Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θέατρο

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 20 Νοεμβρίου 2008.

  1. DragonLady

    DragonLady Regular Member

    Απάντηση: Θέατρο

    Διασκεδαστικό και ευχάριστο ήταν το έργο που είδα την προηγούμενη Πέμπτη

    Η Σεξουαλική ζωή του κυρίου και της κυρίας Νικολαίδη

    Ο κύριος και η κυρία Νικολαΐδη (Μαρία Λεκάκη, Κλέων Γρηγοριάδης) περνούν σεξουαλική κρίση μέσα στην οικονομική κρίση και o πιο φημισμένος ψυχοσεξολόγος της Ελλάδας (Γιάννης Ζουγανέλης) αναλαμβάνει να λύσει το πρόβλημα, βάζοντάς τους σε ένα group therapy στο οποίο... συμμετέχει και το κοινό . Κοινό και ηθοποιοί γίνονται μία ομάδα ψυχοθεραπείας υπό τη διεύθυνση του αλλόκοτου γιατρού, ο οποίος καθοδηγεί όλους μαζί στη σεξουαλική ευτυχία.

    Το κοινό κρίνει την τύχη του ζευγαριού με τον πιο δημοκρατικό τρόπο: Εκλογές!

    Γέλιο μέχρι δακρύων ..
     
  2. MisstressAmaranth

    MisstressAmaranth Regular Member

    Vassa Zheleznova του Maxim Gorky

    Η σειρά «ΘΕΑΤΡΟ ΤΗΣ ΔΕΥΤΕΡΑΣ» παρουσιάζει το θεατρικό έργο του ΜΑΞΙΜ ΓΚΟΡΚΥ (MAXIM GORKY) «ΒΑΣΣΑ ΖΕΛΕΖΝΟΒΑ» (VASSA ZELESNOVA) σε μετάφραση της ΒΑΣΙΛΙΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗΣ και της ΜΑΡΟΥΛΑΣ ΡΩΤΑ. Το έργο είναι το τρίτο κατά σειρά από την τριλογία «ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ». Η ΒΑΣΣΑ ΜΠΟΡΙΣΟΒΝΑ (ΑΜΑΛΙΑ ΓΚΙΖΑ) προσπαθεί να σώσει τον σύζυγό της ΖΕΛΕΖΝΩΦ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΑΣΔΑΓΛΗΣ) από τις κατηγορίες που τον βαρύνουν για αποπλάνηση ενός ανήλικου κοριτσιού. Τον παρακαλεί να μην φτάσει η υπόθεση στο δικαστήριο γιατί να μην ντροπιάσει τα παιδιά της. Η ΒΑΣΣΑ έχει τρία παιδιά, την ΑΝΝΑ (ΣΤΕΛΛΑ ΠΑΠΑΔΗΜΗΤΡΙΟΥ), την ΛΙΟΥΝΤΜΙΛΑ (ΤΖΕΝΗ ΦΩΤΙΟΥ) και την ΝΑΤΑΛΙΑ (ΕΛΕΝΗ ΚΡΙΤΑ) η οποία έχει ερωτευτεί και θέλει να παντρευτεί τον ΟΝΕΓΙΝ (ΓΙΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΓΙΑΝΝΗΣ). Παράλληλα, ο αδελφός της ΒΑΣΣΑΣ, ΠΡΟΧΟΡ ΜΠΟΡΙΣΟΒ (ΣΤΕΛΙΟΣ ΛΙΟΝΑΚΗΣ) είναι αλκοολικός και παρενοχλεί σεξουαλικά την καμαριέρα ΠΟΛΙΑ (ΒΑΣΙΛΙΩ ΑΛΕΞΑΝΔΡΙΝΗ), η οποία γνωρίζει πως η προηγούμενη καμαριέρα η ΛΙΖΑ (ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΒΑΝΕΖΗ) αυτοκτόνησε στο μπάνιο. Η ΑΝΝΑ την διαψεύδει με εμφανή σκοπό να μην ντροπιάσει το όνομα της οικογένειας. Η ΒΑΣΣΑ είναι απογοητευμένη από την κοινωνία στην οποία ζει. Μισεί πολλούς ανθρώπους για την λύπη και την δυστυχία που αισθάνεται. Η ΡΑΣΣΕΛ (ΑΝΤΕΛΑ ΜΕΡΜΗΓΚΑ) επισκέπτεται το σπίτι της ΒΑΣΣΑΣ και μαθαίνει πως ο ΣΕΡΓΚΕΪ έχει πεθάνει από ανακοπή καρδιάς. Η ΒΑΣΣΑ ανατρέφει τον ΚΟΛΙΑ, γιο της ΡΑΣΣΕΛ με σκοπό να κληρονομήσει τις επιχειρήσεις του άντρα της. Παράλληλα, η ΝΑΤΑΛΙΑ αποκαλύπτει ότι οι κακές φήμες λένε ότι δηλητηρίασαν τον πατέρα τους για να μην ντροπιαστούν στο δικαστήριο. Η ΒΑΣΣΑ επιστρέφει από το λιμεναρχείο όπου έχουν κατασχέσει μια φορτηγίδα. Αναγκάστηκε να τους δωροδοκήσει γεγονός που την αηδιάζει ακόμη πιο πολύ. Η ΝΑΤΑΛΙΑ θέλει να φύγει για το εξωτερικό και η ΒΑΣΣΑ την αφήνει με την προϋπόθεση να πάρει μαζί της την ΑΝΝΑ. Η ΡΑΣΣΕΛ ζητάει πίσω τον γιο της για να τον αναθρέψει όπως εκείνη θεωρεί σωστό αλλά η ΒΑΣΣΑ αρνείται. Μαθαίνει από την ΑΝΝΑ πως ο ΠΡΟΧΟΡ θέλει να κλέψει τον ΚΟΛΙΑ που είναι άρρωστος. Για να τον εκδικηθεί ζητάει από την ΑΝΝΑ να προδώσει στην χωροφυλακή την ύπαρξη της ΡΑΣΣΕΛ που είναι φυγάς ώστε να την συλλάβουν και να μην πάρει πίσω τον εγγονό της. Ξαφνικά, η ΒΑΣΣΑ πεθαίνει και ο αδελφός της ΠΡΟΧΟΡ αναλαμβάνει αυτοβούλως να αναθρέψει τα δυο ανήλικα παιδιά της ΒΑΣΣΑΣ αποσκοπώντας στην περιουσία τους. Διώχνει από το σπίτι την ΑΝΝΑ που τόσα χρόνια ήταν το δεξί χέρι της μητέρας της.

    ΕΡΤ - Ψηφιακό Αρχείο

    ΕΡΤ - Ψηφιακό Αρχείο
     
  3. Astrovroxi

    Astrovroxi Το κοπρογατο Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

     
     
  4. MisstressAmaranth

    MisstressAmaranth Regular Member

    Απάντηση: Θέατρο

    Ένα ποστ αφιερωμένο στην αγαπημένη μου ηθοποιό, κυρία Αννα Κοκκίνου. Φροντίζω όταν βρίσκομαι στην Αθήνα να παρακολουθώ τις παραστάσεις που παίζει, ακόμα κι αν τις έχω ξαναδεί.

    La poupee

    Λίγα λόγια για το έργο

    Η Ρίκα είναι η πιο επιδέξια ράφτρα φορεμάτων κούκλας στην Αθήνα. Διαθέτει σπάνια κουμπιά και υφάσματα κι ένα ακόμα πιο σπάνιο ταλέντο. Ωστόσο, η ενασχόλησή της αυτή μοιάζει να την έχει καθηλώσει σε μια αφύσικη παιδικότητα. Κλεισμένη στον κοριτσίστικο κόσμο της, δυσκολεύεται να καταλάβει τους άλλους, πληγώνεται και τότε γίνεται τρομαχτική.

    Ευτυχώς υπάρχει η υπέργηρη κυρία Νέλλη του διπλανού διαμερίσματος και το σκαθάρι στο παράθυρό της που με τις ισχυρές του κεραίες την καθοδηγεί. Επίσης, η Ρίκα λατρεύει τα γλυκά και το τραγούδι...

    Η Άννα Κοκκίνου μιλάει για την ηρωίδα

    Η Ρίκα, αυτό το πονεμένο μικρομέγαλο πλάσμα, σηκώνει τα μανίκια ψηλά και τα βάζει με τον χειρότερο εχθρό της: το Μίσος. Μ’ όλη της τη δύναμη αντιστέκεται στη γλυκιά σαγήνη των φθονερών σκέψεων και της εκδικητικότητας. Είναι και θα μείνει για πάντα μια μεγάλη ροζ τσιχλόφουσκα – το αποφάσισε. Ο εχθρός όμως είναι πιο δυνατός. Έχει τρυπώσει μέσα για τα καλά, ζει και βασιλεύει στα σωθικά της. Ολοστρόγγυλη, ζουμερή, με άρωμα φράουλα, αλλά στην καρδιά μια σταξιά δηλητήριο.

    (πηγή: culturenow.gr)

    Συνέντευξη με πλάνα από την παράσταση:


    20 θαυμάσια δευτερόλεπτα από το έργο:


     
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. vautrin

    vautrin Contributor

    Δεν γίνονται αυτά! Στη χώρα που γεννήθηκε το θέατρο τρομάρα μας...

    Θέατρο... του παραλόγου!

    4/02/2011, 21:58

    Καταστροφές στο Θέατρο Τέχνης προκάλεσαν περίπου πενήντα άτομα το βράδυ της Παρασκευής στην πρεμιέρα της παράστασης «Ταξιδεύοντας με τον ΠΑΟΚ, μια ιστορία του Σταθμού Λαρίσης»…

    Ο NovaΣΠΟΡ FM 94,6 επικοινώνησε με την υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων, Μυρτώ Απαλοπούλου η οποία υποστήριξε πως τα άτομα ήταν οπαδοί του Ολυμπιακού.

    Η κα. Απαλοπούλου τόνισε ότι τα πενήντα άτομα εμφανίστηκαν ξαφνικά με μηχανάκια περίπου μία ώρα πριν την έναρξη της πρεμιέρας και έσπασαν ό,τι βρήκαν μπροστά τους, ενώ έριξαν και αρκετές μολότοφ.

    «Τα άτομα δεν είχαν διακριτικά επάνω τους, αλλά ήταν οπαδοί του Ολυμπιακού. Έσπαγαν τα πάντα και φώναζαν… ‘’εδώ είναι Πειραιάς. Εδώ είναι λιμάνι’’», τόνισε η υπεύθυνη δημοσίων σχέσεων.

    Ζημιές υπάρχουν πολλές στην είσοδο του θεάτρου, αλλά και στον εσωτερικό χώρο, ακόμη και στα σκηνικά της παράστασης.

    Σύμφωνα με πληροφορίες υπήρξαν δύο ελαφρά τραυματίες. Η αστυνομία έφτασε περίπου 10 λεπτά μετά την επίθεση η οποία διήρκησε πολύ λίγα λεπτά...
     
  6. vautrin

    vautrin Contributor

    Στα 89 του έφυγε από τη ζωή ο συγγραφέας που σφράγισε το ελληνικό θέατρο


    Πέθανε ο Ιάκωβος Καμπανέλλης

    ΤΑ ΝΕΑ Σάββατο 5 Φεβρουαρίου 2011


    Φτωχότερα είναι τα ελληνικά γράμματα από το πρωί του Σαββάτου, καθώς ένας από τους σημαντικότερους δημιουργούς του 20ου αιώνα, ο Ιάκωβος Καμπανέλλης, άφησε την τελευταία του πνοή σε νοσοκομείο της Αθήνας.

    Γεννημένος στη Νάξο το 1922, ο Καμπανέλης σφράγισε με τα έργα του το ελληνικό θέατρο, ενώ ήταν ο δημιουργός των σεναρίων για δύο από τις σημαντικότερες ταινίες του ελληνικού κινηματογράφου, τη Στέλλα του Μιχάλη Κακογιάννη και τον Δράκο του Νίκου Κούνδουρου.

    Στα χρόνια της γερμανικής κατοχής ο Καμπανέλλης εντάχθηκε στην εθνική αντίσταση. Συνελήφθη από τους Γερμανούς και κρατήθηκε ως αιχμάλωτος στο στρατόπεδο συγκέντρωσης του Μαουτχάουζεν. Καρπός αυτής της εμπειρίας ήταν και τα ποιήματα που μελοποίησε το 1965 ο Μίκης Θεοδωράκης, συνθέτοντας τον κύκλο τραγουδιών «Μαουτχάουζεν».

    Η ενασχόληση του με το θέατρο ξεκινά μετά το 1945, οπότε έρχεται σε επαφή με τον Κάρολο Κουν. Ο ίδιος έλεγε ότι οι παραστάσεις του Κουν τον έκαναν να "δει τον προορισμό του". Το πρώτο του έργο, ο «Χορός πάνω στα Στάχυα» ανεβαίνει το 1950 από τον θίασο Λεμού.

    Ακολουθούν έργα - ορόσημα, όπως η «Αυλή των Θαυμάτων», το «Παραμύθι χωρίς Όνομα» και το «Μεγάλο μας Τσίρκο», παράσταση που είχε εξελιχθεί σε μαική εκδήλωση διαμαρτυρίας κατά της χούντας.

    Ο ίδιος, σε πρόσφατη συνέντευξή του στα ΝΕΑ, είχε αφηγηθεί τα πρώτα χρόνια της ζωής του και την περιπέτεια της αιχμαλωσίας του:

    Εγώ έρχομαι τραυματισμένος από τη Νάξο δώδεκα χρονών παιδί. Κι εκεί που είχα μια παιδική μυθολογία και μια καταπληκτική ζωή, ταλαιπωρούμαι σε νυκτερινό σχολείο, τρώω τη λογοτεχνία όπου τη βρίσκω, αλλά μένω με το τραύμα ότι δεν τελείωσα ποτέ το Γυμνάσιο. Αυτό είναι το τραύμα. Και μετά πάω στο Μαουτχάουζεν. Και αν δεν είχα σπουδάσει στην τεχνική σχολή σχεδιαστής... Αμέσως μετά την καραντίνα χρειάστηκε να γράφω τις κάρτες και τις καρτέλες στην παράγκα. Ήμουν ο γραμματέας της παράγκας. Διαφορετικά θα μ΄ έστελναν σ΄ ένα συνεργείο εξόντωσης. Η τύχη συνεχίστηκε. Μετά με βάλαν σε ένα τεχνικό γραφείο που ήταν αρχιτέκτονες, πολιτικοί μηχανικοί, καμιά δωδεκαριά άνθρωποι. Πηγαίναμε εκτός του στρατοπέδου και χαράζαμε κάποια έργα. Θυμάμαι ότι εκεί βρήκα τυχαία ένα σημειωματάριο με μια κάτοψη του στρατοπέδου. Το βλέπει ο μανιακός επικεφαλής των Ες-Ες και μας κατηγορεί όχι για κατασκοπεία, αλλά ότι κάποιος άφησε αυτό το χαρτί. Και καθώς μας έχουν για εκτέλεση, σ΄ έναν ανήφορο, το ηθικό τους είναι πεσμένο- γιατί όλα αυτά γίνονται μετά το Στάλινγκραντ- κατεβαίνει μια μοτοσυκλέτα με καρότσι και του έρχεται το καρότσι επάνω του. Και τον σκοτώνει. Και μετά η τύχη μετατρέπεται. Και πέφτω πάνω σ΄ έναν διευθυντή της ΑΕG από την Αθήνα. Κι αυτός με βολεύει σ΄ ένα γραφείο το οποίο ήταν η πολιτική διεύθυνση του στρατοπέδου. Με έβαλαν στο νεκροταφείο της υπηρεσίας που ήταν ένα δωμάτιο όλο ράφια και καπελοθήκες. Από ΄κεί ήταν οι ζωντανοί κρατούμενοι και από ΄δώ οι πεθαμένοι. Κι έπρεπε κάθε μέρα να παίρνω τον κατάλογο και να ελέγχω τις καρτέλες ζωντανών και πεθαμένων. Κι αργότερα, η τύχη πάλι αλλάζει. Με βλέπει κάποιος να ζωγραφίζω και μου δίνει να κάνω κάτι καρτ-ποστάλ με γελάδες. Μου δίνανε λίγο παραπάνω ψωμάκι. Και σαλάμι. Και περνάω τρέλα... Μαθαίνουμε ξαφνικά ότι διάφοροι Τσέχοι και Ισπανοί που πιάναν χαρτιά στα χέρια τους εκτελούνται όλοι επειδή ξέρουν πολλά. Κι εγώ ήξερα πάρα πολλά. Κι ερχόταν η σειρά μου. Αλλά τους πρόλαβε ο Πάτον. Έρχεται αρκετά γρήγορα. Ο στρατηγός Πάτον. Και πολύ πριν φτάσει ο Πάτον, δεκαπέντε μέρες πριν ο διοικητής τού στρατοπέδου γίνεται άφαντος. Ο υποδιοικητής στέλνει κομάντος. Παίρνει εντολή από τον Χίμλερ να τον εκτελέσει. Και γίνεται άφαντος κι αυτός. Χάνονται ο ένας μετά τον άλλον. Κι έτσι πριν μπει ο Πάτον μάς είχαν παραδώσει σε μια πολιτοφυλακή. Και ω του θαύματος, ω του γούστου μάλλον, οι πολιτοφύλακες αυτοί, καμιά εκατονπενηνταριά, ήταν η ορχήστρα της Όπερας του Λιντς. Ντυμένοι με τις στολές της όπερας από το βεστιάριο. Κι αυτούς τους είχαν στείλει να μας φυλάνε. Αλλά ήδη τα ζάρια της μοίρας είχαν πέσει. Και επέπρωτο να ζήσουμε.

    Για το σενάριο της «Στέλλας» και τη Μελίνα
    Δεν έγραψα τη «Στέλλα» έχοντας στο μυαλό μου τη Μελίνα. Η Μελίνα επέστρεψε από το Παρίσι το ΄54. Δεν την ήξερα καθόλου μέχρι τότε. Και είδα αυτά τα στοιχεία, τα πληθωρικά, τα εξωστρεφή, τα μερακλίδικα. Δεν ταυτίστηκε η Μελίνα με τη Στέλλα. Εγώ ταυτίστηκα με τη Μελίνα. Δηλαδή, η Στέλλα έχει πολλά της Μελίνας. Δεν έχει η Μελίνα της Στέλλας.
     
  7. vautrin

    vautrin Contributor

    Το μεσημέρι διάβασα στα Νέα την αναγγελία θανάτου του Ιάκωβου Καμπανέλλη, την οποία και παρέθεσα στο φόρουμ. Το απόγευμα η είδηση έχει εξαφανισθεί. Συμπεραίνω πως ήταν ψεύτικη και κάποιοι δημοσιογράφοι του κώλου βιάστηκαν να πεθάνουν πριν την ώρα του έναν άνθρωπο που ψυχορραγεί. Ζητώ συγγνώμη για το μακάβριο λάθος. Για την κατάντια του υποτιθέμενου έγκυρου τύπου, εκφράζω τον αποτροπιασμό μου.
     
  8. john_m

    john_m Bollocks mandola

    Re: Απάντηση: Θέατρο

    Μόλις επέστρεψα από το έργο, απλά καταπληκτικό    . Η Δ.Παπαδούλου πάλι εκανε θαύματα
     
  9. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

    Η ομάδα "motus". από την Ιταλία, στα πλαίσια της ερευνητικής της δουλειάς πάνω στην "Αντιγόνη" του Σοφοκλή, ("Ίχνη Αντιγόνης") συνεχίζει την εργασία της εμπνεόμενη από τα γεγονότα του Δεκέμβρη που συντάραξαν πληρώθα ανθρώπων από όλη την Ευρώπη και όχι μόνο..
    Η παράσταση "Alexis. una tragedia Greca" παίζεται ήδη με επιτυχία στο Παρίσι και Ευρωπαικά φεστιβάλ. Με το καλό να την δεχτούμε και στον τόπο μας...



    Alexis, Una Tragedia Greca (Η φλόγα άναψε στην Αθήνα) | larissaonweb.gr
     
  10. Iagos

    Iagos Contributor

  11. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

    ALARME ΘΕΟΔΩΡΟΥ ΤΕΡΖΟΠΟΥΛΟΥ ΘΕΑΤΡΟ ΑΤΤΙΣ

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. Iagos

    Iagos Contributor

    Απάντηση: Θέατρο

    "Ιχνευτές" του Σοφοκλή.
    Μια παράσταση του Δήμου Αβδελιώδη

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014