Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Δεσποινίς έμπνευση

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος íɑʍ_Monkeץ, στις 1 Οκτωβρίου 2015.

Tags:
  1.  

    ..της καμπάνας ο άνεμος ο χρυσεγέρτης
    ο ιππέας που πάει ν' αναληφτεί στη δύση
    και ο άλλος ιππέας ο νοητός που πάει
    της φθοράς τον καιρό ν' ανασκολοπίσει..

    Οδ. Ελύτης


     
  2.  

    Όταν αγναντεύω



    Όταν αγναντεύω να με προσέχεις.

    σαν με σπρώξεις,

    θα διαλυθώ,

    σαν μου χαμογελάσεις,

    θα ξυπνήσω,

    σαν μου μιλήσεις,

    τάχα θα σ’ ακούσω,

    σαν μου πεις «κοίτα»

    θα πετάξω!

    ..

    Τι ωφελεί αλήθεια

    η τόση σιωπή

    με όλους τους ψίθυρους

    του κόσμου τριγύρω.



    Κάπου το σύμπαν συνωμοτεί

    άστρα και δέντρα ολούθε

    και ‘γώ προσπαθώ να τ’ αγγίξω,

    έστω,

    μα με τα χέρια στις τσέπες,

    πώς αλήθεια να το καταφέρω;
    ..

    Μαίρη Πέστροβα
     
  3. ..Για την ταυτότητα της Γυναίκας με τα Μαύρα ή καλύτερα για το πρόσωπο που ενέπνευσε τα βασικά στοιχεία της ηρωίδας, ιδιαίτερο ενδιαφέρον έχει η μαρτυρία του ποιητή Δημήτρη Δούκαρη:
    Ήταν τότε που είχε πεθάνει ο σύζυγος της Μελισσάνθης και μετά, από σαράντα μέρες, μέσα στο βαρύ πένθος της μας είχε καλέσει με τη Ζωή Καρέλλη ένα βράδυ στο σπίτι της.
    Με τα μαύρα κρόσσια παντού τριγύρω. Με τις μαύρες γάτες που απόμειναν για συντροφιά στην ευγενική ποιήτριά μας.
    Είχα συγκινηθεί με το πένθος της, με την επιμονή της να μας συνοδεύσει «μέχρι πάρα κάτω». Και το «πάρα κάτω» δεν τελείωνε.
    Τότε πρόσεξα ένα τεράστιο φεγγάρι πάνω από την πλάτη της Μελισσάνθης. Είχαμε φτάσει πια στις σκάλες της οδού Αντωνοπούλου.
    Και τελικά η Μελισσάνθη επέστρεψε ολομόναχη, με την Πανσέληνο, στο σπίτι της.
    Την άλλη μέρα το πρωί ταραγμένος και συνεπαρμένος τα ιστορούσα όλα αυτά τα περιστατικά στον Γιάννη Ρίτσο. Και το πραγματικό μαγικό χέρι του ποιητή τα μετέτρεψε στη «Σονάτα του Σεληνόφωτος»..


     

    ..Όταν έχει φεγγάρι μεγαλώνουν οι σκιές μες στο σπίτι,
    αόρατα χέρια τραβούν τις κουρτίνες,
    ένα δάχτυλο αχνό γράφει στη σκόνη του πιάνου
    λησμονημένα λόγια – δε θέλω να τ’ ακούσω. Σώπα.
    ..
    Γιάννης Ρίτσος
     
  4. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

     

    Δεν χρειάζομαι λεξικό
    όλες οι λέξεις συνδέονται με εσένα
    είτε ερμηνεύουν
    είτε αντιτίθενται
    είτε προσφέρουν κάτι στο ήδη ανέγγιστο οικοδόμημα

    Δεν χρειάζομαι να μάθω γραμματική
    τα σώματα μας δένονται όπως οι φθόγγοι στις καταλήξεις των ρημάτων
    και οι χρόνοι ηχούν σαν το τώρα της στιγμής

    Για να συνοψίσουμε
    Θα έλεγε κάποιος πως είσαι ένα επαρκές εκπαιδευτικό πρόγραμμα με κακή διαγωγή

    Βέρα Ι. Φραντζή
     
  5. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Εκεί

    τα δικτυωτά ανύπαρκτα ριπίδια
    της λησμονιάς
    ήταν η μόνη
    παρηγοριά
    μέσα στα αίματα μιας
    παρθένου
    που δεν είπε ποτέ τ’ όνομά της
    μεσ’ στα τραγούδια
    της τεφρής ουσίας
    μέσα στους κόκκινους λεπτομερείς ανέμους

    κι όμως ήτανε γραφτό
    ανάμεσ’ απ’ τους κρίκους
    τις ρόδες
    τις σούστες
    και τα κλάματα
    της φαλαινίδος
    να φυτρώση έτσι
    ένας
    φύκος
    που ήταν το μόνο στολίδι
    της πτωχής αιθούσης.

    φωνές
    και τα ξέστρωτα τραγικά κρεβάτια
    σπασμών.

    Νίκος Εγγονόπουλος
     
  6. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    "I felt, and let them call me crazy, that from nothing comes Paradise."
    Odysseas Elytis

     
     
  7. Οι αποδημητικές καλημέρες

    Άρχισε ψύχρα.
    Το γύρισε ο καιρός σε αναχώρηση.
    Η πρώτη μέρα του Σεπτέμβρη
    ξοδεύτηκε σε κάποια υδρορροή.

    Ως χθες ακόμα όλα έρχονταν.
    Ζέστες, η διάθεση για φως,
    λόγια, πουλιά,
    πλαστογραφία ζωής.
    Γονιμοποιούνταν κάθε βράδυ τα φεγγάρια,
    πολλοί διάττοντες έρωτες
    ήρθαν στον κόσμο τον περασμένο μήνα.
    Τώρα η γνωστή ψύχρα
    κι όλα να φεύγουν.
    Ζέστες, πουλιά, η διάθεση για φως.
    Φεύγουν τα πουλιά, ακολουθούν τα λόγια
    η μία ερήμωση τραβάει πίσω της την άλλη
    με λύπη αυτοδίδακτη.
    Ήδη αποσυνδέθηκε το φως από την επανάπαυση
    κι από τις καλημέρες σου.
    Τα παράθυρα ενδίδουν.
    Το χέρι του μεταβλητού κλείνει τα τζάμια,
    άλλοι λεν ως την άνοιξη,
    άλλοι φοβούνται δια βίου.
    Κι εσύ τι κάθεσαι;
    Καιρός να μπεις κι εσύ στα αλλαγμένα.
    Να γίνεις ό,τι αναρωτιόμουν πέρυσι:
    «ποιος ξέρει τ᾿ άλλο μου φθινόπωρο;».
    Καιρός να γίνεις «τ᾿ άλλο μου φθινόπωρο».
    Άρχισε ψύχρα.

    Ρῖξε στην πλάτη σου ένα ρούχο αποδημίας.

    Κική Δημουλά

     
     
  8. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    "And I would hide my face in you and you would hide your face in me, and nobody would ever see us any more. "
    Franz Kafka, The Castle

     
     
  9. Είναι ωραίο πράγμα ο άνθρωπος, το πιο ωραίο, ίσως, αντικείμενο,
    κυρίως όταν μένει ακίνητος και σιωπηλός σε μια γωνιά του δωματίου ή του τοπίου,
    λησμονημένος και σχεδόν αόρατος.
    Όσο πιο ακίνητος ο άνθρωπος, όσο πιο σιωπηλός, τόσο πιο ωραίος
    όσο πιο αόρατος, τόσο καλύτερα για το δωμάτιο ή το τοπίο.

    Αργύρης Χιόνης

     


     
  10. ..Τα πράγματα είναι πιο όμορφα όταν ακόμη είναι ασαφή.
    Μπορεί να είναι πιο μπερδεμένα.
    Μπορεί να σε κάνουν να αισθάνεσαι σχεδόν χαμένος.
    Αλλά είναι σίγουρα πιο όμορφα. Η ομορφιά είναι εκ φύσεως χαοτική.
    Είναι μια ολότητα που ακόμη την ύπαρξή της υπαινίσσεται.
    Η ομορφιά δεν είναι σκέτο χάος, αλλά ούτε και απόλυτη τάξη.
    Η ομορφιά είναι ένα σχήμα ημιτελές. Ένα σχήμα εν δυνάμει.
    Η ομορφιά είναι πολλά ενδεχόμενα μαζί.
    Δυο-τρία “μπορεί”, ένα “μάλλον”, κι ένα “δεν γίνεται με τίποτα”.

    Όταν ακουμπήσεις την ομορφιά το νιώθεις και το ξέρεις
    μα μ’ ένα τρόπο που ‘ναι πιο κοντά στην άγνοια παρά στη γνώση.
    Την ομορφιά την γεύεσαι, μα είναι πιο διάφανη κι απ’ τον αέρα.
    Η ομορφιά είναι ανένταχτη, μα όταν της λες να έρθει έρχεται.
    Ούτε στον εαυτό της δεν εντάσσεται η ομορφιά.
    Η ομορφιά είναι πολλά πράγματα μαζί, αλλά όχι πάντα.

    Στην ασάφεια δεν κάνει να μένεις για πολύ. Σε ξεθεώνει. Σε εξαντλεί.
    Αλλά τουλάχιστον όσο πλανιέσαι στα λημέρια της
    καλό είναι την ομορφιά της να καταβροχθίζεις. Αχόρταγα...

    Γεράσιμος Παπαδόπουλος


     
  11. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    είναι μια φθινοπωρινή μέρα και το μόνο που θες είναι να χαθείς ή να σε βρουν, ένα από τα δύο

    art: Miya Ando • temporal

     
     
  12. íɑʍ_Monkeץ

    íɑʍ_Monkeץ Contributor

    Της πήραν τα παιγνίδια και τον εραστή της.

    Έσκυψε λοιπόν το κεφάλι και παρ‘ ολίγον να πεθάνη.

    Μα τα δεκατρία ριζικά της σαν τα δεκατέσσερά της χρόνια εσπάθισαν την φευγαλέα συμφορά. Κανείς δεν μίλησε. Κανείς δεν έτρεξε να την προστατεύση κατά των υπερποντίων καρχαριών που την είχαν ήδη ματιάξει όπως ματιάζει η μυίγα ένα διαμάντι μια χώρα μαγεμένη. Κ‘ έτσι ξεχάστηκε ανηλεώς αυτή η ιστορία όπως συμβαίνει κάθε φορά που ξεχνιέται από τον δασοφύλακα το αστροπελέκι του στο δάσος.

    Ανδρέας Εμπειρίκος (1935). Νεοελληνική Ποιητική Ανθολογία Παπύρου. Αθήνα 1971.