Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

ΘΕΑΤΡΟ

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος dora_salonica, στις 14 Απριλίου 2008.

  1. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    Re: Απάντηση: ΘΕΑΤΡΟ

    1. Μυθικά...
    2. Όσα παραδέρνουν σαν παλαβά...
     
  2. KostantinosK

    KostantinosK Regular Member

    Απάντηση: ΘΕΑΤΡΟ

    Χμμ, είχα μια μικρή υποψία ότι είσαι διχασμένη ανάμεσα σε δύο άκρα. Το "μυθικό" εν γένει έχει πάντα μια αυστηρή δομή, άμετάβλητη διαχρονικά και με συγκεκριμένο ρόλο προκαθορισμένο. Αυτό που "παραδέρνει σαν παλαβό", αυτοαναλίσκεται εδώ και κει στις τρελές στιγμές του, φευγαλέο και καθόλου βαρύγδουπο

    Καλές επιλογές, με έλκουν εξίσου
    Δύσκολο αν θα πρεπε να διαλέξεις τώρα τη μία
     
  3. Uther

    Uther Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: ΘΕΑΤΡΟ

    Dora έχω να θέσω πάνω απο 25 ερωτήματα στο γραπτό σου. Και ίσως αυτή την συζήτηση θα έπρεπε να την πραγματοποιήσουμε κατ' ιδίαν κάποια στιγμή γιατι σίγουρα δεν αφορούν άμεσα το νήμα και σίγουρα δεν αφορούν το forum.

    Η ανάλυση σε ένα σύστημα απόλυτου και ξεκάθαρου διαχωρισμού και η οπτική απόλυτης ενοποίησης (αποτελούμαστε από το ίδιο "υλικό" διαφορετικά μορφοποιημένο) που καταθέτεις με τις δύο διαφορετικές πηγές, ίσως να είναι η ίδια οπτική η οποία υιοθετείται από όλα τα συστήματα ανάλυσης και καταγραφής της πραγματικότητας.. Ίσως εν τέλη ο ανθρώπινος εγκέφαλος να μην είναι ικανός να αντιληφθεί τι είναι αυτό που προκαλεί την λειτουργία του οργανισμού (η πνοή του Θεού) , όταν αυτός αποτελείται από διαφορετικά κομμάτια απόλυτα διαχωρισμένα μεταξύ τους (αλλά και αυτόνομα αν βρεθούν σε άλλο περιβάλλον)./

    Οπωσδήποτε ο εγκέφαλος ο δικός μου δεν μπορεί να περιοριστεί σε ιδιότητες που καταγράφηκαν ως αντιπροσωπευτικές του φύλου. Θα ήθελα όμως να μάθω εκτεταμένα (σε πμ ίσως??) την άποψη σου για το ποιες ιδιότητες ορίζονται ως αντιπροσωπευτικές των γυναικών και ποιες ως αντιπροσωπευτικές των αντρών. .


    Επίσης εδώ έχω πολλές υποθέσεις να κάνω . Κρατάς όμως προς το παρόν το αίνιγμα σου κλειστό μια που δεν έχεις αναφέρει την δική σου βιωματική οπτική στην πράξη του πατέρα σου και κρατάς μυστική την ηλικία που είχες.

    Δεν νομίζω οτι ένας Μ μπορεί να οδηγήσει το Υ να γίνει σαν τον Μπέιτς, αν το Υ έχει αρκετή αυτογνωσία ώστε να μπορεί να διακρίνει την περίπτωση που ένα απο τα δύο μέλη χρίζουν ψυχιατρικής παρακολούθησης. Παρ'ολα αυτά γνωρίζω αρκετές περιπτώσεις που η έλλειψη χιούμορ και αυτοκριτικής οδήγησε τους διαπλεκόμενους στα ηρεμιστικά.

    Σε γενικές γραμμές δεν θα διαφωνήσω. Απλά θέτω ερωτήματα σε σχέση με την πηγή, την γέννηση, την πορεία της γνώσης και ορίζω την γνώση ως την επίγνωση της άγνοιας.


    Σ' ευχαριστώ για την όμορφη συζήτηση
    Προς αναμονή της λύσης του αινίγματός σου.  
     
  4. conner

    conner Contributor

    Γιατί μας αρέσει το θέατρο τόσο πολύ???
    Οι άνθρωποι από τη φύση τους, για να μπορέσουν να σταθούν στην κοινωνία, να ανήκουν κάπου, να συνδιαλέγονται με άλλους κλπ, παρουσιάζουν μία άλλη πλευρά του εαυτού τους... υποκρίνονται

    Το θέατρο, είναι by default ένας χώρος, στο οποίον πηγαίνουμε γνωρίζοντας εξ αρχής ότι κάποιοι θα υποκριθούν κάτι άλλο (οι ηθοποιοί) και ότι εμείς θα πληρώσουμε για αυτό το "ψέμα"!!!
     
  5. conner

    conner Contributor