Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η στενή δοκός της δόξας

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος camera_obscura, στις 9 Ιανουαρίου 2012.

  1. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    Η Elfriede Jelinek πήρε το Νόμπελ Λογοτεχνίας το 2004. Μεταξύ των έργων της είναι και Η Δασκάλα του Πιάνου (1983), μυθιστόρημα με έντονα αυτοβιογραφικό χαρακτήρα που μεταφέρθηκε στον κινηματογράφο από τον Michael Haneke το 2001. Η Jelinek μεγάλωσε δίπλα σε μια αυταρχική και ελεγκτική μητέρα, με την οποία έζησε και αρκετά χρόνια της ενήλικης ζωής της. Η δύσκολη αυτή σχέση την οδήγησε στο να αναπτύξει μαζοχιστικά και αυτοκαταστροφικά χαρακτηριστικά, από τα οποία διαπνέεται το έργο της.

    Η Elena Ivanovna Diakonova, γνωστότερη ως Gala, έδωσε έμπνευση σε πλειάδα σουρεαλιστών, αλλά έμεινε στην ιστορία ως η απόλυτη μούσα του Salvador Dali. Ήταν αρχικά παντρεμένη με τον ποιητή Paul Eluard, και για κάποια χρόνια ζούσαν σε ménage a trois με τον πολυτάλαντο Max Ernst. Γνώρισε τον κατά 10 χρόνια νεότερό της Dali το 1929 και έμεινε μαζί του ως τον θάνατό της το 1982, παρότι λέγεται ότι δεν είχαν σεξουαλική σχέση. Η εικόνα της έγινε αθάνατη μέσα από διάφορους πίνακες του Dali, μεταξύ των οποίων και η περίφημη Galarina (1944) που την απεικονίζει με γυμνό το αριστερό στήθος.

    Ερώτηση προς υποτακτικές: αν ερχόταν το τζίνι και σας έλεγε ότι έχετε τη δυνατότητα να γραφτείτε στα κιτάπια της Ιστορίας, αλλά πρέπει να επιλέξετε ένα από τα δυο – βασανισμένη νομπελίστα ή μούσα ιερών τεράτων – τι θα διαλέγατε και γιατί;

    Ερώτηση προς κυριαρχικούς: αν ερχόταν το τζίνι και σας έλεγε ότι έχετε τη δυνατότητα να σχετιστείτε με μια πολύ σπουδαία γυναίκα, αλλά πρέπει να επιλέξετε ένα από τα δυο – βασανισμένη νομπελίστα ή επίδοξη μούσα – τι θα διαλέγατε και γιατί;


    (σχετικό είναι το 3ο μέρος που αρχίζει από το 4:50 αλλά δεν το βρήκα χωριστά…)
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Η στενή δοκός της δόξας

    Θα σκεπτόμουν πως το τζίνι μας έλειπε τώρα.

    Θα ήθελα να του βγάλω τα μάτια.

    Τελικά θα επέλεγα την Gala. Από τη βασανιστική αγάπη μιας προβληματικής μάνας, θα προτιμούσα για την ενήλικη ζωή μου την παλαβή αγάπη ενός διαταραγμένου και φοβερά ταλαντούχου παιδιού που θα με είχε στο σαδιστικό του βάθρο και να κατεβαίνω από κει κάθε τόσο για να του βρω τα πινέλα που χρειαζόταν και να του δώσω τον μαστό μου. Τουλάχιστον, κοντά σ αυτό το παιδί δεν είχα λόγους να μισώ, θα τρεφόμουν επαρκώς συναισθηματικά.

    Αλλά, θα ξεκαθάριζα στο τζίνι με λεπτότητα πως δεν είναι διόλου αυτό που ήθελα και πως αν είχε τίποτα πιο κοντά στις προτιμήσεις μου να με θυμηθεί και πως χαλαρά θα θυσίαζα κάθε δημοσιότητα για να είμαι εγώ καλά. Αν του βρισκόταν κανένας Ρώσος ολιγάρχης με αναπτυγμένη αισθητική να με είχε στα υπόψη  
     
  3. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Η στενή δοκός της δόξας

    Θα συμφωνησω με την κυρια απο πανω μου, οτι θα προτιμουσα να.....νταντευω εναν νεαρο και να βλεπω τη μουρη μου στους πινακες του και τον ποθο στα ματια του (λεμε τωρα), απο το να ζω με μια Τασσω Καββαδια, που θα ελεγχε καθε μου ανασα και θα μου στερουσε καθε χαρα.....απαπαπαπα!!!Εκτος και της εφερνα καποια στιγμη το νομπελ στο κεφαλι.....

    Περα απο την πλακα,σαν ιδιοσυγκρασια μου ταιριαζει η νομπελιστα.Δυναμικη μεν αλλα καταπιεσμενη δε.Και οδηγειται στον μαζοχισμο και στην υποτακτικοτητα μεσω της καταπιεσης, αλλα θα προτιμουσα απο εναν ανδρα αυστηρο και σαδιστη.
     
    Last edited: 9 Ιανουαρίου 2012
  4. torpedo67

    torpedo67 New Member

    Απάντηση: Η στενή δοκός της δόξας

    Να εισαι αφέντης και να έχεις μια νομπελίστα για σκλάβα ? ούτε γι'αστείο....Τι θα της λες δλδ? Τράβα ξεσκόνισε το νόμπελ σου ? Ο κυρίαρχος ή είναι ανώτερος ή δεν είναι ...προτιμώ την μούσα φυσικά
     
  5. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντηση: Η στενή δοκός της δόξας


    Ο Κυρίαρχος είναι ανώτερος.


    Αλλά εκεί που τον παίρνει  
     
  6. Libertin

    Libertin Regular Member

    Απάντηση: Η στενή δοκός της δόξας

    Δεν χρειάζεται δεύτερη σκέψη: Το μυαλό είναι το παν!
     
  7. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Η στενή δοκός της δόξας

    @torpedo67, σέβομαι την αποψή σου και τα θέλω σου, αλλά κατ΄ εμέ η απόλαυση είναι να κυριαρχείς μία δυνατή προσωπικότητα, ξέρεις τι ηδονή είναι να κυριαρχείς μία εμφανίσιμη νομπελίστα από το να κυριαρχείς ένα υπέρβαρο ή μη υπέρβαρο φυτό...; Και δεν μιλάω για ξεπέτες αλλα για σχέσεις!

    Φίλτατε, πίστεψέ με, είναι τεράστια η διαφορά η απόλαυση της κυριαρχίας σου όταν έχεις μία εμφανίσιμη νομπελίστα γονατιστή μπροστά σου, από το να έχεις γονατιστό ένα υπέρβαρο ή μη υπέρβαρο φυτό! Άποψή μου.
     
    Last edited: 10 Ιανουαρίου 2012
  8. aria

    aria Regular Member

    Απάντηση: Η στενή δοκός της δόξας

    Και αν το τζίνι έφερνε μια υπέρβαρη νομπελίστα και ένα όμορφο υπάκουο καλλίγραμμο φυτό?
    Ποια θα ήταν τότε η επιλογή σας?
    (Αυτό το τζίνι όλο σε μπελάδες μας βάζει:lol3 y))
     
  9. torpedo67

    torpedo67 New Member

    Απάντηση: Η στενή δοκός της δόξας

    "Και αν το τζίνι έφερνε μια υπέρβαρη νομπελίστα και ένα όμορφο υπάκουο καλλίγραμμο φυτό? "
    Σωστό ..το λουλούδι γουστάρεις όχι την αγγινάρα..κατά τα άλλα φίλτατε MasterPerris ο καθένας μας έχει τα γούστα του και τον τρόπο σκέψης του...σέβεσαι τον δικό μου , όπως και εγώ τον δικό σου...απλά διαφωνούμε.
     
  10. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    Ή εγώ δεν διατύπωσα καθόλου καλά το ερώτημά μου ή με ξεπετάτε, ή και τα δύο.

    Ας ξαναπροσπαθήσω.

    Τα παραδείγματα που έφερα δε σήμαιναν ότι πρέπει να αναλωνόμαστε στην περιπτωσιολογία. Το πρόβλημα της Jelinek μπορεί να είναι η μάνα της, όμως τούτο δεν μας αφορά τόσο συγκεκριμένα. Μας αφορά το ότι για να φτάσεις να κάνεις τέχνη σε πολύ υψηλά βολτ, μοιάζει αναπόφευκτο το να είσαι βασανισμένος με τον έναν ή τον άλλο τρόπο. Τούτο λοιπόν σημαίνει ότι μια γυναίκα που φτάνει σε ένα πολύ υψηλό προσωπικό επίτευγμα, κατά κανόνα δεν είναι μια «εύκολη» γυναίκα.

    Από την άλλη η Gala, μια άσχημη και δύστροπη γυναίκα, έμοιαζε να παίζει κομπολόι όλα τα «βαριά» ονόματα του σουρεαλισμού – κι όμως, ούτε η δική της περίπτωση ήταν χωρίς τίμημα. Δεν ξέρω κατά πόσο γνωρίζετε λεπτομέρειες σχετικά με την προσωπικότητα του Dali, αλλά πιστέψτε με, το 90% των γυναικών μάλλον δεν θα άντεχε ούτε ένα 24ωρο δίπλα σε έναν τέτοιο τύπο.

    Αυτό που προσπάθησα να επισημάνω, ήταν οι διαφορετικές οδοί αυτοπραγμάτωσης που επιλέγουν οι άνθρωποι. Οι Jelinek σφάζονται μόνοι τους κι όταν απευθύνονται στους άλλους μοιάζει να μην έχουν άλλη οδό επικοινωνίας από το τράβηγμα των συνομιλητών τους στο σκοτεινό τους βασίλειο. Οι Gala αφιερώνουν την ευφυΐα τους στην ανάδειξη της ευφυΐας ενός άλλου, γίνονται ο καμβάς που οι άλλοι χρειάζονται για να μεγαλουργήσουν.

    Βαλμένα όλ’ αυτά στο πεδίο του D/s, μπορούν να δημιουργήσουν μπίζιλες καταστάσεις. Σκεφτείτε μόνο: τι θα έκανε ένας Κυρίαρχος με μια Jelinek; Θα την ακολουθούσε στο πεδίο του σαδομαζοχισμού επειδή αυτό θα ικανοποιούσε και τις δικές του επιθυμίες, έχοντας μάλιστα το άλλοθι ότι αυτός είναι ο μόνος τρόπος να ταϊστεί το ταλέντο της; Ή θα προσπαθούσε να τη βάλει σε έναν ολοκληρωτικά διαφορετικό δρόμο, μέσω του οποίου θα μπορούσε να κυριαρχήσει κατά κράτος (δλδ ανατρέποντας θεμελιωδώς την επιθυμία της), αλλά διατρέχοντας τον κίνδυνο να καταστρέψει ολοκληρωτικά κι εκείνη και τον ίδιο; Ποτέ τίποτα δεν είναι τόσο απλό όσο μπορεί να δείχνει εκ πρώτης όψεως…

    Από την άλλη, τι κάνει ο Κυρίαρχος όταν πέφτει πάνω σε μια Gala; Δρέπει τις δάφνες του πετυχημένου, γνωρίζοντας όμως πολύ καλά ότι η επιτυχία του οφείλεται στη «μανούλα»; Ή προσπαθεί να εκθέσει, να εξωθήσει, να βγάλει στο προσκήνιο μια ύπαρξη που έχει μάθει να ζει δι’ αντιπροσώπων, ώστε να απολαύσει το «πρωτογενές» δημιούργημά του;

    Εναλλακτικά, το ερώτημα μπορεί να τεθεί ως εξής: ποιος, πού, πώς, πότε και γιατί είναι ο αυτόφωτος και ο ετερόφωτος στο D/s, οεο;

    Πέραν τούτων,

    Elysium
    «Ο Κυρίαρχος είναι ανώτερος» και μάλιστα με υπογράμμιση; Πόθεν προκύπτει αυτό; Έχω χάσει πια τόσα επεισόδια στη σαπουνόπερα «Ο Αφέντης κι η ασήμαντη»;

    Libertin
    Για το μυαλό μιλάμε either way.

    MasterPerris, aria & torpedo
    Το νήμα δεν είναι τόσο πολυπαραμετρικό, δλδ δεν αφορά σε εμφανίσιμες, υπέρβαρες ή φυτά.
     
  11. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Re: Η στενή δοκός της δόξας

    Αγαπητή aria, κατ΄ αρχάς θα πρέπει να σου πω ότι το τζίνι μου, το έχω εκπαιδεύσει...ώστε να μου φέρνει υποτακτικά θηλυκά σύμφωνα με τα γούστα μου.  
    Αν όμως παρ΄ όλα αυτά μου φέρει τα θηλυκά που ανέφερες, θα σου πω ότι, με την μεν υπέρβαρη νομπελίστα δεν θα έκανα απολύτως τίποτα, με το δε όμορφο υπάκουο καλλίγραμο φυτό, το μόνο που θα έκανα θα ήταν μερικά session ξεπέτα μέχρι να την βαρεθώ, με καμία όμως από τις δύο δεν θα έκανα σχέση!

    Καλή χρονιά αγαπητή μου, με υγεία, ευτυχία και ένα τζίνι που θα σου φέρνει πάντα ό,τι επιθυμείς! 




    @camera_obscura, sorry που και με την δικιά μου συμμετοχή σου κάναμε το νήμα σας κοκτεϊλ..., με ολίγον εμφάνιση, περιττά κιλά και τροπικά φυτά... Φυσικά και γνωρίζω, ότι το νήμα δεν αφορά τις εμφανίσιμες, υπέρβαρες, κ.λ.π., απλά είπα την άποψή μου σε αυτά που έγραψε ο φίλτατος torpedo, εαν παρ΄ όλα αυτά όμως επιθυμείς να σβήσω τα ποστ μου, μπορώ να το κάνω.

    Καλή χρονιά!
     
    Last edited: 10 Ιανουαρίου 2012
  12. Elysium

    Elysium Contributor

    Απάντηση: Re: Η στενή δοκός της δόξας


    Δεν προκύπτει από πουθενά.
    Αστειευόμουν. Γι’ αυτό παρέθεσα τη δεύτερη πρόταση στο συγκεκριμένο post μου.