Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Seduction, στις 17 Μαρτίου 2010.

  1. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...


    Η αλήθεια είναι ότι σε περίμενα, Σύντροφε...   Θα περιμένω λιγάκι ακόμη, δεν χαλάει ο κόσμος.

    Γιά τα των τρίτων, σωστά, άσε ν' ασχοληθούν οι τρίτοι...

     
  2. Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    Αν η θρησκοληψία αφορά την έννοια της πίστης, ναι, μάλλον χρειάζεται...
    Τυχαίνει πολλές γυναίκες, να μην έχουν μάθει από τα γεννοφάσκια τους έννοιες όπως
    το Βdsm, το Tpe, το Subspace και ούτω καθεξής...
    Μεγαλώνοντας λοιπόν, αποκτώντας Vanilla σχέσεις
    (που δεν μπορώ να καταλάβω γιατί θεωρούνται πιο εύκολες από τις Bdsm-ικές),
    δημιουργούνται κάποια συγκεκριμένα δεδομένα στο μυαλό και κατ' επέκταση στην συμπεριφορά.
    Όπως...

    "Δεν μου τηλεφωνεί συχνά, θα το συζητήσω και θα το διεκδικήσω",
    σε αντίθεση με την M/s ας πούμε που απαιτεί πίστη/ εμπιστοσύνη εις την 17η διότι,
    "Δεν μου τηλεφωνεί αρκετά, δεν μου αρκεί η επικοινωνία μας,
    αλλά είμαι σκλάβα/ υποτακτική, δεν είμαι σε θέση να απαιτώ και να διεκδικώ,
    τουλάχιστον όχι άτεχνα, στο κάτω κάτω έτσι είναι αυτές οι σχέσεις,
    και ίσως να μην είμαι αρκετά καλή σκλάβα αν ζητήσω κάτι τέτοιο,
    παρόλο που ζω με τις εντολές Του,
    ω, είναι απίστευτο δώρο να μου τηλεφωνεί μία φορά το μήνα",
    παραμένει στην θέση της και περιμένει το θαύμα.

    ή...

    "Είναι χαμένος 3 μέρες τώρα, δεν απαντάει στο τηλέφωνο, ούτε στα μηνύματα,
    πρέπει να το συζητήσω μαζί του, μάλλον δεν είμαι κομμάτι της ζωής του έτσι όπως θα ήθελα",
    σε αντίθεση με την M/s ας πούμε,
    "Έχει χαθεί εδώ και 2 εβδομάδες, δεν επιτρέπεται να Του τηλεφωνήσω,
    Του έχω στείλει βέβαια κάποια sms, στα οποία δεν έχω πάρει απάντηση,
    κι ένα mail, το οποίο θα διαβάσει κάποτε αλλά δεν έχω καμία απαίτηση (ναι, σιγά) να απαντήσει φυσικά,
    ίσως να μην είμαι αρκετά καλή σκλάβα,
    ίσως με τιμωρεί για κάποιο λαθος που δεν έχω αντιληφθεί,
    ω μα πόσο αφελής είμαι,
    σίγουρα αυτό συνέβη, πώς να μάθω( ...
    μακάρι να επικοινωνήσει σύντομα
    (γιατί θέλω να κάνω και τσίσα μου κι επίσης να μου πει, να την δεχτώ την προαγωγή ή όχι; ".
    Και δεν μπαίνει καν σε διαδικασία να σκεφτεί τα αυτονόητα, ότι ίσως να μη τη θέλει.

    Επειδή λοιπόν απαντήσεις δεν λαμβάνουν (αυτές οι γυναίκες),
    όχι άμεσες τουλάχιστον,
    δεν επιτρέπεται να υποθέτουν επίσης,
    αλλά παρόλα αυτά πρέπει να στέλνουν την αναφορά πριν πέσουν για ύπνο,
    είναι απαραίτητο να πιστέψουν.
    Ακόμη και στο ένστικτό τους.
    Σε ό,τι θέλει η καθεμιά (χα,χα).
    Δεν ξέρω αν γίνεται διαφορετικά.
    Ίσως.

    "Θα γράφεις κάθε μέρα τί έκανες, τί έφαγες, πού πήγες, με ποιόν, τί σκέφτηκες".
    "Θα μου μιλάς στον πληθυντικό".
    "Θα τα γράφεις σε τρίτο πρόσωπο".
    "Δεν θα με αναζητάς όταν χάνομαι".
    "Δεν έχεις δικαίωμα ....αυτό".
    "Δεν είναι καθήκον σου..... το άλλο".


    Αφού τα έχεις κάνει όοοοολα και μόνο μαζί Του σου βγαίνει αυτό,
    και νιώθεις περήφανη, γιατί εσύ δεν το 'χεις ξανακάνει και ήσουν εξαρχής απολύτως ειλικρινής,
    και σκέφτεσαι ότι είσαι σε καλό δρόμο,
    και κάνεις κι από ένστικτο αυτά που νιώθεις ότι θα ήθελε να κάνεις,
    και σε επιβραβεύει... στο τέλος ίσως ακούσεις το εξής..... "Δεν το 'χεις. Δεν είσαι υλικό σκλάβας."

    Μα Σου το έλεγα αυτό, χτυπιέσαι, εγώ απλώς θέλω να Σ' αγαπήσω
    και να θέλω Εσένα
    και να Σου παραδοθώ
    και να κάνω όοοοο,τι μου ζητήσεις
    και να Σε κάνω περήφανη
    και να με θέλεις κι Εσύ πολύ
    και να είμαι το ...άκι Σου
    και να κάνουμε μαζί σχέδια
    και αν με θέλεις σκλάβα, κάνε με
    και γιατί δεν μ' έκανες
    και πού πήγε η δύναμή Σου Δυνατέ μου......;;;

    Φαντάζομαι πως αυτές που το θέλουν πραγματικά (να γίνουν σκλάβες),
    πρέπει να πιστέψουν με κάποιο τρόπο,
    και η φαντασίωση ενός Αφέντη/ Κυρίαρχου/ Μεσσία είναι
    πολύ δελεαστική και χιλιοπαιγμένη για να μη τη πιστέψεις.

    Όπως και η lais, έτσι κι εγώ προβληματίστηκα πολλές φορές για την υπόστασή μου,
    εντός του φόρουμ τουλάχιστον, και τελικά κατέληξα στο ότι σε κάποια βασικά πράγματα,
    τελικά είμαστε αυτοπροσδιοριζόμενες,
    και για το μόνο για το οποίο θα πρέπει να αναμένουμε
    δεν είναι ούτε ο Ιππότης, ούτε το λευκό άλογό του,
    αλλά η συμπληρωματικότητα, όπως πολύ σοφά είπε ένας ταξιδευτής κάποτε.

    Τα θέτω όλα σε υπερβολή, απλώς για να τονίσω τα συναισθήματα.
    Συγχωρήστε με αν είμαι εκτός θέματος, μ' αυτό το τρόπο μάσησα την τροφή που ρίξατε.

     
  3. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    Καλησπέρα σε όλους και όλες

    sorriso solare και MindΜaster, αν και ίσως το όφειλα ως μέλος του φόρουμ, να ψάξω αν έχει ανέβει ξανά το ίδιο θέμα ή με παρόμοιο προβληματισμό και περιεχόμενο, ο χρόνος μου δεν μου επιτρέπει τέτοιου είδους πολυτέλειες.


    Σωστό, αλλά δεν συναρτώ τις λίγες συμμετοχές μου στο να αποτυπώσω σκέψεις μου στο φόρουμ με το να φανώ χρήσιμος, όχι τουλάχιστον με την επιτηδειότητα που παρουσιάζεις το χρήσιμος.
    Φρονώ πως με όση αμάθεια - απειρία κλπ και να εισέρχονται στο χώρο οι s, πρέπει τουλάχιστον να είναι σε θέση να κατανοήσουν πως όσο και αν αλοίβουν το ψωμί τους με μαργαρίνη Παναφάμ δεν θα γίνουν ποτέ σαν τις ξανθιές μοντέλες του τηλεοπτικού σποτακίου. Θέλω να πω πως μόνο όσες έχουν στοχασμούς τύπου "τι κάνει η γίδα στο πουρνάρι" ή όσες θεωρούν ότι "η μόνη χρησιμότητα του κεφαλιού είναι το να τοποθετείται το καπέλο" θα μασήσουν σε Κ που αυτοπροβάλλονται ως παντογνώστες και υπεράνθρωπους. Δεν αναφέρομαι σε τέτοιες s στο νήμα μου.

    Προσωπικά δεν απαιτώ τίποτα από τις s που αναφέρομαι στο νήμα μου ή μέσω αυτού. Αν σε κομμάτι-α ή στο όλο του, κάποιες από αυτές, αναρωτηθούν ή ακόμα περισσότερο σκεφτούν έχει καλώς. Οι άνθρωποι που αποφεύγουν τις μακρινές σκέψεις, δε μπορούν να αποφύγουν τις κοντινές στενοχώριες. Προς αυτή την κατεύθυνση κινείται το νήμα μου και ίσως σε κάποια ή κάποιες φανεί πρόσφορο.

    Δεν ξέρω σε ποιούς αναφέρεσαι έμμεσα ή αν τοποθετείς και τον εαυτό σου σε αυτούς που παραμυθιάζουν τις s, αλλά μακράν εμού το επίθετο ανεύθυνος. Επιπλέον αυτού, δεν καταλαβαίνω σε ποιό σημείο εντόπισες στο νήμα μου να ρίχνω φταίξιμο στις s. To να χρωματίζω εντονότερα κάποια σημεία του, έγκειται μόνο στη πρόθεση μου να αναδείξω υπαρκτά προβλήματα που προκύπτουν από παρόμοια νοοτροπία και στάση κάποιων s.

    btw έχω γνωρίσει s (ναι, υπάρχουν και εδώ) που δεν χρειάζονται πάνω από 5 λεπτά για να καταβροχθίσουν στη κυριολεξία πάρα πολλούς "masters" και "κυρίαρχους", όπως και έχω γνωρίσει και s (ναι, υπάρχουν και εδώ) που υπομένουν από τους Κ τους τιμωρίες σιωπής πολλλλών μηνών.και μη εμφάνιση τους για χρόνια! Και στις δύο περιπώσεις φυσικά αναφέρομαι σε παλαιές στο χώρο.

    "Αν συναντήσεις έναν άνθρωπο που αξίζει να του μιλήσεις και δεν του μιλήσεις χάνεις τον άνθρωπο.Αν συναντήσεις έναν άνθρωπο που δεν αξίζει να του μιλήσεις και του μιλήσεις χάνεις τα λόγια σου.Σοφός είναι εκείνος που δεν χάνει ούτε τον άνθρωπο ούτε τα λόγια του." Απάντησα στο ερώτημα σου?

    Στη δική μου λογική συμπαθή MindMaster, oι αυθεντικοί Κ δεν επιθυμούν την παράδοση της s (πόσο μάλλον την πρόθυμη παράδοση) αλλά την κατάκτηση της. Ειδικότερα δε, την κατάκτηση του μυαλού της. Και το σπουδαιότερο τη συνεχή ανακάλυψη, διαχείρηση και ασχολία με το μυαλό της s. (Και με το κορμί της φυσικά! Κάθε φορά μένω κατάπληκτος όταν μαθαίνω για Κ που δεν γαμάνε την/τις s τους! Και έχω πληροφορηθεί για πολλούς (!!!) Δυστυχώς είναι πολλοί που κρύβουν πίσω από τη λέξη κυριαρχία, τα κόμπλεξ τους ως άνθρωποι, το μίσος του προς τις γυναίκες αλλά και άλλα πολλά που ουδεμία σχέση έχουν με το αντικείμενο που πραγματεύομαι.
    Ωστόσο η απάντηση στα ερώτηματα σου, είναι απλή και ξεκάθαρη. Δεν γνωρίζω πόσοι, αλλά σίγουρα οι μη πεινασμένοι και μη στερημένοι. Παρεπιπτόντως οφείλω να σου επισημάνω πως σε ορισμένες περιπτώσεις, πολλά μπορούν να συμβούν εν μια νυκτί.


    Οι σπουδές μου και η δουλειά μου την οποία διακονώ 25 χρόνια τώρα, είναι η καθημερινή εκπαίδευση ανθρώπων από 5 έως 65 ετών. Εκπαίδευση τόσο σε νοητικό όσο και σωματικό επίπεδο. Παρ' όλο που γνωρίζω ότι τους προσφέρω τα πλείστα όσα σε δεκάδες και σημαντικούς τομείς στη ζωή τους, ποτέ δεν έβαλα στη θεώρηση μου φράσεις του τύπου "τους κάνω καλύτερους ανθρώπους". Ούτε καν στις περιπτώσεις που εκπαιδεύω ανθρώπους πως να επιβιώνουν όταν έρχονται αντιμέτωποι (λόγω δουλειάς ή λόγω ειδικών αναγκών) σε πολύ ακραίες καταστάσεις. Πολύ βαρύς ο χαρακτηρισμός για να τον ενστερνιστώ.
    Εντούτοις η απάντηση μου στο ερώτημα σου είναι η εξής: Δείξε μου μια s που δεν επιθυμεί (ή δεν έχει μάθει να επιθυμεί, αν προτιμάς) να ικανοποιεί τον K της και θα σου δείξω εναν μη Κ.


    Προσωπικά θεωρώ τον όρο release (αλλά και άλλους όπως safe word...) εντελώς αχρείαστους και άκαιρους ως προς τον χώρο, όπως τουλάχιστον εγώ τον αντιλαμβάνομαι και τον βιώνω. Τα όσα γράφεις και στηλιτεύεις φυσικά αποτελούν αλήθειες, αλλά σε κανένα τομέα της ζωής μου δεν υπήρξα μηδενιστής.

    Θα γινει ότι ακριβώς γίνεται στη παύση κάθε είδους σχέσεων. Κάποιες θα καταρεύσουν, κάποιες θα πουν ευτυχώς που γλύτωσα, κάποιες θα προχωρήσουν δυνατότερες και εμπειρότερες, κάποιες ματαίως θα ψάχνουν να βρούν κλώνο του προηγούμενου, κάποιες στην επόμενη σχέση τους θα ανακαλύψουν με τι μαλάκα ή με τι καταπληκτικό άνθρωπο ήταν, κάποιες θα αλλάξουν status, ακόμα και οrientation...

    Συμφωνούμε στο γενικό πλαίσιο της αναφοράς σου. Είναι έτσι, αλλά τι προτείνεις?

    Kαι εδώ συμφωνούμε. Το ερώτημα παραμένει. Τι προτείνεις? Πιστεύεις ότι το φαινόμενο που τόσο γλαφυρά περιγράφεις μπορεί να εκλείψει?

    Ομορφη η περιγραφή σου και επικριτική. Για όσους μπορούν να την αναγνώσουν ουσιαστικά θα καταλάβουν οτι κατακεραυνώνεις υπαρκτά φαινόμενα. Υπάρχουν όντως. Προσωπικά θεωρώ ως σκουπίδια τα περισσότερα κείμενα που υπάρχουν στο διαδίκτυο για το BDSM και την λεξιλαγνεία κάποιων ως το μόνο προσόν που διαθέτουν.

    Δεν είμαι από αυτούς που πιστεύουν πως το καλό έρχεται από συλλογική προσπάθεια, ιδίως όταν αυτό αφορά το life style και πέραν αυτού δεν δήλωσα ή αυτοπροσδιορίστικα ποτέ ως μασιάχ πρόθυμος ή ικανός να παίξω τον καθοριστικό ρόλο στην επίλυση των κρίσιμων ζητημάτων του bdsm!

    Ωραίο νήμα (δεν το είχα προσέξει). Νομίζω όμως πως έχει χαθεί το νόημα και πως έχει μυθοποιηθεί πολύ το M/s ή D/s. Oποιαδήποτε γυναίκα που είναι ερωτευμένη στα κόκκινα, ακόμα και γυναίκα που είναι μέλος της Χριστιανικής Οργάνωσης Ειρήνης, όσο βρίσκεται σε αυτό το κόκκινο στάδιο μπορεί να κάνει για τον καλό της -όταν αυτός γνωρίζει το πως- όλα όσα μπορεί να κάνει μια σκλάβα και μάλιστα μια σκλάβα, τέτοια που σκλαβότερη να μην υπάρχει (όπως την περιγράφει ο MindMaster) χωρίς καν να έχει ακούσει τα ακρωνύμια BDSM!...

    Η προσωπική μου άποψη είναι πως πουθενά δεν είναι το καλό της, πέρα ίσως από αυτά που λαμβάνει στιγμιαία ως συναίσθημα. Παρ' όλα αυτά πρέπει να δούμε το ίδιο θέμα και από μια άλλη οπτική. Ο κάθε νοήμων ενήλικος άνθρωπος έχει το δικαίωμα να ορίσει το τι είναι καλό γι αυτόν είτε ως στάση ζωής είτε και κατά περίπτωση.

    Ο φόβος όπως τον εννοείς εδώ, δεν είναι συστατικό των Αρσενικών. Των ανδρών ναι, των Αρσενικών όχι. Κατά την γνώμη μου κανένας άνδρας δεν μπορεί να είναι Κ, αντιθέτως κάθε Αρσενικό είναι Κ είτε γνωρίζει είτε δεν γνωρίζει περί BDSM.

    p.s Χάρηκα την απάντηση σου MindMaster
     
  4. Seduction

    Seduction Regular Member

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    Γειά σου Eugenie

    Hσουν απολύτως ΕΝΤΟΣ του θέματος! Θεωρώ χρήσιμο το post σου.

    Ολοι μας πιστεύουμε σε κάτι ή σε περισσότερα με κάποιο τρόπο. Το θέμα είναι πόσο ακέραιος, εύλογος και ορθός είναι, τουλάχιστον ως προς την αντικειμενικότητα του, για εμάς. Τις περισσότερες δυστυχώς φορές οι άνθρωποι το αντιλαμβάνονται μετά την απόμακρυνση τους από το ταμείο. Αλλά ακόμα και κάτι τέτοιο, είναι από αυτά που ομορφαίνουν τη ζωή δίνοντας της χρώματα και μουσικές.
    "Κακό το αποτυγχάνειν, χείριστο το μη επιχειρείν" αγαπητή Eugenie. Απλά στο επιχειρείν ας μην απουσιάζει το μυαλό. Αυτή είναι μία από τις ουσίες του νήματος μου.

    Oποιος ή όποια ισχυρίζεται ότι το D/s είναι κάτι που δεν εμπεριέχει σε μεγάλο και έντονο βαθμό την συμπληρωματικότητα, κατά την γνώμη μου, ουδεμία σχέση έχει όχι μόνο με το D/s αλλά και με τις εν γένει ανθρώπινες διαπροσωπικές σχέσεις
     
  5. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    reps  
     
  6. Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...



    Τείνουμε να θεωρούμε πλέον σωστό Κ αυτόν που την παίρνει Τζοκόντα και την καταντάει σε ένα κομμάτι μουσαμά...η μάλλον σε πολλά κομμάτια.
    Εξαιρετικό όλο το ποστ σου MindMaster.Όταν βλέπω την αλήθεια να ξεχειλίζει με όποιο κόστος και αν ενέχει αυτό είτε είναι από Κ είτε από υ δεν μπορώ παρά να επικροτήσω και να συμφωνήσω.


      

    Μα πως τολμάς να τσαλακώνεσαι έτσι???είναι αντιδεοντολογικό!!!ντροπή σου!!! (αστειεύομαι φυσικά)

    Έτσι ακριβώς.Αρκεί ο εκάστοτε Κ να το αναγνωρίσει και να το πιστεύει μέσα του και ας μην το ομολογεί στο υ του...

     
  7. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    Θα προσπαθήσω να κινηθώ μέσα στα πλαίσια που ορίζει ο Νηματοθέτης.
    Επικεντρώνεται σε σχέσεις Κ/υ εξειδικεύοντας περαιτέρω σε Κ αρσενικό επί υ θηλυκού γένη.
    Να μη Μ/μας διαφεύγει αυτό επειδή οι συναρτήσεις τείνουν να μεταβάλλονται σε περίπτωση που τα γένη αλλάξουν.
    Η ως τώρα συζήτηση είναι γονιμότατη και επιπέδου τέτοιου που προσωπικά αισθάνομαι την ανάγκη να θέσω μια επιπλέον παράμετρο.
    Η παράμετρος αυτή είναι, σε απλή γλώσσα, τα κίνητρα που εισέρχεται οιος(α)δήποτε στο bdsm γενικότερα,
    οι τρόποι που το κάνει και το πώς οφείλουμε γενικά σε συνάρτηση με το «χώρο» και ειδικά, ανάλογα με τους τρόπους που «πλασάρεται» να τον/την/Μ/μας αντιμετωπίσουμε(ουν).

    Τα κίνητρα.

    Θέτω ρητορικά ερωτήματα προς σκέψη και επεξεργασία.
    • Γιατί bdsm και όχι vanilla;
    • Τι παραπάνω ή (προσέξτε) ενίοτε και παραΚΑΤΩ προσδοκώ;
    • Τι επιδιώκω να καλύψω/συμπληρώσω/αναζητήσω/μάθω/εξελίξω/διερευνήσω/απολαύσω/ κατακτήσω… (μακρύς ο κατάλογος) μεταπηδώντας από το ένα state στο άλλο;
    [που αυτομάτως συνεπάγεται ότι ΔΕΝ ένοιωθα σε επαρκή βαθμό Κ/καλυμμένος/η στο προηγούμενο (vanilla) state;]
    • Γιατί και από πού αυτή Μ/μου η ανάγκη επέκτασης ορίζοντα;

    Απαντήσεις βέβαια δεν θα δώσω εγώ.
    Ο καθένας μας θα δώσει για τον εαυτό του, εξ’ ου και τα ερωτήματα τίθενται εν ρητορεία.
    Αφού το πράξουμε αυτό μπορούμε να προχωρήσουμε.

    Οι τρόποι.

    Ανάλογα με τις απαντήσεις στην προηγούμενη ενότητα και πάντα σε σχέση άμεση και καθοριστική με το βαθμό αυτογνωσίας, σθένους και ειλικρίνειας που ο καθένας στάθηκε μπροστά στον καθρέφτη του (επειδή μόνο μπροστά σε αυτόν κρινόμαστε τελικά όλοι μας) και απάντησε, παρατηρούμε και τους τρόπους που εισήλθε.
    Εδώ θα γίνω παραδειγματικός, βασιζόμενος σε συμπεράσματα που έχω αποκομίσει από παρατηρήσεις προσώπων που παροικούν εντός του παρόντος χώρου.
    Το «υποκείμενο» είναι σύνθεση πραγματικών περιστατικών και επ’ ουδενί δεν αναφέρομαι προσωπικά.
    Γυναίκα, γύρω στα 30 (ενεργή και λειτουργική από πάσης απόψεως αλλά χωρίς τα άλλοθι της ηλικιακής ανωριμότητας ή της έλλειψης κοινωνικής χειραφέτησης ), ντεμπουτάρει στο bdsm.
    Ας πούμε, δημιουργεί προφίλ στο παρόν φόρουμ.
    Ας πούμε, δηλώνει sub ή slave.
    Ας πούμε, επιλέγει nick (στοιχειώδες δηλωτικό συστατικό προθέσεων και ιδιοσυγκρασίας, όπως και προσδοκιών), παραφρασμένο όνομα γνωστής αρχαίας εταίρας εκ εξίσου γνωστής αρχαίας πόλεως ορμώμενης.
    Μάνι μάνι και πριν καλά καλά πει καλημέρα, έχει αυτοπροσδιοριστεί -και μάλιστα που;- σε ένα χώρο όπου είναι εξ ορισμού πεδίο ακραίας έκφανσης ερωτισμού, συναισθηματικών και έντονων σωματικών σχέσεων, προσεταιρισμού και ό,τι άλλο αυτά συνεπάγονται.
    Καταλαβαινόμαστε, έτσι;
    Ας πούμε παρακάτω πως η εν λόγω προαλειφόμενη slave «εισέρχεται εντός του στίβου και αγωνίζεται», όπως όλοι μας.
    Ας πούμε εν κατακλείδι ότι σε σχετικά συντομότατο χρονικό διάστημα δηλώνει δημόσια τη δυσαρέσκειά της για τα διαμειβόμενα εντός χώρου και πως εισήλθε (με τον προαναφερθέντα πάντα τρόπο) ως slave αλλά τώρα πια δηλώνει vanilla.
    Και ας πούμε καταληκτικά ότι για αυτήν της τη δημόσια γενναία παραδοχή είσπράτει μετ΄ επαίνων και επιδοκιμασία μέλους (το κοινώς λεγόμενο rep).

    Η αναφορά έγινε με πλήρη κατανόηση και συμπάθεια.
    Τα συμπεράσματα δικά Σ/σας.

    Η αντιμετώπιση.

    Δεν με απασχολεί η προσωπική πορεία ή ιστορία του καθενός.
    Αυτονόητο, είναι δικαίωμά του.
    Θέτω όμως τη δική μου θεώρηση των πραγμάτων στη συνολική κρίση των αναγνωστών.
    Σε έναν χώρο εναλλακτικού, απελεύθερου ερωτισμού, σε μια ατμόσφαιρα που ενυπάρχει αυτό μαζί με την όποια –και όπως ο καθείς εννοεί- προοδευτικότητα, με την έντονη ρητορεία –και γιατί όχι κουλτούρα- ψυχικής και σωματικής ανάτασης, όπου εισερχόμαστε όλοι για να επεκτείνουμε και να διερευνήσουμε πέρα από συμβιβασμούς και όρια,
    σε μία τέτοια περιρρέουσα ατμόσφαιρα,
    πως μπορούμε να εξετάζουμε μόνο εκ των αποτελεσμάτων και να αγνοούμε τα αίτια;
    Να το πω λιανά.
    Εφ΄όσον ξέρεις που πας και μπαίνεις ή λάβε τα μέτρα σου ή μέτρα τις πληγές σου.
    Κυνικό;
    Ναι.
    Αληθές;
    Ναι, επίσης.
    Διδακτικό;
    Εξαρτάται…
    Τα συμπεράσματα επίσης δικά Σ/σας.


    Καθρέφτης σου είμαι κοινωνία και σου μοιάζω.
    Το εξελληνισμένο bdsm, όπως εκφράζεται στον παρόντα διαδικτυακό χώρο και στις πραγματικές προεκτάσεις του, (κελάρια, κρεβατοκάμαρες, δωμάτια ξενοδοχείων, κ.λ.π.) δεν θα μπορούσε υπό τις μέχρι τώρα συνθήκες να διαφέρει από τη γενικότερη εικόνα και πρακτική με την οποία η κοινωνία μας διαχειρίζεται όλα τα υπόλοιπα.
    Ασαφές, χωρίς αδρά πλαίσια, αυτοσχεδιαστικό, να επαφίεται στον κατά περίπτωση «πατριωτισμό» ενός εκάστου, αντανακλά τη συνολική παρακμή και ανοργανωσιά της πάρτης και του ό,τι φάμε, ό,τι πιούμε κι΄ό,τι αρπάξει ο κώλος μας (κυρίως το τελευταίο) η οποία είναι διάχυτη επί παντός στον τόπο μας.

    Όχι πως οι κουτόφραγκοι είναι και τόσο διαφορετικοί, ας μην μυθοποιούμε δωρεάν.
    Όμως εκείνοι αν μη τι άλλο κάθονται και συντάσσουν κάποιους έστω στοιχειώδεις κώδικές και κυρίως έχουν στο αίμα τους το να τους ακολουθούν, έστω και από ανασφάλεια.

    Εμείς εδώ γενικώς σκιαγραφούμε…
    Και ιχνηλατούμε επάνω σε σκιές.
    Λογικό κι’ επόμενο, θα πέφτουμε και στις λούμπες που δεν …φαίνονται στα σκιαγραφήματα παρά μόνο σε αδρά σχέδια.

    Μετά από όλα αυτά και θα θεοποιούμε και θα καταβυθιζόμαστε και θα ρητορεύουμε ανέξοδα και στο τέλος θα φεύγουμε νύχτα με το δάκρυ στο μάτι και το strap on στον πισινό ψάχνοντας τον ένοχο πάντα και απαρέγκλιτα στους «Άλλους».

    Δεν έχει να κάνει με status, με το αν είσαι Μ ή υ, D ή s και ό,τι άλλο.
    Έχει να κάνει με τον καθένα Μ/μας ξεχωριστά σαν προσωπικότητα και όλους μαζί σαν κουλτούρα.

    Εάν κάποιος, ό,τι και να είναι – ξέρει ποιος είναι, γνωρίζει που βρίσκεται και τι ακριβώς ζητάει θα μπορέσει και να «καταβυθιστεί» ή να «καταβυθίσει» με γνώση και συνέπεια.
    Αλλιώς –και Μ/μας αφορά Ό/όλους – το έμβλημα του παρόντος χώρου θα εξακολουθεί να είναι:

    Μάθανε ότι καταβυθιζόμαστε και πλάκωσαν κι’ οι «μάστερς»…


    Ανάψτε τα φώτα να οργανωθούμε Σ/σύντροφοι!

    Υ.Γ.
    Δεν θεωρώ τυχαίο πως ανάλογα νήματα σαν το παρόν και το "bdsm και θεοπαίγνιο" του συντρόφου V
    αποτελούν αντικείμενο προβληματισμού, υποπτεύομαι και εξομολόγησης, έμπειρων Κ μετά από διαγεγραμμένες πορείες στην Κυριαρχία.
    Έχουμε βάλει και βάζουμε ακόμα τη Χερούκλα Μας συνειδητά σε αυτό το ψυχαναγκαστικό reality show.
    Ας μην αυτοεξαγνιζόμαστε λοιπόν ανέξοδα.
    Ας πάρουμε πρωτοβουλίες εφ' όσον μάλιστα διατεινόμαστε πως Μας νοιάζει.

    Υ.Γ.2
    Εξυπακούεται πως δεν γενικεύω επί παντός.
    Μακαρίζω τις εξαιρέσεις που προσφέρουν την ευτυχία.
    Δυστυχώς πραγματεύομαι, όπως και οι έτεροι, τον κανόνα.
     
  8. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    Εδω θα συμφωνησω..κανενα αλλοθι.
    Ας πουμε πως τιποτα απο τα παραπανω ηταν δικες της επιλογες.

    Πως συμπερανατε MasterDo πως οσοι μπαινουν εδω μεσα ξερουν τι να περιμενουν;
    Αν το status με αυτοπροσδιοριζει τοτε πρεπει να ειμαι ενα μονοδιαστατο πλασμα χωρις προβληματισμους και αναθεωρησεις. Ειχα την εντυπωση πως το νικ ειναι μια μασκα κι αυτο. Ολες οι ερωτησεις Σας παντως ειναι ευστοχες και δικαιες.
    Η αληθεια ειναι πως δεν ειμαι δυσαρεστημενη με τον χωρο αλλα με τον πως καποιοι χρησιμοποιουν τον χωρο αυτο εχωντας καθολου αξιοθαυμαστα κινητρα.
    Άν κατεληξα να ανηκω σε μια πλειοψηφια που καταριεται τους παντες και τα παντα και δεν μπορει να δει τη καμπουρα της τοτε καλα να παθω..αλλα θα κανω οτι ειναι δυνατον να φοραω φρεσκα ματια καθε φορα που γνωριζω εναν συνανθρωπο μου..
    Τελικα το πηρα λιγο προσωπικα.. 
     
  9. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    Συμπαθέστατη lais.
    Κανονικά θα έπρεπε να σου απαντήσω με καθυστέρηση.
    Ο λόγος είναι απλός.
    Επειδή το ζητούμενό Μου δεν ήταν να προσωποποιήσω αλλά να γίνω αντιληπτός μέσω παραδείγματος, παραταύτα όμως δεν απέφυγα τη φωτογράφησή σου και ζητώ γι΄αυτό τη συμπάθειά σου, αν τη δικαιούμαι, όφειλα αν μη τι άλλο να αναμείνω την όποια κριτική της κριτικής –εκτός από εσένα που το δικαιούσαι – και από τρίτα πρόσωπα, όπως οφείλει ο κάθε δημόσιος «κριτής» που θέλει να πιστεύει ότι κινείται από καλή προαίρεση και όχι από εμπάθεια.
    Όπως κρίνω δηλαδή και να υπόκειμαι σε κριτική.

    Παρ’ όλα αυτά αφού σπεύδεις να αναρωτηθείς, το ελάχιστο που σου οφείλω, προσωπικά πλέον, είναι η απάντηση.
    Το αντίθετο ισχύει.
    Είμαι πεπεισμένος ότι μία μειοψηφία γνωρίζει.
    Εάν λοιπόν καταναλώνομαι σε δικανικούς αυτή τη στιγμή, το κίνητρό Μου είναι να αφήσουμε Ό/ολοι οι ψυλλιασμένοι μαζί μία στοιχειώδη καταγεγραμμένη παρακαταθήκη αμφιβολιών και σκεπτικισμού προς τα νέα «φυντάνια» του χώρου, έτσι ώστε μαζί με τις μαρτυρίες λατρείας, θρησκευτικής προσήλωσης, καταβύθισης, κ.λ.π. να ενυπάρχει στον ίδιο χώρο και το αντίπαλο δέος.
    Έτσι ο καθένας θα κορφολογήσει και θα επιλέξει κατά το δοκούν και το «είναι» του.
    Είχες… τώρα μάλλον έχεις αναθεωρήσει.
    Λοιπόν, επιγραμματικά επειδή θα εκτροχιαστούμε εκτός νήματος,
    Στο συνειδητό bdsm to status όντως προσδιορίζει μέσα στο συγκεκριμένο πλαίσιο κανόνων.
    Σε τούτο εδώ το bdsm περισσότερο -κατά την αντίληψή Μου πάντα- αποπνέει …υποσχέσεις προς κάθε ενδιαφερόμενο για να φαντάζεται και να φαντασιώνεται (για να το θέσω λακανικά αντιγράφοντας την ασυναγώνιστη tender lilly).
    Είναι δηλαδή ένα διαβατήριο που «φωνάζει προς τα πού θες να πορευτείς και καθένας διαβάζοντάς το, το μεταφράζει κατά τις δικές του φαντασιώσεις.
    Όλα παίζουν ρόλο, όπως είμαι βέβαιος πως έχεις ήδη αντιληφθεί, ακόμα και ο συνδυασμός nick και status, ειδικά αν βοούν τόσο όσο οι επιλογές –δεν ξέρω ποιού- στη δική σου περίπτωση.
    Άρα διδάσκεσαι, άρα δε σε φοβάμαι.
    Ούτε φοβάμαι πως δεν μπορείς να δεις την καμπούρα σου αγαπητή.
    Με τη διαλεκτική σου δείχνεις πως είσαι σε στέρεο έδαφος.
    Κι’ όπως έγραψα πρόσφατα και σε μια έτερη «ενζενί» του χώρου:
    Καλά ταξίδια μα πρόσεχε.
    Για το προσωπικό είμαι Υπόλογος.
     
  10. danai

    danai Regular Member

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    Καλησπέρα

    ήθελα αρχικά να γράψω ένα ποστ στο νήμα "Επιθυμία και έκφραση".
    Ο λόγος ήταν ότι σε διευκρίνηση ενός δικού μου ποστ εκεί,
    (που εύρισκα ομοιότητες μεταξύ BDSM και vanilla σχέσεων),
    η κα lara εξήγησε ότι σε πραγματικές M/s σχέσεις τα
    πράγματα είναι πολύ διαφορετικά από μια vanilla ή kinky-vanilla σχέση.
    Το επιχείρημα της είναι σωστό, δηλαδή σε μια M/s σχέση που υπάρχει ασυμμετρία,
    τους στόχους της σχέσης τους βάζει ο Αφέντης και μόνο αυτός.

    Πάνω σ' αυτό το επιχείρημα, σκέφτηκα ότι δεν αποκλείει την ύπαρξη
    συμβιβασμών από τη μεριά του Κ. Ετοιμαζόμουν να το γράψω αυτό.
    Το πρώτο - πρώτο παράδειγμα που μου ήρθε στο μυαλό ήταν αυτό
    του Κυρίαρχου που αποδέχεται να μπει σε σχέση με μια υποτακτική
    γνωρίζοντας ότι είναι άπειρη. Ή κι' αν δεν είναι άπειρη, ότι
    σίγουρα είναι άπειρη στις δικές του ξεχωριστές επιθυμίες.
    Επομένως αυτή η υποτακτική θα ήταν απίθανο να ήταν ιδανική
    γι' αυτόν. Όσο περισσότερο άπειρη θα ήταν, τόσο πιθανότερο
    θα ήταν να απέχει από το ιδανικό. Αναρωτήθηκα λοιπόν
    μήπως - αυτή η συνειδητοποίηση και αποδοχή από τον Κ
    μιας κατάστασης που, αρχικά τουλάχιστον, απέχει πολύ από το ιδανικό
    και χρειάζεται δουλειά και προσπάθεια (κι' από τους δύο) -
    είναι ένας μεγάλος συμβιβασμός που πρέπει να κάνει.

    Συζήτησα γι' αυτό, με μια κοπέλα από το χώρο
    που είχε πολύ περισσότερες εμπειρίες από σχέσεις με Κ
    σε σύγκριση με μένα και εκείνη μου εξήγησε ότι αυτή
    η οπτική μπορεί να είναι τελείως λάθος.
    Από τις δικές της εμπειρίες, έχει καταλήξει στο συμπέρασμα
    ότι για πολλούς Κ δεν υπάρχει τέτοιος συμβιβασμός.
    Ή για να το πω αλλιώς, ότι αυτός ο "συμβιβασμός"
    είναι μια ρομαντική ουτοπία που έχω εγώ (μάλλον και άλλες; )
    για την φύση μιας τέτοιας σχέσης. Πιστεύει ότι για
    πολλούς Κ η απειρία και η "απόσταση από το ιδανικό" μιας υ
    όχι μόνο δεν είναι συμβιβασμός, αλλά είναι το ιδανικό
    και το επιθυμητό γιατί εξασφαλίζει μεγαλύτερο παραμύθιασμα
    από μέρους της και μεγαλύτερο έλεγχο από την πλευρά τους.
    Μου φάνηκαν πολύ κυνικά τα όσα είπε.
    Και μετά διάβασα αυτό το νήμα.
    Και σκέφτομαι ειλικρινά ότι σε πολλές περιπτώσεις
    μπορεί να μην έχει καθόλου άδικο.
    Θα υπάρχουν κι' εξαιρέσεις. Φωτεινές εξαιρέσεις. (Δεν μπορεί   )
    Λίγες; Περισσότερες;

    Ελπίζω να υπάρχουν.  


    Αισθάνομαι επίσης τυχερή.
    Διότι ακόμα κι' αν αυτό που έχω λέγεται μόνο kinky-vanilla σχέση,
    μου εξασφαλίζει στο κέντρο του τη συναισθηματική ασφάλεια
    που χρειάζομαι από το σύντροφο μου.
    Χωρίς παραμυθιάσματα.
     
  11. Nesaea

    Nesaea Guest

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    «Πεσούσης νυκτός, πάσα γυνή Λαΐς εστί.»
    Δημοσθενης

    Ως νεα στον χωρο ειμαι ευγνωμων για τις συμβουλες, τις ευχες και τις αληθειες.. 
     
  12. sk

    sk Regular Member

    Απάντηση: Η θρησκοληψία των s (και όχι μόνο) ή αλλιώς τροφή για σκέψη...

    Danai,

    έχω την τύχη να μην χρειάζεται να "καταλήξω στο συμπέρασμα" αλλά να μπορώ να σου μιλήσω από πρώτο χέρι ότι υπάρχει και μία τρίτη περίπτωση: αυτή όπου ο Κ χαίρεται με την απειρία της υ γατί θέλει και αναζητά να πλάσει την υ από το μηδέν και να πάρει πρωτογενή πυλό για να δημιουργήσει την προσωπική Του τέχνη  .

    Δεν είναι λοιπόν απαραίτητα συμβιβασμός για όλους αλλά ούτε και απαραίτητα επιπλέον όχημα ελέγχου ή παραμυθιάσματος (για να το βλέπεις τόσο κυνικά).

    sk (MSp)