Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εκπαίδευση σκλάβας.

Συζήτηση στο φόρουμ 'Master / slave' που ξεκίνησε από το μέλος lara, στις 24 Φεβρουαρίου 2006.

  1. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Να λοιπόν που η "θεωρία" και το "μπλα-μπλα" μπορεί με λίγο ξεσκαρτάρισμα (των δικών μου γραφομένων συμπεριλαμβανομένων) να δώσει ενδιαφέρουσες "απλές" συμπυκνώσεις:

    Αρα, μια ειδοποιός διαφορά ίσως είναι ότι ένα άτομο σε βανίλα σχέση οπλύ σωστά και φυσιολογικά ενδιαφέρεται πρωτίστως να πάρει ενώ ένα υποτακτικό άτομο σε BDSM σχέση πολύ σωστά και φυσιολογικά ενδιαφέρεται πρωτίστως να δώσει .

    Οχι επειδή έχει πρότυπο την μακαριστή Τερέζα και όχι στον οποιονδήποτε. Αλλά επειδή ζει δι' αυτού. Και κατ΄επέκταση δι' Αυτού / Αυτής.

    Αποφθεγμάτισα πάλι 

    Dream
     
  2. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    RE: RE: Εκπαίδευση σκλάβας.

    Συμφωνώ απόλυτα και είναι καιρός οι διάφορες προσωπικότητες που δεν επιθυμούν, κουράζονται ή δεν έχουν θέληση να ασχοληθούν με το θέμα, να το αφήσουν να αναπνέυσει απ την παρουσία τους.
     
  3. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Καλό θα ήταν να μην μπαίνουμε όλοι στο ίδιο καζάνι με τα ίδια σταθμά καθώς πολλοί είναι αυτοί που δεν το δέχονται (ανάμεσά τους και εγώ) αυτό καθώς τα ερωτήματα και τα προβλήματα είναι πολλά...

    Αλλά ας επιστρέψουμε στο θέμα μας και να αφήσουμε όλα αυτά για ένα obsolete thread.
     
  4. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    Διαβάζω ξανά εδώ το thread και διερωτώμαι κατά πόσο έχει τοποθετηθεί ο λόγος για τον οποίο ένας σκλάβος να ζητήσει να εκπαιδευτεί.

    σ.σ. όπου σκλάβος εννοείται σκλάβοας/α και Αφέντης εννοείται Αφέντης/ρα, χρησιμοποιούνται στο αρσενικό για χάρη συντομογραφίας

    Ειλικρινά μήπως μας ξεφεύγει η ουσία;
    Κάθε σκλάβος έχει το δικαίωμα να ζητήσει την εκπαίδευσή του, από τη στιγμή που θα το κάνει αυτό, μπορεί να ξεκινήσει την εκπαίδευσή του σύμφωνα με τα πρότυπα του Αφέντη που θα διαλέξει ο ίδιος ο σκλάβος, και εφ'όσον φυσικά τον αποδεχτεί ο Αφέντης. Η εκπαίδευση δε του σκλάβου γίνεται πάνω σ'αυτό που αποζητά ο ίδιος ο σκλάβος, έτσι, αν υπάρχουν 2-3 πράγματα που θέλει ο σκλάβος να εκπαιδευτεί και ο Αφέντης τα ξέρει και φυσικά αποδεχτεί τον σκλάβο, τότε φυσικά η εκπαίδευση ξεκινάει πάνω στα 2-3 αυτά ζητήματα, αλλιώς, το τι θα γίνει εξαρτάται από τα δύο μέλη (Αφέντης - σκλάβος).

    Τόσο απλά είναι τα πράγματα... τώρα γιατί έχουμε καταντήσει να μιλάμε για θεωρίες περι εκπαιδεύσεως και διαφόρων λοιπών πραγμάτων, αυτό είναι άλλο ζήτημα, το συμαντικότερο είναι οτι ο σκλάβος εκπαιδεύεται σύμφωνα με αυτά που έχει ζητήσει και σύμφωνα με το δικό του οργανισμό και αντοχές.

    Αυτά τα ολίγα είχα να πω και ελπίζω να ξαναθερμανθεί αυτό το νήμα...
     
  5. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Θα διαφωνήσω αγαπητέ Spiler, δεν θεωρώ πως το είδος του slavery στο οποίο αναφέρεται το νήμα είναι σχολείο με κατ' επιλογήν μαθήματα.
    Μια σκλάβα εέχει δύο επιλογές ν' αποφασίσει ν' αποτελέσει ιδιοκτησία ή να προχωρήσει παρα κάτω. Απο την στιγμή που αποφασίσει το πρώτο ο Αφέντης της αποφασίζει σε τι και πώς θα εκπαιδευτεί και νομίζω πως εκεί ακριβώς βρίσκεται η ουσία.

    Αν αναφέρεσαι σε κάποια που αναζητά εκπαιδευτή και όχι Αφέντη, τότε πιθανόν ναι και λέω πιθανόν γιατί ούτε σε αυτή την περίπτωση έχω δεί να δίνονται επιλογές και δεν νομίζω η περίπτωση να αφορά slavery.
     
  6. slv_hana

    slv_hana Regular Member

    RE: RE: Εκπαίδευση σκλάβας.

    Με συγχωρειτε Αφεντη μου που θα διαφωνησω μαζι Σας, αλλα πιστευω πως ο σκλαβος/α ουτε κατα διανοια δεν επιτρεπετε να "διαταξει" τι ακριβως να του κανει ενας Αφεντης ωστε να εκπαιδευτει,γιατι πολυ απλα ΔΕ ΞΕΡΕΙ ποιο ειναι το καλυτερο για την εκπαιδευση του και σε αρκετες περιπτωσεις δε γνωριζει ουτε καν τις αντοχες του!!!Αυτα πιστευω πως θα τα ανακαλυψει με τον καιρο ο Αφεντης του και Αυτος (και μονο Αυτος) θα ορισει την διαρκεια και την ποιοτητα της εκπαιδευσης του σκλαβου Του!
     
  7. SadalMelik

    SadalMelik Regular Member

    Θα συμφωνήσω εν μέρη με τον Master Spiler. Φυσικά και η εκπαίδευση (στόχοι μέθοδοι και μέσα) είναι δουλειά του Κυρίαρχου. Παρόλα αυτά καλό είναι να αφουγγραζεσε που και που και τα θέλω του υποτακτικού. Το πώς θα τα χρησιμοποιήσει (αν τα χρησιμοποιήσει αυτά τα θέλω) είναι δικιά του δουλειά. Έτσι και αλλιώς ο μόνος τρόπος για να γνωρίσουμε καλά τον άνθρωπο μας είναι να έχουμε ανοιχτά τα αυτιά και τα ματιά μας.
     
  8. Master_Spiler

    Master_Spiler Contributor

    RE: RE: RE: Εκπαίδευση σκλάβας.

    Βρε, αφου ο σκλάβος πάει στον Αφέντη και του ζητάει να μάθει κάτι, έστω π.χ. οτι υπάρχει ένας σκλάβος που θέλει να μάθει κοπρολαγνεία (και προσοχή το θέμα το διάλεξα για την extreme φύση του), και ζητήσει από κάποιον που ξέρει να του το μάθει (έστω οτι αυτός που θα το ζητήσει είναι ζευγάρι με αυτόν που θα το διδάξει), αμέσως δε δημιουργείται μια σχέση Καθηγητή - μαθητή; Η σχέση αυτή δεν είναι παρόμοια με μια σχέση Αφέντη - σκλάβου, όπου ουσιαστικά ο σκλάβος εκπαιδεύεται συνεχώς για να επεκτείνει τα όριά του και να είναι συνεχώς ευχάριστος στον Αφέντη του;

    Και επειδή πολλοί μπορεί να μπερδευτείτε με το:
    απλά έχω να πω οτι η εκπαίδευση του σκλάβου βασίζεται κυρίως στο σημείο το οποίο έχει τη μεγαλύτερη ανάγκη εκπαίδευσης, έπειτα μπορεί να επεκταθεί και σε άλλους ορίζοντες, αρκεί πρώτα να τοποθετηθούν γερές βάσεις.
     
  9. slv_hana

    slv_hana Regular Member

    RE: RE: RE: RE: Εκπαίδευση σκλάβας.

    Τωρα συμφωνω μαζι Σας!!  
     
  10. Astarty

    Astarty Contributor

    RE: RE: Εκπαίδευση σκλάβας.

    Αναφέρθηκα σε αυτό MasterJp. Η σχέση δεν είναι ανταγωνισμός. Είναι συσχέτιση. Δεν πάει ο ένας να πάρει την θέση του άλλου. Όπως λέει και ο DreamMaster o systemizer κανοναρχεί τις ενορμήσεις του empathiser. Με την πάροδο του χρόνου όμως και μέσω της εκπαιδεύσεως που του δίνεται τι συμβαίνει στον empathiser; Καταφέρνει να διαχειρίζεται μόνος του τις ενορμήσεις του ή χρειάζεται πάντοτε έναν systemizer;

    Στις αποφάσεις και στο χάραγμα της πορείας ζωής η μίμηση δεν αποφέρει καρπούς αν η εκπαίδευση δεν έχει γίνει βίωμα. Και δι' αυτού ομιλώ. Αν δεν τριφτείς με αυτό που σου διδάσκεται μέσω παραδείγματος δεν γίνεται κεκτημένο σου.

    Θα ήθελα όμως να τοποθετηθείτε σε αυτό που παράθεσα:

    "Ο δρόμος της με διδαχές μάθησης είναι εύκολος μεν, αλλά πιο κουραστικός για τα παιδιά, ενώ εκείνος της με τα παραδείγματα διδασκαλίας, είναι δύσκολος μεν αλλά και πιο αποτελεσματικός σε σχέση με τον πρώτο."

    Η tender lilly θεωρεί πως:
    Δεν θα διαφωνήσω μαζί της. Είναι σίγουρα ο δυσκολότερος δρόμος.

    Αστάρτη
     
  11. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Μια σχέση δεν πρέπει να είναι ανταγωνιστική Astarty, δυστυχώς όμως σπάνια συμβαίνει αυτό και όταν συμβαίνει 9/10 οι ρόλοι είναι ξεκάθαροι. Καλώς ή κακώς (κατά την γνώμη του γράφοντος το δεύτερο) οι περισσότερες vanilla σχέσεις δεν ακολουθούν αυτόν τον κανόνα και γι' αυτό τον λόγο οι ερωτήσεις σου προκάλεσαν τις αντιδράσεις που προκάλεσαν. Βλέπεις ... έχεις βεβαρυμένο παρελθόν <s>. Αυτό δεν καθιστά φυσικά τις ερωτήσεις σου ούτε εκτός ουσίας ούτε εκτός τόπου ή χρόνου. Καθιστά όμως τις αντιδράσεις αναμενόμενες.

    Στο post του DreamMaster που αντέγραψες (ημιτελώς στην αρχή πλήρως πλέον) υπάρχει μια καθοριστική λεπτομέρεια, που υποψιάζομαι <s> πως αρνείσαι επιμελώς να δεις. Αναφέρομαι στο

    Θα φέρω ένα πολύ συγκεκριμένο, αν και ίσως "οδυνηρό" για πολλούς εδώ παράδειγμα.

    Σύγκρινε τους "καυγάδες" (αντιδικίες / λεκτικούς διαξιφισμούς) μεταξύ ατόμων που δηλώνουν Κυρίαρχοι εδώ στο forum και με την στάση τους επικυρώνουν στις έστω εδώ virtual συνθήκες το status τους με τους αντίστοιχους μεταξύ δηλωμένης υποτακτικής ψυχοσύνθεσης <χαμογελάει στην MPSlave, βρίσκω των ορισμό σου της υποτακτικής ψυχοσύνθεσης μάλλον αστήρικτο και αρκετά εμπαθή με αρκετή δόση άμυνας, προσωπική φυσικά γνώμη και εκτίμηση, δεν χρησιμοποιώ εδώ τον όρο με το νόημα, που του αποδίδεις> συμμετασχόντων. Πιστεύω πως θα διαπιστώσεις αρκετές διαφορές στην προσέγγιση.

    Όταν λοιπόν υπάρχει "μάχη" για την εξουσία μέσα στην σχέση, και σε μια σχέση με ασαφή διαχωρισμό των ρόλων πάντα υπάρχει, αναπόφευκτα υπάρχει και ανταγωνισμός. Εξιδανικεύεις πιστεύω πρεσβεύοντας πως δεν υπάρχει.

    Ακόμη, και ένα δεύτερο παράδειγμα που αφορά εσένα την ίδια <s>. Σύγκρινε την στάση αυτού που ... σε "διαχειρίζεται" και την δική σου στην διαχείριση κρίσεων (ωφείλω να ομολογήσω πως βελτιώνεσαι προς τιμή και των δύο σας).

    Επανερχόμενος στο θέμα των ερωτήσεών σου, ναι υπάρχει (όπως σε διαβεβαίωσε ήδη ο DreamMaster) διδαχή μέσω ή βάσει προτύπου. Ο epathiser μαθαίνει να διαχειρίζεται τις ενορμήσεις του μόνος του βάσει των μεθοδολογιών διαχείρισης του systemiser χωρίς όμως να γίνει systemiser ο ίδιος πριν από όλα γιατί κάτι τέτοιο δεν τον ενδιαφέρει. Αν ήταν δική του επιλογή, και αν ήταν εναρμονισμένος με την φύση του θα επέλεγε να μην το κάνει και ν' αφήσει τον systemiser να το διαχειρισθεί.

    Ο λόγος που "αδυνατείς" ν' αποδεχθείς αυτή την προσέγγιση - οπτική, είναι πως προσπαθείς να ερμηνεύσεις τις αξίες μιας M/s σχέσης με vanilla κριτήρια. Είναι σαν να χρησιμοποιείς σέσουλα για να μετρήσεις αρώματα. Το αποτέλεσμα θα σου βγαίνει πάντα λάθος.

    Ο ανθρώπινος νους λειτουργεί με patterns, με templates, με πρότυπα και αυτός είναι ο λόγος που κάνει τον ισχυρισμό "Ο δρόμος της με διδαχές μάθησης είναι εύκολος μεν, αλλά πιο κουραστικός για τα παιδιά, ενώ εκείνος της με τα παραδείγματα διδασκαλίας, είναι δύσκολος μεν αλλά και πιο αποτελεσματικός σε σχέση με τον πρώτο." άκρως αληθή (πλην του σημείου "ευκολος", ευκολος για τον εκπαιδευτή όχι για τα παιδιά). Όταν σκέφτεσαι μία λέξη το μυαλό σου (εκτός σπανίων εξαιρέσεων ανθρώπων με κάποιο ιδιαίτερο "χάρισμα" ή "πρόβλημα" / η απόσταση ανάμεσα στα δύο αυτά είναι ελάχιστη) δεν σκέφτεται την ορθρογραφία της αλλά ανατρέχει σε ελάχιστο χρόνο σε εικόνες, στην αναπαράσταση δηλ. της λέξης αν υπάρχει, ή σε καταστάσεις αν η λέξη εκφράζει αφηρημένη έννοια. Αυτός είναι ο τρόπος που σκεφτόμαστε και συνεπώς αυτός είναι και ο τρόπος που μαθαίνουμε.

    Το δυσκολότερο σημείο της εκπαίδευση μιας σκλάβας που δεν ζει σε ένα κλειστό οικοσύστημα (παράδειγμα οι φάρμες που αναφέρει η sub κάπου αλλου) είναι να διδαχθεί να μην λειτουργεί ως σκλάβα σε συνθήκες εκτός αυτού του οικοσυστήματος. Όλες οι σκλάβες που γνωρίζω, συμπεριλαμβανομένων και αυτών του forum αν είχαν την επιλογή να ζουν σ΄ενα κάστρο (κλειστό οικοσύστημα) και να μην χρειάζεται να περνούν συνεχώς απο την μία κατάσταση στην άλλη, να είσαι σιγουρη πως θα ήταν ευτυχισμένες και αυτό πολύ λιγο, πίστεψέ με, έχει να κάνει με το γεγονός πως θα ήταν κοντά στον Αφέντη τους (βλ. ερωτας κλπ κλπ). Η σκλάβα λοιπόν μαθαίνει να λειτουργεί βάσει προτύπων στις καταστάσεις αυτές. Αν την εκφράζει; όχι, άν της αρέσει; όχι, αν πιστεύει πως την κάνει καλύτερη; και πάλι όχι. Είναι έξω από τα ενδιαφέροντά της, έξω από το πλαίσιο σκέψης της, έξω από τον τρόπο λειτουργίας της. Το μαθαίνει; ναι. Φροντίζει ο Αφέντης της να το μάθει. Βάσει προτύπου. Με παράδειγμα τον ίδιο. Χρησιμοποιόντας την ίσχύ του πάνω της. Ωφείλει να της το μάθει, γιατί δεν ζουν σε ένα κλειστό οικοσύστημα.

    Δεν την εκπαιδεύει όμως για κυρίαρχο. Ούτε η ίδια μαθαίνει να κυριαρχεί. Αν ρωτήσεις μια σκλάβα η απάντηση σε βεβαιώ θα είναι πως το κάνει γιατί το θέλει ο Αφέντης της, για να τον κάνει υπερήφανο γι' αυτή. Τους λόγους τους επανέλαβα δύο φορές σε αυτό το κείμενο.


    Υ.Γ. Ανέφερα / επισήμανα / τόνισα πως η εκπαίδευση (και ιδιαίτερα αυτή η εκπαίδευση) οδηγεί σε εξάρτηση. Αναρωτήθηκες το γιατί;

    Υ.Γ. Προς αποφυγή ατόπων σχολίων επαναλαμβάνω για άλλη μια φορά πως αναφέρομαι σε σκλάβες
     
  12. Astarty

    Astarty Contributor

    MasterJp δεν είναι μόνο τα vanilla κριτήρια αλλά και το γεγονός πως θεωρώ πως δεν υπάρχει nature submissive. Ίσως αυτό θα έπρεπε να πω πρωτίστως.
    Την άποψη μου αυτή βασίζω σε έρευνες που έχουν αποδείξει πως το έμβρυο δέχεται και αντιδρά σε εξωτερικά ερεθίσματα βρισκόμενο στην μήτρα. Ο βασικότερος παράγοντας διαμόρφωσης χαρακτήρος και ψυχοσύνθεσης είναι το περιβάλλον. Ως εκ τούτου θεωρώ πως κανείς δεν γεννιέται υποτακτικός αλλά γίνεται.

    Σχετικά λοιπόν με το υπογραμμισμένο κείμενο σου αυτή η μόνιμη άρνηση του epathiser να πάρει κάποια στιγμή θέση (και όχι στην δεδομένη παρούσα σχέση)systemizer είναι σίγουρα επιλογή του που πηγάζει από βιώματα χαραγμένα βαθιά μέσα του. Δεν μπορώ να γνωρίζω ποιες είναι οι αιτίες που κάνουν έναν epathiser να παραμένει μομίμως σε αυτή την θέση και φυσικά όπως λες να έχει μονίμως μια εξαρτημένη σχέση.

    Μας ευχαριστείς και τους δύο με τα καλά σου λόγια. Επιτυχώς τοποθετήθηκαν τα εισαγωγικά  
    Είναι αποδεκτό πως για να υπάρξει ομαλή συσχέτιση δύο ατόμων ο ένας κυριαρχεί και ο άλλος υποτάσσεται. Ακόμα και αν αυτό συμβαίνει αμφίδρομα σε συγκεκριμένες περιπτώσεις. Περισσότερη ανάλυση επί της αμφίδρομης κατεύθυνσης δεν είναι του παρόντος.


    Απαντώντας επίσης ως vanilla στον DreamMaster η ανάγκη ενός ατόμου να συσχετιστεί με κάποιο άλλο δεν είναι να πάρει αλλά να δώσει, να μοιράσει. Τίποτε δεν έχουμε στα χέρια μας αν δεν το μοιραστούμε με κάποιον άλλον γι'αυτό και ο άνθρωπος δεν μπορεί την μοναξιά. Και αυτό που λέγω δεν έχει κυριαρχική ή υποτακτική ή vanilla χροιά. Απλώς ανθρώπινη.
    Γνώση που δεν μοιράζεται δεν είναι κεκτημένη γνώση.

    Αστάρτη

    Υ.Γ(1). Επίσης MasterJp & DreamMaster <s> μιλώντας δια των αποφθεγμάτων δίνεται εδάφος για πολλές ερμηνείες.

    Υ.Γ(2). Ο Oscawil επιβεβαιώνει περίτρανα αυτό που λέγω περί μοιρασιάς και γνώσης! Με αρκετή δόση ματαιοδοξίας και ναρκισσισμού φυσικά. Καλέ μου Όσκαρ σε φιλώ.