Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Arioch, στις 8 Φεβρουαρίου 2011.

  1. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    οκ συγγνωμη , αν θελεις σβηνω το μηνυμα ...
     
  2. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Θα έλεγα αντί να το σβήσεις, ξαναπόσταρε το αρχικό. Στην τελική -έστω και αν είναι δίκην χιούμορ- αν μια σαμπ γουστάρει αφέντη που δεν έχει πρόβλημα να στραποναριστεί και θέλει να ξέρει και να χορεύει και πυρρίχιο, γούστο της και καπέλο της.
     
  3. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    δυστυχως δεν μπορω να το επαναφερω διοτι εχει σβηστει απο τη διαχειριση, θα ηθελα ομως να εχει παραμεινει για να γινει διαλογος επ αυτου , σκοπος μου ηταν κανοντας το συνηγορο του διαβολου να τοποθετηθουν τα πραγματα στη θεση τους , ναι μπορει η οποιαδηποτε να λεει τα θελω της και τι
    ζηταει απο καποιον αντρα ομως θεωρω οτι δεν εχει το δικαιωμα να τον αποκαλουμε Αφεντη , η Κυριαρχο εστω κι αν αυτος ο ιδιος της δινει εντολη να τον μαστιγωσει η ο,τι αλλο...
    το θεωρω αναρμοστο προς την ιδιοτητα του Κυριαρχου, καλως η κακως ο Κυριαρχος προσδιοριζεται απο καποιες ιδιοτητες και συμπεριφορες , μ αλλα λογια ή ειναι ή δεν ειναι ... υπαρχουν κι αλλα status που απεικονιζουν τα οποια θελω μας ....
     
  4. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Δεν θα έλεγα ότι το "Μαζοχιστής-Κυριαρχικός" είναι κάτι το συνηθισμένο αλλά γιατί να το αποκλείουμε;

    Ή ας το πάρουμε κι αλλιώς, αν ένας ομοφυλόφιλος είναι Κυριαρχικός αυτομάτως αποκλείεται να απολαμβάνει το παθητικό σεξ και στην τελική γιατί πρέπει να ταυτίζουμε την πράξη της κυριαρχίας με τη σεξουαλική απόλαυση;

    Επίσης γιατί απαγορεύεται σε ένα sub να έχει κριτήρια για το σε ποιον θα αφεθεί; Γιατί απαγορεύεται σε ένα sub να έχει προσδοκίες από τη σχέση της; Τι νόημα έχει καν να είναι σε μια σχέση στην οποία δεν έχει προσδοκίες ή αυτές δεν ικανοποιούνται;
     
  5. thaleia

    thaleia Contributor

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Δεν αποκλειω τιποτα απλα θεωρω , θεωρω λοιπον οτι η προκληση πονου ειναι πραξη κυριαρχιας και αν ο Κυριαρχος ειναι μαζοχιστης τοτε κατα την αποψη μου θα πρεπει ν απολαμβανει τον μαζοχισμο του απο ατομο διαφορετικο κι οχι απο την υπο του, το ιδιο θεωρω και για την ομοφιλοφιλια.
    Το σεξ αυτο καθεαυτο ειναι πραξη κυριαρχιας την στιγμη που γινεται, αυτου που εισχωρει, σ αυτον που δεχεται, ανεξαρτητως φυλων ισως γι αυτο πολλες κυριαρχικες γυναικες δεν το δεχονται απο τους υπο τους η το δεχονται στιγμιαια .
     
  6. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Διαφωνώ αλλά η διαφωνία μου είναι επί του θεωρητικού. Ας απαντήσει κάποιος gay Κυριαρχικός ή κάποιος Κυριαρχικός που του αρέσει ο πόνος (και εγώ τουλάχιστον γνωρίζω έναν τέτοιο)
    Το σεξ καθεαυτό είναι πράξη αναπαραγωγής. Recreationaly είναι πράξη ευχαρίστησης. Μπορείς να το δεις φυσικά και σαν πράξη κυριαρχίας (και σε πολλές περιπτώσεις είναι) αλλά δεν είναι κυρίως αυτό. Κατά τη γνώμη μου κυρίως *ΔΕΝ* είναι αυτό.
     
  7. Stalker

    Stalker Not a very nice guy Contributor

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Αγαπητε Maitre(de)Faire,το τι μελλει γενεσθαι στην περιπτωση που αναφερεις ισως να μπορει σε καποιο βαθμο να καθοριστει απο το δεον γενεσθαι εις εαυτον καθενος που επιθυμει να κρουσει την θυρα της bdsmικης Εδεμ.Αν εχω καταλαβει καλα,μιλαμε για εναν kinky-minded τυπο ο οποιος καποια στιγμη θελει περα απο το kinky play που ισως ηταν το πρωτο ερεθισμα να θελησει να δει τη ζυγαρια να γερνει προς τη μια η την αλλη μερια.
    Αν με ρωτουσε,θα ειχα δυο τρια πραγματα να του προτεινω.Πρωτον και ελασσονος σημασιας σε σχεση με τα αλλα δυο,να εχει κανει το απαραιτητο homework,το οποιο και θα συνεχισει ισως και δια βιου γιατι εδω πτυχια δεν απονεμονται.Δευτερον να παψει να ειναι wannabe και να γινει wannado.Να θελει δηλαδη πρωτα και κυρια να δοκιμασει,να κανει,να ζησει πραγματα κι οχι να γινει,να ειναι κατι.Και τριτον να ειναι ετοιμος να ακολουθησει το δρομο της καυλας του,οποιος κι αν φανει οτι ειναι αυτος.
    Εχοντας λοιπον αυτα κατα νου και αφου επιλεξει το αντικειμενο του ποθου του και με κριτηριο την αλλη μερια της ζυγαριας,δυο τινα μπορουν να συμβουν.
    Η θα νοιωσει την καυλα του μυαλου και του σωματος να εκρηγνυται πνιγοντας καθε αμφιβολια,οποτε μπορει να αφεθει να συνεχισει το ταξιδι ηρεμος και σιγουρος πια.
    Η το κουτακι του ανικανοποιητου δεν θα αδειασει εντελως,θα παραμεινει ενδεχομενως ως εχει,ισως και να ξεχειλισει ακομα.Οποτε παραδεχομενος οτι πηρε λαθος δρομο,να εξερευνησει τη σεξουαλικοτητα του απο αλλη διαδρομη.
    Εδω επικουρικα,αν ο εταιρος ειναι true,καποια στιγμη θα το νοιωσει και πρεπει να εχει το θαρρος πρωτα απεναντι στον εαυτο του(γιατι μπορει να του στοιχισει την απωλεια)να πει καποια στιγμη στα ισα,πχ.."Μαρεσει να σε γαμαω(η να με γαμας),μαρεσει να σε παιδευω(η να με παιδευεις),θα συνεχισω να το κανω οσο εισαι μαζι μου,αλλα να ξερεις πως δεν τοχεις."
    Συνηθως βεβαια μενει και ο ιδιος ανικανοποιητος,οποτε το πραγμα γινεται πιο ευκολο.
    Εαν και ο εταιρος δεν ειναι true,τοτε ναι,μια απο τις πιθανες εξελιξεις ειναι να μας προκυψουν δυο ωραιοτατοι switch.Μπορει ομως αυτο να ειναι προσωρινο.Καποια στιγμη το εκκρεμες ισως παψει να ταλαντευεται.Αν αυτο δεν συμβει απο αδυναμια αυτοπροσδιορισμου οπως λες,θα συνεχισουν βεβαια,γιατι γι αυτους η ζυγαρια πρεπει παντα να γερνει,αλλα ισως λιγο αγχωμενα,με μια μικρη τζιβα μεσα τους.
    Διαβαζοντας το παραγωγο του bonus doubt στο post σου,θυμηθηκα τους δυο πρωτους στιχους απο ενα ποιημα του Τιτου Πατρικιου το οποιο επιθυμω να παραθεσω ολοκληρο.Δεν μου παει η καρδια να το κοψω."Αυτο που μενει"λοιπον..
    "Οπου ζει κανεις εκει αγαπαει
    ο,τι κι αν ζει στο τελος το αγαπαει
    επειτα χανονται τα προσωπα
    σβηνουν τα γνωρισματα ενα-ενα
    μενει μοναχα διχως να παλιωνει
    η γλωσσα που τα εχει εκφρασει"
     
  8. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Αξιέραστε συνταξιδιώτη.
    Επέτρεψε μου να εκπέσω σε εντελώς off-topic.
    Καιρό είχα να απολαύσω αυτήν την ποιότητα ανταλλαγής απόψεων.
    Είμαι υπόχρεος.

    Η ικανότητα του προεκτείνειν σκέψεις αλλήλων θαρρώ μπορεί να μας πάει μακριά.
    Ήδη υποθέτοντας και συναισθανόμενοι, αποκτήσαμε βηματισμό.
    Σπάνιο, όσο και γοητευτικό.

    Προσπαθώντας να ανταποκριθώ στο (μπορεί και ) πλαστό δίλλημα του νήματος,
    «ποιός χραίνει ποιόν ως τι στη σχέση Κ/υ»
    αναρωτήθηκα αρχικά για το μυστήριο του χρίσματος.
    Με θρησκευτική προσέγγιση το Χρίσμα είναι ως γνωστό Μυστήριο.
    Στη συνολική προβληματική μας αποτελεί ένα -απλώς - μυστήριο μέχρι τα τώρα.
    Εξηγούμαι.
    Ενδυόμενοι νοοτροπίες, συμπεριφορές και πρακτικές χραίνουμε τυπικά
    (εν προκειμένω, τιτλοδοτούμε)
    αλλήλους;

    Χραίνουμε
    (εν προκειμένω μεταβιβάζουμε δια της «αφής» ιδιότητες, ικανότητες, εξουσίες εις )
    αλλήλους;

    Χραίνουμε
    (εν προκειμένω ενστερνιζόμαστε εις βάθος με όσα και ό, τι αυτό συνεπάγεται και πράττουμε τα δέοντα)
    αλλήλους;

    Όλα τα παραπάνω τα παρέθεσες μονολεκτικότερα με τη διάσταση (και διαδρομή)
    μεταξύ wannabe -- wannado.

    Εάν υπάρχει και άλλη πιθανή εναλλακτική, παρακαλώ να συμπληρώσει κάποιος.

    Βλέπουμε εδώ πως πέρα από τα τρία στάδια δημιουργίας και εξέλιξης της σχέσης,
    { Θέλω να πάω ---- Είμαι στο δρόμο --- Έφτασα }
    υπάρχουν και άλλα τρία στάδια που σταθμίζουν την σε βάθος ποιότητα αυτής.
    { Παίζω --- Προσεγγίζω και προσπαθώ --- Ολοκλήρωσα }

    Μήπως τώρα έχοντας μια επιπλέον παράμετρο στα κριτήριά μας
    είναι πιο εφικτό να απαντήσουμε στο μυστήριο;

    Ομολογώ ότι όσο διυλίζω το αρχικό μυστήριο,
    τόσο ισχυρότερη αισθάνομαι τη θεμελιώδη σημασία και των δύο δίσκων της ζυγαριάς, Κ & υ
    Μια παρά φύσει εξισορρόπηση που θέλει δύο ανισοβαρή και ανισομεγέθη τάσια
    σε απόλυτη ισορροπία προς επίτευξην της αρμονίας.
    Με αυτήν τη διαίσθηση μίλησα αρχικά για πιθανώς πλαστό δίλημμα.


    Η αρμονία είναι το μέγα ζητούμενο αδελφέ.
     
  9. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

  10. Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Μπορεί η υποτακτικότητα ρε παιδιά να εκδηλωθεί και να παραμείνει μπροστά σε έναν κυρίαρχό που δεν εκφράζει τα θέλω, τις ανάγκες, τις αξίες μιας υποτακτικής;;;
    Πως δηλαδή; Ότι νά' ναι;
     
  11. sw

    sw

    Re: Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Συμφωνω!

    ...την δυναμη να κυριαρχησει η να υποταχθει την δινει μονο ο συγκεκριμενος ενας στον συγκεκριμενο αλλον!


    Γι:nod:ργος
     
  12. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Η θεμελιώδης απροσδιοριστία του BDSM ή αλλιώς το πρόβλημα του αυγού και της κότας

    Εξαιρετική ερώτηση. Χρηστικότατη στο προκείμενο νήμα όπως περπατάει.
    Παρ’ όλο που θα βοηθούσε να μας πεις από ποιό ακριβώς σημείο προέκυψε η απορία σου.

    Στο προηγούμενο ποστ μου έκανα κάποιου είδους διαχωρισμό
    με κριτήριο όπως το ονόμασα την ποιότητα της σχέσης.
    Όπως έχει αποδειχτεί, στην κυριολεξία πανηγυρικά, στον παρόν φόρουμ
    και ειδικότερα στην ενότητα Persoal Experiences,
    Ναι!
    Η υποτακτικότητα και η «υποτακτικότητα» , είναι δύο διαφορετικά μεγέθη.
    Δεν θα αναλύσω εδώ το πρώτο μέγεθος, την πραγματική και ουσιώδη υποτακτικότητα.
    Το έχουν κάνει άλλοι πριν από μένα και με πιθανώς καλύτερο τρόπο.
    Θα σταθώ στην «υποτακτικότητα» αυτήν, που για λόγους χρηστικότητας θα ονομάσω «ιμιτασιόν».
    Ειδικότερα δε στην εκδήλωσή της , όπως έθεσες τον προβληματισμό και όχι τόσο στην παραμονή της,
    γιατί τέτοιου είδους «ιμιτασιόν» εξάρσεις είναι εκ φύσεως θνησιγενείς,
    -πλην όμως επαναλαμβανόμενες κατά συρροή -
    παράγουν ευρύ κύκλο εργασιών* και το κυριότερο,
    υποκουλτούρα Κ/υ που επιπλέει σαν τα κόπρανα και ρυπαίνει την ατμόσφαιρα.
    Μία λούμπεν υποκουλτούρα που χτίζεται συστηματικά, εξαπλώνεται σαν την ίωση
    και έχει χαρακτηριστικά εμπορικού προϊόντος ευρείας κατανάλωσης
    που απευθύνεται σε fast food καταναλωτές.
    Ποιό είναι το target group της ιμιτασιόν υποτακτικότητας;
    Αναλογικά ένα παραπλήσιο με εκείνα στα οποία απευθύνονται
    οι επονομαζόμενες παραθρησκευτικές οργανώσεις / αιρέσεις.
    Δράττομαι της συγκυρίας αναφορών σε υποτακτικότητα/θρησκευτικότητα
    για να βοηθήσω το επιτελείο παραγωγής και διάδοσης της ιμιτασιόν «υποτακτικότητας»,
    προτείνοντας σαν αιχμή του δόρατος της καμπάνιας τους το «Σκύψε ευλογημένη».
    Πιασάρικο στις καταναλωτικές ομάδες όσων υγραίνονται με βρώμικα απωθημένα παιδιόθεν
    και ταυτόχρονα δηλωτικό προθέσεων των «Κ» που μεθοδεύουν τοιουτοτρόπως,
    αφού έχουν εξασφαλισμένη την εκ των υστέρων δικαίωση της πρακτικής των
    με το ακλόνητο επιχείρημα «Εγώ σου είχα δείξει τις προθέσεις μου, εσύ δεν πρόσεξες».

    Τι έχουμε εδώ sklavina;
    Την αναγωγή της «υποτακτικότητας» σε ενός είδους πανάκεια με ιδιότητες πασπαρτού.
    * (Μπορεί) να τα θεραπεύσει όλα.
    [Δεν μπορεί βέβαια, αλλά σαν ένα νέο προϊόν που πρωτολανσάρεται στον συγκεκριμένο καταναλωτή
    αυτός δεν το ξέρει, όχι τουλάχιστον πριν το δοκιμάσει].
    Μετά την απομάκρυνση εκ του ταμείου, ουδέν λάθος αναγνωρίζεται.
    * Εγώ ( ο Κ ) το κατέχω, εσύ είσαι ανίδεη, σκάσε και κολύμπα.
    [ Σε ποιό άλλο είδος συναισθηματικών σχέσεων μεταξύ ενηλίκων
    προσφέρεται αυτό το a priori μονόπλευρο (ασύμμετρες σχέσεις το λένε εδώ) πλεονέκτημα;]
    * ‘Εδώ είναι bdsm (δεν είναι παίξε- γέλασε)
    [σκύβε, ρούφα, και μην αντιμιλάς, Εγώ θα σε απελευθερώσω].
    * Οι αναστολές και οι επιφυλάξεις είναι για βανίλες.
    [Αφού θες να δοκιμάσεις τα πιο ξινά, να ξεχάσεις αυτά που ήξερες μέχρι τώρα. Θα σε κάνω άνθρωπο].
    Για μια εβδομάδα και πολύ σου είναι, μετά ( ή και παράλληλα) θα εξανθρωπίζω τις επόμενες.

    Επειδή ο κατάλογος συμπτωμάτων και παρενεργειών του φαρμάκου «υποτακτικότητα»
    μπορεί να πάει μακριά, ας σταματήσω εδώ.
    Θυμίζω το αρχικό σου ερώτημα.
    Απαντώ. Η υποτακτικότητα ως συνειδητή αξία δεν μπορεί σαφώς.
    Η ιμιτασιόν υποτακτικότητα που πλασάρεται στο ευρύ κοινό ως καταναλωτικό ...αγαθό,
    σαφέστατα και μπορεί (να εκδηλωθεί).

    Θα μου πεις και με το δίκιο σου,
    Καλά, και εδώ κάνει ο Κ τον υ και ο υ τον Κ; Όπως δηλαδή αναρωτάται το νήμα;
    Θα σου απαντήσω όχι. Μάλιστα συμβαίνει το αντίθετο.
    Χάνει ο «Κ» το «υ» και το «υ» τ ΄αυγά και τα πασχάλια. (Ο «Κ» πάντως τη βρίσκει.)
    Αλλά γίνεται τζίρος.
    Κάθε εμπόριο για καλό.

    Θα συμπληρώσω την ερώτησή σου με την ευκαιρία.
    Όλοι εμείς οι υπόλοιποι, που δεν μας αφορούν αυτά και την παλεύουμε στα ίσα, τι χάνουμε;
    - Το χρόνο μας.

    (Κάτι εμβόλιμες ερωτήσεις που πας και θέτεις βρε παιδάκι μου! Βαλτή είσαι;


    _________________
    (*) όπως ακριβώς το λέω το εννοώ, εργασιών, με την εμπορική χροιά του όρου