Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος sklavina, στις 15 Μαρτίου 2010.

  1. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Πού είναι η υπεκφυγή; Η Λάρα σε ρώτησε:

    Κι εσύ απάντησες ότι είναι εκβιασμός, εάν η σχέση M/s συμπεριλαμβάνει την λατρεία, την αφοσίωση, την απόλυτη προσήλωση, την αποδοχή των όρων του Κ και μία απροθυμία να λαμβάνει το Υ αποφάσεις. Απέρριψες αυτό το μοντέλο σχέσης, και μάλιστα με κάποια δόση ειρωνίας, θα έλεγα.

    Δεν κατάλαβα σε τί έγκειται ο εκβιασμός σε μία σχέση M/s, η οποία κατά την άποψή μου συμπεριλαμβάνει όλα τα ανωτέρω. Σου ζήτησα λοιπόν να εξηγήσεις το μοντέλο σχέσης M/s, δηλαδή Αφέντη/σκλάβας, που έχεις εσύ υπόψη σου, για να κατανοήσω καλύτερα το σκεπτικό σου. Όσο για την "διαρκή επίκληση" ατόμων, σου απάντησα ότι καταθέτω δικές μου μαρτυρίες, απόψεις, και εμπειρίες, και όπου κρίνω πως χρειάζεται να αναφερθώ στη σκέψη ή στην πορεία κάποιων, συνήθως αναφέρομαι σε άτομα που γνωρίζουν οι συνομιλητές μου, για να έχει νόημα αυτό που λέω.

    Παίρνω το θάρρος να εικάσω ότι είσαι κάπως αρνητική στην γνώση που αποκτάται από όσους γνωρίζουν περισσότερα από μας. Είναι γεγονός ότι οι γνώσεις και απόψεις που καταθέτω εδώ είναι κυρίως αποτέλεσμα των προσωπικών μου εμπειριών στον χώρο, και τον τελευταίο χρόνο βέβαια είναι από τη σχέση M/s που διατηρώ με τον Master V, και από την δική του καθοδήγηση. Αλλά είναι επίσης γεγονός ότι οι γνώσεις και απόψεις μου αποτελούν και αποτέλεσμα τριβής με τον χώρο, συζητήσεων με αξιόλογα κατά την άποψή μου άτομα, και μαθητείας, φυσικά, όπως οι περισσότεροι από μας. Ποιος γεννήθηκε γνωρίζοντας περί BDSM; Και είναι δυνατόν να εξελισσόμαστε στο απόλυτο κενό; Είναι χαρά μου να συζητώ με άλλα άτομα που, όπως κι εγώ, σκαλίζουν πτυχές του BDSM που με ενδιαφέρουν και με συγκινούν και με διεγείρουν. Ελπίζω ότι κι εσύ κάποιο τέτοιο κίνητρο έχεις και βρίσκεσαι εδώ, και όχι το να κοροϊδεύεις ότι δεν συμφωνείς ή δεν καταλαβαίνεις. Ήταν μάλλον μία ατυχής έκφραση, από την πλευρά σου, αυτά περί παρωδίας και κωμωδίας.

    Δεν έχω επιχειρηματολογία, διότι δεν υπάρχει ερώτημα. Οι απόψεις μου για το M/s είναι γνωστές εδώ και καιρό. Ζήτησα απλά μία διευκρίνηση από σένα, για να καταλάβω την επιχειρηματολογία που εσύ κατέθεσες. Συγκεκριμένα την απόρριψη του M/s όπως το γνωρίζουμε: ανάληψη ευθυνών από τον Αφέντη και κάλυψη αναγκών του Υ, αλλά χωρίς τις συγκεκριμένες παραμέτρους που απέρριψες. Θα ήθελα λοιπόν να γνωρίζω ποιο μοντέλο M/s έχεις κατά νου, και πού το βασίζεις. Αν το έχεις ζήσει στο παρελθόν ή αν το διάβασες κάπου ή αν έχεις συζητήσει με κάποια άτομα που το βιώνουν έτσι, άνευ αυτών των παραμέτρων. Αυτό είναι όλο. Ειλικρινά, προσπαθώ να (σε) καταλάβω. Είσαι ένα πολύ ενδιαφέρον άτομο και μου έχεις κινήσει την περιέργεια. Δεν έχω κανέναν λόγο να "μαλλιαγρίζομαι" μαζί σου. 

    ΥΓ. "μαλλιαγρίζομαι": Βολιώτικη έκφραση που σημαίνει "φαγώνομαι", "μαλλιοτραβιέμαι", γίνομαι αναίτια εριστικός ή λεκτικά επιθετικός, σε σχεδόν καθημερινή βάση... 
     
  2. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Αν μου επιτρέπεις μία διευκρίνιση, ουδέποτε αναφέρθηκαν τέτοια πράγματα σε αυτό το φόρουμ, ότι το Υ είναι ΑΝΙΚΑΝΟ να διαχειριστεί λειτουργικά τον εαυτό του, τη ζωή του, τον περίγυρό του, ότι είναι ανίκανο ως προς τον εαυτό του ή ότι τα έχει κάνει μαντάρα. Αν είχαν αναφερθεί θα είχα χιουμήξει πρώτη εγώ. Άλλο πράγμα να μιλήσεις για συγκεκριμένα ιδιοσυγκρασιακά χαρακτηριστικά, μπλοκαρίσματα, δυσλειτουργικά σημεία, και άλλο να σφραγίσεις κάποιον με τη βούλα του ανίκανου. Και άρα τότε θα είναι και ανίκανος και για επιλογές, όπως πολύ σωστά καταλήγεις. Και άρα, πώς να επιλέξει Κυρίαρχο ο δόλιος;

    Δεν είναι έτσι όμως τα πράγματα. Αυτά που αναφέρονται συχνά, και κατά την άποψή μου ορθά, είναι ότι ένα Υ, για κάποιους λόγους, είναι πιο ευτυχισμένο εκφράζοντας μία ερωτική ταυτότητα κάπως εναλλακτική σε σχέση με το συμβατικό σχετίζεσθαι. Ένα Υ αναζητά ένα ασύμμετρο σχετίζεσθαι. Μέσα σε αυτό το πλαίσιο, το Υ βρίσκεται να "ακολουθεί" έναν Κ, στους στόχους του, στην υπηρεσία των επιθυμιών του, και ίσως και στο σαδομαζοχισμό. Το γιατί το κάνει αυτό έχει ήδη αναλυθεί εκτεταμένα, σε παρόμοια νήματα:

    Αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι είναι ΑΝΙΚΑΝΗ! Η απροθυμία ενός Υ να παίρνει αποφάσεις σχετίζεται ίσως με την διάχυση της επιθυμίας του. Ένας Κυρίαρχος βρίσκει συχνά ότι πρέπει να βοηθήσει το Υ να πειθαρχήσει στον εαυτό του και στα θέλω του, και όχι μόνο για να "συμμαζέψει" τη ζωή του, όσον αφορά την αυτο-διαχείριση, στον τομέα της απόλαυσης κυρίως:
    αλλά ίσως και για να δώσει την απαραίτητη ορμή στην επιθυμία, ορμή η οποία χάνεται λόγω της διάχυσης και της ασάφειας της επιθυμίας του Υ.

    Το ότι έχει κάποια "προβληματάκια", λοιπόν, τα οποία ρυθμίζονται στο πι και φι, δεν σημαίνει ότι το Υ είναι ανίκανο. Δεν είναι ανίκανο να ζήσει, να λειτουργήσει, να έχει επιτυχημένη καριέρα, να μορφωθεί, να είναι δημιουργικό...Τέλος, δεν είναι ανίκανο να έχει κριτική αντίληψη και να επιλέξει τον κατάλληλο Κυρίαρχο. Τα μπλοκαρίσματα του Υ αντιμετωπίζονται εύκολα με την καθοδήγηση του κατάλληλου Κυρίαρχου.

    Για περισσότερες πληροφορίες, εδώ: https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/t4859/

    Και εδώ: https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/t6649/

    Και τέλος εδώ: https://www.greekbdsmcommunity.com/forums/t5974/
     
  3. ariadni

    ariadni Regular Member

    Re: Απάντηση: Re: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Δεν μπορώ να πάρω θέση ούτε να αξιολογήσω το τρόπο που αντιμετωπίζει μια σκλάβα την περίπτωση που της ζητείται κάτι ακραίο από τον Κ της, διότι δεν δηλώνω σκλάβα. Δηλώνω submissive. Ως εκ τούτου δεν μπορώ να σκεφτώ και να απαντήσω σε ένα τέτοιο θέμα με το τρόπο που θα απάνταγε μια σκλάβα.. Για το λόγο αυτό, θεωρώ χρήσιμες τις τοποθετήσεις που κάνουν άτομα τα οποία βίώνουν ή έχουν βιώσει στο παρελθόν αρκετές τέτοιες καταστάσεις, όπως η dora, η lara και πολλές άλλες. Αφενός διότι δηλώνουν slaves, αφετέρου διότι έχουν την εμπειρία.

    Για μένα το βασικό κριτήριο, ανεξάρτητα από το εαν κάποιος/α δηλώνει το ένα ή το άλλο status είναι η διατήρηση της σωματικής και ψυχικής υγείας. Η επιβολή λήψης ουσιών είναι ένα παράδειγμα. Θεωρώ όμως πως είναι αρκετές οι περιπτώσεις που αυτά τα δύσκολα και μερικές φορές ακραία (κατα τη δική μας πάντα εκτίμηση) πράγματα εαν κι εφόσον ζητηθούν από έναν Κ, ενδέχεται σε δεύτερη φάση να εκτιμηθούν δεόντως από το υποτακτικό μέλος της σχέσης (μια περίπτωση είναι επειδή μέσω αυτών καταφέρνουν να διευρύνουν τα όρια τους, υπάρχουν σίγουρα κι άλλες). Και αυτό το λέω από προσωπική εμπειρία. Αν δεν την είχα, προφανώς θα πιστευα και θα έλεγα κατι διαφορετικό. Το σίγουρο λοιπόν για μένα, είναι πως για να μπορέσει να βιώσει κάποιος τέτοιες καταστάσεις, όσο απλές ή δυσκολες κι αν είναι, θα πρέπει πρώτα να εμπιστεύεται αγρίως το πρόσωπο που έχει επιλέξει για να ηγείται. Δεν γίνεται διαφορετικά. Ακόμη και το πιο “απλό” πράγμα να ζητηθεί, όπως για παράδειγμα το να βρεθείς δεμένη μπρούμυτα στο πάτωμα, δεν ξέρω πως μπορείς να το κάνεις αν δεν εμπιστεύεσαι το άτομο που στέκεται εκείνη τη στιγμή από πάνω σου. Είναι λογικό βέβαια πως όταν μιλάμε για Μ/s σχέσεις, τα ποσά να μεγεθύνονται.

    Σχετικά με το τι είναι επιβλαβες, ακραίο και τι όχι, δεν μπορώ να πάρω θέση, διότι δεν θεωρώ ότι μπορεί να υπάρξει μια κοινώς αποδεκτή νόρμα, παρεκτός αυτής που ορίζει ότι θα διατηρησεις τη σωματική σου ακεραιότητα. Για παράδειγμα κάποιος δεν έχει κανένα πρόβλημα να κάνει ένα τατουάζ, και κάποιος άλλος το θεωρεί όχι μόνο ακραίο αλλά και επιβλαβές. Τα κριτήρια είναι υποκειμενικά.
     
  4. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Είμαι πράγματι ένα πολύ ενδιαφέρον άτομο... Ήδη δύο μεγάλα μουσεία (το Metropolitan και ο Luvre) ερίζουν για το ποιος θα με ταριχεύσει, μετά θάνατον ελπίζω και θα με εκθέσει στη μόνιμη συλλογή του... Αλλά ο μεγάλος σκοτωμός είναι για τον εγκέφαλό μου... Αχ, να ήξερες πόσα ερευνητικά κέντρα μου τον έχουν ζητήσει... Μη νιώθεις λοιπόν άσχημα που δεν μπορείς να με καταλάβεις... Δεν είσαι η μόνη... Ώρες ώρες ούτε εγώ δεν μπορώ να με καταλάβω. 

    ΥΓ. Αλήθεια πού πήγαν οi Ντριμ και Jp?
     
  5. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Θα προτιμούσα τη ζωντανή elfcat από μία ταριχευμένη... 

    ΥΓ. O MasterJp δεν έχει πάει πουθενά, εδώ είναι. Για τον DreamMaster, δεν μπορώ να γνωρίζω. I do not dream anymore.
     
  6. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Ως νεογνο στο χωρο κα μη εχωντας εμπειριες θα ηθελα απλα να θεσω τα εξης ερωτηματα. Αν ξεφευγω του νηματος παρακαλω συγχωρεστε με και διορθωστε με.
    Διαβαζω ενα νημα για την εμπιστοσυνη του υ προς τον Κ και βλεπω πως για καποιο λογο η κουβεντα γυρισε στην ικανοτητα ή ελλειψη αυτης ενος υ να ζησει μια ποιοτικη ζωη χωρις εναν Κ απο πανω της. Για καποιο λογο οι περισοτερες ερωτοαπαντησεις και προβληματισμοι ερχονται απο υ θυληκου γενους..Αμφισβητειται η ικανοτητα/δυνατοτητα των υ επειδη ειναι υ ή επειδη ειναι θυληκα;
    In my opinion what renders someone a good manager is to find the best person to do the job at hand.
    Δεν χρειαζεται να ειμαι πιο εξυπνη απο καποιον για να καταλαβω το μεγεθος της ευφυιας του..ουτε τα κριτηρια μου ειναι ποσοτικα..Η ευφυια του θα αποκαλυφθει απο το πως με χειριζεται και το πως χειριζεται τον εαυτο του.
    Ειναι σημαδι ευφυιας το να εχει αναγνωρισει καποιος τι ειναι αυτο που εμποδιζει την εξελιξη του,να παραδεχεται στον εαυτο του οτι χρειαζεται βοηθεια, και να συνδυαζει την σεξουαλικη του ικανοποιηση με την πνευματικη και συναισθηματικη του εξελιξη.
    Οσο για την εμπιστοσυνη προς τον Κ..Νομιζω το θεμα εχει εξαντληθει απο τις αξιοτιμες Κ/κυριες..
    Ειναι κακη στρατηγικη και απειρια το να εμπιστευεται ενα υ ευκολα..η απλα αυτοκαταστροφικη συμπεριφορα. Και επειδη ενας Κ δεν μπορει να ξερει με σιγουρια τι απο τα παραπανω ισχυει ειδικα στην αρχη,αν ειναι ευφυης, δεν απαιτει 100% εμπιστοσυνη προωρα.

    Ο DreamMaster ρωτησε γιατι μια υποτακτικη χρειαζεται μια σχεση Μ/s για να πετυχει αυτο που θα επρεπε να μπορει να κανει μονη της..

    Να υποθεσω πως οι Κ ειναι ολοκληρωμενα ατομα εκτος μιας τετοιας σχεσης; Δηλαδη ειναι λειτουργικοι και ευτυχισμενοι οταν δεν εχουν καποιον να υποτασσουν στην ζωη τους η δεν υποτασσουν ενα μερος αυτης;
     
  7. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Νομίζω πως αναφέρθηκε στην υποτακτικότητα γενικά και όχι σε σχέση M/s. Επίσης, δεν ρώτησε ο ίδιος, το ερώτημα είναι της ίδιας της υποτακτικής. Αυτό, απαντήθηκε θαρρώ, με το σύνολο του κειμένου που έχει μεταφράσει, καθώς και με πλειάδα πολλών άλλων προσεγγίσεων στο θέμα, τα οποία βρίσκονται διάσπαρτα στο φόρουμ μας. Τα περισσότερα αναφέρονται σε ένα ελλιπές υπερεγώ.

    Είναι πολύ καλή η ερώτηση. Θεωρώ ότι η απάντηση βρίσκεται αν απαντήσουμε και στο ερώτημα, "γιατί κάποιος γίνεται Μάστερ;"

    Εγώ τόλμησα και το απάντησα, και αν κάνω λάθος είμαι βέβαιη ότι κάποιος θα με διορθώσει. Γίνεται Μάστερ γιατί δεν μπορεί να κάνει διαφορετικά.
     
  8. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Ζητω συγνωμη για την ανακριβεια μου..δεν γυρισα πισω στο αρχικο μηνυμα οπως οφειλα.  
     
  9. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Eμπιστοσύνη... ε ναι, όσο να ναι χρειάζεται στο M/s   μαζί με άλλα πράγματα βέβαια, όπως διαστροφικότητα, π.χ.

    Πιθανά η προσδοκία ενός καλύτερου ερωτικού βίου να σπρώχνει υποτακτικές στο χώρο αλλά αν μπαίνει κανείς έτσι, σίγουρα δεν μένει γι αυτό τον λόγο, τουλάχιστον έτσι νομίζω. Δεν υπάρχει, κατά τη γνώμη μου καλό ή κακό στο M/s, όπως και σε καμία ερωτική σχέση (αν δεν υπάρχουν κοινωνικοί και άλλοι στόχοι του ζευγαριού) αλλά υπάρχει μόνο η προσδοκία και ο κόπος για την απόλαυσή τους.

    Και η καλυτέρευση, η περίφημη βελτίωση που ουδέποτε άρεσε στον MindMaster – αν θυμάμαι καλά – για μένα σημαίνει και πάντα σήμαινε ότι μία υποτακτική περνάει από μία διαδικασία, ένα στάδιο σχέσης που συνήθως αποκαλείται εκπαίδευση ώστε να μπορεί να ταιριάζει μ΄ένα γενικό πλαίσιο M/s και έτσι να είναι σε θέση να απολαύσει και να την απολαύσουν σε μια σχέση M/s, κανονική πλέον, δηλαδή που υπάρχουν πλήρεις απαιτήσεις από αυτήν ως σκλάβα, και όχι εκπαιδευτική.

    Δεν επεκτείνομαι σε παραδείγματα, γιατί θα γίνουμε μύλος. Αλλά η βελτίωση στο M/s, κατά τη γνώμη μου πάντα, δεν είναι να γίνει η υποτακτική τακτική πχ από ακατάστατη που ήταν ή μορφωμένη από κει που ήταν αμόρφωτη, ή μη καπνίστρια από μανιώδης καπνίστρια. Είναι, μεταξύ άλλων, να πάψει να φοβάται, να πάψει να έχει αναστολές και ενοχές για τις επιθυμίες της και να είναι ικανή να υπακούει.

    Αν προκύψει και πίεση του Αφέντη για βελτίωση σε άλλα πράγματα, οφθαλμοφανώς χρήζοντα βελτίωσης, εντάξει, συμβαίνει, αλλά πάντα είχα την εντύπωση ότι ακόμα και με την εντολή Του, για την οποία βέβαια χαίρεται γιατί φανερώνει ερωτικό ενδιαφέρον και ενδιαφέρον κατοχής, η σκλάβα πετυχαίνει τους στόχους επειδή έτσι και αλλιώς το ήθελε και απλά πήρε ένα κίνητρο επιπλέον, και για να ικανοποιήσει τον Αφέντη της, γιατί είναι σκλάβα πια και τη νοιάζει πάρα πολύ να Τον ευχαριστήσει. Όμως, τουλάχιστον εγώ δεν εννοώ έτσι τη βελτίωση μέσω M/s εκπαίδευσης, ακόμα και όταν αυτή η βελτίωση είναι θεαματική.

    Γιατί τα είπα όλα αυτά; Γιατί με τη λογική τη δική μου δεν προκύπτει το ερώτημα

    Αν το ζητούμενό μου είναι η απόλαυση, τότε προφανώς τα στάνταρ περιττεύουν. Εκτός αυτού, πόσους διαδοχικούς Κυρίαρχους (σοβαρούς) χωρά η επίγεια ζωή μιας σκλάβας; Δύο; Πέντε; Δεν αρκεί το ένστικτό της για να έχει ή να μην έχει εμπιστοσύνη; Έχει να κάνει κάποια ταξινόμηση Κυρίαρχων με κλίμακα εμπιστοσύνης πχ. από μηδέν ως πέντε;

    Την ώρα που τις λέω τις πιστεύω ολόψυχα, και πάντα θυμάμαι με αγάπη, ερωτική τρεμούλα και νοσταλγία τις στιγμές που τις έλεγα, δεν είναι όμως θέμα εμπιστοσύνης, αυτό έχει κριθεί προ πολλού για να φτάσω να μου εμπνέει ένας Κυρίαρχος τη διάθεση αφήματος που φέρνει τέτοια λόγια.

    Την εμπιστοσύνη την φέρνει ή δεν την φέρνει το πρώτο πλήγμα από Αυτόν. Τίποτα άλλο.

    Δεν γνωρίζω πόσοι και δεν με αφορά, γιατί όπως είπα, πόσους πια Κ να χωρά η δική μου ζωή; Για το τι τους κάνει τόσο άξιους, μόνο υποθέσεις μπορώ να κάνω, ότι θέλουν πάρα πολύ και αυτοί, όπως και εγώ να απολαύσουν μια σχέση M/s έτσι όπως την καταλαβαίνουν στην ψυχή τους;

    Τότε δεν είναι Κυρίαρχος, καλή μου sklavina. Παρατήρησα στη συζήτηση που ακολούθησε αυτή την ερώτηση ότι τα βάλατε όλοι με τη δολερή υποτακτική, που πα’ να κάνει «τέτοια πράγματα». Δεν είναι όμως αυτό το θέμα, το θέμα είναι ότι αν κάποιος το δει έτσι, δεν ξέρει να χειριστεί μία πλειάδα θεμάτων που σχετίζονται με σκλάβες και με το M/s άρα δεν είναι Κυρίαρχος, τουλάχιστον όχι ακόμα.

    Νταντά με μουστάκι δηλαδή; Και το μαστίγιο να βγαίνει «επειδή έπρεπε να μάθει το μάθημά της» ή «επειδή έτσι καλυτερεύει»; Προσοχή στο τι εύχεται κάποιος γιατί μπορεί να το αποκτήσει κάποια στιγμή…

    Γίνεται ότι η υποτακτική αυτή αρχίζει να γίνεται σκλάβα. Έχει αποδοχή του τι είναι και παίρνει το δρόμο της. Κακό και καλό, επιτέλους, δεν υπάρχει γι αυτήν ή μάλλον κακό είναι μόνον ό,τι δεν αρέσει στον Αφέντη της.

    Έτσι δεν φτάνει το μαχαίρι στο κόκαλο, με την έννοια ότι ο Κυρίαρχος δεν θα περιγράψει ποτέ με συνέπεια το πώς ακριβώς θα σε φέρει στα όριά σου και θα ελέγξει αν Του έχεις εμπιστοσύνη – διότι μάλλον θα το κάνει αυτό – και εμπιστοσύνη είναι ακριβώς να Τον εμπιστευτείς χωρίς κριτήρια.

    Χώρια απ αυτό, έχω την εντύπωση ότι με αυτό το κριτήριο εμπιστοσύνης, οδηγείσαι με μαθηματική ακρίβεια σε by the book, συμβατική Κυριαρχία.

    Η ωριμότητα σε αυτές τις περιπτώσεις πιστεύω ότι είναι να ξέρουμε μέσα μας ότι η εμπιστοσύνη δεν είναι εγγυητική επιστολή που δίνεται με όρους και προϋποθέσεις και ούτε συμβόλαιο που διασφαλίζει κάποια διάρκεια η πορεία σχέσης. Δηλαδή, και εμπιστοσύνη να υπάρχει η σχέση μπορεί να ναυαγήσει και να προκαλέσει πάρα πολύ πόνο. Δεν σημαίνει αυτό ότι η εμπιστοσύνη δεν άξιζε ή «προδόθηκε».

    Για μένα, η a priori αποδοχή ότι «ο πόνος οφείλεται σε δικές μου επιλογές» σημαίνει ότι δεν αντέχω την τριβή της συσχέτισης με τον Έτερο και δεν αντέχω και πολύ πολύ να δώσω τον έλεγχο.

    Προφανώς, έχω κάνει λάθη και τα λάθη πονάνε, όπως αυτό δεν αποκλείει ευθύνη του Έτερου για την οδύνη τη δική μου. Δεκτό και σεβαστό, Ουδείς ποτέ προσφέρθηκε να με αναλάβει δηλώνοντας ότι δεν κάνει λάθη ή ότι τα σωστά Του αποκλείεται να με πονέσουν πάρα πολύ και ποικιλοτρόπως.

    Το μόνο μέτρο που μπορώ να σκεφτώ είναι η αποδοχή της θέσης της από μία σκλάβα. Αυτό είναι όντως αυτοαναφορικό. Το να νιώσω, ή να σκεφτώ ή να συμπεράνω ότι το χ, ψ, ω που ήδη έγινε πάνω μου δεν ήταν για μένα ή ήταν για μένα είναι δικό μου θέμα και θέμα του πώς εγώ με βλέπω ως σκλάβα. Δεν είναι θέμα εμπιστοσύνης στον Άλλο, που το διέπραξε πάνω μου, ό,τι και αν ήταν αυτό.

    Στο φόρουμ αυτό αντίθετα υπάρχει η στάνταρ θέση ότι μια σκλάβα γυναίκα είναι και η πρώτη, διαπρέπει παντού και είναι και σκλάβα μάλιστα και ποτέ το M/s δεν της κόστισε σε ψυχική ουσία, σε σωματικό μόχθο, σε δάκρυα, σε ενδοσκοπήσεις, σε τεράστια οδύνη κλπ κλπ

    Επειδή λοιπόν στο φόρουμ αυτό θα φάει ως και ξύλο κανείς αν τολμήσει να πει ότι μια σκλάβα χαρακτηρίζεται από κάποιες ικανότητες που αφορούν όχι το 5% αλλά το 0,005% του ερωτικά ενεργού πληθυσμού, αλλά ναι, κατά τα άλλα μπορεί να είναι και χύμα στο κύμα ως άνθρωπος, δεν μας είναι οικεία η σκέψη ότι ακριβώς η «χύμα στο κύμα» μπορεί να εμπιστευτεί με το ένστικτό της Αυτόν που πρέπει να εμπιστευτεί…

    Να υποθέσω ότι εννοείς τη θρησκοληψία με επίκεντρο τον Κ; Γιατί η θρησκοληψία ενός Κ είναι τελείως διαφορετικό θέμα, το οποίο δεν θίξαμε αυτές τις μέρες.

    Εγώ πάλι την εμπιστοσύνη σε καμία περίπτωση δεν τη θεωρώ κεφάλαιο που πρέπει να δίνεται με φειδώ και με κριτήρια, να τοκίζεται ή να δαπανάται και να αξιολογείται ως προς τους καρπούς που δίνει. Ούτε κάτι που έχει καμία θρησκευτικότητα, μόνον ερωτισμό έχει και… δεν είναι πάντα ανάγκη να είναι δύσκολο ή σπάνιο κάτι για να είναι ωραίο (να μια ακόμα κατά βάση θρησκευτική και δη προτεσταντική αντίληψη) η εμπιστοσύνη με το ένστικτο και απλή είναι και όμορφη.
     
    Last edited by a moderator: 23 Μαρτίου 2010
  10. Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο

    Δεν πιστεύω πως αυτός ο χώρος προσφέρει στάνταρ έναν καλύτερο ερωτικό βίο.Γνωρίζω πολλά βανίλα ζευγάρια με πολύ καλή ερωτική ζωή, με ή χωρίς στοιχεία bdsm, οπότε αν μπει μόνο γιαυτό τον λόγο, συμφωνώ μαζί σου πως δεν θα μείνει μόνο γιαυτό.

    O MindMaster που κολλάει εδώ, δεν κατάλαβα uzzled:

    Για μένα πάλι, είναι πολύ σημαντικά τα παραπάνω 

    Προσωπικά, το ζητούμενο μου, ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ η απόλαυση.Είναι πολλά.Με μια λέξη Η ΠΛΗΡΟΤΗΤΑ που θα νοιώθω μέσα μου από αυτόν τον άνθρωπο-κυρίαρχο-σύντροφο...και η πληρότητα αυτή δεν έρχεται μόνο μέσα από την ερωτική ζωή μας η τον σαδομαζοχισμό αλλά μέσα από ολόκληρο το πακέτο, που περιλαμβάνει τα πάντα.
    Δεν περιγράφω το τέλειο, αλλά τον άνθρωπο πάνω από όλα, με τα λάθη και τις αδυναμίες του και όλα... 
     
  11. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο



    Εδώ κολλάω: Περί "Βελτίωσης". Διάβασέ το εάν δεν το έχεις διαβάσει ως τώρα, sklavina, είμαι σίγουρος πως θα το βρεις ενδιαφέρον.

    Μιάν επανάληψη προτείνω και στην καλή μου φίλη tender (με αυτόν τον ορισμό της βελτίωσης που έδωσες πιό πάνω αγαπητή μου, δεν διαφώνησα ποτέ. Το αντίθετο μάλλον, όπως εύκολα μπορεί κανείς να συμπεράνει διαβάζοντας εκείνο το νήμα)...

     
  12. Απάντηση: Η εμπιστοσύνη προς τον Κυρίαρχο


    Διάβασα την άποψη σου και δεν διαφωνώ, αλλά δεν είναι μόνο αυτό τουλάχιστον για μένα.Δεν είναι μόνο η καύλα ή μόνο η απόλαυση το ζητούμενο μου.
    Προσωπικά αν έχω μόνο αυτά ακόμη και στον υπέρτατο βαθμό δεν μου αρκούν.Τα βρίσκω ''λίγα''...