Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θα δεχόσασταν σαν υ να σας επιβληθεί από το Κ σας να κάνετε το εμβόλιο;

Συζήτηση στο φόρουμ 'BDSM Discussion' που ξεκίνησε από το μέλος Nikos_34_Thess, στις 24 Αυγούστου 2021.

  1. slave32

    slave32 Contributor

  2. Konstantina Lionaki

    Konstantina Lionaki ΔΕΝ ψάχνω τίποτε.

    Το επέβαλα στους σκλάβους μου. Όποτε.. ναι γίνεται.
     
  3. Charoalba

    Charoalba New Member

    Θα το δεχομουν και το έχω ήδη δεχθεί.
    Είναι η δική Της θέληση πάνω σε εμένα.δεν χρειάζεται κάτι περισσότερο από αυτό για να το δεχτώ.
     
  4. E. Dantes

    E. Dantes Uno, nessuno e centomila

    Κατά τη δική μου οπτική, για να συνεχιστεί η όποια σχετική συζήτηση, αναγκαστικά θα πρέπει να διευρυνθεί και να συμπεριλάβει το γιατί κάποιος φτανει να πιστεύει τόσο ακράδαντα οτι το εμβόλιο ή/και η θεραπεία είναι από άχρηστα κι αναποτελεσματικά, μέχρι επικίνδυνα και μέσα επιβολής ελέγχου/εξόντωσης υπερπληθυσμού κλπ.

    Είτε είναι το υ/σ που δεν θέλει να εμβολιαστεί και το επιβάλλει ο Κ/Μ, είτε ο Κ/Μ είναι κατά του εμβολιασμού και επιβάλλει τη γνώμη του στο υ/σ.

    Το γιατί κάποιος είναι κατά του εμβολίου μπορεί να οφείλεται σε πολλά και διαφορετικά πράγματα, που επιχείρησα να μαζέψω προσπαθώντας κι εγω να καταλάβω το τι ωθει το σχηματισμό αυτών των πεποιθήσεων και κατα πόσον μπορώ να τις δεχτω ως δικαιολογημενες ή ορθότερες:

    • Σκεπτικισμός και φόβος.
    Αναμενόμενο και δικαιολογημένο ως έναν βαθμό, ιδίως αν υπάρχουν ελαφρά έστω υποκείμενα νοσήματα. Οι παρενεργειες που έχουν αναφερθθεί δεν είναι αστείες, και τα ποσοστά που αυτές συμβαίνουν είναι μεν πολυ μικρά, αλλα όχι ξεκαθαρισμένα. Όμως όπως ολα δέιχνουν, είναι πολύ περισσοτερες οι πιθανότητες να έχεις σοβαρές παραμενουσες βλάβες ή και μοιραία κατάληξη από τον κορονοιό παρά από το εμβόλιο. Ωστοσο ο φόβος μπορεί να αντιστέψει την εκτιμηση των πιθανοτήτων και να οδηγήσει είτε στην απόφαση αποφυγής, είτε στην αναβολή "ας το κανουν οι άλλοι μέχρι να δούμε τι γίνεται".
    • Αντιδραστικότητα σε μια αίσθηση καταπίεσης.
    Είναι παρα πολλοί, αρνητες και μη, αυτοί που, όχι εντελως αδικαιολόγητα, αντιδρουν στην υποχρεωτικότητα του εμβολίου. Κάποιοι θεωρουν οποιαδήποτε υποχρεωτικοτητα, περιορισμό, νεα υποχρέωση κλπ, ως χούντα και καθε μαζικό σχετικό μετρο δικτατορία. Από την καραντίνα και τον περιορισμό κυκλοφορίας καποιοι, μέχρι τη μάσκα και το εμβόλιο άλλοι.
    Άλλοι επικαλουνται ατομικά και συνταγματικά δικαιώματα, αντιγραφοντας κατ ουσία την επιχειρηματολογία αμερικανών αντεμβολιαστών, που όμως τη στηρίζουν στην "ελευθερία" γενικώς (ίσως να μην υπάρχει στην Αμερική πιο κακοποιημενη λεξη από την "ελευθερία", αλλά και στο δικο τους Σύνταγμα, που καμία σχέση δεν έχει με το δικό μας Σύνταγμα. Χαρακτηριστικό είναι οτι ενώ επικαλούνται το Σύνταγμα για το δικαιωμα τους να μη εμβολιάζονται (μη συζητώντας το δικάιωμα των άλλων να μην τους κολλάνε οι μη εμβολιασμένοι), δεν αναφέρουν σε ποιο ακριβώς άρθρο η άρθρα του δικού μας Συντάγματος βασίζεται η ελευθερία τους αυτή. Εσχάτως ορισμενοι αντεμβολιαστες δικηγόροι άρχισαν να δινουν μια δικη τους ερμηνεια, που όμως αμφιβολο είναι αν θα μπορέσει να σταθεί σε νομικό debate και πολυ περισσότερο σε δικαστήριο. Ίδωμεν.
    Άλλοι, εξουθενωμενοι οικονομικά και ψυχολογικά μετα από 10 χρόνια κρισης και ανατροπών στον τρόπο ζωής τους, απλώς είπαν "όχι κι αυτο ρε πουστη μου. Ως εδω" και έκλεισαν τα ματια και τα αυτιά σε οποιαδηποτε φωνη που τους έλεγε "περιοριστειτε, εμβολιαστείτε, καθήστε σπιτια σας και μη βλεπετε ψυχη".​

    • Άρνηση και εκλογίκευση
    Η άρνηση είναι ένας πανισχυρος μηχανισμός αμυνας (από τους πρωτόγονους μηχανισμους άμυνας, γι αυτο και τόσο ισχυρός), ικανός να μπλοκάρει τις γνωστικές λειτουργιες όταν η πραγματικότητα είναι τοσο αβάσταχτη, που μπορεί να συνθλιψει ψυχολογικά καποιον, από θλιψη (συνήθως) ή φόβο. Ειναι κοινός σε ολους μας και μπορεί να ενεργοποιηθεί απρόβλεπτα. Ειναι η χαρακτηριστική αντίδραση όλων μας σε κατι νεο, απροσδοκητο και τρομαχτικό ή τραγικό: "δεν μπορώ να το πιστέψω". Είναι το πρωτο σταδιο από τα περιφημα 5 σταδια του πενθους. Χαρακτηριστικό παραδειγμα του ποσο ισχυρή μπορεί να είναι η άρνηση, είναι η ιστορία μιας μητερας που ο ένας γιος της με σοβαρα προβληματα υγείας πεθανε στο σπιτι κι η μανα επι περιπου 25 μερες, μη μπορώντας να δεχτει την αβασταχτη γι αυτην πραγματικότητα, έλεγε "κοιμαται το παιδι, ειναι πολυ κουρασμενο", παραβλεποντας οτι το παιδι δεν ξυπνουσε ουτε απο πειαν η διψα ή αναγη τουαλετας και δεν αντιδουσε σε κανενα ερεθισμα. Επεβαλε δε και την ιδια αντιμετώπιση στον πατερα και το αλλο παιδι, που φοβουμενοι το τι θα συμβει αν της πανε κοντρα, έζησαν μαζι της ολη αυτη τη φρικη. Η υποθεση αποκαλυφθηκε οταν γειτονες καλεσαν την αστυνομια απο τη δυσοσμία...
    Η εκλογίκευση ακολουθει την αρνηση. Ειναι η πειστική εξηγηση που επινοουμε για να δικαιολογήσουμε τη νεα ερμηνεια της πραγματικότητας ("κοιμαται το παιδι"). Ειναι η εξηγηση που εδωσε πολεμιστής που επεδειξε ασυλληπτο ηρωισμο σε μαχη του Α' Παγκοσμιου Πολεμου, με παντελη έλλειψη φοβου, μετα τον θανατο όλων των συμπολεμιστων της διμοιρίας του: "είμαι αθανατος. Οι σφαιρες δεν μπορουν να με βλαψουν. Με προστατευει η θεια Χάρη". Ειναι η αναζητησ δεδομενων που υποστηριζουν την άρνηση και η παράβλεψη όσων αντιτιθενται. Το αποτέλεσμα του συνδυασμου των 2, όταν ομογενοποιηθεί είναι αθραυστο απεναντι σε καθε λογικό επιχείρημα και καθε επιστημονικό δεδομενο. Κάπως σαν τις εποξειδικές κολλες των 2 συστατικών. Η σαν το ayahuasca.​

    • Υπεροψια και άισθηση ανωτερότητας
    "Είμαι πολύ εξυπνος για να με πιασουν κορόιδο εμενα με αυτες τις μεθοδέυσεις. Μονο εγω μπορώ να διακρίνω τη χειραγώγηση και την προπαγάνδα πισω από τα μετρα και τους ταχα ειδικους για να τα κονομανε οι πολυεθνικές/για να μας ελεγχουν/για να μειώσουν τον υπεπληθυσμο φυτευοντας μας κατι που θα μας ξεκανει όλους σε 7 χρόνια κλπ κλπ" Πυρηνική, βαθυτατη πεποιθηση που δεν μπορεί να αλλάξει. Συνήθως συνοδεύεται με επικληση καποιοι γνωστού "απο μέσα" που "ξέρει" και τα λεει εμπιστευτικά σε λιγους - όπως σε ενα σωρο αμερικανικες ταινιες.
    Εδώ μπορεί να συμπεριληφθει και η ανάγκη να διαφέρει κάποιος, καθώς και η καιροσκοπική ανάδειξή του σε προσωπικοτητα ενος κινήματος και σε αυθεντία, απλώς αρνουμενος την επικρατουσα γνωμ, γνωση κι αντιμετώπιση. Πλεον στον κοσμο των σοσιαλ μηντια δεν χρειάζεται να παραξεις καποιο έργο για να ανδειχτεις. Αρκει να επιτεθεις και να προσπαθησεις να κατεδαφισεις κατι υπάρχον και κοινως αποδεκτο. Από το οτι η γη ειναι στογγυλη και το αν συνευει η οχι το Ολοκαυτωμα, μεχρι τη θεωρία του Δαρβινου κι οτι αλλο γουσταρει ο καθένας. Πολλοι θα ακολουθησουν τον ¨επανασταστη", "αμφισβητία", "καινοτόμο", "επιτελους καποιος που λεει την αληθεια" κλπ. Απο αυτους, αρκετοι όπως αλλοι ακολουθουσαν τον Φορεστ Γκαμπ οταν έτρεχε.
    • Ιδεοληψια λογω περιβαλλοντος
    Συνήθως θρησκευτικου, με αντιστοιχή ανατροφη,ιδεολογική καθοδήγηση και υπακοή, από την οικογένεια ή μετά από προσηλυτισμό. Χαρακτηριστικό παραδειγμα οι μαρτυρες του Ιεχωβα που αρνουνται τη μεταγγιση και δεν υπαρχει κανενας τρόπος να πειστουν για το αντιθετο.​

    • Παρανοειδης αντίδραση.
    Υιοθέτηση μη ρεαλιστικών πεποιθήσεων (ενιοτε και ψευδαισθήσεων, ανάλογα τον βαθμό), ακράδαντη πεποίθηση οτι μόνο αυτοί κατεχουν την απόλυτη και μονη αληθεια, σύνδρομο καταδιωξης, επιθετικότητα, δικομανία, αποπροσωποποίηση, αποπραγματοποίηση, διασχιστικά/αποσυνδετικά φαινομενα. Το ψυχολογικό υπόβαθρο προϋπαρχει αν και μπορεί να μην ειναι ορατό, λόγω δομής προσωπικότητας η διαταραχής προσωπικότητας από αυτές του cluster a και cluster b. Εδώ, όπως και στους καιροσκοπους, ανηκουν οι περισσότεροι νεοπροφήτες.
    • ΝεοΛουδιτικές στάσεις κατα της νεας τρομακτικής τεχνολογίας
    Από τον καιρό του Ned Ludd και τους κρυφά ορκισμένους Λουδιτες του Νοτινγχαμ, δεν έπαψαν τα (δικαιολογημενα ή μη) ρεύματα σκεπτικισμου και αντιστασης, ενιοτε βιαιας, στην τεχνολογική προοδο που τρομάζει και απειλει, ειτε τον βιοπορισμό, ειτε την ελευθερία, είτε άλλες σύγχρονες κατακτησεις. Αναμενόμενο να εμφανιστουν και τώρα.​

    • Αναγκη να ανηκουν σε καποια ομαδα - Αναζήτηση ταυτότητας
    Ο συνδυασμός υπαρξιακής μοναξιας, αδυναμίας (learned helpnesness) και φόβου, ενιοτε με προϋπάρχουσες σχετικές πνευματικες αναζητησεις η πεποιθήσεις, μπορεί να σπρωξουν τους ανθρώπους να ενταχθουν σε ομάδες, αναγνωρίζοντας την αυθεντια των ηγετικών μορφών και υπακουωντας στους κανονες τους. Ενιοτε αυτες οι ομάδες είναι αιρέσεις ή κλειστες πνευματιστικες ομαδες (cults) με αρχηγο ή αρχηγους στους οποίους υπαρχει πληρης αναγνωριση αυθεντιας ή και τυφλή υποταγή, ακλονητη πιστη σε δοξασίες που μπορεί να είναι εντελώς εξωφρενικές, πληρη υπακοή σε εντολες και κανονες και παρακαμψη καθε λογικής αμφισβητησης.
    Πιο ακραίες περιπτωσεις, οι ομοαδικές αυτοκτονιες και δολοφονιες κατ εντολη του ηγετη, το 1978 (https://www.history.com/this-day-in-history/mass-suicide-at-jonestown), και το 1997 (https://en.wikipedia.org/wiki/Heaven's_Gate_(religious_group)
    Η ενταξη σε ομάδες, ακομα και πολυ πιο ήπιων χαρακτηριστικών, ιδεολογικές ή τροπου ζωής, σε πολλους ανθρώπους που βασανιζονται απο αυτοαμφισβητηση, αμφιβολίες, ασταθή αισθηση ταυτοτητας, μεγάλο αγχος με μη δομημενη και προβλεψιμη ζωή, ή και πληρη ανικανοτητα να αντεξουν τη μοναξια, υπαρξιακη η μη, προσφέρει αίσθηση ταυτοτητας, νοημα, ασφάλεια, έλλειψη βασανιστικών αμφιβολιών, απομάκρυνση του συναισθηματικου χάους και της ψυχολογικής αστάθειας, και άλλα.
    Καποιες ψυχολογικές κατασκευές το έχουν μεγάλη αναγκη.
    Και γι αυτο θα υπερασπιζονται τα οποια πιστευω της ομάδας με ζήλο φανατικου ιεραπόστολου.
    • Φαινόμενα κοινωνικής μιμησης σε βαθμό μαζικής υστερίας ή μαζικής αυθυποβολής.
    Σε ταραγμενους καιρους, που η ψυχολογική πιεση, ο φοβος, η αβεβαιότητα και η ψυχική ταλαιπωρία είναι μεγάλη, ο κόσμος καμια φορά αντιδρά σαν κοπάδι απο τρομαγμενα βουβάλια, χωρις σκεψη, ακολουθωντας ο ένας τον άλλον. Μην ξεχναμε, κατα 97% παραμενουμε ντυμενοι πιθηκοι, με το αρχεγονο μερος του εγκεφαλου απαραλλαχτο εδω και 150.000.000 χρόνια που βγηκαμε στη στερια (Food, Fuck. Fight, Flight) και τον νεοφοιλο, το κοινωνικό μερος του εγκεφαλου σχηματισμενο μονο εδω και 50.000 χρονια
    Ενα χαρακτηριστικό παραδειγμα της κοινωνικής μιμησης σε βαθμο μαζικης υστερίας ειναι εδω στην Αθηνα, λιγο μετα τον πολεμο. Τα τζαμια των σπιτιων, απο εκρηξεις σφαιρες και κοπανηματα ηταν σχεδον ολα σπασμενα. Το ργοστασιο των λιπασματων στο Κερατσινι έφτιαχνε τζαμια βιαστικα και κακης ποιοτητας για να προλαβει τις αναγκες. Για να μην πιανουν σκονη και θελουν συνεχεια πλυσιμο, καποιοι αθηναιοι τα έπλεναν με νερο ανακατωμενο με λιγο πετρελαιο. Θες η τρομερη φτωχεια, θες η πεινα, θες οι ταλαιπωριες, οι απωλειες, ο φοβος, παντως καποιος νομισε οτι καποια μερα, λογων των ιριδισμων που κανει το πετρελαιο στο φως, είδε σε καποι τζαμι την Παναγια. Τι ηταν να το πει, σε λιγο δεκαδες, και σε μερες χιλιαδες, εβλεπαν την Παναγια στα τζαμια τους και φωναζαν τους παπαδες με τα εξαπτερυγα να διαβασυν το τζαμι. Εφτασε να βλεπει την Παναγια στα τζαμια της η μιση Αθηνα.Ακομα και μορφωμενοι, α΄πολυτα λογικοι άνθρωποι. Μεχρι που καποιο βγηκαν στις εφημεριδες, εξηγησαν το φαινομενο και σταδιακα άρχισε ο θορυβος να κοπάζει.
    Τετοια φαινομενα έχουν καταγραψει πολλες φορές οι κοινωνικοι ψυχολογοι, ακομα και σε εντελως ορθολογιστες και πολυ μορφωμενους ανθρώπους. Οι εξηγησεις διαφορες. Κοινος παρονομαστης η μιμηση με παρακαμψη της λογικής.
    • Φανατισμός ώς αντιδραση
    Οπως περιγραφει ο Eric Hoffer στο ιδαιτερα διεισδυτικο έργο του "The true believer" που παραμενει εξαιρετικα ακριβες 70 χρόνια μετα, ένας άνθρωπς απογοητευμενος από τη μεχρι τωρα ζωή του, χωρίς κοινωνική απήχηση, δυσαρεστημενος με την κοινωνια, τη ζωή και τον εαυτο του, χωρίς στοχους, με φοβο αυτονομίας, νευρωτικός, κατα βαθος συντηρητικός, που απεχθανεται όσους διακριθηκαν πα΄ρολο που κατα βαθος τους ζηλευει, που θεωρεί το παρον χαμενη υπόθεση αλλα ταυτοχρονα φοβαται και τ προβλεψιμο μελλον, χωρις αισθηση ατομικής ευθυνης, με αισθημα αδικίας απο τη ζωή η την κοινωνία, σε μεταβατική φαση ζωής, χωρίς ρεαλιστική α΄ναγνωση της πραγματικότητας, με ένα κρυφο η φανερό μισος για καποια υφισταμενη κατασταση, αλλα και
    φιλοδοξος, εγωιστής, βαριεστημενος, με αρκετό ελευθερο χρονο, μπορεί ευκολα να προσχωρήσει στην απόλυτη βεβαιότητα μιας αναδυόμενης ιδεολογίας ενός κινήματος, είτε με ενθουσιασμο για τις δυνατοτητες που υπόσχεται, έιτε αναζητώντας προστασία και άσυλο απο απειλες και φοβους.
    Προϋπαρχων φανατισμος (όχι απλη προτίμηση) και οπαδισμός οποιουδήποτε ειδους, απο ποδοσφαιρο και πολιτική, μέχρι θρησκεια και

    Η προσεγγιση αυτη ουτε απολυτως ακριβης μπορει να ειναι ουτε εξαντλητικη. Παραμενει προσωπική, με οσαδηποτε λαθη, ανακριβειες, και - γιατι οχι; - προσωπικες πλανες.

    Το ερώτημα όμως τελικά λαμβανοντας υποψη ολα αυτα, διαμορφώμνεται ως εξης:

    - Ειναι καταλληλος για Κ ή Μ καποιος που αποαγορευει το εμβολιο στο σ/υ του, προφανώς σκεπτικιστής ή αρνητης;
    - Είναι πιο κατάλληλος κάποιος που το επιβάλλει;

    - Καποιος τρίτος, έξω απο αυτους τους δυο, γνωμη μπορει να έχει, αλλά δικαιωμα να το κρινει έχει;

    Η δικη μου γνωμη (όχι αποψη), είναι πως αυτος που απαγορευει το εμβολιο δεν ειναι επαρκης ούτε καταλληλος Κ γιατι η ασυμμετρια δεν πρέπι (παλι κατα τη γνωμη μου) να εκτεινεται σε θεματα διαχειρισης υγειας και ζωής και σε θεματα που είναι απαγορευμενα απο το νομο (σηκωνει ομως συζητηση το τελευταιο). Γι αυτον που το απαιτει, θα πρέπει να ισχύει το ιδιο, ακομα κι αν ειναι για καλο του υ/σ. Αλλιώς ισχυουν δυο μετρα και δυο σταθμα.

    Όσο για το υ η σ, που απο σκεπτικισμο και αρνηση δεν θελει να κανει το εμβολιο, πάλι κατα την προσωπικη μου γνώμη, ειναι αμφισβητήσιμη η δυνατοτητα του να ενταχθει υγιώς σε μια σχεση ιδιως Μ/s, έχοντας υπόψη τα οσα προανεφερα.

    Υ.Γ. Δεν υπαρχει χρόνος ουτε ιδιαιτερη διαθεση να απαντησω σε σχολια επι των ανω. Αυτη ειναι η προσωπικη μου εκτιμηση. Αυριο με νεα δεδομενα μπορει να αναθεωρηθει σε σημεια. Δεν ειμαι οι αποψεις μου. Ειμαι κατι πιο συνθετο και περιπλοκο απο αυτες, κι ελπιζω πιο ταχέως εξελισσομενο.

    Χαιρετω σας,
     
  5. AlexSweetSub

    AlexSweetSub New Member

    Θεωρώ είνα σοβαρό το ζήτημα και θα πρεπε κατα τη γνώμη μου όλοι από μόνοι τους να θέλουν να το κάνουνε.
     
  6. Sejanus

    Sejanus Omnis in tenebris vita laborat Contributor

    για αυτό σαγαπώ
     
  7. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor

    @E. Dantes εσυ το έγραψες όλο αυτό ?
    Respect! Πολύ καλό !
    Νομίζω έγραψες για όλα τα χρόνια που είσαι εδώ  .
     
  8. Sejanus

    Sejanus Omnis in tenebris vita laborat Contributor

    θα μου επιτρέψεις να χρησιμοποιήσω μερικά κομμάτια στο facebook γιατί είναι εξαιρετικό
     
  9. E. Dantes

    E. Dantes Uno, nessuno e centomila

    @jasmin sg
    Ναι, ειναι δικο μου εκχυλισμα.
    Δεν ειναι πληρες. θα μποροτσα να γραψω πολυ περισσοτερα, αλλα φοβηθηκα οτι θα καταληξει οχι απλως αεντονι, αλλα τεντα τσιρκου σε μεγεθος.
    Ισως επανελθω με ,μέρος Β αν βρω χρονο.
    Υπαρχει η αξιοπροαεκτη και περιπλοκη κατηγορια των ανεμβολιαστων υγειονομικων και γιατρων, που μπορει και να είναι Κ η υ κι αξιζει προσεκτικη παρατηρηση.

    @Sejanus
    Ξερεις ποσο αε συμπαθω ρε. Παρε οτι θες.
     
  10. Sejanus

    Sejanus Omnis in tenebris vita laborat Contributor

    το βλέπω και το ξαναβλέπω και πραγματικά εντυπωσιάζομαι. Εύγε και ευχαριστώ!
     
  11. jasmin sg

    jasmin sg My Way Contributor


    Ανυπομονώ για το β μέρος  
     
  12. Lady in Corslet

    Lady in Corslet Mind the gap...

    "Assuming is not allowed" όπως έλεγε και ο αγαπητός @MasterJp