Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η Ανδροπρέπεια - Aνδρισμός των υποτακτικών

Συζήτηση στο φόρουμ 'Γυναικεία Κυριαρχία' που ξεκίνησε από το μέλος SM_Art_Lady, στις 3 Μαρτίου 2006.

  1. filoktitis

    filoktitis Guest

    Αγαπητέ Μαυροβασίλη:

    Θεωρώ πως η πορεία και η εξέλιξη μιας διαλεκτικής συζήτησης καθορίζεται από δύο ουσιαστικούς παράγοντες: Από τον τρόπο που τίθεται ένα θέμα ή μία άποψη και από τον τρόπο με τον οποίο αυτή η άποψη γίνεται αντιληπτή. Μιλώντας προσωπικά πάντοτε θεωρώ πως στη συγκεκριμένη περίπτωση είχαμε αμφότερες παρανοήσεις οι οποίες οδήγησαν στον εκτροχιασμό της όλης συζήτησης. Δεν έχω να κάνω κανένα περαιτέρω σχόλιο ούτε και να απευθύνω κάποια ερώτηση σε κάποιον, συγκεκριμένα. Την απάντηση την οποία καλείσαι να δώσεις (από κάποια post), κατά την άποψή μου την έχεις δώσει και στο παρών thread, παρά τον αστιγματισμό και τη μυωπία που έχω νομίζω πως τη διέκρινα καλά. Δε νομίζω πως χρήζει περεταίρω επεξηγήσεων. Προσωπικά με καλύπτει σε μεγάλο βαθμό η άποψη του Όσκαρ σε σχέση με τη συνάφεια ανάμεσα στον ανδρισμό και τον ιπποτισμό. Αυτό όμως δεν έχει καμία σημασία. Δεν έχω λόγο ούτε να πείσω κάποιον γι’ αυτό ούτε να πεισθώ από κάποιον άλλο για μία διαφορετική άποψη ή προσέγγιση. Η απορία μου ήταν γενική με εξειδικευμένες πτυχές μέρος των οποίων διέκρινες, ωστόσο πήρα μερικές απαντήσεις. Όπως θα δεις παρακάτω μετά λύπης μου διαπιστώνω ότι τελικά δεν έχω τη δύναμη να μη διακρίνω το «τίποτα».

    Με εκτίμηση
    filoktitis




    Πρόσφατες μελέτες του τμήματος ανθρωπολογίας και κοινωνιολογίας του Πανεπιστημίου «καλοκαιρινός ήλιος πάνω από την Οξφόρδη» έδειξαν ότι ο σωστός ο άνδρας διακρίνεται και από τον οίκτο που δείχνει προς υποτακτικούς οι οποίοι δε συμμερίζονται ούτε την οργή ούτε το ανάθεμά του προς πάσης φύσεως «αθυρόστομους». Συγκλονιστική παράμετρος μιας τέτοιας μεγαλοψυχίας είναι η ψυχική επιβάρυνση του εν λόγω ανδρός με την ντροπή του «αιρετικού» υποτακτικού. Είχα δε - όπως πολλές φορές μου έχει συμβεί στο παρελθόν - τη λανθάνουσα αντίληψη ότι η στοιχειώδης αξιοπρέπεια όχι μόνο σε άνδρα αλλά σε άνθρωπο επιβάλλει ψυχραιμότερες διαλλεκτικές πρακτικές. Το τμήμα εφαρμοσμένων μαθηματικών του εν λόγω Πανεπιστημίου κατέδειξε τη σαφή και αδιαπραγμάτευτη ισοδυναμία ανάμεσα στον ιπποτισμό και στην προαναφερθείσα θεμελιώδη ιδιότητα ενός άνδρα. Πολλές φορές δε ο ιπποτισμός αυτός εκδηλώνεται με δικτυακές απειλές, ύβρεις και απαξιωτικούς χαρακτηρισμούς. Εν κατακλείδι διαπρεπείς καθηγητές του τμήματος ψυχολογίας του ιδίου Πανεπιστημίου ισχυρίζονται ότι κάτι τέτοιο δεν αποτελεί λανθάνουσα αλλά εναλλακτική μορφή ιπποτισμού.


    ΥΓ1: Μία απορία μου έχει να κάνει με τη χρήση της νηπιακής έκφρασης: «ντα ντα». Εντάξει δε θα γίνω τόσο σκληρός και δε θα πω το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό. Αναρωτιέμαι ωστόσο μήπως δεν πρόκειται μόνο για νηπιακή έκφραση αλλά μήπως προσδιορίζει μία τάση μαζοχιστικής διάθεσης, υποδαυλίζει ίσως μία σαδιστική πρακτική ή πολύ απλά καταδεικνύει ευρυμάθεια της ρωσικής γλώσσας…

    ΥΓ2: Μία διευκρίνιση σχετικά με το ότι η χρήση του ψευδωνύμου μου. Δεν έχει υιοθετηθεί από κάποιον ομογενή Γιουγκοσλάβο μπασκετμπολίστα ή ποδοσφαιριστή ονόματι filokritits. Είναι ψευδώνυμο που αναφέρεται στο Φιλοκτήτη, Βασιλιά της Μελίβοιας και Θαυμακίας (κάπου στη Θεσσαλία οι περιοχές) για τον οποίο γίνεται αναφορά στα Ομηρικά έπη. Το ψευδώνυμο δε, το επέλεξα διότι τα βέλη πάντα ήταν η αδυναμία μου. Μου αρέσουν οι πληγές που αφήνουν…και προκαλούν…ντα-ντα…

    ΥΓ3: Μία απορία σε σχέση με το πόσο άντρες είναι αυτοί που χτυπάνε ένα ζητιάνο που ζητάει φαΐ. Μία γενίκευση της απορίας μου αφορά τον αντρισμό εκείνων που βάλλουν χωρίς να ακούν και να διαβάζουν. Διότι αν μου πείτε πως πρόκειται περί ανδρών, δηλώνω τρανσέξουαλ. Και επιπλέον απειλώ με παράθεση φράσεων από βιβλίο του Κοέλο (είναι πολλά, κάτι θα βρω). Ή μήπως δεν είμαστε όλοι ζητιάνοι της γνώσης εδώ?

    ΥΓ4: Το ΥΓ3 συντάχθηκε καθ' υπερβολήν. Απεικονίζει απλά κάτι που με ενοχλεί.

    ΥΓ5: Μία δεύτερη συγνώμη σ’ ένα φίλο διότι πίστευα πως θα απέφευγα την ειρωνεία ως μέσο επίθεσης. Μάλλον πρόκειται περί εθισμού…

    ΥΓ6: Μετά μεγάλης μου λύπης και οδύνης σας πληροφορώ πως χθες… γλίστρησα…
     
  2. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Αν το πρόβλημα συνδέεται με την ετυμολογία της λέξης "άνδρας" συμφωνώ . Όσο για τις παραχωρήσεις ... ποιος μπορεί να κρίνει για τις παραχωρήσεις του καθενός . Αν μια γυναίκα δεν παραχωρεί τότε που ανήκει αναρωτιέμαι . Και από την άλλη αν ένας άνδρας υποχωρεί στα θέλω του γιατι δεν συμβαδίζουν με τα κοινωνικά πρέπει , τότε σε ποια κατηγορία τον τοποθετούμε . Αλήθεια ποιανής θεωρίας θιασώτης είσαι ; Να κυνηγούμε το πάθος μας ή να το τιθασεύουμε ; Όσο για την στατιστική μου θέση , μπορώ να την κάνω πιο κατανοητή . Στο πλήθος των ατόμων από τα οποία καταγράφονται τα δεδομένα μόνο ένας ξεχωρίζει , ως ακραία περίπτωση και συνήθως διαγράφεται γιατί δεν προσφέρει ουσιαστική προσφορά στο κοινωνικό συμπέρασμα , ο πρώτος ή τελευταίος , αναλόγως με ποια θέση επιλέγεις στο προσανατολισμό . Αν θεωρείς ότι δεν υπάρχουν άλλοι που δεν σε προσπερνούν τότε μάλλον θα βρίσκεσαι σε αυτή τη θέση . Σπάνιο μεν άλλα όχι απίθανο . Τώρα για να κλείσω τη θέση μου στο θέμα , ο ποιοτικός διαχωρισμός στην ανδρική πυκνότητα ενός χαρακτήρα , δεν καθορίζεται από έναν. Ούτε ακόμα από τους πολλούς . Ο καθείς γνωρίζει την πορεία του και ξέρει . Θα ήταν επικίνδυνα ανώριμο αν θέσουμε τον εαυτό μας , στην θέση του έμπειρου κριτή . Σε ένα σύμπαν χαοτικό , έχοντας σαν κουκίδες μια μικρή εικόνα από την μεγάλη συνισταμένη και συμμετρία της ολότητας , της ανθρωπότητας , θα ήταν αφελές αν ισχυριστούμε ότι απόλυτα και δογματικά γνωρίζουμε , ακόμα και σε απλά φαινομενικά ζητήματα την αλήθεια . Μια τελευταία ερώτηση . Είσαι απόλυτα σίγουρος ότι κάποιος υποτακτικός είναι λιγότερο άνδρας από κάποιον κυρίαρχο ; Η απάντηση σου δεν θα μου προσφέρει την προφανή γνώση , αλλά την σταθερότητα στην θέση σου και θα μου προκαλέσει το σεβασμό , ακόμα και αν διαφωνώ , απέναντι της . Οπότε δεν ξαναχρειαστεί ποτέ τουλάχιστον εδώ μέσα να την διαπραγματευτώ , αρκεί να μην κάνεις και εσύ το ίδιο με άλλους που έχουν την αντίθετη της .
     
  3. SM_Art_Lady

    SM_Art_Lady Contributor

    RE: RE: Η Ανδροπέπεια - Aνδρισμός των υποτακτικών

    Δεν αναφέρθηκα στην παραγωγική διαδικασία και στην διαιώνιση του είδους zinnia
     
  4. gaby

    gaby Guest

    Επιλογή προκατ απόψεων:

    "Οι υποτακτικοί άνδρες δεν είναι άνδρες αλλά μερικοί από αυτούς είναι σίγουρα και μπράβο τους"

    "Οι Κυρίαρχοι άνδρες γίνονται Κυρίαρχοι επειδή κατά βάθος είναι ανασφαλείς και αν τους δείξει στοργή μεγάλη μία γυναίκα θα κρεμάσουν το μαστίγιο σ ένα γάντζο στην αποθήκη και θα το ξεχάσουν εκεί μέχρι να σαπίσει από την υγρασία. Αλλά μερικοί είναι καλά παιδιά, αν μη τι άλλο πιάνει το χέρι τους"

    "Οι υποτακτικές γυναίκες είναι ζωντόβολα. Αλλά μερικές είναι καλές νοικοκυρές οπότε, αν δεν γκρινιάζουν κιόλας, χαλάλι τους"

    "Οι Κυρίαρχες γυναίκες είναι έτσι επειδή αλλιώς δε θα έβρισκαν άντρα. Αλλά μερικές θα έβρισκαν έτσι και αλλιώς"

    Δε λέγονται αυτά τα πράγματα φίλοι. Τουλάχιστον όχι στην εποχή μας και όχι από ανθρώπους που έχουν τελειώσει από δημοτικό σχολείο και πάνω.

    Έτσι και αλλιώς το "ποιός είναι άνδρας" στη λογική Mavrobasilis, κρίνεται στις οριακές στιγμές και η εποχή μας δεν προσφέρει πολλές οριακές στιγμές.

    Στην καθημερινότητα, όλοι και όλες ίδιοι είμαστε, έχει ληφθεί μεγάλη φροντίδα γι αυτό.
     
    Last edited by a moderator: 22 Δεκεμβρίου 2006
  5. Master_Nick32

    Master_Nick32 New Member

    Πιστευω οτι το θεμα ειναι εντελως υποκειμενικο
    Μια αφεντρα επειδη της αρεσει να εχει σκλαβο δεν θα τον δει υποτιμητικα
    Αν ομως καποιος υποτακτικος εκφρασει τις επιθυμιες του σε μια γυναικα που δεν ειναι του χωρου το πιθανοτερο ειναι να τον δει υποτιμητικα και να θεωρησει οτι δεν ειναι αντρας για να τον παρει στα σοβαρα
     
  6. menti

    menti New Member

     Η έννοια κάθε λέξης είναι καθαρά υποκειμενική. Έτσι ο ένας λέγοντας ανδρισμός εννοεί ετούτο και ο άλλος εκείνο. Πολύ πιθανό λοιπόν, για κάποιους και κάποιες από εμάς ο απόλυτος τρόπος με τον οποίο ο σεβαστός κατά τα άλλα Mavroavasilis μιλά περί ανδρισμού, να τον κατατάσσουν αυτόματα σε εκείνους που τον στερούνται. Πριν λοιπόν φτάσουμε στο σημείο βάλουμε την κατάληξη -λω στο nick του Mavrovasilis, ας σεβόμαστε τη διαφορετικότητα και ας έχουμε όλοι το ανοιχτό πνεύμα που από ότι παρατηρώ, αν και νεοφερμένη, κυριαρχεί σε αυτό το φορουμ.
     
  7. Oscarwil

    Oscarwil Guest

    Λυπούμαι, αλλά έχω τον φόβο ότι, από απειρία, πατήσατε σε νάρκη δεσποινίς menti. Κατά τα λοιπά, καλώς ορίσατε και προσδοκώ οι διάλογοι μεταξύ μας να είναι απολαυστικοί, ενδεχομένως και κεχαριτωμένα πολεμοχαρείς.
     
  8. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Beati pauperes spiritu, old chap.
     
  9. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    Καλωσόρισες menti και καλή συμμετοχή.

    το φόρουμ δεν θεωρείτε ναρκοπέδιο... αν βρεθεί μια νάρκη τι πιο απλό από την αφαίρεση της καλέ μου Oscarwil?
     
  10. Incomplete_

    Incomplete_ Contributor

    Ειλικρινά,όσοι ανταπαντάμε και ασχολούμαστε με το thread αυτό,πόσο μόνοι είμαστε;;;;
    ή μόνο εγώ έχω τα υπαρξιακά μου;;
     
  11. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    η αντιπαράθεση απόψεων είναι ένα θέμα, η απαξιωτική και ξιπασμένη συμπεριφορά είναι άλλο. Θα θεωρήσω πως δεν φθάσαμε εκεί.
    Όσο για τις εκρήξεις... ας κάνουμε και λίγο τους πυροτεχνουργούς πριν έχουμε θύματα. Στο κάτω κάτω τι φταίει και ο άμαχος πληθυσμός?  

    Στο θέμα μας λοιπόν. Θεωρώ άκρως προσβλητικό να τίθεται θέμα ανδρισμού και ανδροπρέπειας για την μερίδα των ανδρών που δηλώνουν αντρίκεια και με αυτογνωσία πως είναι υποτακτικοί.
    Και στην τελική δεν έχω καταλάβει το κόλλημα ή πως ακριβώς ερμηνεύεται από τον καθένα ο ανδρισμός και η ανδροπρέπεια.
    Με έχουν αποκαλέσει αντράκι και μου έχουν πει πως έχω φερθεί αντρίκια. Το πήρα σαν έπαινο αλλά μια και ο έπαινος αφορούσε την ντομπροσύνη μου και το σθένος να υπερασπιστώ αυτό που θεωρούσα σωστό δεν βλέπω να υστερεί σε αυτό ο εν λόγο άρρεν υποτακτικός.
    BDSM εδώ, όχι το τσαρδί του Βλάση του μουστακαλή που ήταν μάγκας του βοτανικού.
    Άλλη νοοτροπία, άλλα πρότυπα, άλλοι προσδιορισμοί. Σε όποιον δεν αρέσουν ας πάει στου Βλάση.
     
  12. carissa[L_T]

    carissa[L_T] Contributor

    RE: RE: Η Ανδροπέπεια - Aνδρισμός των υποτακτικών

    Αυτό είναι άλλο θέμα... τα υπαρξιακά του καθενός απο τις απαρχές του διαδικτύου βρήκαν μέσο έκφρασης, επιβολής αλλά δυστυχώς όχι εκτόνωσης.

    λολ