Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Τεχνικές' που ξεκίνησε από το μέλος Amanteus, στις 10 Μαϊου 2010.

  1. Amanteus

    Amanteus Regular Member

    Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Αφορμή για το νήμα αυτό μου έδωσε η όμορφη αναφορά της dora¬_salonica στο νήμα της «Η Εκπαίδευση της D.», που αν και έχει γραφτεί στις 14-05-2007, αποτελεί κατά την γνώμη μου πολύ σημαντικό θέμα.

    Στο νήμα αυτό θα ήθελα να επισημάνω την σημασία της σωστής και υπεύθυνης εκπαίδευσης.

    Θα ξεκινήσω με την δικιά μου εμπειρία σαν μαθητής, σαν φοιτητής, αλλά και σαν επισκέπτης καθηγητής που είχα την τύχη να είμαι για 7 χρόνια σε ένα πανεπιστήμιο του εξωτερικού σε μεταπτυχιακό τμήμα.

    Για να κάνω μια διάλεξη, έπρεπε πρώτα από όλα να έχω τα προσόντα. Αυτά είναι η εκπαίδευση που είχα, η γνώση του αντικειμένου, οι ικανότητες, η προσωπικότητα, οι γνώση και η εμπειρία στις πρακτικές και τεχνικές της διδασκαλίας, της παρουσίασης και πολλά άλλα.

    Το ποιο ενδιαφέρον και δύσκολο κομμάτι ήταν αυτό της προετοιμασίας. Για 2 ώρες διάλεξη, δεν μου έφταναν 2 εβδομάδες προετοιμασίας. Ενημέρωση, γράψιμο, υλικό παρουσίασης, προετοιμασία, σημειώσεις, ασκήσεις και πολλά άλλα. Αυτά για ένα πολύ μικρό και εξειδικευμένο θέμα που μπορεί να ήταν για παράδειγμα η ιστορία και η εξέλιξη των Συγχωνεύσεων και των Εξαγορών τον 20ο αιώνα (επέλεξα για παράδειγμα ένα περισσότερο θεωρητικό θέμα).

    Όταν όμως έχεις να κάνεις εκπαίδευση bdsm, και αναφέρομε όχι σε έμπειρους αλλά σε νεοεισερχόμενους ή απλά ενδιαφερόμενους στον χώρο για τα βασικά, τότε έχεις να κάνεις με αλλαγή νοοτροπίας σε ένα άνθρωπο, τον τρόπο που βλέπει τα πράγματα, το να του αναπτύξεις ψυχολογία και πολλά άλλα, ιδιαίτερα σημαντικά, λεπτά και εξειδικευμένα θέματα.

    Η εκπαίδευση στο χώρο του bdsm πιστεύω ότι είναι απαραίτητη και πρωταρχικής σημασίας. Προσφέρει γνώση, αλλάξει αντιλήψεις, αναπτύσσει αξίες, διαμορφώνει προσωπικότητες, προστατεύει από ατυχήματα, προσδίδει αξίες κλπ.

    Είναι κατά την γνώμη μου ιδιαίτερα σημαντικό να έχει κανείς το γνωστικό υπόβαθρο, τις ικανότητες και την αγάπη για να το κάνει. Δεν αναφέρομε μόνο στο να διδάξει ή να εφαρμόσει τεχνικές. Αναφέρομε στα πιο βαθιά θέματα του να μετατρέψει μια προσωπικότητα ενός ενδιαφερόμενου (που ίσως και να μην γνωρίζει ακόμα αν θα του αρέσει το bdsm) σε συνειδητοποιημένη προσωπικότητα bdsm (εάν και εφόσον υπάρχει το υπόβαθρο στον εκπαιδευόμενο). Και αν εκπαιδευτεί κάποιος νεοεισερχόμενος στα βασικά ποιος θα έχει την ευθύνη να συνεχίσει την ανάπτυξη του σωστά? Και αυτός που θα εκπαιδεύει από ποιόν θα έχει εκπαιδευτεί?

    Η εκπαίδευση που όλοι έχουμε λάβει είχε στόχους και στάδια σωστά μελετημένα και προγραμματισμένα. Η εκπαίδευση που έχουμε λάβει για να ασχολούμαστε με το bdsm τι στόχους είχε, τι μέθοδοι χρησιμοποιήθηκαν, πως έγινε, σε ποιο περιβάλλον έγινε (ειδικό χώρο), πόση διάρκεια είχε, ποια στάδια ακολουθήθηκαν, από ποιόν έγινε και πόσο σωστά εκπαιδευμένος ήταν αυτός που μας εκπαίδευσε κλπ?

    Οι συνέπειες που μπορεί να έχει μία κακή εκπαίδευση πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικές. Μπορεί να κάνει ένα άνθρωπο ευτυχισμένο, αλλά μπορεί να τον καταστρέψει κιόλας.

    Θα ήθελα να γράψετε τις απόψεις σας και τις εμπειρίες σας.

    Υ.Γ. Προσωπικά δηλώνω ανεκπαίδευτος στο bdsm και όχι ικανός στο να εκπαιδεύσω.
     
  2. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Πιστεύω ότι μπορεί να καταλήξει οπουδήποτε, αλλά το σημαντικό είναι ότι η εκπαίδευση στο BDSM έχει συγκεκριμένους στόχους: να μετατρέψει φερ' ειπείν ένα αυτόνομο άτομο σε ένα άτομο που εξαρτάται από τις επιθυμίες ενός άλλου. Μιλώ για την εκπαίδευση σκλάβας ασφαλώς, καθώς στις υπόλοιπες περιπτώσεις οι γνώσεις που απαιτούνται μεταδίδονται εύκολα και γρήγορα, από ένα φιλαράκι, ένα σεμινάριο, ένα βιβλίο, ένα άρθρο, το ίντερνετ, ή ότι άλλο βρει κανείς πρόσφορο. Εκεί πρόκειται για ενημέρωση, για πρακτική εξάσκηση, τέτοια πράγματα. Κάποιος σου δείχνει πώς να φτιάχνεις κόμπους, πώς να βαράς με το flogger, πώς να κάνεις ένα κλύσμα, πώς να μπήγεις μια βελόνα. Light, χαβαλεδιάρικα πράγματα δηλαδή. Pour passer le temps...που λέμε στο χωριό μου.

    Το αν κάτι καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο, εξαρτάται από εμάς και από τις συγκυρίες της ζωής, σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη. Έχω μάθει πολλά μέσα από την πορεία αυτή που επέλεξα να ακολουθήσω και θα ήμουν ασυγχώρητη αν δεν έκανα καλή χρήση αυτών που έχω μάθει και αν δεν έβαζα σε πλήρη λειτουργία τον χαρακτήρα που έχω διαμορφώσει. Θα ήμουν ντροπή για όσους με εκπαίδευσαν και διπλή ντροπή στα μάτια τα δικά μου. Όμως, και οι συγκυρίες της ζωής μας παίζουν σίγουρα κάποιον ρόλο. Κάποια πράγματα απλά δεν είναι στο χέρι μας.

    Εκεί ακριβώς, αναδύεται ο χαρακτήρας και πιάνουν τόπο οι εκπαιδεύσεις. Στα εύκολα όλοι υπέροχοι και καλοί είναι. Στα δύσκολα όμως; Σκεφτείτε λίγο τους ανθρώπους που γνωρίζετε. Ποιον θα θέλατε να έχετε δίπλα σας σε μία δύσκολη στιγμή; Αυτή είναι σίγουρα μια σημαντική ερώτηση.

    Σε γενικές γραμμές, θα έλεγα ότι ένα άτομο υποτακτικής ψυχολογίας, που μπαίνει στην διαδικασία να αλλάξει τον τρόπο με τον οποίο σχετίζεται (βρίσκοντας τον κατάλληλο μουρλό που θα δεχτεί να το εκπαιδεύσει και συνεπώς και να το "φορτωθεί" - εφόσον ο Κ επιθυμεί όντως την κτήση του Υ που εκπαίδευσε), αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο βλέπει τον εαυτό του vis-a-vis του άλλου, πέρα από το conditioning που έχει να κάνει με την συμπεριφορά (αυτό προκαλεί πόνο, εκείνο προκαλεί απόλαυση, κουκιά μετρημένα δηλαδή, σιγά τα ωά). Κυρίως όμως αλλάζει τον τρόπο με τον οποίο αφηγείται την ζωή του. Ο καθένας μας έχει τον δικό του μοναδικό τρόπο να αφηγείται αυτό που του συμβαίνει. Όμως, υπάρχουν πολλοί τρόποι για να το κάνει κάποιος αυτό. Τα ίδια γεγονότα, η ίδια ζωή, το ίδιο άτομο, άλλη αφήγηση. Αυτό ακριβώς είναι που αλλάζει, μέσα από την εκπαίδευση, πιστεύω.

    Αν αναφέρεσαι στους κόμπους, όποιος νάναι ας συνεχίσει ή και κανένας. Δεν έχει και μεγάλη σημασία. Αν αναφέρεσαι στην εκπαίδευση σκλάβας, ο Αφέντης της συνεχίζει να ασχολείται με την πορεία της, σύμφωνα με τους στόχους που έχει θέσει. Εάν λήξει η σχέση, την αναλαμβάνει άλλος.

    Σύμφωνα με τις μαρτυρίες όσων Μάστερς έχω γνωρίσει, στην πλειοψηφία τους εκπαιδεύτηκαν από κάποια έμπειρη σκλάβα. Το είχαν ήδη μέσα τους, όπως μου είπαν, και έμαθαν και τα περαιτέρω, hands-on experience.

    Μπορώ να απαντήσω μόνο για την δική μου περίπτωση, αλλά είναι μεγάλο το θέμα και δεν νομίζω να ενδιαφέρει κανέναν η όλη φάση. Θα χαρώ να σου το αναλύσω πριβέ όμως.

    Θυμάμαι κάτι που είπε κάποτε ο MasterJp: ότι συνάντησε πολλές υποτακτικές που ήταν "καμένες", μετά από "εκπαίδευση" στα χέρια ακατάλληλων ατόμων. Εάν ήθελε ο ίδιος και μπορούσε να μας εξηγήσει με ποιον τρόπο είχαν καεί, ίσως θα μας βοηθούσε πολύ στη συζήτηση αυτή.

    Σε αυτή την περίπτωση, δες ανωτέρω σχόλιό μου.
     
  3. Amanteus

    Amanteus Regular Member

    Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Αγαπητή dora_salonica,

    Σε απάντηση των σημείων που έθιξες, θα ήθελα και εγώ με την σειρά μου να προσθέσω τα παρακάτω:

    1. Πιστεύω ότι μπορεί να καταλήξει οπουδήποτε, αλλά το σημαντικό είναι ότι η εκπαίδευση στο BDSM έχει συγκεκριμένους στόχους: να μετατρέψει φερ' ειπείν ένα αυτόνομο άτομο σε ένα άτομο που εξαρτάται από τις επιθυμίες ενός άλλου.
    Ο σκοπός είναι να καταλήξει σε ευτυχία και να κάνουμε ότι μπορούμε για να το πετύχουμε.


    Και ποιος είναι αυτός που έχει τις γνώσεις την ικανότητα, το ταλέντο αν θες και την εκπαίδευση, και μπορεί σωστά, προγραμματισμένα και μεθοδευμένα να μετατρέψει ένα αυτόνομο άτομο σε εξαρτώμενο με την ίδια του την βούληση?


    2. Το αν κάτι καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο, εξαρτάται από εμάς και από τις συγκυρίες της ζωής, σύμφωνα με την ταπεινή μου άποψη. Έχω μάθει πολλά μέσα από την πορεία αυτή που επέλεξα να ακολουθήσω και θα ήμουν ασυγχώρητη αν δεν έκανα καλή χρήση αυτών που έχω μάθει και αν δεν έβαζα σε πλήρη λειτουργία τον χαρακτήρα που έχω διαμορφώσει. Θα ήμουν ντροπή για όσους με εκπαίδευσαν και διπλή ντροπή στα μάτια τα δικά μου. Όμως, και οι συγκυρίες της ζωής μας παίζουν σίγουρα κάποιον ρόλο. Κάποια πράγματα απλά δεν είναι στο χέρι μας.


    Συμφωνώ με τις εμπειρίες τις ζωής. Εγώ δεν αναφέρομε σε κάποιον προσωπικά, και δεν μπορείς να περιμένεις από όλους να έχουν την ίδια μόρφωση, εκπαίδευση και εμπειρία με κάποιον άλλο. Επομένως η δική σου εμπειρία είναι σεβαστή αλλά σίγουρα διαφορική από κάποιον άλλον.


    3. Αν αναφέρεσαι στους κόμπους, όποιος νάναι ας συνεχίσει ή και κανένας. Δεν έχει και μεγάλη σημασία.


    Δεν αναφέρομε στους κόμπους, αλλά στον τρόπο με το οποίο μαθαίνει να βλέπει την «αφήγηση» όπως όρισες πιο πάνω.


    4. Αν αναφέρεσαι στην εκπαίδευση σκλάβας, ο Αφέντης της συνεχίζει να ασχολείται με την πορεία της, σύμφωνα με τους στόχους που έχει θέσει. Εάν λήξει η σχέση, την αναλαμβάνει άλλος.



    Ερώτηση, ξέρει να θέτει στόχους? Εγώ πιστεύω ότι λίγοι δουλεύουν σωστά και μεθοδευμένα. Γι’ αυτό και υπάρχει κίνδυνος να κάνεις ζημιά σε έναν άνθρωπο. Εάν λήξει η σχέση, άσε το άτομο στην μοίρα του, λες και δεν έχεις ευθύνη για αυτό που έγινε. Πως το εκπαιδεύεις σε αυτή την περίπτωση, ή του λες να κόψει τον σβέρκο του.


    5. Σύμφωνα με τις μαρτυρίες όσων Μάστερς έχω γνωρίσει, στην πλειοψηφία τους εκπαιδεύτηκαν από κάποια έμπειρη σκλάβα. Το είχαν ήδη μέσα τους, όπως μου είπαν, και έμαθαν και τα περαιτέρω, hands-on experience.


    Πρακτικά δηλαδή. Ενώ μερικοί απαιτούν σκλάβα με πιστοποιητικό. Για τους ίδιους ούτε που να το σκέφτονται. Είναι σοβαρή και υπεύθυνή μια τέτοια στάση?. Δηλαδή ανοίγουμε τον υποτακτικό/η, κάνουμε ότι νομίζουμε ότι είναι σωστό ή ότι μας κόψει η κεφαλή μας και αν μας πεθάνει, δεν φταίμε εμείς. Πρόβλημά του.

    Αν γίνει όμως με ένα σωστό τρόπο, έστω και αν τελειώσει η σχέση, και οι δύο με υγιή τρόπο μπορούν να συνεχίσουν την ζωή τους όμορφα και χωρίς προβλήματα. Η σωστή εκπαίδευση βοηθάει πολύ σε αυτό.


    6. Θυμάμαι κάτι που είπε κάποτε ο MasterJp: ότι συνάντησε πολλές υποτακτικές που ήταν "καμένες", μετά από "εκπαίδευση" στα χέρια ακατάλληλων ατόμων. Εάν ήθελε ο ίδιος και μπορούσε να μας εξηγήσει με ποιον τρόπο είχαν καεί, ίσως θα μας βοηθούσε πολύ στη συζήτηση αυτή.


    Αυτό ακριβώς θέλω να πω. Η εμπειρία του MasterJp και τα σχόλια του θα μπορούσαν να διαφωτίσουν το θέμα.

    Εγώ απλά αυτό που θέλω να πω είναι ότι θα ήταν καλύτερο και πιο υπεύθυνο, ο κάθε εκπαιδευτής να ξέρει πολύ καλά τι κάνει και να έχει εκπαιδευτεί στο τι κάνει και πως το κάνει. Για να μην την πληρώνει ο άμαχος πληθυσμός.


    Σε ευχαριστώ για τα σχόλια σου.


    Με εκτίμηση,


    Amanteus
     
  4. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Αυτοί που το επιθύμησαν αρκετά ώστε να ψάξουν και να βρουν τον τρόπο, και αυτοί που μπόρεσαν να εφαρμόσουν αυτά που έμαθαν. Γνωρίζω προσωπικά καναδυό.

    Η υπευθυνότητα και η συνέπεια είναι σημαντικοί παράγοντες. Πιστεύω ότι κάποιος που είναι συνεπής, δεν μπορεί παρά να το δείχνει με τις πράξεις του. Γι αυτό είναι περιττό να ρωτούμε κάποιον αν είναι Μάστερ. Φαίνεται, πάντα.

    Όσο για τη ζημιά, κάποιες φορές η ζημιά είναι αναπόφευκτη κατά την άποψή μου. Υπάρχουν αστάθμητοι παράγοντες, ασταθείς χαρακτήρες, προβληματικά στοιχεία με τα οποία κάποιος Μάστερ καλείται να δουλέψει, και σίγουρα δεν μπορεί να ξέρει εκ των προτέρων εάν η σκλάβα θα ανταποκριθεί σωστά στις προκλήσεις, με την δική της υπευθυνότητα και συνέπεια. Άτομα με τόσο μεγάλες ευαισθησίες αλλά και αστάθειες, όπως τα Υ, μπορεί να σαλτάρουν ανά πάσα στιγμή.

    Μπορεί κάποια γυναίκα να έχει περάσει κάποια εκπαίδευση, αλλά αυτό δεν σημαίνει και πολλά. Πιστεύω ότι πάντα γίνονται ρυθμίσεις και adjustments και fine tuning σε ένα νέο σχήμα. Αυτά είναι Καποκεντρικά, αν μου επιτραπεί η έκφραση, και όχι σκλαβοκεντρικά. Δηλαδή, ακόμη και στην περίπτωση που η σκλάβα βοηθάει κάπως τον επίδοξο Αφέντη να διασαφηνίσει τα στοιχεία του χαρακτήρα του και της συμπεριφοράς του που θα του επιτρέψουν να λειτουργήσει σωστά και απολαυστικά ως Αφέντης, για τον ίδιο πρωτίστως και κατόπιν και για την σκλάβα, η σκλάβα θα κοιτάξει τον συγκεκριμένο Αφέντη και τί είδους άνθρωπος είναι αυτός, δεν θα λάβει υπόψιν της τί είδους άνθρωπος είναι η ίδια. Άποψή μου βέβαια. Αλλά νομίζω πως ένας εν δυνάμει Αφέντης δεν θα διαπραγματευτεί ποτέ τα στοιχεία του χαρακτήρα του και τις δικές του αξίες, έτσι κι αλλιώς.

    Κατά τον ίδιο τρόπο, θα έπρεπε όσοι γίνονται γονείς να αποκτούν ειδική άδεια γι αυτό. Όμως, τα πράγματα δεν γίνονται έτσι. Ίσως κάποια άτομα που εμπλέκονται με εκπαιδεύσεις στο BDSM να μην ξέρουν τί κάνουν, ή να ξέρουν τί κάνουν αλλά να αδιαφορούν για τις επιπτώσεις των πράξεών τους. Η συνέπεια δεν διδάσκεται. Πιστεύω ότι εκεί ακριβώς έγκειται η διαφορά ανάμεσα στην φύσει ανωτερότητα και στη θέσει ανωτερότητα. Αλλά σ' αυτό το κομμάτι, μία εκπαιδευμένη σκλάβα που βοηθάει κάποιον εν δυνάμει Αφέντη να εδραιώσει πιο γρήγορα την φύση του, πιστεύω πως δεν μπορεί να υπεισέλθει. Πρέπει να τόχει από μόνος του...

    Συγνώμη και πάλι για την υπέρμετρη φλυαρία. 
     
    Last edited: 13 Μαϊου 2010
  5. cassie

    cassie Regular Member

    Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Πιστευω οτι μπορει να καταληξει και στα δυο, αναλογα με τα "προσοντα" του εκπαιδευομενου και του εκπαιδευτη.

    Συμφωνουμε ολοι νομιζω οτι το bdsm δεν εχει Οδηγιες Χρησεως. Αυτο που για τον εναν ειναι hard limit, για καποιον αλλον ειναι προυποθεση. Και ποσες φορες δεν εχουμε δει καποιον/καποια να ειναι σε present position και ο ενας Κ. να λεει: Ωραια, ελα κοντα Μου και ο διπλανος του να λεει: Βγες και ξανακαντο μεχρι να με ικανοποιησεις;

    Μια "εκπαιδευμενη" σκλαβα δεν σημαινει τιποτε. Ναι, γλιτωνεις καποια βασικα θεματα πρωτοκολλου στην αρχη αλλα οταν ο κομπος φτασει στο χτενι (ή οπου αλλου νομιζετε) ειναι σαν να ξεκινας απο την αρχη. Ειναι σαν την ιστορια απο ενα bdsm σεμιναριο που ακουσα προσφατα: το υ. ειναι φτιαχμενο απο πηλο. Πλαθεται (γυριζει, ζαλιζεται πανω στη ροδα), μπαινει στο φουρνο να στεγνωσει (καιγεται και ποναει), βαφεται με χρωματα (ζαλιζεται πανω στην ροδα, πνιγεται απο το λουστρο), ξαναμπαινει στο φουρνο να ψηθει (καιγεται, ποναει, ομως βλεπει το δημιουργο του απο το τζαμακι του φουρνου και αρχιζει να καταλαβαινει οτι αυτος θα αποφασισει ποτε θα το βγαλει) και οταν ολα τελειωσουν και του επιτραπει να δει τον εαυτο του στον καθρεπτη θα δει ενα υπεροχο φλυτζανι του τσαγιου (σορρυ, Αγγλοσαξονικο το σεμιναριο) στο οποιο ο δημιουργος του θα πινει το τσαϊ του και θα το απολαμβανει ως δικο του δημιουργημα.

    Αντιστοιχως, τί ειναι αυτο που κανει καποιον Κ. εμπειρο; Ναι (λιγοι) εχουν ο θαρρος να το πουν και να ζητησουν βοηθεια απο καποιον αλλον πιο εμπειρο εκπαιδευτη ή καποιο έμπειρο υ. (οπως, τιμη μου, συνεβει και σε μενα και αρνηθηκα ευγενικα);

    Οι περισσοτεροι δηλωνουν παντογνωστες (το θεωρουν μαγκια βλεπετε). Με το καταλληλο (ή μαλλον ακαταλληλο) υ., το ναυγιο ειναι σιγουρο. Το bottom τον πατο και ο μαγκας Κ. να συνεχιζει απτοητος.

    Απο τις ερωτησεις που κανει ο Κ. φαινεται τί προσοντα εχει, ειτε να για να εκπαιδευτει (αν το παρουμε πρακτικα, το μαστιγιο ποναει, σε οποιο τομαρι κι αν χτυπησει), ειτε να ειναι εκπαιδευτης, πχ σαν μεντορας ή Κ. σε καποια πραγματικη σχεση. Η εκπαιδευση δεν σταματαει ποτε, και για τον/την Κ και για το υ.

    Αν μου ζητηθει μπορω να γονατισω και πω "Μαλιστα Κυριε οπως ορισετε" σε καποιον Κ. της μισης μου ηλικιας (εχει τυχει...). Μπορω ομως να σκασω και στα γελια και να σηκωθω να φυγω... Καταλαβατε νομιζω τι θελω να πω.

    Ο Αφεντης δεν πιστευει στην συμπονοια. Πονας; προβλημα σου. Κλαις; προβλημα σου; Αισθανεσαι μοναξια; προβλημα σου. Γιατι τετοια ειναι η Κυριαρχια Του, Καπακεντρικη (ωραιος ορος) και εκει ειναι που η σχεση Μ/μας "μπαζει νερα", για να ξαναγυρισουμε στο θεμα.

    Ομως,
    θελει (μιλαμε για Κ.) να προετοιμαζει την σκλαβα Του (εμενα) και την οποιαδηποτε αλλη υποτασσει για το γεγονος οτι ισως καποια μερα την ελευθερωσει (για λογους που δεν ειναι καν υποχρεωμενος να αναλυσει) και αυτη να μπορει να κρατησει τα πολλα καλα (και τις πολλες στιγμες ευτυχιας) και να σταθει στα ποδια της με αξιοπρεπεια, αυτοπεποιθηση, ενας καλυτερος ανθρωπος, χωρις ενοχες και αμφιβολιες. Θα πει "σε αφηνω να φυγεις γιατι αυτο ειναι καλο για Μενα..."

    Απο αυτην την αποψη η εκπαιδευση στο bdsm δεν μπορει να καταληξει σε ναυαγιο.

    Ας κοιταξει ο καθενας μεσα του πριν πραξει.
     
  6. zoyzoy_

    zoyzoy_ Contributor

    Re: Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Αγαπητε Amanteous,
    Θα μου επιτρέψεις να διαφωνήσω και να σε ρωτήσω:
    Από που ορμώμενος προχωράς στο συμπέρασμα ότι εκπαίδευση = μετατροπή αυτόνομου ατόμου σε εξαρτώμενο με την ίδια του τη βούληση?
    Δεν μπορεί δηλαδή να παρέχεται εκπαίδευση για την επίτευξη οποιουδήποτε άλλου σκοπού?
     
  7. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Συγνώμη που παρεμβαίνω, αλλά το συμπέρασμα αυτό είναι μάλλον δικό μου και σε αυτό απαντά ο αγαπητός νηματοθέτης.

    H τοποθέτησή μου αυτή είναι ορμώμενη από την δική μου προσωπική εμπειρία καθώς και από απόψεις άλλων ατόμων του χώρου, όπως για παράδειγμα αυτή που παραθέτω παρακάτω. Τα εκτενή αποσπάσματα που επέλεξα απαντούν σε πολλά ερωτήματα που ίσως έχει και ο νηματοθέτης αλλά και πολλοί άλλοι που δέν έτυχε ως τώρα να διαβάσουν το εξαιρετικό νήμα του MasterJp, Εκπαίδευση σκλάβας.

     
  8. zoyzoy_

    zoyzoy_ Contributor

    Re: Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Αγαπητέ νηματοθέτη, dora, να με συμπαθάτε...θα αποσυρθώ ησύχως.....
     
  9. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Φυσικά η παρέμβασή μου δεν είχε σκοπό να σε...φιμώσει, αγαπητή zoyzoy, απλά προσπάθησα να απαντήσω στο πραγματικά πολύ εύστοχο ερώτημά σου και θεώρησα καλό να ξεκαθαρίσω ότι εγώ τα είπα αυτά που ανέφερες. Νομίζω πως τέτοια ερωτήματα πρέπει να βγαίνουν στην επιφάνεια και να αναρωτιόμαστε γι αυτά και να τα συζητούμε, ακόμη και αν δεν βρίσκουμε άκρη. Δεν ξέρω βέβαια αν το κατάφερα να απαντήσω εν μέρει και αν έχεις κάποιες επισημάνσεις να κάνεις επί των απόψεων που μετέφερα από εκείνο το παλιό νήμα. Πολύ θα χαιρόμουν να τις ακούσω, η άποψή σου είναι πάντα σεβαστή.

    Σαφώς δεν θα ήθελα να νιώσει και ο νηματοθέτης ότι χώνω τη...μουσούδα μου εκεί που δεν με σπέρνουν. Θα ήθελα πραγματικά να ακούσω και την δική του απάντηση, εξάλλου δικό του ήταν το αρχικό ερώτημα. 
     
  10. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Αν δεν επιθυμεί να ονοματίσει κάτι κανείς ως ναυάγιο, τότε ποτέ δεν θα το δει ως ναυάγιο. Από αυτή την άποψη συμφωνώ με την cassie ότι

    Και λέω τώρα, άντε και καταλήγει ως ναυάγιο, τί έχει σημασία; Για μένα σημασία θα είχε να μου αρέσει το κολύμπι, να ήταν η θάλασσα μια αγκαλιά γύρω μου και να μην ξέρω διόλου πού πηγαίνω και για πόσο και τί θα γίνει στο τέλος. Θα ήταν όμορφο ναυάγιο να πλέεις γλυκά παραπέρα και να βλέπεις τη γαλέρα να βουλιάζει λίγο λίγο...

    Είχα τη χαρά και την τιμή να είμαι εκπαιδευόμενη σκλάβα για ικανό χρονικό διάστημα.

    Τί και πώς δεν ξέρω, πάντως η αίσθησή μου του θέματος είναι ότι δεν πρόκειται περί ακαδημαϊκής προσέγγισης του BDSM. Κατά μια έννοια η ουσία είναι ότι ένα περιβάλλον ασφαλείας διαμορφώνεται γύρω απ το εκπαιδευόμενο άτομο για να μπορέσει να μάθει ορισμένα πράγματα χωρίς κινδύνους να βιώσει τραυματικές εμπειρίες πριν να είναι έτοιμο να τις χειριστεί.

    Μια άποψη που έχει ακουστεί πολλές φορές και την οποία, όσον αφορά τις σκλάβες, δεν είμαι σίγουρη.
    Ασαφλώς όσο προχωρά κανείς εξελίσσεται και μαθαίνει, αλλά αυτό μοιάζει να είναι εξέλιξη.

    Η κατάσταση εκπαίδευσης λήγει, όταν κρίνει ο Κυρίαρχος που εκπαιδεύει, τα κριτήρια λογικά θα πρέπει να έχουν να κάνουν με την ωριμότητα του εκπαιδευόμενου ατόμου να αντιμετωπίσει τον έξω κόσμο και να αντλήσει απόλαυση από εκεί. Ή όταν οι ανάγκες και οι επιθυμίες έχουν αλλάξει.

    Ένας άνθρωπος που μπαίνει στη διαδικασία να εκπαιδευτεί για σκλάβος είναι ένας ανήσυχος άνθρωπος κατ αρχήν, που έχει την ανάγκη να μαθαίνει. Αν το μόνο που τον ενδιέφερε ήταν να είναι σκλάβος, τότε θα έψαχνε κατ ευθείαν για Αφέντη, δεν θα αποζητούσε να μπει σε διαδικασία εκπαίδευσης. Αυτός ο άνθρωπος κάποια στιγμή θα αρχίσει να αδημονεί να προσφέρει τις υπηρεσίες του και να είναι σκλάβος και κυρίως να κρίνεται από τον Έτερο ως σκλάβος, χωρίς επιείκια, χωρίς περιθώρια σφάλματος.

    Το δίχως άλλο, είναι αντίθετο τελείως στην έννοια της σκλαβιάς να πιστεύει ο σκλάβος ότι έχει κεκτημένα ως προς τον προσδιορισμό του, αλλά αυτό δεν σημαίνκει ότι συνεχίζει η εκπαίδευση.
     
    Last edited by a moderator: 14 Μαϊου 2010
  11. GRD

    GRD Great Red Dragon

    Απάντηση: Η εκπαίδευση στο bdsm μπορεί να καταλήξει σε ευτυχία ή ναυάγιο;

    Έχοντας καταστρέψει σχεδόν μια ζωή και έχοντας "δημιουργήσει" κάποιες άλλες... θα πω απλά ότι η αστάθεια του/της υ/Υ είναι δεδομένη, και το ίδιο δεδομένη θα έπρεπε να είναι η απόλυτη σταθερότητα του/της Κ.

    Πάντα μου έκανε εντύπωση ότι ο "έξω κόσμος" νομίζει ότι το δύσκολο είναι να είσαι υ/Υ και να σε βαράνε... να σε χρησιμοποιούν... κ.α.... Μάλλον ο "έξω κόσμος" έχει συνηθίσει στο εφήμερο και το εύκολο... στο χωρίς πολλές-πολλές ευθύνες... γιατί διαφορετικά θα καταλάβαινε την υπέρτατη προσπάθεια που απαιτείται... και μόνο για να είναι "άνω του μετρίου" και "μη επικίνδυνος". Φυσικά... μαθαίνεται και αυτό... και γίνεται ευκολότερο... αλλά μαζί αυξάνονται και οι ανάγκες του/της Κ σε περισσότερες και δυσκολότερες προκλήσεις... - εκεί ίσως έχουμε ένα ναυάγιο αν κάποιος/α υ πιστεύει ότι μπορεί να πάει πιο πέρα, προκαλεί τον/την Κ να τον/την πάει εκεί... αλλά τελικά δεν...

    (τις περιπτώσεις απλών ηλιθίων σε κάθε σχήμα και μορφή... τις έχω αφήσει έξω... υπάρχουν παντού... ας προσέχαμε)

    Η λέξη εκπαίδευση έχει μέσα πάντως και το παιδεύω το οποίο πλέον έχει και την "καθημερινή" έννοια που είναι το "δύσκολο"... ε... ποιό το νόημα σε κάτι "εύκολο";  


    Ανδρ(ε)ας
     
  12. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @Amadeus, dora_salonica:

    Αναφορικά με την ερώτησή σας που με αφορά, ένα υ μπορεί να "καεί" όταν δεν ισχύουν τα παρακάτω
    αυτός δε που δεν κατανοεί και αποδέχεται τα παραπάνω φρονώ πως δεν κάνει για εκπαιδευτής.