Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Η φύση της γυναικας ειναι sub

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος hugger, στις 28 Μαϊου 2005.

  1. elGreco1969

    elGreco1969 New Member

    Αυτά που παραθέτεις αγαπητέ φίλε δεν τεκμηριώνοννται από ιστορικά δεδομένα.
    Υπάρχουν μύθοι αλλά τι ακριβώς σημαίνουν δεν ξέρουμε.
    Επίσης είναι παράλογο μια Σκυθική φυλή να έρθει για λεηλασία στον Ελλαδικό χώρο από τόσο μακρυά
    Κάτι τέτοιο απαιτεί πόρους και πλήθος στρατεύματος λόγω των απωλειών που θα είχαν, λόγω συνθηκων ή μαχών.

    Εν πάση περιπτώσει δεν νομίζω ότι μια τέτοια εκστρατεία θα ήταν απλή.

    Οι κοινωνίες, ειδικά οι πρώτες ανθρώπινες κοινωνίες, καθοριζόταν δομικά από την ανάγκη. Δηλαδή κάτω από το βάρος της επιβίωσης μιας κοινωνικής ομάδας καθοριζόταν αν είναι πατριαρχική, μητριαρχική.
    Το ότι ένα αρσενικό μπορεί να τεκνοποιήσει πολλά θυληκά ταυτόχρονα έπαιξε πολύ σημαντικό ρόλο. Το ότι η ασφάλεια της ομάδας (οικογένειας-κοινωνίας κλπ) βασιζόταν στην δύναμη που εξασκούσε το αρσενικό προφανώς ήταν ο σημαντικότερος παράγοντας.
    Μην ξεχνάμε ότι όλα αυτά αποτελούν στάδια εξέλιξhς και εξελίσσονται συνεχώς καθώς φτάσαμε πια να προσαρμοζόματσε στο περιβάλλον που προσαρμόζουμε
     
  2. Mephistopheles

    Mephistopheles Regular Member

    Το υποστηριζουν ιστορικα δεδομενα. Αυτο που λες για τους Σκυθες ειναι εντελως ακυρο, οταν ξερουμε οτι οι Γαλατες λεηλατησαν δυο φορες μαλιστα την Μακεδονια και μετα απο την Γαλατια που ηταν φτασανε στην περιοχη της σημερινης Αγκυρας στην Μ.Ασια την οποια ονομασαν και αυτη Γαλατια. Οι Σκυθες δεν ηταν μακρια, βρισκοταν ακριβως απο την Βορεια Θρακη μαζι με την Δακια μεχρι και Βορια απο το Ιραν (Μην ξεχναμε οτι οι αρχαιοι αναφερονταν στους Θρακες ως Σκυθες). Οι Περσες οταν εισεβαλαν στην Ελλαδα κανανε μια παρομοια εκστρατια ταυτοχρονος στην Σκυθια λογω κοντινης αποστασης. Οι Σκυθες μαλιστα ειχαν επιτυχιες κατα των Ελληνων οι οποιοι τα στρατευματα τους δεν ηταν ικανα για εφιππους τοξοτες. Οι σκυθες χρησιμοποιουσαν την περιφημη τακτικη hit and run, Οι Ελληνες χρησιμοπουσαν την φαλαγγα, κατι αχρηστο για μια γρηγορη τακτικη οπως αυτη που ανεφερα. Κατι αλλο, αλλο η εκστρατια και αλλο η λεηλασια. Η τακτικη hit and run που χρησιμοπουσαν οι Σκυθες ηταν κατι που τους επετρεπε να χτυπησουν πριν καν ετοιμαστουν τα "θυματα".
     
  3. elGreco1969

    elGreco1969 New Member

    Έτσιόπως το έγραψες νόμισα ότι εννοούσες ότι ήρθαν από το Ιραν...

    Όντως οι Γαλάτες ήρθαν δύο φορές αλλά ο στρατός τους ήταν τεράστιος για τα τότε δεδομένα.
    Οι σκύθες , απ'όσο γνωρίζω, ήταν φυλές νομαδικές. Μια γορά ενώθηκαν για να αντιμετωπίσουν τον Δαρείο, που μάλιστα εκείνη την εποχή είχε μαζί του και το Μιλτιάδη.

    Νίκησαν οι Σκυθές. Άλλη ενωσή τους δεν γνωρίζω.

    Θυμάμαι πό τον Ηρόδοτο ότι οι Σκύθες που έμεναν ανίκανοι (λόγω ιππασίας χωρίς σέλα) αναλάμβαναν ρόλο γυναίκας, ντυνόταν γυναικεία και έκαναν τις δουλειές του σπιτιού. Δεν αναφέρει όμως πολεμίστριες.

    Ο μύθος των απαζώνων πραγματεύεται στο "Οι τελευταίες αμαζόνες" του Πρετσφηλντ
    Βέβαια όταν μιλαμε για την εποχή του Θησέα είμαστε πίσω ΄1-2 γενιές από τον τρωϊκό δηλαδή 1300 πχ περίπου, οπόε είναι δύσκολη η ανίχνευση στοιχείων, ειδικά νομαδικών φυλών που δεν άφηναν μνημεία.

    Τέλος βιαζεσαι να χαρακτηρίσεις τους αρχαιους Ελληνες ως μισογυννηδες , όταν στην ο πολιτισμός α΄υτός μπορεί να παρουσιάσει προσωπικότητες από μυθιστορικές προσωπικότητες εώς τη Σαπφώ και τέλος την Υπατία, την τελευταία πεύθυνη της βιβλιοθήκης στην Αλεξάνδρεια -φιλόσοφος και μαθηματικός. Αυτό που κατακρήμνησε την θέση της γυναίκας ήταν ηέλευση του Χριστιανισμού.
     
  4. Mephistopheles

    Mephistopheles Regular Member


    Η Σαπφω και Ιπατια ειχαν αρνητικη αντιμετωπιση απο τους συγχρονους τις. Οι Ρωμαιοι πουν ειχαν παρει ως μοντελο τους Ελληνες αποκαλουσαν τις γυναικες "res" (πραγμα). Τις γυναικες σεβονταν μονο στην Σπαρτη στην Αρχαια Ελλαδα. Ποτε να μην εξεταζουμε ενα λαο απο τους διαννουμενους μονο, πρεπει να εξεταζουμε την αντιμετωπιση που ειχαν οι λιγοι αυτοι απο τους πολλους. Ανεφερα πριν Σκυθικα φυλα και οχι ενωμενους Σκυθες. Οι Γαλατες δεν χρησιμοπουσαν εφιππους τοξοτες αλλα πεζικο κυριως. Επισης μην ξεχναμε πως γυναικες που ηταν ακομα παρθενες στις Σκυθικες κοινωνιες πολεμουσαν. Τελος, σε γραπτα που εμειναν απο την Αρχαια Αθηνα χαρακτηριζεται η αντιπαθεια των ανδρων για τις γυναικες τους, οταν ακομα και αναφερεται οτι προτημουν να κανουν ερωτα αναμεταξυ τους παρα με τις γυναικες τους!!! Ο Χριστιανισμος μειωσε τη γυναικα στηνΔυση, στην Ανατολη η γυναικα διατηρησε τη θεση της η ακομα και την αυξησε ελαφρα.
     
  5. elGreco1969

    elGreco1969 New Member

    Η θέση της γυναίκας στη Σπάρτη ήταν πράγματη εξαίρετη, αφύ και με νόμο είχε το 12% τοης περιουσίας.

    Όμως δεν είναι έτσι όπως τα λες
    Υπάρχουν περίοδοι και συνθήκες, και πηγές,

    Στα έπη πχ η θέση της γυναίκας είναι αρκετά υψηλότερα άλλων περιόδων.
    Ενώ στο σύγχρονο του Ησίοδο η γυναικεία θέση υπονομεύεται.

    Στα γενικά όμως στο 12θεο οι μισοί θεοί είναι γυναίκες και πλην ην θέση του Δία (που υποχωρεί στη μουρμούρα ή τη σαγήνη της Ηρας) οι υπόλοιποι είναι ίσοι , με την Αθηνά να ξεχωρίζει λίγο.

    Οι περισότερες, σωζώμενες, τραγωδίες έχουν πρωταγωνίστρια γυναίκα.

    Στις φιλοσοφικές σχολές γινόταν αποδεκτές γυναίκες μαθήτριες (ακόμη και στον Πλάτωνα που χαρακτηρίστηκε μισογύνης -κυρίως από τους Χριστιανούς που αντιπάλευαν τους νεοπλατωνιστές) γεγονός εντελώς πρωτοποριακό στην εποχή του. Ο Αριστοτέλης πίστευε στην ίση κατάρτιση των 2 φύλλων και να μην μιλήσουμε για τους Επικούριους. Στους δε Πυθαγόρειους υπηρξε και η πρώτη γυναίκα διευθύντρια σχολής.

    Η Υπατία ήταν αποδεκτή και γι'αυτό διορίστηκε στη θέση της υπευθύνου της βιβλιοθηκης. Ευφονεύθει βάναυσα από χριστιανικό όχλο.

    Οι ρωμαίοι πήραν πολλά στοιχεία και επηρεάστηκαν τα μάλλα, αλλά τα προσάρμοσαν στο ρωμαϊκό τρόπο.
     
  6. TheWildOne

    TheWildOne Regular Member

    Τα όπλα του άντρα είναι σκληρά, της γυναίκας είναι φρου-φρού και αρώματα, επόμενο είναι στην εποχή της λογικής οι πραγματικοί άντρες να θεωρούνται τρελοί ή καθάρματα, ασχετα απο το εάν πολλές τους γουστάρουν κρυφά και ένα ποσοστο απο αυτές θα συνάψουν παράνομες σχέσεις με αυτό το είδος...
     
  7. Mephistopheles

    Mephistopheles Regular Member



    Τα επη δεν ειναι αξιοπηστες πηγες.

    Κοιτα την μυθολογια. Ο Ουρανος εχωνε τα παιδια του στα σπλαχνα της Γαιας για να παραμεινει ο κυριαρχος. Ο Κρονος ακολουθησε αλλη τακτικη για τον ιδιο σκοπο. Θεωρουν ομως για βασιλεις θεων τα αρσενικα.

    Ακριβως, στις τραγωδιες ηταν σχεδον παντα γυναικες γιατι οι αρχαιοι τις θεωρουσαν τα συναισθηματικα οντα. Αν εξατσουμε ομως τον ορισμο της ανδρειας θα δουμε οτι το θυμοειδες πρεπει να ελεγχεται απο το ελλογον μερος, με λιγα λογια, ο "σωστος εναρετος ανδρας" επρεπε να αντιστεκεται σε καποιο βαθμο στα συναισθηματα του. Θεωρουσαν το συναισθημα γυναικεια υποθεση, την ανδρεια ανδρικη, οι αρχαιοι θαυμαζαν την ανδρεια ομως.

    Ο Πλατωνας και ο Αριστοτελης και ο Πρωταγορας ηταν υπερβολικα πρωτοποριακοι για την εποχη τους. Οι φιλοσοφοι δεχονταν ειρωνια απο τους υπολοιπους αλλα μεχρι και ζηλεια και μισος. Ο Σωκρατης εκτελεστικε αδικα πχ. Ο Πλατωνας αναφερει οτι τα δυο φυλα μπορουν να κανουν τα ιδια μονο που οι ανδρες εχουν καλυτερα επιδωση σε ολα (Πλατωνος Πολιτεια). Εαν εξετασουμε τους Πυθαγορειους, θα βλεπαμε οτι στην εννοια του καλου ενταξανε το "αρρεν" ενω στην εννοια του κακου ενταξαν το "Θηλυ".

    Οι γυναικες δεν ειχαν το δικαιωμα του Αθηναιου πολιτη.

    Την Υπαττια την σχολιασαν πολλοι εκτος απο τους διαννοουμενους που ζουσαν απομωνομενα...
     
  8. elGreco1969

    elGreco1969 New Member

    Δεν έθεσα τα έπη για τη μυθολογία αλλά για την θέση των γυναικών, Κλυταιμνήστρα (που διοικεί τις Μυκήνες) Ελένη, Πηνελόπη .

    Χαρακτηριστηκά αναφέρω το απόσπασμα από την Οδύσσεια όπου η Ναυσικά στο νησί των Φαιάκων των συμβουλεύει να μην ζητήσει βοήθεια από τον βασιλιά Αλκίνοο αλλά από τη γυναίκα του.

    Επίσης είναι τραγικό λάθος να κρίνουμε με τα σημερινά δεδομένα άλλες εποχές
    Η σύγκριση μπορεί να γίνει μόνο με συγχρόνους πολιτισμούς
     
  9. Mephistopheles

    Mephistopheles Regular Member


    Ενα πραγμα που ηθελα να γραψω απο πριν ειναι οτι και οι δυο καναμε ενα μεγαλο λαθος. Συζητουσαμε τοσην ωρα για αλλες εποχες. Οι Αμαζωνες υπηρχαν στη μυθολογια, που σημαινει οτι ηταν κατα την Μυκηναικη εποχη, οι μυθοι παντα αναφερονται τοτε. Οι Μυκηναιοι απο ιστορικες πηγες που βρεθηκαν ηταν υπερβολικα μισογυνιδες. Τα επη δεν ειναι αξιοπηστα για εναν πολυ απλο λογο, ο Ομηρος ζουσε κατα την Γεωμετρικη εποχη, δληαδη εγραψε τα επη με τα δεδομενα τις εποχης του που δεν ειχαν καμια σχεση με την Μυκηναικη νοοτροποια. Κατα την Γεωμετρικη εποχη τα σκηπτρα στην Ελλαδα τα ειχαν οι Δωριεις, που ηταν αλλος λαος αρχικα. Οι Αθηναιοι κατα την Μυκηναικη εποχη μπορει να ηταν ακομα Ιωνες, αλλα δεν ειχαν αναπτυξει ακομα εναν τεραστιο πνευματικο πολιτισμο, φημηζοταν κυριως για την ομορφια της Αθηνας (Ιλλιαδα). Ειχαν ενταχτει στον τοτε Αχαιο κοσμο. Ιστορικοι αναφερουν οτι κατα την Μυκηναικη εποχη οι γυναικες ηταν υπερβολικα υποτημημενες σε σχεση με τους ανδρες. Επισης οι Μινωες ετρεφαν ενα μισος προς τους Αχαιους για αυτον τον λογο. Ακομα και αν εξετασουμε Μινωικα ανακτορα θα δουμε οτι απεικονισμενες ειναι σκηνες καθημερινης αρμονικης ζωης. Εαν εξετασουμε ομως Μυκηναικα ανακτορα θα βλεπαμε οτι το μονο που θαυμαζαν ηταν ο πολεμος! Σκηνες πολεμου και θανατου! Ουτε καν που απεικονιζονταν πια οι γυναικες... Κατα την εποχη αυτη υπηρχαν λοιπον οι αμαζωνες οι οποιες δεν ειχαν και την καλυτερη φημη...

    Αυτο το τραγικο λαθος δεν το εκανα, εγω συγκρινα τις γυναικες της Αθηνας ως προς τα πολιτικα σε σχεση με τις γυναικες στην Σπαρτη που ηταν συγχρονες τις και με αυτες της Μινωικης Κρητης που ηταν πριν απο αυτες.

    Και ξεχασα να πω οτι εαν κοιταξουμε καλα τα επη, θα βλεπαμε οτι οι Αχαιοι πηγαν σε πολεμο με αφορμη οτι... οι Τρωες κλεψανε την "ιδιοκτησια" του Μεναλαου. Κλεψανε τους θησαυρους του και τη γυναικα του, αυτο προκαλεσε αντιδραση διοτι "παιζοταν" το φιλοτημο του κυριως, οχι τα ωραια ματια της Ελενης.
     
  10. sklabosgiorgos

    sklabosgiorgos Regular Member

    η φυση της γυναικας ειναι κατω αποτον αντρα και ειναι αμαρτιανα μην ειναι υποταγμενη στον αντρα της.ειναι βλασφημια μια γυναικα να αντιμηλαει σε οτι λεει ενας αντρας.ηγνωμη μου ειναι οτι η γυναικα ειναι μονο για να σβησει καπιος τις ορμες του.δενβλεπω σε τι αλλο χρειαζεται?
     
  11. Mephistopheles

    Mephistopheles Regular Member



    Που το στηριζεις αυτο?
     
  12. sklabosgiorgos

    sklabosgiorgos Regular Member

    ειναι κατοτερο ειδος απο καθε αποψη.μιασμα.ο αντρας ειναι το κυριαρχο ειδοςαπο καταβολης κοσμου.ο ιδιος ο θεος εχει απαγορευσει την εισοδοτης στο ιερο.ειναι μολυσμενη .η ευα ηρθε σε αμεση επαφη σεξουαλικη πρωκτικη με το διαλο.εξου εχει και το διαολο μεσα της.ο αντρας δεν εκανε απεθειας σεξ με το διαολο.ο αντρας ειναι δικαιος η γθναικα ειναι συμφεροντολογα .στο ενα ειδος βλεπεις τον δημιουργο στο αλλο το θανατο.