Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η Εκπαίδευση

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος DRKN, στις 3 Φεβρουαρίου 2011.

  1. DRKN

    DRKN Regular Member

    Απάντηση: Η Εκπαίδευση

    ΚΑΤ' αρχήν την καλή μέρα μου. Πριν απαντήσω στα ερωτήματα σου θα ήθελα να προσθέσω κάτι.
    Όταν ο διάλογος γίνεται περί επιστημονικών θεμάτων τύπου ψυχολογίας και ψυχανάλυσης , στην πλειονότητα των περιπτώσεων έχουμε θεωρητικές διαπιστώσεις είτε στατιστικές έρευνες (κυρίως στον τομέα της ψυχανάλυσης). Οι επιστήμες αυτές, δεν είναι ''καθαρές'' όπως τα μαθηματικά για παράδειγμα. που η απόδειξη τους είναι πάντα ακριβής. Για αυτό διαπιστώνουμε, συνήθως με στατιστική μελέτη διαφόρων περιπτώσεων. οπότε καταλαβαίνετε ο,τι δεν είναι δυνατή η γενίκευση.
    Τα υπόλοιπα σχόλια μπορώ να τα αποδώσω είτε στην άγνοια των συνομιλητών μου, είτε στην κακεντρέχεια τους, για εμένα λήγει εδώ η ενασχόληση μου μαζί τους.


    οι σχέσεις σ/μ έχουν μια σπουδαία ιδιαιτερότητα, είναι ανθρώπινες σχέσεις μεταξύ δύο ή περισσότερων ανθρώπων. Στην συνέχεια όταν θα αναφέρομαι σε υ , εννοώ υποτακτική, σε κ ο κυρίαρχος και σε σ η σκλάβα. ο υ και ο κ είναι δύο ισότιμοι άνθρωποι με τα ίδια δικαιώματα, αυτό το τονίζω. Το βασικότερο δικαίωμα του ανθρώπου είναι να μπορεί να ορίζει την ελευθερία του, ένα δικαίωμα που το κρατά ο υ και αποφασίζει εκείνος και μόνο εκείνος αν ο κ γίνει κύριος της ελευθερίας του.

    Η σχέση μεταξύ του κ και του υ όπως ανέφερα είναι μία πολύ δυναμική σχέση η οποία περνά από πολλά στάδια εξέλιξης. Μην ξεχνάμε ό,τι και οι δύο είναι μέλη της κοινωνίας με ό,τι μπορεί να σημαίνει αυτό (εργασία, κοινωνία, οικογένεια). Στο διάστημα της εκπαίδευσης ο υ καταλαβαίνει αν μπορεί να απελευθερωθεί από όλες τις ''ανάγκες'' που του δίνει η κοινωνία και να δοθεί στον κ. Αυτό είναι εξαιρετικά δύσκολο και απαιτητικό. Ο κ θα πρέπει να είναι ικανός ώστε να μπορεί να βοήθα και να απελευθερώνει'' την υ. Αν μπορέσουν να πραγματοποιηθούν αυτά τότε η υ γίνεται σ και σ γίνεται μόνο αν εκείνη πραγματικά το θέλει. Ο κ είναι εκεί μόνο για να την καθοδηγεί προς την αλλαγή της. Αν η αλλαγή έρθει ο κ γίνεται ΚΥΡΙΟΣ και η υ ΣΚΛΑΒΑ.

    Η σχέση μεταξύ του Κυρίου και της Σκλάβας είναι παντοτινή. Αυτό το ισχυρίζομαι για δύο λόγους. Ο πρώτος είναι γιατί η υ δόθηκε στον κ της, απελευθερώθηκε απ' όλα τα δεσμά της και κατάφερε να ανήκει σε εκείνον ολοκληρωτικά, να είναι η σκλάβα του. Επομένως η δυναμική της σχέσης τους είναι τέτοια ώστε ακόμα και αν έρθει ο χωρισμός από την σ/μ σχέση η καρδιά της σ θα είναι πάντα κλειδωμένη στον κ της. Αν όμως στο μέλλον, έρθει κάποιος άλλος κ και εκείνη αισθάνεται ότι με τον νέο κ είναι ''πιο'' απελευθερωμένη κτλ τότε, είτε στην πρώτη περίπτωση δεν μεταμορφώθηκε ποτέ σε σ, είτε στην δεύτερη περίπτωση κυριαρχεί το πάθος και ο ερεθισμός της. Και στις δύο περιπτώσεις όμως σημαίνει ότι δεν κατάλαβε ποτέ το είδος της σ/μ σχέσης που δεν είναι μία αμιγώς ερωτική σχέση κάθε άλλο μάλιστα.
    Ο δεύτερος λόγος συνδέεται άρρητα με το τελευταίο. Η σ/μ σχέση είναι μια σχέση μεταξύ δύο ανθρώπων στην οποία ο σ παραδίδεται πλήρως στον κ, επαναλαμβάνω χωρίς αυτό να μειώνει την ανθρώπινη υπόσταση του σ, γιατί αλλιώς θα μιλάμε για ένα άβουλο ον και την κακοποίηση της ψυχής και του σώματος του. Όποτε η παράδοση του σ στον κ είναι συγκεκριμένη. Είναι σαν δύο κομμάτια πάζλ που κουμπώνουν μόνο μεταξύ τους. Όσο λοιπόν και να ταξιδέψουν, χωριστούν κτλ ''κουμπώνουν'' μόνο μεταξύ τους και αυτό είναι κάτι που το ξέρει η σ και ο κ της.

    αυτά προς το παρόν..
     
    Last edited: 9 Φεβρουαρίου 2011
  2. Kat

    Kat Regular Member

    Απάντηση: Η Εκπαίδευση


    Ξέρεις τι μου τη σπάει στην απάντησή σου; Βρίσκω τον κ που περιγράφεις εγωιστή. Αυτός θα συνεχίσει να έχει υ που θα τα κάνει σ, αλλά καθένα από αυτά, μετά τη λήξη της σχέσης, δε θα είναι παρά ένα κομμάτι .. παζλ.
    Σαν σ και σαν γυναίκα, ομολογώ ότι δε θέλω να είμαι κλειδωμένη σε καμία παλιά μου σχέση γιατί αυτό θα αποτελούσε μειονέκτημα στις μελλοντικές.
    Όταν χωριζεις καλό είναι να πετάξεις το βάρος και την αλυσίδα και το κολλάρο από πάνω σου για να αναπνεύσεις και να ζήσεις παρακάτω. Κανένας χωρισμός δεν είναι ευχάριστος. Αλλά αυτός είναι ο σκοπός του, να αποδεσμευτείς, να πάρεις πίσω τα κλειδιά της καρδιάς σου.
    Όλες οι σχέσεις είναι παντοτινές. Ακόμα κι αυτές που σκόρπισαν και λησμονήθηκαν. Σε αυτό συμφωνώ.

    Αν είναι έτσι όπως τα λες πάντως, αν ήμουν κ, δε θα έπαιρνα ποτέ ένα υ απο δεύτερο χέρι γιατί θα ήμασταν καταδικασμένοι σε μια μισή σχέση την οποία θα χαρακτηρίζει το πάθος και ο ερεθισμός.
    Άσε που λογικά θα βαριόμουν γιατί θα ήταν ένα έτοιμο σ και δε θα χρειαζόταν να δαπανήσω πολύ κόπο και πολλή προσπάθεια για να το εκπαιδεύσω.

    Από τα λεγόμενά σου αντιλαμβάνομαι ότι θεωρείς ότι το σ απελευθερώνεται μια φορά από τα δεσμά του κι ότι αποκλείεται να επιστρέψει σε αυτά. Ισχύει ή κάνω λάθος;

    Αλλά γιατί μιλάμε για χωρισμούς και releases? Αν είχες ένα υ με το οποίο έχεις δουλέψει τόσο πολύ, θα το άφηνες να φύγει μέσα από τα χέρια σου; Κι απ' ό,τι (η... υποδιαστολή που λένε και στη γραμματική μπήκε σωστά εδώ ή μήπως έπρεπε να βάλω .. υπογεγραμμένη; ) κι απ'ό,τι φαίνεται λοιπόν, σε μια τέτοια σχέση θα υπήρχε και έρωτας. Δεν τον ανέφερες στα στάδια της εκπαίδευσης. Αυτόν πού τον πας; Στα αζήτητα;
     
    Last edited: 10 Φεβρουαρίου 2011
  3. DRKN

    DRKN Regular Member

    Απάντηση: Η Εκπαίδευση

    κατ, λόγω περιορισμένου χρόνου και χώρου θα σου απαντήσω λιτά προς στιγμή.
    Αυτό που ίσως δεν σου έχει γίνει κατανοητό είναι ό,τι δίνω την επιλογή στην εκπαιδευμένη υποτακτική μου να διαλλέξει ανάμεσα στην διατήρηση της υποτακτικής της πλευράς ή στην εξέλιξη της σε σκλάβα. Αυτό σημαίνει κι εξέλιξη της σχέσης μας.

    Η απάντηση στο ερώτημα σου, αν διαλλέγω ανεκπαίδευτες και άπειρες υποτακτικές είναι καταφατική.
    ο Κ που περιγράφω και είμαι δεν είναι εγωιστής, αλλά εγωκεντρικός και αυτό είναι μέρος της κυριαρχικότητας του.

    ο έρωτας, η αγάπη είναι συναισθήματα που σχεδόν πάντα δημιουργούνται και είναι αμοιβαία, όμως αυτά δεν πρέπει να επηρρεάζουν τον κ κατά την εκπαίδευση της υ και ο κ θα πρέπει να είναι ώριμος ώστε να μην εκμεταλλευτεί αυτά τα συναισθήματα της υ του, υπέρ του, κάτι που είναι ιδαίτερα εύκολο να το πραγματοποιήσει. ο κ στην περίπτωση μου εκφράζει τα συναισθήματα του στην σ όχι στην υ.

    όταν έχεις ένα πολύ καλά δουλεμένο υ θα πρέπει να του δώσεις την επιλογή να σε ακολουθήσει ως σ, να είναι δική του επιλογή και να μπορεί να την στηρίξει. Εσύ κατ λοιπόν, θα είχες τις δυνατότητες να γίνεις ένα τέτοιο σ?

    ---------- Post added at 19:00 ---------- Previous post was at 18:16 ----------

    η ελευθερία είναι κάτι που κερδίζεται και δωρίζεται χαίρομαι που είχα την ευκαιρία να την χαρίσω σε εσένα..
     
  4. DRKN

    DRKN Regular Member

    Απάντηση: Η Εκπαίδευση

    σε μια σχεση 24/7 με την εννοια που τις ζω εγω υπαρχει στο σταδιο της ''ελευθεριας'' ενα μεγαλο ρισκο δεν ξερεις τελικα αν η υ που δημιουργησες ειναι αυτο που προσδωκουσες ή το αντιθετο...