Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεσποινίς έμπνευση

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 1 Οκτωβρίου 2015.

Tags:
  1. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  2. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  3. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    notationes/// ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2017 /// ΑΣΗΜΙΝΑ ΞΗΡΟΓΙΑΝΝΗ /// ΣΑΝ ΑΓΡΙΜΙΑ


    «...κι όμως ,μου λές,μονάχα
    μέσα από τα κορμιά μας
    υπάρχουμε...»




    Σαν αγρίμια
    γαντζώνεστε ο ένας πάνω στον άλλο
    τον μυρίζεις
    κάθε που έρχεται απ΄έξω
    μπαίνεις μέσα στο στόμα του
    ελέγχεις την υγρότητα της γλώσσας του
    έπειτα αρχίζεις να τον τρως
    μετά μανίας
    επιδεικτικά
    ξεδιάντροπα
    κι αυτός αφήνεται
    κι ενδίδει
    και σκληραίνει
    και σου επιτίθεται
    σε βιάζει
    κι αρχίζει τώρα να σε τρώει εκείνος
    με λύσσα
    να σου διαλύει το αιδοίο
    με τους πιο απίθανους τρόπους
    οδηγώντας σε
    κάπου πολύ μακριά...

    (Εκείνη την ώρα η Ποίηση
    δεν έχει κανένα απολύτως νόημα)



    *

    [Από την «Μυστική Ζωή της Μάγιας Μ.»,ανέκδοτο]


    ***
     
  4. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    notationes/// ΦΘΙΝΟΠΩΡΟ 2017 // ΣΤΑΥΡΟΣ ΣΤΑΥΡΟΠΟΥΛΟΣ /// ΤαπεινωΣΗ (THIS IS NOT A LOVE SONG)

     
    Photo by Laura Makabresku.


    ΤαΠΕΙνΩΣΗ (THIS IS NOT A LOVE SONG)



    Για εκείνη τη νύχτα που ήταν γεμάτη σκοτάδι





    Το δωμάτιο ήταν λίγο

    Δεν χώραγε άλλα γράμματα

    Κι άρχισε να φαγώνεται σιγά σιγά

    Το πεντάγραμμο απ’ τα χρόνια της

    Πρώτα βγήκαν τα μάτια

    Πράσινα για να ξεγελούν

    Γύρισαν

    Σε αν-άποδα φεγγάρια

    Η γλώσσα της έσταζε έως τη γη

    Διπλωμένη στα τέσσερα



    Μετά τα στήθη της

    Στα χέρια του

    Δύο άρρωστα παραμύθια

    Η περιφέρειά της

    Έμοιαζε με ρόδι που άνοιγε

    Ή μεγάλο γκρεμισμένο βιβλιοπωλείο



    Ακουγόταν ένα No clear mind

    Πάνω από μια αφίσα του Τζάρμους

    Χρησιμοποιημένη με όλους τους τρόπους

    Το ουίσκι ήταν βήτα

    Ο Σεπτέμβριος γάμα



    Όλα τα άλλα δεν είχαν σημασία



    Και άρχισαν να ξηλώνονται σιγά σιγά

    Οι ραφές απ’ το σώμα της

    Να τρίβεται η λεκάνη της ερωτευμένη

    Στο πάτωμα

    Σαν χαλασμένη βεντάλια



    Ο άλλος μπήκε από πίσω της εύκολα

    Με όλο το σύρμα της χρήσης

    Που του επέτρεπε ο καθρέφτης

    Προχωρώντας συνέχεια στα τυφλά

    Μέχρι εκεί που ανοίγει τελείως το δέρμα

    Και γίνεται τάφος

    Λασπωμένο χώμα

    Όνειδος



    Μέχρι εκεί που δεν υπάρχει άνθρωπος

    Με όνομα

    Και τα κοράκια εισβάλλουν

    Στα ασυγχώρητα τραύματα

    Παριστάνοντας την αγάπη



    Και ο κόσμος πηγαινοήρθε

    Πολλές φορές

    Σαν έμβολο

    Από τη μέση και κάτω

    Στο πίσω μέρος των στρογγυλών πολιτισμών

    Μέχρι να σταθεροποιηθεί

    Στο βυθό που του ανήκε

    Να σταθεί σαν παγκόσμιο κουκούτσι

    Ανάμεσα στις αμυγδαλές μου



    Το φιλί ήταν ούτως ή άλλως εντόσθιο

    Το γαμήσι χειρότερο



    Κατάπια τα λέπια του άλλου

    Έσπρωξα το άρρωστο σπέρμα

    Και μπήκα

    Αλλάζοντας γεύση στην απόγνωση



    Καμία πόλη δεν μύριζε αγάπη



    Άφησα τα τελευταία χειρόγραφα

    Δίπλα στο λερωμένο σεντόνι

    Τράβηξα τις κουρτίνες

    Έφτυσα την αγάπη στο πάτωμα

    Και έκλεισα πίσω μου την πόρτα



    Λίγο μετά

    Ήρθε ένα ασθενοφόρο



    Είπα σε όλους πως δεν ήσουν ποτέ εδώ

    Πως ήσουν ένα φανταστικό πρόσωπο

    Ιδέα για βιβλίο

    Σενάριο

    Κινηματογραφική ταινία



    Τους είπα πως δεν υπήρχες



    Επειδή μόνο εσύ υπήρχες για μένα

    Πριν τώρα και πάντοτε
     
  5. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Είναι Η Ποίηση] Του Αντώνη Αντωνάκου

     

    Είναι υπέροχη. Ένας σεξουαλικόςάγγελος. Είναι αυτή που μπορείςνα αγγίξεις, να φανταστείς, ναξεσκίσεις. Είναι μια παρθένα πουτη νύχτα γίνεται θεριό ανήμερο.Είναι αυτή που δεν έχει βγάλεισχολή και δεν ξέρει γλώσσες. Καιδεν ξέρει από ηθική και δουλειέςγραφείου. Είναι αυτή που βγάζειτη φούστα. Χωρίς ρυθμό, χωρίςομοιοκαταληξία, στυλ. Είναι αυτήπου είναι έτοιμη. Που δε διαβάζει,που δε γράφει, που δε μελετά.Είναι αυτή που κόβει μια ντομάταστην παραλία. Που γλείφει ταδάχτυλά της. Είναι αυτή που δενζευγαρώνει, που δεν απελπίζεται.Είναι αυτή που αφήνει πίσω τηςμια γραμμή από σπέρμα, υγρά,γύρη. Είναι αυτή που δεν ψάχνειτο νόημα, το θεό, τις εκπτώσεις.Είναι αυτή που καβαλάει το γλυπτόνεροχύτη, που τρομάζει τα πουλιάκαι τα παρδαλά κατσίκια, που ξεχνάει,που δε σκέφτεται, που δεν έχειμητρώο, που μονάχα πεινάει γιακοινούς θνητούς σαν εμάς.
     
  6. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Roses are red
    Romance is dead
    Friday night I suffer from existential dread <3

     
     
  7. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Περιμένοντας τον χειμώνα.

    Photography by Daniel Vazquez.  
     
  8. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    "Δεν υπάρχει πιο σίγουρος δρόμος για να κάνεις λάθος, από το να κοιτάς το σύμπτωμα και όχι τον ασθενή. Δεν είναι τι, είναι ποιος έχει τι.

    Αν δε μάθεις ποιος είναι αυτός που βρίσκεται απέναντι σου και σου μιλάει, δεν ξέρεις τι έχει, δε μπορείς να τον βοηθήσεις, δεν ξέρεις τίποτα".

    Παναγιώτης Ουλής.
     
  9. n0mad

    n0mad Dirty Forty

    «Υπήρξα υπερρεαλιστής, αυτό είναι γεγονός, αλλά πιστεύω πως όντως όφειλα να είμαι, και ήμουνα όντως όχι όμως κι όταν εκτόξευα ή συνυπέγραψα μανιφέστα εκτός κι αν επρόκειτο να προσβάλουμε
    τον πάπα
    τον δαλάι-λάμα
    τον βούδα
    τον γιατρό
    τον διανοούμενο
    τον παπά
    τον μπάτσο
    τον ποιητή
    τον συγγραφέα
    τον άνθρωπο
    τον παιδαγωγό
    τον επαναστάτη
    τον αναρχικό
    την μοναχή
    τον ερημίτη
    τον πρύτανη
    τον γιόγκι
    τον πνευματιστή».


     
     
  10. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Είμαι τόσο πρόθυμος για συντέλεια
    ώσπου να γράψω «λουλούδι»
    έχει ήδη χάσει δυο πέταλα
    δεν ξέρω αν το φως
    είναι τέχνασμα σκότους
    ή ανάποδα
    εγώ
    μόνο να βασανίζω τις πεταλούδες
    - καμιά τους δεν ξέρει να μ' αγαπήσει.

    ( Γιάννης Στίγκας )

     
     
  12. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    "I learn about myself. There is no self. You learn you're not a self. You learn you're nothing. Ultimately. Hopefully."

    Harry Dean Stanton