Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Εξουσία και Σεξουαλικότητα: εισαγωγικές δοκιμές σε μια συζήτηση (Α)

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος Iagos, στις 31 Ιουλίου 2017.

  1. proteus

    proteus Ότι έχεις να πεις, κάντο.

    Το παρόν νήμα έχει συγκεκριμένο θέμα, που δεν είναι η κριτική των απόψεων του Έγκελς, ούτε καν του Ιάγου από την άποψη της πολιτικής ορθότητας. Αναφέρεται στη σχέση εξουσίας και σεξουαλικότητας. Αυτό που διαπιστώνω μέχρι στιγμής είναι οτι η αγωνία κάποιων μελών για την εξουσία επί της ορθότητας των απόψεων αποβαίνει σε βάρος της σεξουαλικότητας.

    Ο Iagos κάθησε και συνέταξε ένα πόνημα, βασιζόμενος σε απόψεις του Έγκελς οι οποίες θεωρητική μόνο αξία έχουν. Του ασκήθηκε κριτική στο όνομα του φιλευθερισμού, ο οποίος με την προσθήκη του "νεο", ευθύνεται για την κατρακύλα των ανθρωπιστικών αξιών και της δημοκρατίας.

    Ο 19ος αιώνας ήταν πολύ πιό γόνιμος για την εξέλιξη της σκέψης από τον 20ό, που ήταν ο αιώνας της τεχνολογίας και της αποθέωσης του ατομισμού (σας προτείνω ένα ντοκιμαντέρ του BBC "century of the self") .Οι έννοιες δοκιμάστηκαν. Στο όνομα των Μαρξ και Ένγκελς στήθηκε ένα σταλινικό καθεστώς που εξόριζε τους αντιφρονούντες και εξαφάνιζε κάθε διαφορετική απο την καθεστηκυία σκέψη. Ο φιλελευθερισμός του Τζών Λοκ μπολιασμένος με τις καπιταλιστικές ακροβασίες των αγορών και τις ιδέες περί ελέγχου των μαζών μέσω του καπιταλισμού από τον Μπεαρνέζ κατάντησε νεκρό γράμμα. Οιι νόμοι της πολιτείας, για τους οποίους ο Σωκράτης ήπιε το κώνειο εξυπηρετούν τους ισχυρούς, που είναι "πιό ίσοι από τους ίσους".

    Η αξία των θεωριών δοκιμάζεται στην πράξη. Όσες θεωρίες δεν εφαρμόστηκαν η εφαρμόστηκαν και απέτυχαν έχουν μόνο βιβλιογραφικό ενδιαφέρον. Αντίθετα, η σεξουαλικότητα είναι ότι πιό ζωντανό και αναζωογονητικό έχει να επιδείξει η ανθρώπινη δραστηριότητα. Όσο για την εξουσία, παραπέμπω σε κάτι που είπε ο Max Weber: Το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνουν δυό άνθρωποι όταν συστηθούν είναι να διευθετήσουν το θέμα της κατανομής της εξουσίας....
     
  2. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Ατομική ευθύνη στην επιλογή του σαδομαζοχισμού δεν υπάρχει; Είναι ένα αμέτοχο υποκείμενο που απλά αντιδρά στις απαγορεύσεις που υφίσταται όποιος κάνει M/s, D/s, S/m;
     
  3. Marqui

    Marqui sitting on a park bench

    "Η γέννηση της ανισότητας τοποθετείται και συμπίπτει με την εμφάνιση του δεύτερου πολυκύτταρου έμβιου οργανισμού και θα συνεχίσει να ισχύει εις τους αιώνες, των αιώνων. Η σύνδεση της ανισότητας με την σεξουαλικότητα εξασφαλίζει την διαιώνιση εκάστου είδους." Marqui.
     
  4. AlexanderV

    AlexanderV Contributor

    Συμφωνω φυσικα. Να προσθεσω μονο πως δε χρειαζομαστε καν την πολυκυτταρικοτητα για να μας το επιρρωσει. Ενας ιος φαγος μια χαρα εισερχεται σε ενα μονοκυτταρο προκαρυωτη-βακτηριο, του ασκει ανισο BDSM χωρις safeword και στη συντριπτικη πλειοψηφια των περιπτωσεων χωρις επιστροφη.
     
  5. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Έλα όμως που έχεις γνωρίσει  
     
  6. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Μη μου πεις!   Αχ πες κι άλλα, πες κι άλλα!  
     
  7. MindFeeder

    MindFeeder Η ζωή Μου, να το ξέρεις, είναι επικηρυγμένη. Contributor

    Το πρόβλημα της εξουσίας, είναι πως αυτή τυγχάνει δύσκολα διαχειρίσιμη.
    Και το πρόβλημα αυτό μεγεθύνεται όταν η ίδια μπερδεύεται με τη σεξουαλικότητα.
     
  8. tithon

    tithon Contributor

    δηλαδή οτι οι αριστεροί δεν διαβάζουν οργουελ το γράψατε στα σοβαρά;
     
  9. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Η αντίληψη του διαφορετικού δε συνιστά ανισότητα.
    Η παντοιοτρόπως επιβολή δεν συνιστά ανισότητα επίσης.
    Ανισότητα προκύπτει μεταξύ δυο η περισσοτέρων πραγμάτων ή ιδιοτήτων ή χαρακτηριστικών ή προτιμήσεων προς κάτι τρίτο φυσικό ή τεχνητά ορισμένο, που έχει οριστεί ή έχει επικρατήσει να θεωρείται μέτρο/νόμος/νόρμα και από αυτό προκύπτει δυνητικό ή απτό όφελος.
    Στα φυσικά μεγέθη τα πράματα είναι, ως ένα βαθμό, απλά, στα νοητικά είναι ρευστά και μεταβλητά, όπως και κάθε αντίλημα.
    Το αντίλημα αυτό χρειάζεται να ιδεολογικοποιηθεί έτσι ώστε να παραχθεί μια συνισταμένη που από αυτήν προκύπτει η σύγκριση βάσει της τεθείσας μονάδας σύγκρισης.
    Ως γεγονός παραβλέπεται από την συντριπτική πλειοψηφία του κόσμου, για λόγους που εκφεύγουν του παρόντος...
    Το παραπάνω είναι βαθύτατα και πλέρια και καταντίπ και ως τα μπούνια πολιτικό σχόλιο.
    ...
    Και αν ήταν θεατρικό έργο στη ρεκλάμα θα έλεγε "Μια κωμωδία παρεξηγήσεων", στη σειρά των θεατρικών παραστάσεων με θέμα την ...αλφαβήτα.
    ____
    Έδιτ:
    Αλλιώς λέγεται και "τι τις θες τις μεζονέτες, με θεμέλια από μπαλέτες"...
     
    Last edited: 30 Σεπτεμβρίου 2020
  10. gaby_m

    gaby_m open for S/m discussion Premium Member Contributor

    Περιορίστηκα στο δείγμα αυτών που έχω γνωρίσει και μάλιστα δηλώνουν αριστεροί ή πιθανόν να έχουν έναν τέτοιο ρόλο πολιτικά, συνδικαλιστικά ή μεταξύ φοιτητικών παρατάξεων και εμμέσως πλην σαφώς εννόησα ότι έχω συζητήσει μαζί τους για βιβλία και άλλα κείμενα του Όργουελ. Πάντως δεν είδα διαπιστώσει ή διαπίστωσα αργότερα προθυμία διαλόγου πάνω στη Φάρμα των Ζώων, στο Πεθαίνοντας για την Καταλωνία και σε άλλα, ούτε καν πάνω στο 1984 ήταν δε χαρακτηριστικό ότι το καλοκαίρι του 1984 που πολλοί φοιτητές διαβάζαμε το 1984 και κάναμε διακοπές μαζί, ουδείς της Πανσπουδαστικής (από εκείνη την ομάδα) το διάβαζε ή είχε διάθεση να το συζητήσει.

    Προφανώς άλλοι που δεν γνωρίζω μπορεί να έχουν διαβάσει Όργουελ και να έχουν άποψη, εκφράστηκαν επί της ουσίας στο νήμα αυτό ή σε άλλο;
     
  11. tithon

    tithon Contributor

    κάνω και γιά τον εαυτόν μου την εικασία οτι δεν θα έμπαινα στον κόπο να μιλήσω για τον οργουελ με κάποιον που θα διάβαζε το 1984 το 1984. σε αντίθεση με τον εκδότη της συγκεκριμένης έκδοσης. ο συγγραφέας πού τοποθετούσε άραγε τον εαυτόν του;
    είναι αυτό το νήμα η επιτομή της αυτοϋπονόμευσης;
     
  12. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    @tithon
    Το '36 πήρε τον κούταβό του και τσουπ, έφτασε στην Καταλονία να καταχτεί ως μαχητής εναντίον των Φρανκικών στρατευμάτων.
    Στο βάθος ο ψηλέας με τα γυαλιά είναι ο Έρνεστ Χεμινγουέι, δεν είχαν γνωριστεί ακόμα...
    Αν μου ζητούσαν λεζάντα στην εικόνα θα έγραφα "Καλώς τον Εγγλέζο με τον σκύλο του"...