Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θέλει να Τον χαρτζιλικώνω. Τον κάνει αυτό λιγότερο Αφέντη?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Σεξ και Σχέσεις' που ξεκίνησε από το μέλος rea.., στις 23 Μαρτίου 2021.

  1. Switch83

    Switch83 New Member

    Σωστό,
    απλά σε εκείνη την φάση δεν είναι σχέση Κ/υ είναι ξεκάθαρα "επαγγελματική σχέση"  
     
  2. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Je suis μεσαιωνί, προτιμότερο...
     
  3. Fortinbras

    Fortinbras New Member

    Μα είναι δυνατόν να θέλεις να κυριαρχείς δήθεν και να αποδέχεσαι χρήματα υπο την οποιαδήποτε μορφή από την υποτακτική ή την σκλάβα σου; ΑΔΙΑΝΟΗΤΟ. Δεν υπάρχει χειρότερη ακύρωση από αυτό...
     
  4. cadpmpc

    cadpmpc Contributor

    Μεσαίωνα είχαν οι, όπως κοιτάμε τον χάρτη με τον βορρά απάν', αριστερά και βάλε, συλλήβδην.
    Σσσστ, θα μας ακούσει η Ελένη και θα το πάρει απάνω της πάλι...
     
  5. de7

    de7 s

    @cadpmpc ωραίες οι φιλοσοφικές σας αναζητήσεις, αλλά σχετικά με το θέμα του νήματος δεν είπατε ποια είναι η άποψή σας. Πώς σας φαίνεται η έννοια του χαρτζιλικώματος;
     
  6. Arioch

    Arioch Μαϊμουτζαχεντίν Premium Member Contributor

    Φόρος υποτέλειας
     
  7. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Το Κ μπορεί να κάνει τα πάντα, αλλά όχι να χαρτζιλικωνεται..
     
  8. tithon

    tithon Contributor

    ώρες είναι να μας πείτε πως την πηδάει κιόλας.
    κάπου ώπα.
     
  9. Mr__despicable

    Mr__despicable Regular Member

    Οι επόμενες 2 εβδομάδες θα είναι κρίσιμες σε αυτόν τον τομέα.
     
  10. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    πάντως, στα δύο τελευταία παραδείγματα, δε βλέπω πουθενά συναίνεση...
     
  11. margarita_nikolayevna

    margarita_nikolayevna owned Contributor

    Καταρχήν να διευκρινίσω, γιατί νομίζω άφησα λίγο «τυφλό σημείο» ότι με το je suis μεσαιωνί ήθελα να κάνω χιούμορ με στόχο να δείξω ότι αυτό το σπάσιμο των νοημάτων που σε γενικές γραμμές χαρακτηρίζει την μετανεωτερικότητα, δεν με εκφράζει (επιεικής περιγραφή της στάσης μου).

    Από εκεί και πέρα και επί του θέματος… Ασχέτως προσωπικών προτιμήσεων και ιεραρχιών που όλοι έχουμε, το να απορρίψουμε κάτι ως «αδιανόητο», προτείνοντάς το ως γενική γραμμή ή και κανόνα, με βρίσκει απολύτως αντίθετη. Τα ταμπού αλλά και τα στερεότυπα, είναι – για μένα- απολιθώματα κανόνων, κανονισμών, ηθών, εθίμων κλπ που κάποτε μπορεί να (εξ)υπηρέτησαν πολύ αποδοτικά και ουσιαστικά την κοινωνική ζωή και συνύπαρξη, ακόμη και την επιβίωση ολόκληρων κοινωνιών ή και του ανθρώπινου είδους αλλά είναι αυτό: απολιθώματα.

    Και ως τέτοια έχουν κάτσει λίγο ή πολύ στο σβέρκο όλων μας (δεν θα αρνιόμουν ποτέ ότι επηρεάζομαι από ταμπού και στερεότυπα, σε μια κοινωνία γεννήθηκα και ζω) και μας έχουν καταδυναστεύσει, κάνοντάς μας δυσλειτουργικούς, δυστυχείς, καταπιεστικούς, ρατσιστές κλπ, γενικότερα γεννήτορες δυστυχίας για εμάς και τους γύρω μας.

    Δέχομαι ότι η ορολογία που – χιουμοριστικά από όσο έχω καταλάβει- χρησιμοποίησε η @rea... προκαταβάλλει την σκέψη μας πριν καν μπούμε να διαβάσουμε το νήμα. Ωστόσο, τελικά, λειτούργησε πάρα πολύ αποτελεσματικά και αποκαλυπτικά, δείχνοντας τους πολωμένους (κάθε πλευράς) αλλά και τους λίγους που κατάφεραν να πάνε ένα βηματάκι πιο πάνω και να δουν μια ουσιαστική πτυχή του θέματος που ήθελε να θέσει.

    Προσπαθώντας να χρησιμοποιήσω πιο «ουδέτερη» ορολογία (χωρίς να σημαίνει ότι θα το πετύχω), κάνω μερικές ερωτήσεις για τις πτυχές που είδα εγώ στο θέμα αυτό (χωρίς να σημαίνει ότι είναι οι πιο σωστές ή ότι δεν υπάρχουν άλλες, όμως δεν θα έβαζα με ευκολία το χαρακτηρισμό «αδιανόητο»).

    Π.χ.

    Είναι τελικά για όλους μας, είτε το ομολογούμε είτε όχι, το χρήμα μέτρο και ενδείκτης Ισχύος;

    Αν ένα υποτακτικό άτομο έχει μεγαλύτερες οικονομικές απολαβές από ένα κυριαρχικό άτομο, αυτομάτως ακυρώνεται η όποια προοπτική ουσιαστικής Κ/υ αλληλεπίδρασης μεταξύ τους;

    Αν υπάρχει μια Κ/υ σχέση και κάποια στιγμή, μέσα στον Αρμαγεδδώνα που μας έχει σαρώσει την τελευταία 10ετία αλλά και τους τελευταίους 12 μήνες ειδικότερα, το Κ μέλος βρεθεί σε δυσμενή οικονομική θέση τι γίνεται; Καταρρέει εξ αυτού η σχέση; Δηλαδή η ανθρώπινη σχέση – που εν προκειμένω έχει τον τροπισμό της Κ/υ- διαλύεται; Αν δεν είχε το Κ/υ στοιχείο θα διαλυόταν και πάλι;

    Προφανώς υπάρχουν προσωπικές επιλογές και προτιμήσεις.

    Προφανώς και κανείς μας δεν είναι πλήρως ελεύθερος στερεοτύπων.

    Προφανώς και κάποιοι άνθρωποι έχουν τους φόβους, τις ανησυχίες, τα μέτρα τους για το τι είναι Ισχύς και ως εκ τούτου μπορεί να μην αντέξουν ο Άλλος να πληγεί σε έναν τομέα όπως το οικονομικό. Είμαστε άνθρωποι, φοβόμαστε και πονάμε ακόμη και με τρόπους που δεν ξέρουμε, ακόμη και από αιτίες που δεν μας είναι συνειδητές.

    Αλλά το να προκαταβάλλουμε κάτι ως «αδιανόητο» χμ… Κι αν γυρίσει με κάποιο τρόπο η τύχη και το «αδιανόητο» μας χτυπήσει την πόρτα; Τότε; Κλειδώνουμε το μυαλό μας και προχωράμε; Διερχόμαστε τα καυδιανά δίκρανα που εμείς βάλαμε στον εαυτό μας; Ανακρούουμε πρύμνη πιο γρήγορα και από κυβέρνηση ενώπιον αποτελέσματος δημοψηφίσματος που δεν βολεύει; Βυθιζόμαστε στην οδύνη της αντίφασης;

    Προσωπικά, με όλα τα μπαγκάζια που κουβαλάω (και κάποια δεν θέλω και να τα αφήσω) από την καταγωγή, το περιβάλλον, τις επιλογές, τους φόβους κλπ μου, προτιμώ το: homo sum; humani nihil a me alienum puto.
     
  12. AlexanderV

    AlexanderV Contributor

    Καλή μου @sapfw, αν το BDSM δε νοηθεί και δεν ιδωθεί ως προσομοίωση σε ένα (κατ' ανάγκη) ασφαλές πλαίσιο εκείνων των συνθηκών και καταστάσεων εκδήλωσης της φυσικής ισχύος και της συνεπακόλουθης ασυμμετρίας που προκύπτει, τότε δεν είναι παρά μία καρικατούρα, μία γραφικότητα κενή περιεχομένου. "Ναι Αφέντρα, Ναι Αφέντη" χωρίς ουσιαστική διασύνδεση με τις αρχικές/αρχετυπικές συνθήκες που μιμείται/αποτυπώνει υπό συνθήκες βιολογικής και νομικής ομοιοστασίας.