Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η κυριαρχία του Πέους

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Mikra_Psemata, στις 16 Αυγούστου 2007.

  1. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: Η κυριαρχία του Πέους

    Ωραια ..
    όποτε ως θέση σου κραταμε το ..
    « Η διείσδυση είναι πράξη ενεργητική και Κυριαρχική»
    και το στηρίζεις στο : «αυτό αισθάνεται τη στιγμή που πηδάει (και κακά τα ψέματα οι άνδρες αισθάνονται κυρίαρχοι όταν πηδάνε) από τη φύση του".

    Το νημα δεν εχει σκοπο να αλλαξει τα πιστευω ή τον τροπο που βλέπει ή ερμηνευει κάποιος τα πραγματα.. σκοπός είναι να δούμε τον συλλογισμό κ τα επιχειρήματα που οδηγούν στο αξιωμα -κατα κάποιους- ότι το πέος μετατρέπει σε κυριαρχο αυτόν που το φέρει..
    Αναμένω επιχειρήματα κ απο άλλους..
     
  2. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Re: Απάντηση: Η κυριαρχία του Πέους

    Τωόντι γνωρίζετε να τονώνετε το ηθικό ημών των κυρίαρχων, μας κολακεύει ιδιαιτέρως να έχουν την αθιβολή μας έξυπνες γυναίκες.

    Επί του θέματος:
    Πάγια θέση μου ήτο και είναι πως η κυριαρχία προϋποθέτει ισχύ και άσκηση αυτής. Το οποίο μπορεί να συμβεί με άσκηση βίας- η σωματική είναι πλέον ποινικά κολάσιμη και θεσμικά περιθωριοποιημένη, η οικονομική μπορεί να ασκηθεί από πολύ λίγους, η ψυχολογική είναι η πλέον συχνή έκφανση και συνίσταται στη διαχείρηση της ασυμμετρίας της επιθυμίας εκ των συμβαλόμενων μερών. Ήτοι, δεδομένης της (κατά τεκμήριο) άνισης ερωτικής επιθυμίας σε μια σχέση (που φυσικά απαντάται ακόμα και σε βανιλοειδή τοιαύτη) υπάρχει η δυνατότητα επιβολής ασχέτως στάτους και λοιπών στοιχείων νομενκλατούρας.

    Απορίες;
     
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: Η κυριαρχία του Πέους


    Ναι. Καλώς ήρθες από τις διακοπές σου. Σε περιμένουν δύσκολα.

    Η ερώτηση είναι η εξής: Πώς μπορεί κάποιος ο οποίος θέλει να κυριαρχήσει σε κάποιον / κάποια να το κάνει όταν το συμβαλλόμενο μέρος (το συνήθως λογιζόμενο ως κυριαρχούμενο / υποτακτικό) χειρίζεται την επιθυμία του με τέτοιο τρόπο ώστε να καταργεί την ανισότητα; Δηλαδή έχει μετατρέψει την επιτακτική ανάγκη του σε απλή επιθυμία, η οποία αν δεν βρει ανταπόκριση, δεν θα επηρεάσει ουδόλως την απομάκρυνση του υποτακτικού με έναν ελαφρύ χαριτωμένο στροβιλισμό πάνω στα μπαλαρινέ του λαμέ παπουτσάκια προς άγραν νέων απολαύσεων;

    Η ερώτηση είναι καθαρά ακαδημαϊκή. Γίνεται με πλήρη επίγνωση της ρήσης "curiosity killed the cat."
     
  4. Syrah

    Syrah Contributor

    Re: Απάντηση: Η κυριαρχία του Πέους

    Εννοείς ότι κυριαρχεί εκείνος που είναι λιγότερο ερωτευμένος Mavrobasilis;
     
  5. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Εννοώ, Syrah, ότι ο λιγότερο ερωτευμένος δύναται να κυριαρχήσει.

    Έχεις δίκιο όμως που ρωτάς, όπως και η Δώρα, διότι ήμουν μάλλον υπερβολικά λακωνικός. Διευκρινίζω: αυτή η ασυμμετρία δίνει στον ένα εκ των δύο τη δυνατότητα. Πέραν αυτής, υπάρχουν πολλοί άλλοι παράγοντες. Μπορεί κάλλιστα το έτερο συμβαλόμενο μέρος να είναι άτομο που δεν χρήζει κυριαρχικής αντιμετώπισης ορθολογιστικά δικαιολογημένης (ελάχιστες γυναίκες, δυστυχώς) οπότε ή αντιμετωπίζεται επί ίσοις όροις ή η κυριαρχία ασκείται για λόγους διαστροφής (καθόλου μεμπτό ασφαλώς). Όπως μπορεί ο περισσότερο ερωτευμένος να έχει ισχυρότατη θέληση και αυτοπειθαρχία με ικανή   υπέρμετρη) δόση περηφάνειας ώστε να λειώνει από πόθο και πάραυτα να μην υποτάσσεται. [Εδώ μπορώ να συμπληρώσω ότι για τον τελευταίο λόγο θεωρώ απίθανο να περεκλίνω της κυριαρχικής φύσης σε οποιαδήποτε περίπτωση- ποιός άλλως τε δεν έχει δαγκώσει λαμαρίνα; Επίσης ο τελευταίος λόγος είναι που κάνω πολύ κέφι τις γυναίκες με ισχυρό χαρακτήρα: συνιστά πρόκληση η καθυπόταξή τους- που μπορεί να μην είναι καν απαραίτητη- και δικαιολογείται η σαν ίσο αντιμετώπισή τους καίτοι σαν κυρίαρχος διατηρώ τον πρώτο λόγο.]

    Είναι πολλοί ακόμα παράγοντες και πολλές οι διαφορετικές εκφάνσεις που το δίπολο κυριαρχίας-υποταγής εμφανίζει. Επιμένω όμως να προκρίνω την ορθολογιστική εκδήλωση της κυριαρχίας και να βρίσκω μάλλον αδιάφορη την ανέρειστη πέραν των ορίων του βίτσιου (καθόλου μεμπτού, επαναλαμβάνω).
     
  6. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: Η κυριαρχία του Πέους

    M αρεσει η χρηση του λογου σου Μαυροβασιλη, περιεκτικός, μπλαζε, λακωνικός..  

    Σε μια σύνοψη λοιπόν θα λέγαμε ότι η δική σου θέση σύμφωνα με τα γραφόμενα σου ειναι ότι η κυριαρχία είναι εγκεφαλική κ οχι σχετική με το ποιος φέρει το πέος.. κρατώ τα εξής..

    καθώς και το
    στο οποίο κ θα συμφωνήσω μαζί σου..
     
  7. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Δηλαδή η Κυριαρχία (σε ένα BDSM πλαίσιο) συνήθως δεν ασκείται για λόγους διαστροφής; Μόνο στην περίπτωση που προανέφερες αποτελεί διαστροφή;

    Θεωρώ τουλάχιστον παράξενο το ότι θεωρείς διαστροφική την επιθυμία άσκησης Κυριαρχίας σε άτομο που δεν «χρήζει κυριαρχικής αντιμετώπισης ορθολογιστικά δικαιολογημένης» (αυτό από μόνο του σηκώνει πολλή κουβέντα, ίσως σε άλλο νήμα, ιδίως αν θέλουμε να μιλήσουμε για διαστροφή). Ο Nietzsche θα έλεγε ακριβώς το αντίθετο, προτρέποντας σε μία «έντιμη» άσκηση Κυριαρχίας και όχι διαστροφική: «The task is not to dominate in general, but only those against whom one must pit all one's strength, suppleness, and fighting skill,—opponents who are our equals ... Equality before the enemy—first presupposition of an honest duel. Where one despises, one cannot wage war; where one commands, where one sees something beneath oneself, one has no business waging war».

    Είναι προφανές, σε μένα τουλάχιστον, ότι το να θέλεις να κυριαρχήσεις όταν η νίκη δεν προβλέπεται εύκολη έχει ορθολογιστικό έρεισμα (για διάφορους λόγους που μπορούμε επίσης να αναπτύξουμε σε άλλο νήμα). Οτιδήποτε άλλο ως κίνητρο άσκησης Κυριαρχίας το θεωρώ διαστροφικό (ουδόλως μεμπτό, θα συμφωνήσω).

    Ποιο είναι τελικά το έρεισμα του Κυρίαρχου (σε ένα BDSM πλαίσιο) στην άσκηση ή μη της Κυριαρχίας; Μήπως εξαρτάται από τον Κυρίαρχο; Το στάδιο εξέλιξης στο οποίο βρίσκεται ο ίδιος; Τις επιθυμίες του ή τους στόχους του, βάσει των οποίων επιλέγει; Είναι δυνατόν ο Κυρίαρχος να μην μπορεί να επιλέξει σε ποιον και γιατί (και για τι) θα επιχειρήσει να κυριαρχήσει; Μα αν είναι έτσι, ο Κυρίαρχος εξισώνεται με το οποιοδήποτε σαρκοφάγο της φύσης που δεν μπορεί να αντισταθεί στο πέρασμα ενός νόστιμου θηράματος (εκτός αν έχει σκάσει απ’ το πολύ φαΐ και κάθεται στον ήλιο για να χωνέψει)!

    Και επίσης, μη ήσσονος σημασίας: «Είναι ντροπή να μπορείς να κυριαρχήσεις και να μην το κάνεις». Αν και θα ήμουν μάλλον χαζή αν εξίσωνα την διείσδυση του πέους με την επιβολή Κυριαρχίας. Την μη-διείσδυση, ενίοτε ναι – ενίοτε being the operative word – δεν θα βγάλω μόνη μου τα μάτια μου (pun intended).

    ΥΓ. Έχεις συναντήσει πολλές «υπέρμετρα» περήφανες γυναίκες; Εγώ καμία. Περήφανες ναι. Αντιθέτως, γνωρίζω γυναίκες οι οποίες θα έκαναν τα πάντα για να αποκτήσουν αυτό που επιθυμούν (έστω και μόνο από βίτσιο). Καμιά φορά ο στόχος του παιχνιδιού δεν είναι η νίκη, αλλά το ίδιο το παιχνίδι. Διαστροφικό; Καθαρά θα έλεγα, αν και σπάνιο. Για να μην πω και επικίνδυνο.
     
  8. Mavrobasilis

    Mavrobasilis Regular Member

    Κατ' αρχίν σημειώστε ότι οι θέσεις μου αποκλίνουν από την bdsm ορθοδοξία.
    [Αυτό ως εισαγωγή όσων ακολουθούν.]

    Δεν αναγνωρίζω το bdsm. Φρονώ ότι το δίπολο κυριαρχίας/υποταγής είναι παρών σε κάθε είδους σχέση και πως το bdsm είναι μια έκφανση αυτού με ικανή δόση θεατρικότητας. Απορρίπτω τον όρο διαστροφή ως επιτιμητικό χαρακτηρισμό και τον αντιλαμβάνομαι μονάχα ως απόκλιση από την προς αναπαραγωγή ερωτική πρακτική. Φυσικά χωρίς καμιά διάθεση μομφής αφού σε επίπεδο κίνητρου δε διαφέρει καμιά μεταξύ των οπότε είναι εξίσου αποδεκτές (και επιθυμητές) όσο οι 'βανιλοειδείς'. Άλλως τε υπό αυτό το πρίσμα δε διαφέρει σε τίποτα η, π.χ., προσφιλής παρά φύσιν ερωτική πράξη από το σαδομαζοχισμό ή το φετιχισμό καθώς όλα αποσκοπούν στην ικανοποίηση της καύλας- πρωτεύουσα σημασία αποδίδεται στο κίνητρο και το μέσον λαγνουργίας είναι αδιάφορο.

    Συνεπώς η διάκριση της κυριαρχίας σε εντός και εκτός bdsm πλαισίων καθίσταται άκυρη. Διακρίνω την άσκηση αυτής κατά τρόπο ορθολογιστικό και προς ικανοποίηση, δίχως να τις διαβαθμίζω (ή αξιολογώ, αν προτιμάτε) βάσει αυτού. Η σημαντικότερη διαφορά μεταξύ των δύο συνίσταται στην καθολική εφαρμογή της δεύτερης καθώς πρόκειται για αυτοσκοπό. Αντίθετα, η πρώτη εφαρμόζεται κατά περίσταση και εξαιρεί άτομα που διακρίνονται από ποιότητα χαρακτήρα και προσωπικότητας που την καθιστά περιττή (φυσικά πρόκειται για σπανιότατες εξαιρέσεις). Περιγράφω το αυτονόητο: πως υφίσταται διάκριση των κυρίαρχων βάσει κινήτρων- αυτός που κλίνει προς την πρώτη κατηγορία επικαλείται το δικαίωμα του ευφυή να επιβάλεται στους λιγότερο και προς όφελος των ενώ ο προς τη δεύτερη δεν χρειάζεται καμιά δικαιολογία. Έρεισμα του κυρίαρχου ασχέτως προσέγγισης είναι η δυναμική, κυριαρχεί διότι μπορεί. Πέραν αυτού του κοινού σημείου αναφοράς, οι διαφορές είναι πολυάριθμες και ασφαλώς δεν είναι της παρούσης αναπτυχθούν. Δεν αξιαλογώ ούτε κρίνω, οφείλω ωστόσο να υπογραμμίσω πως- παρότι δύσκολο- καλόν θα είναι να οι ασκούντες κυριαρχία να έχουν ξεκαθαρίσει σε κάθε περίπτωση και κατά περίσταση ποιά προσέγγιση προκρίνουν.

    Αυτά εν συντομία καθώς το θέμα είναι πολύ δύσκολο να αναπτυχθεί στο παρών νήμα.
    [Και μάλλον αγενές αφού απαιτεί καθολική απόκλιση από το προς συζήτηση.]
     
  9. AlucarD [s.m.]

    AlucarD [s.m.] New Member

    Τρωγεστε λιγακι με τα ρουχα σας η νομιζω βρε παιδια μου?!   Αυτο που διακρινω σις 5 σελιδες του νηματος ειναι οτι απ τους περισσοτερους ο καθενας σας χρησιμοποιει και μια φραση-προταση-παραγραφο του προηγουμενου για να δηλωσει την αντιθεση του σαυτο και να επιβεβαιωσει την δικη του γνωμη...
    Επισης εχω παρατηρησει δυο πραγματα στο φορουμ γενικοτερα και με την ευκαιρια μερικων πραγματων που ειδα και σ αυτο το thread θα ηθελα να τα καταθεσω.Δεν ειναι προσωπικα και τα εκφραζω με ολη τη καλη διαθεση, μη τα παρει κανεις προσωπικα παρακαλω:
    Πρωτον, σε καθε thread που μπαινει ενα θεμα ωστε κανονικα αυτος που το φτιαχνει να λαβει αποψεις υποκειμενικα απο καθε μελος του φορουμ,η αντικειμενικα οταν υπαρχει καποιος γενικος κανονας απο καποιον που τον γνωριζει.Αυτο που βλεπω εγω ειναι ως αποτελεσμα αρρκετα μελη (που πολλες φορες παρασερνουν και τους υπολοιπους) να εχουν την ταση να θελουν η γνωμη τους να υπερισχυσει των αλλων,και να βγει η αποψη τους για κατι να βγει σωνει κ καλα η σωστη.Ενας αγωνας πιος θα βγει νικητης κ πιανου τα λεγομενα ειναι σωστα (λες και κανουμε διαγωνισμο) οπου κανενας δε χανει χρονο να εναντιωθει και να προσπαθησει να καταριψει την θεση του αλλουνου με τη δικια του γνωμη,ακομα κι αν μιλαμε για κατι υποκειμενικο, οπου και φυσικα δεν υπαρχει σωστο η λαθος αλλα η γνωμη του καθενος!!!!Ειναι φοβερό!Και ακομη πιο φοβερο ειναι όταν υπαρχει κατι δεδομενο για το bdsm, κατι αντικειμενικό, ενας γενικος κανονας και καποιοι με την προσωπικη τους αποψη πανε να το καταριψουν!Αυτο συμβαινει απο αγνοια κυριως πιστευω αλλα και απο το λεγομενο <<πολυξερισμο>> και <<ξερολιαση>> που χαρακτηριζει μερικα μελη! 
    Και δευτερον μου εκανε εντυπωση απο οταν πρωτογραφτηκα εδω, που υπηρχαν τοσα vanilla members σε ενα φορουμ που αφορα καθαρα και μονον τo bdsm.Προς θεου δεν εχω τιποτα με τα vanilla κ γω ημουν κ ακομα ειμαι μερικες φορες απλα δεν ημουν σιγουρος για το τι ζητανε απο ενα τετοιο φορουμ.Μετα απο διαβασμα αρκετων thread και posts, σχηματισα την αποψη, οτι τα ατομα αυτα, τους ενδιαφερει πολυ το σεξ κ ολες του οι μορφες και ψαχνονται μεσα απ το φορουμ να βρουνε την ταυτοτητα τους.Δεκτον!Το περιεργο ειναι ομως και το εχω παρατηρησει αμετρητες φορες στο φορουμ, ατομα που χαρακτηριζονται ως vanilla(ενοιτε οχι ολα μη παρεξηγηθουμε), δηλαδη που δεν αντιπροσωπευονται απο καποιο κομματι του bdsm, να προσπαθουν να επιβληθουν με τις αποψεις,τις σκεψεις τους και τη γνωμη τους, σε θεματα που αφορουν καθαρα πρακτικες του bdsm.'Η να καταθετουν καυστικα τη γνωμη τους σε θεματα που αφορουν πραγματικες εμπειριες οπως αναφερω π.χ. "Αυτο πιστευω οτι πρεπει να ειναι απιστευτα σιχαμερο", "Αυτο ειναι πολυ επικινδυνο" , "Αυτο πρεπει να γινεται ετσι και οχι ετσι" , "Κανεις λαθος οταν αυτο γινεται ετσι σημαινει αυτο και οχι εκεινο".Συγνωμη αφου δε κανετε αυτα τα πραγματα πως εχετε αποψη για αυτα?
    Με τα λεγομενα μου ενοειτε δεν θελω να προσβαλλω κανεναν,τιποτα δεν ειναι προσωπικο κ σεβομαι ολα τα μελη.Απλα καταθετω τη γνωμη μου οσο πιο φιλικα μπορω.
     
  10. latexduck

    latexduck Contributor

    ωραία  

    Φυσιολογικό είναι πάνω στο παιχνίδι να υπάρχει ερεθισμός και των 2 για αυτό καταλήγει να υπάρχει διείσδυση... αλλά όχι πάντα ολοκλήρωση   Η προσωπική μου γνώμη ότι να γίνετε αλλά όχι και σε κάθε session, γιατί παίρνει αέρα ο σκλάβος  

    AlucarD [s.m.]
    έχεις δίκιο σε αυτά που λές αλλά ανηκουν σε άλλο θέμα...
    εμένα αυτό που με ενοχλεί απίστευτα είναι ότι για άλλο θέμα ξεκινάμε και σε άλλο καταλήγουμε... διαβάστε τι θέμα έκανε η Mikra_Psemata και σε τι απαντήσεις καταλήξαμε...
     
    Last edited: 22 Αυγούστου 2007
  11. Mikra_Psemata

    Mikra_Psemata Contributor

    Απάντηση: Η κυριαρχία του Πέους

    Λόγω του ότι ακόμη δεν ειδα κανενα επιχειρημα εκτός του "μα το νιώθει" του Λοστ το επαναφερω σε περιπτωση που καποιος βαριεται να διαβασει τις 5 σελιδες..

    Ειμαι γνωστη για την υπομονη μου..  
     
  12. Puma

    Puma Regular Member

    Η Mistress δεν καθορίζει τους κανόνες? Αρά δεν μπορεί κάποια στιγμή να διατάξει τον sub να προχωρήσει σε διείσδυση?   Έτσι φαντάζομαι τουλάχιστον, δε γνωρίζω