Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Είναι κτητικές οι σκλάβες;

Συζήτηση στο φόρουμ 'Master / slave' που ξεκίνησε από το μέλος MasterPerris, στις 14 Απριλίου 2010.

  1. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    παρεπιτωντος ... οταν λεμε κτητικη ... , εννουμε να μην "σηκωνει" το κερατο ή να κανει σκηνες ζηλιας για ασημαντα πραγματα ?

    Καλυτερα αντιμετωπος με την γρουσουζια σου ... διοτι με εφαγες γκαντεμι και εσενα θα κυνηγαω μετα (   ) ..... παρα να βρεθω ποδοπατημενος απο την νοοτροπια φρουτου ...
     
  2. aerovamon

    aerovamon Regular Member

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    Όταν είσαι απόλυτος, δεν μπορείς να διδαχθείς, ακόμα και τον Einstein να έχεις Δάσκαλο. Βασικό θέμα για να μαθητεύσεις είναι να έχεις καλή και μεγάλη γομολάστιχα. Η ηλικία δεν παίζει ρόλο

    Το βασικότερο όλων, όταν κάνεις μία συζήτηση, είναι να παραθέτεις την άποψή σου, να την υποστηρίζεις, αλλά και να είσαι ανοιχτός ότι μπορεί να έχεις κάνει λάθος. Επειδή, πολλές από τις εφαπτόμενες (απαντήσεις) μίας σφαίρας (ερώτησης) τέμνονται, δε σημαίνει ότι πρέπει να τσακωνόμαστε, να είμαστε αγενείς και να απορρίπτουμε επειδή δε μας βολεύει… υπάρχει άλλωστε η περίπτωση η σφαίρα να μην υπάρχει…
     
  3. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    Ίσνο, ακόμα και για σημαντικά.
     
  4. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    Τοτε ΜαστερΠερι , επετρεψε μου να αμφισβητισω το κατα ποσο η υποταγη σχετιζεται με την κτητικοτητα .
    Προφανως η (δικαιολογημενη) κτητικοτητα , καθοριζεται απο το ειδος της σχεσης , ειτε αυτη ειναι βανιλα ειτε bdsm .
    Ισως , σε πολυ "απαιτητικα" παιχνιδα ταπεινωσης , να παιζει η μη αποκλειστικοτητα . Ομως α) ειναι κατι που επουδενει δεν θεωρειται δεδομενο απο την επιθυμια παραδοσης του ελεγχου απο μεριας υπο και β) οταν αυτο εντασεται πραγματικα στην ταπεινωση του υπο και οχι απο αδυναμια δεσμευσης του Κυριαρχου στην υπο του .
    Θεωρω , ως βανιλοbdsm , οτι η επιθυμια της Κυριαρχιας και υποταγης αντιστοιχα , δεν αναιρουν την αμοιβαια δεσμευση και ουτε μπορουν να σχετιζοντε με αυτην , διοτι προσωπικα για μενα θα υποβιβαζαν την ουσια και κατα συνεποια τις απολαυσεις της σχεσης .
     
  5. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    Αιστανιακο!

    Experiments on respect of possession and property in hamadryas baboons (Papio hamadryas)
    Hans Sigg**and Jost Falett**
    Ethologie und Wildforschung, Zoologisches Institut, Universität Zürich Irchel, CH-8057 Zürich, Switzerland
    Received 7 March 1984;**
    revised 25 July 1984.**
    MS. number: 2501.**
    Available online 20 April 2006.*

    ScienceDirect - Animal Behaviour : Experiments on respect of possession and property in hamadryas baboons (Papio hamadryas)

    Abstract
    The question of how useful concepts of possession and property are in analysing the relationship between baboons and objects was evaluated in five experimental situations. The results of laboratory experiments concerning the possession of a food container and experiments on possession of fruits confirmed the inhibition of the dominant partner to take food away from a lower-ranking companion. This inhibition always appeared in male-male dyads, while in male-female and female-female dyads, the extent of respect depended on the difference in dominance rank and the type of food. However, in a dominance test, where food pieces were thrown between both partners, the dominant did not allow the subordinate to take a single piece. Given the choice, males preferred neutral food-cans over cans previously used by their partner. In experiments in a field enclosure, whole one-male units preferred their own feeding place over that of another unit. The outcome of the two experiments concerning choice does not support the alternative explanation involving ‘familiar’ versus ‘new’, but does support the property hypothesis.

    **Present address: Biologisches Zentrallabor, Universitätsspital, 8091 Zürich, Switzerland.
    ***Present Address: Evangelische Mittelschule, 7503 Samedan, Switzerland.

    Μεταφραση με την βοηθεια ηλεκτρονικου προγραματος Systran Plus:

    Το θέμα για το πώς οι χρήσιμες έννοιες της κατοχής και της ιδιοκτησίας είναι στην ανάλυση της σχέσης μεταξύ baboons και των αντικειμένων αξιολογήθηκε σε πέντε πειραματικές καταστάσεις. Τα αποτελέσματα των εργαστηριακών πειραμάτων σχετικά με την κατοχή ενός εμπορευματοκιβωτίου τροφίμων και των πειραμάτων στην κατοχή των φρούτων επιβεβαίωσαν την παρεμπόδιση του κυρίαρχου συνεργάτη για να πάρουν τα τρόφιμα μακρυά από έναν σύντροφο χαμηλός-ταξινόμησης. Αυτή η παρεμπόδιση εμφανίστηκε πάντα στις αρσενικός-αρσενικές δυάδες, ενώ στις άνδρα-γυναίκας και θηλυκός-θηλυκές δυάδες, η έκταση του σεβασμού εξαρτήθηκε από τη διαφορά στην τάξη κυριαρχίας και τον τύπο τροφίμων. Εντούτοις, σε μια δοκιμή κυριαρχίας, όπου τα κομμάτια τροφίμων ρίχτηκαν και μεταξύ των δύο συνεργατών, ο κυρίαρχος δεν επέτρεψε στον υφιστάμενο για να πάρει ένα μονό κομμάτι. Λαμβάνοντας υπόψη την επιλογή, τα αρσενικά προτίμησαν τα ουδέτερα τρόφιμο-δοχεία πέρα από τα δοχεία που χρησιμοποιήθηκαν προηγουμένως από το συνεργάτη τους. Στα πειράματα σε μια περίφραξη τομέων, ολόκληρες οι ένας-αρσενικές μονάδες προτίμησαν τη θέση σίτισής τους πέρα από αυτήν μιας άλλης μονάδας. Η έκβαση των δύο πειραμάτων σχετικά με την επιλογή δεν υποστηρίζει την εναλλακτική εξήγηση που περιλαμβάνει `familiar εναντίον `new', αλλά υποστηρίζει την υπόθεση ιδιοκτησίας.

    Καποιες μικρες διαφορες υπαρχουν μεταξυ συμπεριφορας αρσενικου και θηλυκου στο θεμα κτητικοτητας, αντιληψη ιδιοκτησιας κλπ. Το παρον υποστηριζει το προηγουμενο αρθρο μου, νουμερο 98 αυτου του νηματος, επιστημονιακως. ( δεν ξερω αν πιιααανεις)
     
  6. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

      ή  ;
     
  7. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    Φίλτατε, Ίσνο, κατ΄ εμέ είναι ανάλογα την οπτική γωνία που βλέπει ο καθένας την κτητικότητα.

    Π.χ. για εμένα όσο λιγότερο κτητικιά είναι μια σκλάβα μαζί μου τόσο πιο κοντά της είμαι, γιατί σαν σκλάβα δίχνει ότι έχει ξεπεράσει ένα από τα δυσκολότερα όρια της.

    Γιατί κακά τα ψέματα, φίλε, μία σκλάβα δεν είναι εύκολο να βρεί έναν πραγματικό Αφέντη και όταν τον βρει τον θέλει αποκλειστικά δικό της...
     
  8. isnogood

    isnogood afterall, true love is the ultimate fantasy Contributor

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    γενικα δεν ειναι ευκολο να βρεις οτιδηποτε πραγματικο ... αλλα το να το θελει ολο δικο της δεν ειναι κολακευτικο ?
     
  9. Feetsolestoes

    Feetsolestoes New Member

    [langtitle=en]Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;[/langtitle]

    Νομίζω ότι οι κύριοι μου θα ήταν κτητικοί εάν θα μ' έβλεπαν κάτω στα πόδια του άλλου. Όσο για μένα, προτιμώ την ποικιλία.  
     
  10. Nemo

    Nemo Nemo D/s Jongleur

    Εκτός από αυτούς που απολαμβάνουν μόνο την παιχνιδιάρικη πλευρά του bdsm και μετά πάνε παρακάτω (κανά δυο session να φτιαχτούμε λίγο και μετά μην τους είδατε αμφότερους) ή τους πολυγαμικούς κυρίαρχους που όσο περνάνε τα χρόνια εκτιμώ όλο και περισσότερο, πιστεύοντας ότι τείνουν να βιώνουν το bdsm με έναν πολύ πιο λειτουργικό τρόπο, πολύ πιο ασφαλή και πολύ πιο ειλικρινή, κι ας παρεξηγηθούν οι μονογαμικοί (αν υπάρχουν..), η κτητικότητα ζει και βασιλεύει ένθεν και ένθεν (και στα σκλαβάκια και στους αφεντάδες).

    'Οσο προσπαθούμε να ερμηνεύουμε την ψυχολογία των bdsmers ως κάτι τελείως διαφορετικό από την ψυχολογία όλου του υπόλοιπου κόσμου, λες και είμαστε UFO ή οπαδοί κάποιας θρησκευτικής σέκτας, το bdsm αποτυγχάνει. Η ανθρώπινη ψυχοσύνθεση λειτουργεί περίπου το ίδιο με ή χωρίς "κολλάρο" στα βασικά σημεία. Στα επί μέρους αλλάζει. Τι λέει λοιπόν επί του θέματος κτητικότητα; 'Οτι η περιουσία μια μέρα σε κατέχει χωρίς να το καταλάβεις με πολύ έμμεσο τρόπο, ακόμα κι αν είναι όλη την ώρα "μάλιστα Κυρία", "ο,τι θέλετε Κυρία", ακόμα και τότε σε κατέχει σε κάποιες περιπτώσεις ο υπό.

    Ο ίδιος κανόνας ισχύει και για τους εκτός και για τους εντός, ότι η μία και μοναδική "αξιολάτρευτη" (λέμε τώρα...μούσια, σιγά μην μας λάτρεψαν) "περιουσία" μια μέρα θα σε καμπουριάσει, ειδικά αν είναι "βαρύ πακέτο" (Λιακό ζεις εσύ μας οδηγείς) ενώ εσύ κούρνιασες στο bdsm για να λες ό,τι είσαι και συ κάτι, όπως όταν πας στο Μέγαρο με τον παίδαρο μόνο και μόνο για να αποδείξεις ότι μια άβυσσος σε χωρίζει από τον Τερλέγκα. Γιατί δεν λες ότι σ'αρέσει ο Τερλέγκας από την αρχή να πάμε μαζί ; Τερλέγκα θες ; Τερλέγκα θα πάμε. 'Ο,τι πει η Κυρία. Αλλά πείτε το Λατρεία μου και μην παριστάνετε την Αναρχοαυτόνομη, Απελευθερωμένη και Ανεξάρτητη από τον σκλάβο σας, γιατί όταν θες 100% περιουσία κάποιον και ο άλλος ο κακομοίρης κι αυτός για κακή του τύχη το ίδιο θέλει, μια μέρα ξυπνήσατε και οι δυο σκλάβοι, δεν το πήρατε είδηση;

    'Εχω την εντύπωση ότι αν αυτές οι σχέσεις με μια κάποια σοβαρή διάρκεια, και ισχυρό συναίσθημα, τείνουν συνήθως σε σχέσεις αλληλεξάρτησης από ένα σημείο και μετά, χωρίς να δίνω στην αλληλεξαρτηση απαραιτήτως το ίδιο ακριβώς νόημα που δίνω στις συνηθισμένες σχέσεις, και πιστεύω πως όσο πιο εξαρτημένος είναι ο υποτακτικός από τον κυριαρχικό κατά τη γνώμη μου, και όσο λιγότερο εξαρτημένος και πιο φιλελεύθερος και απελευθερωμένος ο κυρίαρχος, τόσο πιο επιτυχημένη είναι η σχέση. Δηλαδή η αλληλεξάρτηση υπάρχει, αλλά σημασία έχει η αναλογία, η ζυγαριά να γέρνει στην πλευρά του υπό. 'Αμα συμβεί το αντίθετο, το κάψαμε το φαγητό...μπορεί η πολλά βαρύ και όχι Κυρά να φορέσει και λουράκι χωρίς να το πάρει πρέφα, και αόρατο λουράκι...άντε να το λύσει μετά...

    Δήλωση κάποιας Κυρίας που δεν είχα την τιμή να με κατέχει : "Δεν θέλω καμμιά περιουσία, δεν θέλω να έχω τον πλήρη έλεγχο σε κανέναν γιατί τότε γίνομαι δούλα εγώ. 'Οχι, δεν τρελλάθηκα, θέλω την ελευθερία μου". Το είπαν και άλλες πριν και μετά. Ερωτώ λοιπόν. Οι υπόλοιπες και οι υπόλοιποι που το θέλουν και το έχουν ζήσει έτσι απόλυτα και ακραία τί είναι ; Δεν είναι ανελεύθερες αυτές οι Κυρίες κατά βάθος όταν πρέπει κάθε 5 λεπτά να ξέρουν αν έφαγε το γκρειπ φρουτ του ο Χούλιο και αν έκανε πιπί του, σε ποιά στάση του σώματος κοιμάται, σε ποια έστειλε το email και σε ποιά είπε καλημέρα ;

    Είναι κτητικές οι σκλάβες ; Τι ρωτάμε ; Στο πιάτο τους την σερβίρουν οι αφεντάδες τους την κτητικότητα. Σε κατέχω απόλυτα = με κατέχεις απόλυτα. Με τον τρόπο μου ; με τον τρόπο σου.
     
  11. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    Είχα νομίσει ότι ήταν από τον Carotenuto το απόσπασμα και το είχα πάρει υπόψη μου σοβαρά.

    Σκεπτόμουν ότι κάνω λάθος να μην είμαι κτητική και έτσι θα μείνω η τελευταία των θηλέων, να ζητιανεύω ένα κομματάκι κραγιόν να σκεπάσω την ντροπή μου.

    Αλλά μετά που πληροφορηθήκαμε ότι βασίζεται σε πειράματα για τη συμπεριφορά μπαμπουϊνων όταν τους πετάνε κονσέρβες, ενδεχομένως ληγμένες και αυτοί κάνουν κράτει στις κονσέρβες, γινόμενοι κάπως ενδοτικοί, αλλά στο φρέσκο κρέας δεν χαρίζονται διόλου και είναι κτητικοί πολύ, το ξανασκέπτομαι το θέμα.

    Λετε οι Κύριοι που δεν τους φέρθηκα σαν θηλυκός μπαμπουϊνος να έχουν θιχτεί ότι τους νόμισα για ληγμένες κονσέρβες;
     
  12. Sado_M

    Sado_M Owner of pet kathavra

    Απάντηση: Είναι κτητικές οι σκλάβες;

    Το μεχρι στιγμης συμπερασμα νηματος οπως το αντιλαμβανουμε ειναι: "ασε κατω την κονσερβα μου, κι ας ειναι ντενεκες"