Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η Ορθόδοξη Λατρεία προς τον Κύριο

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος dora_salonica, στις 18 Οκτωβρίου 2009.

  1. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Η Ορθόδοξη Λατρεία προς τον Κύριο

    Δεν κατανοώ την προτροπή σου. Καταθέτω τις εμπειρίες μου εδώ, όπως μπορεί να κάνει όποιος το θέλει. Δεν φταίω εγώ αν κάποιοι εκνευρίζονται. Υπάρχει και το ignore list.

    Δεν φοβάμαι ιδιαίτερα, όχι. Δεν είμαι και θεά όμως, αν και σε ευχαριστώ πολύ για τα καλά σου λόγια. Εάν τα λες με ειρωνική διάθεση απέναντί μου, δεν μπορώ να κάνω τίποτε γι αυτό. Είναι δικαίωμά σου να συμπεριφέρεσαι όπως θέλεις.

    Αναφέρομαι στις εμπειρίες μου και στη σχέση μου, όπως κάνουν και πολλοί άλλοι, στο πλαίσιο της συζήτησης. Δεν κατάλαβα σε τί πιστεύεις ότι οδηγεί αυτό. Αντελήφθην βέβαια ότι καναδυό συμφορουμίτες στρεβλώνουν τα λόγια μου και βγάζουν και μια ξινίλα. Και πάλι, δεν μπορώ να κάνω κάτι γι αυτό. Επί των θεμάτων, συζητώ ικανοποιητικά με πολλούς, δεν είναι απαραίτητο να συζητώ και με τους καναδυό που προανέφερα. Εάν κρίνω από το ύφος των συχνά μονοφραστικών και ειρωνικών σχολίων σου, μετά από ποστ μου, κατανοώ ότι δεν επιθυμείς ειλικρινή συζήτηση επί των θεμάτων αλλά να απαξιώσεις αυτά που λέω και να εκφράσεις την δυσπιστία σου και συχνά την περιφρόνησή σου προς τις επιλογές μου και προς τις ιδέες μου. Είναι όμως δικαίωμά σου αυτό, πρόκειται για ένα δημόσιο συζητητήριο. Είμαι υπέρμαχος της ελεύθερης διακίνησης ιδεών.

    Ο συλλογισμός σου είναι λανθασμένος. Μόνο δυστυχισμένοι συμμετέχουν στο φόρουμ; Το ότι καταθέτω θετικές εμπειρίες και προσεγγίσεις με κάνει δυστυχισμένη;

    Έχω την ευχέρεια να διαχειρίζομαι τον χρόνο μου και την ενέργειά μου. Το BDSM με ενδιαφέρει και σε θεωρητική βάση, και γι αυτό συζητώ περί αυτού με ομοίους μου - και θα το έκανα πιο αποτελεσματικά αν δεν υπήρχαν και αυτά τα ειρωνικά σχόλια από μερικούς, που συνοδεύουν τα ποστ μου πλέον ως μόνιμη επωδός.

    O Αφέντης σε M/s σχέση δεν είναι άυλος. Η λατρευτική συμπεριφορά απαιτεί έναν τρόπο ζωής πολύ διαφορετικό από τον συνηθισμένο, σίγουρα δεν είναι κάτι το καθημερινό. Όμως δεν έχει καμία σχέση με τοτέμ και ονειροφαντασίες. Το M/s είναι η πιο πραγματική σχέση που μπορεί κάποιος να κάνει στη ζωή του. Δεν ενέχει σχεδόν καθόλου προβολές, γι αυτό. Δεν καταλαβαίνω γιατί να αναφέρεται κανείς σε άυλα πράγματα όταν μιλάει για M/s. Το αρχικό μου ποστ ήταν ξεκάθαρα προσανατολισμένο στην ύλη, και αυτό συνεχίστηκε με συνέπεια σε όλα τα κατοπινά, διευκρινιστικά μου ποστ.

    Δεν μου είναι απαραίτητη μία απάντηση εκ μέρους σου, απλώς ήθελα να ξεκαθαρίσω κάποιες από τις ιδέες που έχεις παρεξηγήσει.
     
  2. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Η Ορθόδοξη Λατρεία προς τον Κύριο

    ασμα λατρευτικον και πονεμενον
    (δηλω υπευθυνως οτι δεν αποτελει ειρωνια και υπαινιγμο για κανεναν)

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  3. Emma

    Emma Contributor

    Θέμα οπτικής του καθενός. Δικαίωμά σου να μην το βρίσκεις βλάσφημο, όπως και δικό μου να το βρίσκω. Το σχετικό, παραπάνω σχολιό μου δεν ήταν θέσφατο. Ήταν καθαρά αναφορά της δικής μου οπτικής (εξού και το "θεωρώ", "κατά τη γνώμη μου" κτλ).  

    Η τρίχα-τριχιά, αλλά η ερώτησή μου ήταν πιο συγκεκριμένη.

    Νομίζω ότι δεν κατάλαβες την ερώτησή μου   (Εκτός αν την κατάλαβες, αλλά δεν θέλεις να απαντήσεις συγκεκριμένα, πράγμα το οποίο δέχομαι και σέβομαι ή αν, λόγω έκφρασης, δεν κατανόησα εγώ την απάντησή σου).

    Ως προς αυτό που συχνά πυκνά τώρα τελευταία αναφέρεται εξομοιωμένο και παρομοιασμένο με τον bdsm Αφέντη.
    Επιτρέπονται κακώς, κατ'εμέ πάντα, γιατί έχουν ξεπεράσει τα όρια.

    Αnd me.

    Αgreed and not disputed.
    Δεν προσπαθώ, ούτε και θέλω, να αλλάξω τις πεποιθήσεις κανενός. Συζήτηση κάνω και το κυρίως ζητούμενό μου είναι να καταλάβω τον τρόπο σκέψης συγκεκριμένων απόψεων.

    Επειδή κάποιοι από μας έχουμε καλύτερα πράγματα να κάνουμε απ' το διαβάζουμε και να απαντάμε με/σε σεντόνια, είπα να περιορίσω τις απαντήσεις σε 10 γραμμές*.
    Δεν περίμενα να το καταφέρεις, εσύ συγκεκριμένα, και δεν απογοήτευσες.

    * Ο δεύτερος λόγος έχει να κάνει με "συμπληρωματική" απάντηση μέσω της απάντησης. Και εξηγώ: Στις περιπτώσεις που κάποιος συναντά δυσκολία να εκφράσει ξεκάθαρα την άποψή του συνοπτικά, εμένα προσωπικά μου δείχνει ότι:
    1. Δεν είναι σίγουρος/ξεκάθαρος μέσα του γι' αυτά που λέει και προσπαθεί με σάλτσες να καλύψει/αποπροσανατολίσει απ' το γεγονός ότι το κυρίως πιάτο είναι είτε κακής ποιότητας ή (σχεδόν) ανύπαρκτο.
    ή/και
    2. Ότι έχει πρόβλημα/τα με το λόγο/γλώσσα.

    (Και, ξεκαθαρίζω, ότι την ίδια μέθοδο ακολουθώ και εκτός φόρουμ).

    Δάσκαλε που δίδασκες και λόγο δεν εκράτεις, καθώς και "those who can, do. Τhose who can't, teach" (ή/και "preach" στη συγκεκριμένη περίπτωση).
    Περί ειρωνίας (και όχι μόνο) ο λόγος. Δεν απογοήτευσες και πάλι!  

    Όσο λοιπόν συνεχίζεις να είσαι τόσο προβλέψιμη, δεν έχουμε κάτι άλλο να πούμε.
    Με κάθε καλή διάθεση.


    και
    Κατάλαβες το σκεπτικό μου και σε ευχαριστώ που απάντησες γιατί είχα αρχίσει να πιστεύω ότι μόνο εγώ το βλέπω έτσι.
    Όπως κατανόησα εγώ το θέμα, ο παρονομαστής είναι κοινός. Ο αριθμητής αλλάζει και (κατά συνέπεια) δεν είναι σημαντικός*. Πράγμα το οποίο καθιστά το όλο σχήμα οξύμωρο.
    Βέβαια, δικαίωμα του καθενός να ζει το οξύμωρο, αρκεί να μη προσπαθεί να πείσει και άλλους για την ορθότητά του.

    Σχετικά με κάποια εκ των υπολοίπων που αναφέρεις, είχα κατά νου να ανοίξω ένα νήμα, το θέμα του οποίου με προβληματίζει εδώ και κάποιο καιρό. Πιθανότατα θα επικοινωνήσω μαζί σου μέσω PM για βοήθεια.

    * Άραγε ποιά η σχέση αυτού με την αυτοϋποβολή;
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    O λόγος που μακρηγορώ είναι ότι διακρίνω κάποια ανομοιογένεια στο συγκεκριμένο δημόσιο συζητητήριο. Παρόλα αυτά, θα προσπαθήσω στο μέλλον να είμαι πιο συνοπτική, είναι εξάλλου κάτι που μου ζήτησε ο Κύριός μου.

    Φυσικά, πιάτο που σου φαίνεται κακής ποιότητας, δεν έχεις κανέναν λόγο να το δοκιμάσεις. Δεν νομίζω να σε αναγκάζει κανείς.

    Δεν υπήρξε καμία διάθεση για ειρωνία από την πλευρά μου. Η αναφορά στην "διάνοια" δεν ήταν υποτιμητική προς εσένα, αλλά προσπάθεια να χαριτολογήσω. Η ευφυία σου κάνει μπαμ, δεν περιμένει από μένα να την επιβεβαιώσω. Εννοούσα, ότι είχες δίκιο περί μεγάλων απαντήσεων. Δεν υπάρχει λόγος να αρπάζεσαι.

    Δεν ξέρω αν είμαι προβλέψιμη ή όχι, το θεωρώ άσχετο. Αν θέλεις μιλάμε, αν δεν θέλεις δεν μιλάμε. Δεν τρέχει τίποτα.

    Όσο για τις ενστάσεις που κατάλαβα ότι έχεις, το θέμα της θρησκείας δεν ετέθη από μένα, ποτέ. Το θεωρώ προσωπική υπόθεση του καθενός και σέβομαι τις θρησκευτικές επιλογές των άλλων. Χρησιμοποίησα κάποια στοιχεία που δανείστηκα από τον χριστιανισμό, to make a point, όχι για να γελοιοποιήσω τις θρησκευτικές επιλογές των άλλων. Γι αυτό και το θέμα παρέμεινε, προφανώς. Αντίκειται στους κανονισμούς του φόρουμ να συζητούμε θρησκευτικά θέματα, όπως γνωρίζεις.
     
  5. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Η Ορθόδοξη Λατρεία προς τον Κύριο

    Πριν σχολιάσω τους σχολιασμούς επί της απάντησης μου, θα ήθελα να κατανοήσω καλύτερα κάτι.
    Τι ακριβώς εννοείς με τις τρίχες και τριχιές?
     
  6. Emma

    Emma Contributor

    Re: Απάντηση: Η Ορθόδοξη Λατρεία προς τον Κύριο

    To "τρίχα-τριχιά" (είχα κατά νου το αγγλικό "it's a stretch") που ανέφερα πιο πάνω αναφερόταν γενικά στο συσχετισμό (και κυρίως το ανακάτεμα) μεταξύ θρησκείας και bdsm Αφέντη (και όχι στο δικό σου σχολιασμό/link).
    Να ξεκαθαρίσω ότι παρόλο που δεν συμφωνώ με (ή, προσωπικά, εγκρίνω) τον εν λόγω συσχετισμό, δέχομαι ότι ο καθένας έχει το δικαίωμα να τον κάνει, αν θέλει και για τους λόγους που θέλει. Η δική μου, αρχική, ερώτηση είχε να κάνει με πολύ συγκεκριμένο μέρος του όλου σκεπτικού.

    Υ.Γ. Σε ευχαριστώ που ζήτησες διευκρινήσεις, αντί να υποθέσεις τί εννοούσα. Ο γραπτός λόγος είναι πρόσφορο έδαφος για παρεξηγήσεις, ειδικά αυτός των ατόμων με προβλήματα έκφρασης, όπως εγώ (λόγω γλώσσας).  
     
  7. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Η Ορθόδοξη Λατρεία προς τον Κύριο

    Σ ευχαριστω Εμμα  
    Δεν είχα απαντήσει στην ερώτηση συγκεκριμένα, επειδή δεν την είχα κατανοήσει ακριβώς, θα κάνω άλλη μια προσπάθεια.

    Η ερώτηση σου όπως τέθηκε
    Από μένα δεν θα μπορούσε να απαντηθεί κατά γράμμα γιατί ποτέ δεν είχα και ευελπιστώ πως ποτέ δεν θα χρειαστεί να έχω Άλλο Αφέντη. Αν αφεθώ να υποθέσω, τότε θα έλεγα πως θα παραμείνω ως είμαι γιατί για μένα όλες οι θρησκείες δεν είναι τίποτα παρά φιλοσοφίες, η κάθε μία με θετικά κι αρνητικά και τίποτα δεν πιστεύω να είναι απόλυτα και μοναδικά ορθό.
    Αν γνωριζόμουν με Κάποιον δε, που έχει έντονες απόψεις για κάποια θρησκεία, δεν νομίζω εξ αρχής να έφτανα να γίνω σκλάβα του, γιατί πολύ απλά δεν θα με ήθελε για σκλάβα του, λόγω του -ας τον πω- πανθεϊσμού μου  

    Ελπίζω να τα κατάφερα αυτή τη φορά να απαντήσω  
    ________________________________________________________________

    Το νήμα που Είχε Ανοίξει τότε Ο MasterJp, αφορούσε ομοιότητες Bdsm και της θρησκείας με μια ευρεία έννοια. Και θυμάμαι τότε με είχε προβληματίσει αρκετά το θέμα πριν γράψω.

    Δεν πιστεύω πως υπάρχει μόνο ένας τρόπος να Λατρέψει μια σκλάβα Τον Αφέντη της.
    Αλλά εξ όσων έχω δει σε Ms σχέσεις υπάρχει πάντα κάποιου είδους λατρείας.
    Και προσωπικά την βρίσκω φυσική. Δεν νομίζω να υπάρχει άλλος τρόπος μια σκλάβα να μπορεί να παραχωρήσει -ή έστω να προσπαθήσει-το όλο της χωρίς να υπάρχει λατρεία.

    Και δεν συμβαίνει στη δική μου τουλάχιστο περίπτωση αυτό που αναφέρεται σε κάποιο ποστ πιο πάνω, η πρόσδοση δηλαδή κάποιων "μαγικών" χαρακτηριστικών, ή κάποια θεοποίηση, δεν είναι προσπάθεια να αντιμετωπίσω τον φόβο του θανάτου - ο οποίος σε μένα είναι τόσο έντονος που δεν θα μπορούσε ποτέ να μειωθεί από την πίστη σε κάποιον θνητό ή κάποιο σύμβολο.

    Είναι ένα είδος υπερβατικής αγάπης θα έλεγα, την οποία ονομάζω λατρεία και σε αντίθεση με την ορθόδοξη πίστη, δεν θεωρώ Αφέντη ούτε παντοδύναμο, ούτε πανταχού παρόντα και τα πάντα πληρόντα.
    Αλλά Είναι εκείνος στον οποίο αφήνομαι, όχι από τυφλή πίστη όπως ζητείται από τους ακόλουθους μιας θρησκείας, αλλά αφού έχω χειρόπιαστες αποδείξεις των ικανοτήτων του να είναι Παρών και να Πληροί εμένα. Και για μένα απ' εκεί γεννάται η πίστη/εμπιστοσύνη προς Αυτόν.
     
    Last edited: 10 Ιανουαρίου 2010