Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Δημοσιοποίηση και Εκθεση του Ιδιωτικού μας βίου

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος zinnia, στις 15 Μαϊου 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Eri

    Eri

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Δημοσιοποίηση και Εκθεση του Ιδιωτικού μας βίου


    Καλα κανεις κ ανησυχεις...Οντως κ στο ΒΗΜΑγκαζινο η αναφορα στο σ/μ κομματι της εκθεσης χαλαρη ειναι.......
     
  2. Konstantinos

    Konstantinos Staff Member

  3. Guest05

    Guest05 Guest

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Δημοσιοποίηση και Εκθεση του Ιδιωτικού μας βίου

    Δεν ήθελα να γράψω Χαϊνριχκή.
     
  4. Konstantinos

    Konstantinos Staff Member

    ως online κοινοτητα, που σημαινει forum το εξηγησα και εδω. γενικα τα φορουμς στο ιντερνετ χρησιμοποιουνε τον ορο community



    http://en.wikipedia.org/wiki/Virtual_community


    ενα search στο google θα σε πεισει για το ποσα forums φερουν στον τιτλο τους τον ορο community

    http://www.google.gr/search?hl=el&q=community+forum&meta=

    και ελληνικα αποτελεσματα

    http://www.google.gr/search?q=community+forum&hl=el&lr=lang_el&start=0&sa=N

    θα δεις πως ειναι απειρα  
     
  5. Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Δημοσιοποίηση και Εκθεση του Ιδιωτικού μας βίου

    Ναι πραγματι δεν το ηξερα και εξαλλου το εγραψα και για πλακα.
    Ισως να ηταν κακη πλακα γι' αυτο συγγνωμη ρε συ. Το σβηνω και εντελως.  
     
  6. Guest05

    Guest05 Guest

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Δημοσιοποίηση και Εκθεση του Ιδιωτικού μας βίου

    Σε ευχαριστώ. Είμαι λίγο παραπάνω ευαίσθητος σε ότι την αφορά.
     
  7. Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Δημοσιοποίηση και Εκθεση του Ιδιωτικού μας βίου

    Το καταλαβαινω απολυτος
     
  8. Syrah

    Syrah Contributor

    Mistress_Vanda το να διατυμπανίζει κανείς πως έχει ένα φετίχ δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να το έχει, όπως και το να επιθυμεί κανείς να εκφράζει υστερικά τη σεξουαλικότητά του, δεν συνεπάγεται πως δεν την αναγνωρίζει. Επίσης αν το ευχαριστήριο απευθύνεται σε εμένα παρακαλώ να γίνεις πιο σαφής γιατί δεν έχω καταλάβει για τί πράγμα μιλάς.
     
  9. trampledgr

    trampledgr Regular Member

    Παρατηρώντας τις αντιδράσεις και των δύο πλευρών, τις οποίες σέβομαι απόλυτα, οφείλω να θέσω προς συζήτηση κάποιες σκέψεις, που αυθόρμητα μου δημιουργούνται (και οι οποίες σχετίζονται άμεσα με τον τίτλο του συγκεκριμένου νήματος, έτσι για να ξαναπιάσουμε την ιστορία από την αρχή).

    Το βασικό ερώτημα είναι απλό: Όσοι επιθυμούν τη δημοσιοποίηση της σεξουαλικής τους ζωής σε τρίτους, και πιο συγκεκριμένα σε άτομα που δεν είναι εξοικείωμένα με τις διαδικασίες του χώρου, γιατί το κάνουν; Και ποιός είναι ο ενδεδειγμένος τρόπος (αν υποθέσουμε ότι υπάρχει αυτός), προκειμένου αυτή η δημοσιοποίηση να έχει τη μικρότερη δυνατή φθορά ή τη μέγιστη δυνατή αποδοχή;

    Δεν θεωρώ τον σαδομαζοχισμό ως κοινωνικό αγαθό το οποίο χρήζει κοινωνικοποίησης. Είναι πρωτίστως μια σεξουαλική πρακτική. Ο βαθμός στον οποίο ο καθένας μας εκφράζεται από αυτή την πρακτική (από το kinky play μέχρι το 24/7) ποικίλει μεταξύ των μελών αυτής της κοινότητας. Θα έλεγα δε, ότι αναγωγές events όπως του Erotica με το Gay Pride, είναι -ας μου συγχωρεθεί η έκφραση- αφελείς. Μιλάμε για τελείως διαφορετικά πράγματα, που αφορούν πολύ διαφορετικό αριθμό ανθρώπων (μην μου πει κανείς ότι οι σαδομαζοχιστές είναι εξίσου πολυάριθμοι με τους ομοφυλόφυλους), με τελείως διαφορετικό ιστορικό υπόβαθρο, και όπου το lifestyle και το δικαίωμα των ομοφυλόφυλων ζευγαριών να ζήσουν μια κοινή ζωή, αφορά πολύ περισσότερους ανθρώπους (τόσο ποσοτικά όσο και ποσοστιαία) από τους σαδομαζοχιστές.

    Πάμε τώρα και στο ζουμί:
    Αν για κάποιους το Erotica είχε ως σκοπό τη δημοσιοποίηση μίας συγκεκριμένης σεξουαλικής πρακτικής με σκοπό την κατανόηση και την αποδοχή της από τους "άλλους", (ομολογώ ότι δεν καταλαβαίνω τον σκοπό, αλλά δεν μου πέφτει και λόγος....), τότε λυπάμαι που θα το πω, αλλά με βάση τα γραφόμενα και τα καταγγελόμενα για όσα έγιναν κατά τη διάρκεια του event, μάλλον η προσπάθεια αυτή απέτυχε. Διαβάζω αυτές τις ημέρες για εκούσια παραβίαση των όρων που είχαν τεθεί (επείδη έτσι μας αρέσει), πρόκληση σωματικών βλαβών, παραβίαση προσωπικών δεδομένων και του δικαιώματος στην ανωνυμία των συμμετεχόντων και αναρωτιέμαι: Έχει κανείς επίγνωση των κινδύνων; Και πώς κανείς δεν αντέδρασε με όλα αυτά; Δεν θα επιρρίψω την ευθύνη στον Master_Perris. Βρήκε και τα έκανε. Εφ' όσον δεν βρέθηκε κανείς να τον μαζέψει (κυριολεκτικά και μεταφορικά), τότε καλά έκανε ό,τι έκανε. Η παραπάνω ευθύνη δεν βαραίνει μόνο τους υπευθύνους του χώρου, αλλά και όλους τους υπόλοιπους παρισταμένους (όπως τον Αφέντη που άφησε τη σκλάβα του έρμαιο στα χέρια του χωρίς να την προστατέψει) του event, οι οποίοι τον άφησαν να κάνει ό,τι γούσταρε "για να μην χαλάσει το κλίμα". Sorry guys, αλλά εδώ την πατήσατε. Η ευθύνη δε, είναι ακόμα μεγαλύτερη, από τη στιγμή που ο συγκεκριμένος άνθρωπος είναι γνωστό μέλος του χώρου και όχι κάποια άγνωστη ποσότητα, για να πει κάποιος ότι "δεν ήξερε". Ξέρατε και τον αφήσατε.

    Και για να το κλείνουμε: Έχω ακούσει πολλές φορές την ατάκα περί "Οπισθοδρομικής Ελληνικής Κοινωνίας" και τα τοιαύτα. Δεν θεωρώ την αποδοχή ή μη μιας σεξουαλικής πρακτικής στοιχείο προοδευτικότητας μιας κοινωνίας (Οι Ολλανδοί που είναι -υποτίθεται- απελευθερωμένοι πήγαν να κάνουν τον Πιμ Φορτάιν πρωθυπουργό, και οι Αυστριακοί τον Χάιντερ, αν αυτό λέει κάτι....). Αντίθετα, θεωρώ ότι η ελευθεριότητα της Ελληνικής κοινωνίας από το 74 και δώθε, σε συνδυασμό με τον σταρχιδισμό που επικράτησε μετά το 90, λειτούργησε καταλυτικά στο να γίνουν δεκτά πράγματα που αλλού δεν υπάρχουν ούτε σαν σκέψη. Άρα, αν κάποιος νιώθει καταπιεσμένος που δεν μπορεί να βγάλει την σκλάβα του/σκλάβο του στον δρόμο με το λουρί, ας το κάνει. Προσωπικά πιστεύω ότι οι 80 στους 100 δεν θα πάρουν μυρωδιά (άσε που μπορεί να το πάρουν και στην πλάκα). Το θέμα είναι αν μπορείς να χειριστείς τους 20 που θα στραβώσουν. Και αυτοί οι 20, υπάρχουν σε κάθε κοινωνία, και όχι μόνο στην Ελληνική.
     
  10. Syrah

    Syrah Contributor

    Συμφωνώ με αυτό, και συμφωνώ απολύτως με την υπογραφή σου.

    Γιατί όμως το θέμα της zinnia που είναι ευρύ, συζητήθηκε μόνο με αντιπαραβολή την έκθεση Erotica; Φρονώ πως ο εν λόγω θεσμός έχει αμιγώς εμπορικό χαρακτήρα και δεν αφορά άμεσα στο νήμα αυτό. Ή πως θα μπορούσε να αποτελέσει αφετηρία του νήματος αλλά όχι το θεματικό του πυρήνα. Το ότι κάποιος αρέσκεται να προβάλλει τη σεξουαλικότητά του ενίοτε με τρόπο κραυγαλέο, είναι ένα θέμα που πιστεύω ότι μπορεί το forum να το πραγματευτεί σε μεγαλύτερο εύρος, και όχι μόνο εστιάζοντας σε μία πρόσφατη εκδήλωση. Φρονώ δηλαδή πως η zinnia δεν ρωτά "Γιατί γίνονται BDSM Shows, parties, events" αλλά γιατί νιώθουμε την ανάγκη προβάλουμε μέρος της σεξουαλικότητάς μας που δεν αφορά τους μη προσκείμενους ερωτικά/σεξουαλικά σε εμάς. Γιατί προβολή της σεξουλικότητας δεν συνιστά μόνο η σεξουαλική συνεύρεση ή ό,τι περιλαμβάνει ένα session σε δημόσια θέα. Η σεξουαλικότητα μπορεί να εκφράζεται και μέσα από την αμφίεσή μας, ή γενικότερα από τις αισθητικές μας παρεμβάσεις επί του εαυτού μας. Μπορεί να εκφράζεται και μέσα από τις κινήσεις μας, από τα λόγια μας, από τον τρόπο που κοιτάμε. Υπάρχουν όμως στοιχεία της ερωτικής μας ταυτότητας που εκφράζονται ασυνείδητα και δεν γίνεται να επιλέξουμε αν θα τα προβάλλουμε ή όχι και άλλα που -κατά την άποψή μου- προορίζονται για το/την σύντροφό μας. Πού τοποθετεί καθείς το όριο; Αν δεν υπάρχει όριο, πώς διαφοροποιεί κανείς από τους άγνωστους ανθρώπους, τους "δικούς του" ανθρώπους, τόσο με κριτήριο τη σεξουαλικότητα όσο και με οποιοδήποτε άλλο κριτήριο;
     
  11. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Οι επαναστάσεις δεν γίνονται εκεί που έχουν προγραμματισθεί να γίνουν. Αλλά στον καφενέ ή στο ουζερί, λίγο πριν ή λίγο μετά από τις εκδηλώσεις...

    Νομίζετε ότι υπήρξε έκθεση, στην Έκθεση;

    Η έκθεση συμβαίνει σε αυτόν τον χώρο, μέσα από ένα ποστ. Έχουν τον χρόνο οι "παρατηρητές", να ζυγίσουν τις εκφράσεις, να δουν γυμνές τις προσωπικότητες, να ξέρουν που ακριβώς να ψάξουν και ποιους ακριβώς "σκελετούς" να αναζητήσουν.

    Ας πούμε υποθετικά ότι κάποιος μπήκε στο φόρουμ πριν από έναν χρόνο. Και αναζητούσε υλικό. Θα το είχε ήδη βρει. Να το χρησιμοποιήσει; Δεν είναι ακόμα η ώρα. Αυτά συμβαίνουν όταν υπάρχει λόγος και ακόμα δεν υπάρχει.

    Οι Bdsmers σε λίγο καιρό θα είναι για την κοινωνία οι ενήλικοι Emo. Σιγά τα αυγά, έχει και πλάκα, θα το κάνουμε και εμείς καμιά φορά αν έχουμε και όρεξη. Και μετά;

    Πάμε για άλλα. Η Ελληνική κοινωνία προσπαθεί να βρει κάτι για να ξεχνά την δύσκολη καθημερινότητα της. Το σεξ λέει. Και αν δε το κάνουμε τουλάχιστον να παίρνουμε και λίγο μάτι. Το βλέπω όπου και αν κινούμαι. Όλοι ψάχνουν κάτι για να διασκεδάσουν την ψυχή του. Χρήματα δεν παίζουν, μας έμεινε και το σεξ. Κάποια στιγμή θα αντιδράσουν. Αν θα είναι το σεξ η αφορμή; Δεν το νομίζω. Εδώ προσπάθησαν να μας απαγορεύσουν το κεφαλάκι και το κοκορέτσι. Εμείς απλά συνεχίσαμε να τρώμε. Αλλού είναι το πρόβλημα.

    Οπότε ας συνεχίσουμε στο μικρόκοσμο μας. Και ας βρούμε τρόπους να περνάμε ακόμα καλύτερα...
     
  12. zinnia

    zinnia Contributor



    Πολύ σωστά πιστεύεις. Δεν ρώτησα γιατί γίνονται θεατρικά δρώμενα και συγκεντρώσεις , καλά κάνουν και γίνονται κι οι λόγοι που ανέφερε ο Φανσώ είναι όλοι πραγματικοί και θα ήμουν η τελευταία που θα έκρινε όποιους πάνε, για τους λόγους που πάνε, επειδή εμένα δεν μου αρέσει αυτός ο τρόπος προσέγγισης και διασκέδασης. Δεν μπορούμε να συμφωνούμε σε όλα, θα ήταν απίστευτα βαρετό εξάλλου. Φανταστείτε τι πλήξη θα είχε ένα φόρουμ «ίσιο» όπου όλοι θα συμφωνούσαν με όλους..

    Αφορμή πήρα από τις διηγήσεις, όχι από τα πρόσωπα. Τώρα πως κατέληξε αυτό να γίνει ένα ατέλειωτο μπάχαλο, μια σύγχρονη Βαβέλ που άλλα γράφει ο ένας , άλλα διαβάζει ο άλλος, άλλα καταλαβαίνει και απαντάει ο τρίτος , αυτό ομολογώ δεν το κατάλαβα..

    Ίσως είναι ένα φαινόμενο που χρήζει ανάλυσης. Ίσως δεν ακούμε καν τι μας λέει ο άλλος, εμείς θα πούμε το ποίημα μας ο κόσμος να χαλάσει και να γυρίσει ανάσκελα.

    Δεν είχα σκοπό να θίξω κανέναν. Μάλιστα το γραψα στο αρχικό ποστ μου: « Όμως, μου γεννήθηκε μια απορία και θέλω να την καταθέσω. Όσοι νοιώσουν πως τους προσβάλλει, παρακαλώ να την αγνοήσουν και μαζί μ αυτήν και εμενα” . Και να ξέρεις, Εύα, μανία δεν έχω με τίποτα. Κανένα από τα γραπτά μου δεν δικαιολογεί αυτό σου το χαρακτηρισμό. Πραγματικά νοιάζομαι όσο κι αν δε το πιστεύεις.
     
    Last edited: 19 Μαϊου 2008
Thread Status:
Not open for further replies.