Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εκπαίδευση της s. Χρειάζεται;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Discerning, στις 13 Αυγούστου 2020.

  1. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    Ερώτηση: Εκπαίδευση της s. Χρειάζεται;

    Απάντηση: ναι
     
  2. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    Θα θέλετε να το αναπτύξετε;

    Η κατίσχυση / κατατρόπωση του αντιπάλου δεν επιβάλει, ούτε απαιτεί περιορισμούς, αυτοί έρχονται μετά, στην διαχείριση / διοίκηση, τότε ξεκινά η εκπαίδευση η οποία βοηθά στην διατήρηση της κατίσχυσης.
     
  3. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Γράψατε "μπορεί κάποιος να είναι λιμπερτίνος χωρίς να είναι αξιακός μηδενιστής" και το αποδέχτηκα, λέγοντας ότι υποθέτω ότι πράγματι μπορεί να είναι αλλά όπως έγραψα και σε προηγούμενα ποστς δεν έχω επαρκείς γνώσεις, γι' αυτό ούτε και γνώμη. Εξ ου και το "υποθέτω", για να δείξει ότι διατηρώ κάποιες επιφυλάξεις, αφού βλέπω κάποιες λογικές 'συγκρούσεις'. Μπορεί όμως να οφείλονται σε αυτά που αγνοώ.

    Ναι ναι συμφωνώ για την κατίσχυση. Ωστόσο, αυτή δεν είναι μια στιγμιαία ή και χρονικά - κι όχι μόνο- περιορισμένη κατίσχυση;
    Αυτό είναι Κυριαρχία (bdsm context) ;
    Πιθανόν είναι η δική μου εμπειρία τέτοια αλλά δεν μπορώ να την δω έτσι.
    Εφόσον υπάρχει ενδιαφέρον για διατήρηση της κατίσχυσης, διαχείριση, διοίκηση και - θα προσέθετα εγώ- προοπτική ιδιοκτησίας, τότε πώς δεν μπαίνουν περιορισμοί; Πώς δεν υπάρχει εκπαίδευση; Πώς κάποιος με ιδεολογική διαφωνία επί ορίων και περιορισμών τελικά επιλέγει κάτι τέτοιο;
     
  4. Libertine SD

    Libertine SD Contributor

    Απαντήστε σε τούτο:
    Ο εξανδραποδισμός και η κτίση / χρήση ανδράποδου περιορίζει και σε τι τον Λιμπερτίνο Κ;
     
  5. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor


    Αναφερομουν στους περιορισμούς σχετικά με τον εαυτό του όχι για τους άλλους. Τι τον νοιάζει αν περιορίζεται κάποιος άλλος;
     
  6. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ο εξανδραποδισμός και η κτήση (κατατρόπωση θα προτιμήσω τον όρο του @MasterJp ) τίποτα.
    Η κτίση πλην εκπαίδευσης δεν βλέπω πώς αλλιώς μπορεί να γίνει.
     
  7. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Ιδεολογική συνέπεια  
    Συζητώ για τις περιπτώσεις των μη "αξιακών μηδενιστών", όπως τους ανέφερε ο @MasterJp .
     
  8. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Ποια ιδεολογική συνέπεια; Θέλετε να μου εξηγήσετε;
     
  9. Libertine SD

    Libertine SD Contributor

    Και σε τί ακριβώς η διαμόρφωση (πες την εκπαίδευση) του ανδράποδου περιορίζει τον Λιμπερτίνο Κ;
     
  10. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Κάποιος που θεωρεί προτιμότερο το "χωρίς περιορισμούς", δεν το θεωρεί προτιμότερο για όλους;
     
  11. Seras Victoria

    Seras Victoria "Play stupid games, win stupid prizes" Contributor

    Όχι.
     
  12. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Αν απευθύνετε σε μένα την ερώτηση: δεν έχω την παραμικρή ιδέα πώς η εκπαίδευση (ακόμη και η διαμόρφωση) μπορεί να γίνει χωρίς περιορισμούς.