Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Γυναικεία αντιζηλία

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Katemou, στις 12 Μαϊου 2019.

  1. lexy

    lexy .ti.va.

    Ευχαριστώ  
    Ανταποδίδω  
     
  2. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Αυτό που θεριεύει την αυτοαναφορική ζήλεια είναι μια αντίληψη δικαιώματος στον άλλο, για να μην πω ιδιοκτησίας. Αυτό γιατί δεν μπορεί να αλλάξει; Πιο πολύ για κοινωνική αντίληψη μοιάζει παρά για πηγαίο συναίσθημα.

    Στο γενικότερο πως τίποτα και κανενός είδους σχέση δεν θα "σταματήσει έναν άνθρωπο από τα συναισθήματά του", ένα ισχυρότερο συναίσθημα μπορεί να παραμερίσει το πιο αδύναμο.

    Επιλογή είναι η μη ζήλεια.
    Επιλογή είναι η ευτυχία.
    Επιλογή είναι να αφεθεί ένας άνθρωπος σε έναν άλλο άνθρωπο, χωρίς προϋποθέσεις και αδιαμεσολάβητα, να του ανήκει και να τον ακολουθεί.
    Αν σε κάποιες περιστάσεις νιώσει το υ κάποια ζήλεια, σε ένα τέτοιο πλαίσιο αναφοράς, μια διακριτική υπενθύμιση από πλευράς Κ στο γιατί είναι το υ εκεί είναι αρκετή.
    ______

    Πραγμαιτκά αναρωτιέμαι, πώς διαχειρίζεται κάποιος έναν άνθρωπο που ταυτίζεται ως και πλήρως με το επιθυμητικό του, που τον νοιάζει μόνον αυτό που θέλει αυτός, εδώ και τώρα, που τα δίνει όλα, τα πάντα όλα και λίγο ακόμα για αυτό που θέλει και διεκδικεί χωρίς την παραμικρή αναστολή;

    Είναι διαχειρίσιμος ένας τέτοιος άνθρωπος; Πώς να απευθυνθεί κανείς στη λογική του, να του πει ότι τα των άλλων δεν είναι δικά του και ένα σωρό άλλα, να του πει ότι η ασυγκράτητη αγένεια δεν είναι επιλογή, ποιο το νόημα;

    Δεν αναφέρομαι στο παράδειγμα του @Manipulator όπου ο Κ μπορεί να μην αντέδρασε μεταξύ άλλων γιατί η ακραία συμπεριφορά είναι λογικό να αποστομώνει κάπως, αναφέρομαι πολύ γενικότερα. Αλλά και στο παράδειγμα, αν αυτός ο Κ προσπαθήσει να κάνει οτιδήποτε, η σκηνή στην επόμενη Erotica πιθανότατα θα είναι μια εξίσου καλόγουστη όπου ο Κ θα υβρίζεται ότι "δεν είναι Master και κακοποιεί κιόλας".

    Ίσως μια μορφή διαχείρισης σε τέτοιες περιπτώσεις θα ήταν να αποφεύγεται η Erotica;  

    @MasterJp η διαχείριση από πλευράς Κ, προϋποθέτει ότι το υ έχει επιλέξει να μη ζηλεύει, να μη σχετίζεται ζηλεύοντας και προφανώς να μην εμπλέκεται σε αντιζηλίες με γυναίκες ή με άντρες αλλά δεν τα καταφέρνει πάντα από μόνο του σε αυτό. Ενδεχομένως κάποιες μορφές επικυριαρχίας να μην έχουν αυτήν την προϋπόθεση, χωρίς να μπορώ να γνωρίζω τα μακροπρόθεσμα αποτελέσματά τους, τα βραχυπρόθεσμα μπορεί να είναι ακόμα και θεαματικά καλά, όμως ούτε βιωματικά ούτε με άλλο τρόπο μου είναι οικείο το θέμα  
     
    Last edited: 25 Μαϊου 2019
  3. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Εφ' όσον ο αντίπαλος είναι στο φαντασιακό το μόνο που πραγματικά υφίσταται δεν είναι το συναίσθημα που προκαλεί την αντιζηλία; Αν δεν ομομάζεται ζήλεια ποιό όνομα του δίνετε;
     
  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    ...Λοιπόν ναι, η συνέχεια του #65...
    ...
    ...ιδών δε τούτος (ο μάστουρας) τα επιγενόμενα απεφάσισεν, κυρίως λόγω του ότι τού πονούσαν οι όρχεις αφου η πίπα δεν ετελεσφόρησε, να αποσυρθεί προς στιγμήν εις την ομήγυριν μαστουραίων τινών του ιδίου προς αυτόν φυράματος δι' ανταλλαγήν απόψεων επί του περιστατικού άμα τε και ιδεοκαταιωνισμόν (ελλην. μπρέιν στόρμινγκ) περί του πρακτέου εις την δεδομένην περίπτωσιν. Προς τούτον κατευθύνθηκε εις την γωνίαν της σάλας που ετελείτο το μουντς, όπου η ομήγυρις των ομονοούντων μαστουραίων ετύρβαζεν, ήγουν ο "Θως ο μεσομέλας", o "Μέγας Μάγιστρος", ο "Υπέρτατος Μαϊστωρ", ο "Ζωοδότης" κι ο "Μπαρμπα-Θωμάς", εξιστορήασς δε το περιστατικόν άπαντες διεφώνουν δια το αίτιον του περιστατικού.
    Ο "Θως ο μεσομέλας" έφα "σπάστης τα μούτρα της καριόλας", o "Μέγας Μάγιστρος" περί ελλιπούς κατισχύσεως, ο "Υπέρτατος Μαϊστωρ" περί κλασικής περιπτώσεως μη κατά γράμμα εφαρμογής πρωτοκόλλου, ο "Ζωοδότης" περί παρεισφρύσεως του ερωτικού στοιχείου εις απαγορευτικόν βαθμόν, ο δε "Μπαρμπα-Θωμάς" είπεν "προίκα έχει ή τσάμπα παίζεις"..?
    Τούτα λέγοντες μετ' επιτάσεως και συσκεπτόμενοι αίφνης αντελήφθησαν πως σούμβα και σκλάβα δεν ευρίσκοντο εις την σάλα πλέον, ερωτήσαντες δε τον διελθόντα "Μάστερ Τα-Πάντα-όλα" αν είδε που πήγαν, ούτος απεκρίθη πως προ ολίγου απεχώρησαν με τον σουϊνγκερά ιδιοκτήτη του μπαρ πούχει εξοχικό στη Κινέτα...
    Εντ οφ στόρι...
     
  5. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Manipulator : ουσιαστικά, επιτρέψτε μου την παρατήρηση, αποδοκιμάζετε την εκδήλωση και την συμπεριφορά στην οποία αυτή οδήγησε σε συνάρτηση με το δηλωθέν στάτους, δεν απαντήσατε όμως στην αρχική μου ερώτηση, συμπληρωματική της οποίας είναι η ακόλουθη: Όντας αυτήκοος και αυτόπτης μάρτυς έχετε στοιχεία ότι η στάση / συμπεριφορά του Μ δεν ήταν εσκεμμένη ή βασίζεστε στη διαίσθησή σας βάσει των αντιδράσεων της σ;

    Επιπροσθέτως, το M/s δεν βασίζετε σε ασυμμετρία, (προσωπικά όπως έχω δηλώσει και αλλού δεν αναγνωρίζω καν τη χρήση του όρου ως δόκιμη αναφορικά με D/s σίγουρα όχι σε TPE επίπεδο, και Μ/s αυτό όμως δεν είναι της παρούσης).
     
  6. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Στην εξιστόρηση η συμπεριφορά του σ υφίσταται τη απουσία του Μ. Αναφορικά με την κατακλείδα σας δεν μπορώ παρά να συμφωνήσω, δυστυχώς οι κατά παραγγελία Κ / Μ είναι της μόδας.

    Είστε όμως σε καλό δρόμο
     
  7. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Ρε, τι τραβάμε από μιαν έκθεση, 3-4 σελίδες τώρα...
    Δηλαδής, ένα πράμα, τι να πει κάποιος για τα άτομα, που για τους όποιους λόγους εκθέτουν εαυτούς και αλλήλλους, εν παραλλήλλω μιας εμπορικής δραστηριότητας..?
    Για τα "απόνερα" (το μαστεροσκλαβοζεύγαρο εν προκειμένω) δεν υπάρχει καν λόγος επί της ουσίας, πέραν της όποιας χαριτωμενιάς, σόου του σπικ...
     
  8. lexy

    lexy .ti.va.

    Ονομάζω το συναίσθημα, ζήλεια. Ονομάζω την κατάσταση, αντιζηλία. Κατάσταση στην οποία η ίδια με τοποθετώ κυνηγώντας και διεκδικώντας εμένα την ίδια έχοντας ως άλλοθι φαντασιακό αντίπαλο.
    Δεν ξέρω να το εξηγήσω καλύτερα.
     
  9. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Το εξηγήσατε επαρκώς, συμπεραίνω πως χρησιμοποιείτε την λέξη "κατάσταση" αυτοαναφορικά.
     
  10. Manipulator

    Manipulator Regular Member

    αγαπητέ @MasterJp εννοείται πως σας επιτρέπω οποιαδήποτε παρατήρηση, προφανώς η γραμματική μου και η σύνταξη μου δεν βοηθάει και πολύ. Ναι τους αποδοκιμάζω και τους δύο και τον Μ και την ς, επειδή το να δηλώνεις αυτά τα στάτους σημαίνει πως είσαι αρκετά συνειδητοποιημένος και ξέρεις τι σου γίνεται (και στις 2 πλευρές). Είναι σαν να δηλώνω οδηγός Μοτο τζι πι και να μπορώ να καβαλήσω μόνο παπάκι. Γιατί τους αποδοκιμάζω? αν και θεωρώ πως είναι ολοφάνερο το γιατί, πιστεύω πως θα κουράσω πολύ κόσμο με την περίεργη σύνταξη μου προσπαθώντας να βγάλει νόημα, αλλά με χαρά θα την συζητούσα μαζί σας σε ένα άλλο πλαίσιο.
     
  11. lexy

    lexy .ti.va.

    Αν η "αυτοαναφορικά" σημαίνει συνομιλία με τον εαυτό μου ή ταύτιση, όχι. Χρησιμοποίησα πρώτο πρόσωπο χάριν παραδείγματος.

    Με φροντίζω πολύ και οι τοξίνες βλάπτουν. Και, κυρίως, ασχημαίνουν. 
     
  12. lizard_

    lizard_ his only purpose is A's pleasure

    στο bdsm τα πράγματα είναι απλά και ξεκάθαρα. το υ ζηλεύει του θανατά ενώ το Κ δεν ζηλεύει ποτέ. βέβαια, όποιος έχει κάνει τη γύρα του, γελάει πολύ μ΄ αυτά που διαβάζει. κι αν τυχαίνει να γνωρίζει και προσωπικά κάποιους απ΄του γράφοντες, τότε γελάει ακόμα περισσότερο...