτό πουλιέται, αυτό αγοράζεται.

     

    Τα νούμερα σχετικά με τη βία κατά των γυναικών σοκάρουν. Η βία κατά των γυναικών αποτελεί πρώτη αιτία θανάτου από μη φυσικά αίτια στην «πολιτισμένη» Ευρώπη και διαπερνά όλα τα κοινωνικά στρώματα. 5000 γυναίκες βιάζονται κάθε χρόνο στην Ελλάδα από αυτές 50 φτάνουν να καταγγείλουν το γεγονός ενώ μόλις 10 καταφέρνουν να πείσουν πως δεν «προκάλεσαν» το βιασμό τους. Η ευθύνη της σεξουαλικής πράξης βαραίνει τη γυναίκα αφού η ανδρική επιθυμία είναι τάχα ανεξέλεγκτη εφόσον «προκληθεί». Χιλιάδες γυναίκες θύματα trafficking, δούλες στη δήθεν κοινωνία της ελευθερίας, της δημοκρατίας… Το αθέατο έγκλημα. Αλλά γιατί τόση σιωπή;

    Αλλά πώς να τα δει καμιά όλα αυτά όταν γυναικεία σώματα σαν φτιαγμένα από πλαστικό κατακλύζουν το δημόσιο χώρο, το σώμα γίνεται εμπόρευμα, αυτό που η καθεμιά πουλά, γυναίκες στέκονται γυμνές μπροστά στο κράτος εργοδότη για να αξιολογηθούν για μια θέση, φυλακισμένες εξαναγκάζονται σε κολπικό έλεγχο με εξευτελιστική μεταχείριση, γυναίκες που πωλούνται και αγοράζονται. Αν όλα τα σήματα γύρω μας λένε πως οι γυναίκες δεν είναι παρά αντικείμενα τότε η απόσταση ανάμεσα στο «ψιτ κούκλα» μέχρι τον ακρωτηριασμό με σιδεροπρίονο μηδενίζεται.

    Η βία κατά των γυναικών είναι υπαρκτή στο πρόσωπο της Κωσταντίνας Κούνεβα, της Κατερίνας Γκουλιώνη, της κάθε γυναίκας που υφίσταται τη βία καθημερινά: στο σπίτι, στη δουλειά, στο δρόμο. Αλλά και είναι και βίωμα κάθε γυναίκας που μεγαλώνει με το φόβο πως μπορεί να συμβεί και σε αυτή, καθώς γυρίζει το βράδυ σπίτι, στο σκοτεινό πάρκο, σε κάποιο στενό…Κι ας συμβαίνει στο σπίτι κατά συντριπτικό ποσοστό.

    Σε μια κοινωνία που γίνεται όλο και πιο σκληρή απέναντι στους καταπιεσμένους, απέναντι στις γυναίκες, τις φτωχότερες των φτωχών. Που έχουν να αντιμετωπίσουν τη φτώχεια, την εξαθλίωση, την έλλειψη αυτονομίας, τη δουλεία. Με ανεργία, με ανασφάλιστη εργασία, με την κατάρρευση του κράτους πρόνοιας, με στέρηση εργασιακών και ασφαλιστικών δικαιωμάτων. Σε μια κοινωνία που συγχρόνως υφαρπάζει τα κεκτημένα άλλων εποχών αναπαράγοντας και νομιμοποιώντας παραδοσιακές αντιλήψεις που θέλουν τη γυναίκα να εξαρτάται από τον άνδρα, που θέλουν ο ρόλος τους να είναι στο σπίτι, στη σιωπή, χωρίς να έχουν δικαίωμα πάνω στο ίδιο τους το σώμα.

    Η βία κατά των γυναικών γίνεται θέαμα με ψυχολογικές αναφορές. Γίνεται στάση ζωής μέσα από διαφημίσεις που την σχετικοποιούν. Γίνεται στερεότυπο στο στόμα όλων, για τις γυναίκες που «θέλουν τη σφαλιάρα τους για να στρώσουν» οι για τους άνδρες που «πρέπει να αποδεικνύουν τον ανδρισμό τους στις γυναίκες». Η βία κατά των γυναικών είναι έγκλημα και το χέρι του φονιά δεν το οπλίζει το πιοτό, η ανέχεια, το θόλωμα αλλά μια κοινωνία όπου η γυναίκα θεωρείται αντικείμενο που υπάρχει για να ικανοποιεί τις επιθυμίες άλλων. Μια κοινωνία που ταυτίζει τη γυναίκα με την υποταγή και τον εξευτελισμό ενώ συγχρόνως την κρατά στη σιωπή γιατί τάχα αυτά τα ζητήματα αφορούν το χώρο του ιδιωτικού, είναι προσωπικά.

    Πηγή:Ξ³Ο…Ξ½Ξ±Ξ―ΞΊΞ± σΡ πέντΡ κομμάτια « ρΡυστές Ο„Ξ±Ο…Ο„ΟŒΟ„Ξ·Ο„Ξ΅Ο‚
     
  2. giorgio

    giorgio New Member

    Απάντηση: Γυναίκα σε πέντε κομμάτια.

    Δυστιχός σε μια κοινωνια όπου το φαίνεσθαι προέχει του είναι, και όπου το μεγαλύτερο ιδανικίο ειναι το χρήμα είναι αδύνατον να ανθήσουν τα ιδανικά εκείνα που οδηγούν τον ανθρωπο να διαπαιδαγωγιθει με τετοιο τροπο ωστε να επελθει η πληρης εξαλειψη της βήας,και η εμφανιση της πραγματικης ισοτητας.
     
  3. Dolcett_Cabana

    Dolcett_Cabana Regular Member

    Συγνώμη για την αφελή ερώτηση (δε γνωρίζω και τις λεπτομέρειες της υπόθεσης που αναφέρεται, αλλά πως συνδέεται νοηματικά το
    με το
    Ποιός αυτονόητος συνειρμός μου διαφεύγει;

    Γενικά αυτά τα υπερκαταγγελτικά κείμενα, όταν πλειοδοτούν σε υπερβολή για να δικαιώσουν τον Ιερο Σκοπό τους, μάλλον τον χαντακώνουν.Η σημερινή Ελληνίδα δε μοιάζει ακριβώς με Αφγανή φορτωμένη με ξύλα, και το "ψίτ κούκλα" ΔΕΝ οδηγεί ντε και καλά στον τεμαχισμό, έλεος.
    Επίσης λίγο κράτει με τη χρήση της Κούνεβα σαν καρύκευμα για πάσα νόσον και πάσα καταγγελία. Η ιδιότητα που της στοίχισε την επίθεση ήταν της συνδικαλίστριας, οχι της γυναίκας.
     
  4. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Γυναίκα σε πέντε κομμάτια.

    ...άστο να πάει, άστο...
     
  5. cider

    cider Kitchen master

    Φαινομενικώς, έχεις δίκιο. Ωστόσο λάβε υπόψη και τη μεθοδολογία της επίθεσης. Εκεί σαφώς έπαιξε ρόλο η γυναικεία φύση. Έναν άντρα συνδικαλιστή, εξίσου ενοχλητικό, πιθανότατα θα τον στρίμωχναν σε καμιά σκοτεινή (ή και φωτεινότατη) γωνία δέκα νταγλαράδες και θα τον έκαναν ασήκωτο. Στην καλύτερη περίπτωση θα συνερχόταν από το μπερντάχι (αν δεν έμενε φυτό, βέβαια). Ωστόσο η επίθεση με βιτριόλι στο πρόσωπο δημιουργεί 100% σίγουρη και ανεπανόρθωτη ζημιά, χτυπώντας ακριβώς στο σημείο του σώματος που, όπως και να το κάνουμε, έχει και μια συμβολική σημασία ακόμα και για τη λιγότερο κοκέτα του κόσμου.
     
  6. atasai

    atasai Regular Member

    Αναφέρεται στην περίπτωση της γυναίκας που προσπάθησε να την ακρωτηριάσει ο πρώην άντρας-νταβατζής της. Στα μίντια πέρασε περισσότερο η είδηση ότι, εντάξει, την "ξανακόλλησαν" (!), παρά το ίδιο το γεγονός (και δεν αναφέρομαι στο σπλάτερ, αλλά στο ότι την ακρωτηρίασε επειδή αρνήθηκε να ξαναδουλέψει ως πόρνη για αυτόν). Τώρα βγαίνει νόημα;

    Συμφωνώ με τον cider για την Κούνεβα. Η επίθεση με βιτριόλι στο πρόσωπο είναι που το κάνει να σχετίζεται με το ρόλο της ως γυναίκα. Το βιτριόλι σημειολογικά σχετίζεται με ερωτικό πάθος, άπιστες γυναίκες, με προδομένους έρωτες (αν δεν κάνω λάθος είναι πρακτική εξευτελισμού μιας γυναίκας στη Μέση Ανατολή) και φυσικά έκανε την είδηση να περάσει έστω και μόνο για τις πρώτες μέρες με υπόννοιες ότι η Κούνεβα ίσως να είχε μπλέξιμο με κανένα πρώην, ίσως με μαφίες, who knows, who cares... Ποιος ασχολείται τώρα με την προσωπική ιστορία της καθεμιάς...
     
    Last edited: 5 Μαϊου 2009
  7. Dolcett_Cabana

    Dolcett_Cabana Regular Member

    Συγνωμη και πάλι, αλλά είμαι αρκετά μεγάλος για να θυμάμαι ότι στην παλιά, ασπρόμαυρη Ελλάδα, το βιτριόλι ήτο unisex, και η απειλή "θα σου ρίξω βιτριόλι" συχνότερα εκφραζόταν από "ατιμασμένες-παρατημένες" παρά από αρσενικούς.
    Cider, εξήγεισέ μου σε παρακαλώ πως το εσωτερικό του λάρυγγα ενδιαφέρει ακόμα και τη λιγότερο κοκέτα γυναίκα, γιατί αν θυμάμαι καλά, την αναγκάσαν να το καταπιεί το οξύ: αν υπήρχε συμβολισμός, ήταν "θα σου κλείσουμε το στόμα", δεν ήταν "θα σου παραμορφώσουμε το πρόσωπο".
    Ξαναλέω: αφείστε την Κούνεβα, κρίμα είναι να γίνει εκ των υστέρων το άλοθι για κάθε σταυροφορία.
    Όσο για τον άντρα που "θα συνέλθει μετά από κανένα ξυλοφόρτωμα", ρωτήστε και το Συρίγο που το καρτέρι έγινε με μαχαιριές.
    Θα μου πείς "μα, το είδες? έζησε".
    Ε, και η Κωνσταντίνα το ίδιο.

    @atasai: καλά, αν περιμένεις απο τα μίντια αξιοπρεπεή ενημέρωση, βράστα. Τα μίντια (για το θέμα που μας ενδιαφέρει) δεν αντικατοπτρίζουν την πραγματικότητα,, πολύ απλά φτιάχνουν τη δική τους.
     
  8. atasai

    atasai Regular Member

    Το ίδιο λέμε για το βιτριόλι. Σχετίζεται με ζευγαράκια.

    Για την ιστορία. Η Κούνεβα κατάπιε καταλάθος και μάλιστα ελάχιση ποσότητα από το βιτριόλι. Αυτό που λες ήταν αυτό που ξέραμε όλοι πριν μιλήσει η ίδια. Τώρα τι λόγο είχε κανείς να διαδίδει ψευδείς ειδήσεις... Για να συγκινηθούμε παραπάνω; Εν ξέρω.
     
  9. cider

    cider Kitchen master

    @dolcett, η atasai με έχει καλύψει πλήρως.

    Όσο για αυτά που γράφεις σχετικά με το "θα συνέλθει μετά από κανένα ξυλοφόρτωμα", πα να πει ότι δεν κατάλαβες τι γράφω (γράφω "στην καλύτερη περίπτωση" -- η οποία, ωστόσο, δεν παύει να υπάρχει, σε αντιδιαστολή με το βιτριόλι). Αλλά δεν έχω καμία όρεξη να αρχίσουμε τα "τρεις το λάδι, τρεις το ξύδι", ποιος πόνεσε περισσότερο, για να δούμε αν έχω δίκιο εγώ, ή αν έχεις δίκιο εσύ.

    Για την ιστορία και εγώ, να αναφέρω ότι δεν διαφωνώ καθόλου με τη διαπίστωσή σου περί υπερβολής που φέρνει το αντίθετο αποτέλεσμα. Μια επισήμανση έκανα απλώς σε ένα, κατ΄εμέ, απόλυτο σημείο του λόγου σου.

    Φινίτο.
     
  10. Dolcett_Cabana

    Dolcett_Cabana Regular Member

Thread Status:
Not open for further replies.