Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος crystal angel, στις 4 Φεβρουαρίου 2007.

  1. gaby

    gaby Guest

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Δεν θυμάμαι έστω και μια περίπτωση που να μην έχω αναλάβει τις ευθύνες μου, αγαπητή.

    Διάβασα τι είπε η λάρα και κατάλαβα πως είπε ότι οι πράξεις μπαίνουν σε ένα σύνολο το οποίο και κρίνει τελικά τι είναι οι πράξεις. Παρατηρώ ότι μιλούσε για πράξεις ιδιωτικού χαρακτήρα και μάλιστα του πλέον υποκειμενικού, ερωτικές και σαδομαζοχιστικές.

    Δέχομαι ότι ο cornilios δεν κατάλαβε λάθος και ότι εγώ ερμήνευσα λάθος ότι ο cornilios κατάλαβε λάθος και πάω να σταθώ στη γωνία με το ένα πόδι ψηλά.

    Για τα υπόλοιπα βλέπουμε  
     
  2. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Το συζητητήριο εστιάζει σε BDSM θεματολογία,
    το δε νήμα όπου ανταλλάσουμε απόψεις εστιάζει ειδικότερα
    στο κεφάλαιο Κυριαρχία / υποταγή.

    Μην πει εκ των υστέρων κανείς πως δεν κατάλαβε.

    Κατανοώ τους όποιους συνειρμούς με άλλα κεφάλαια
    που πραγματεύονται παράπλευρους τομείς της ανθρώπινης σεξουαλικότητας
    ( σεξουαλικές προτιμήσεις, αποκλίσεις, συμπεριφορές )
    πλην όμως, η ενδελεχής μελέτη 670+ ποστς στο παρόν νήμα μέχρι τώρα
    κατέδειξε πως περισσότερο συγχέουν μέχρις ασυνεννοησίας τον όλο προβληματισμό,παρά τον διευκολύνουν,
    οπότε χωρίς να θεωρώ αυτό καθαυτό το ζήτημα που θέτει η νηματοθετρια
    ως στεγανό και ασύνδετο με τα παραπάνω κεφάλαια,
    θα προσπαθήσω να τα αφήσω εκτός συλλογιστικής μου.

    Με άλλα λόγια, θα επιχειρήσω να μιλήσω για ξεκάθαρη Κυριαρχία / υποταγή εντός BDSM περιβάλλοντος,
    ανεξαρτήτως προτιμήσεων, σεξουαλικού προσανατολισμού και οτιδήποτε άλλου,
    διατηρώντας όμως τη στοιχειώδη έμφυλη παράμετρο που θέτει η νηματοθέτρια,
    δηλαδή ότι μιλάμε για άνδρα Κυρίαρχο και γυναίκα υποτακτική,
    επειδή είναι αυτονόητο ότι αποτελεί θεμελιώδη παράμετρο του προβληματισμού του νήματος,
    που σε περίπτωση που απουσιάσει μεταβάλλονται ουσιαστικά τα δεδομένα.

    Μην πει εκ των υστέρων κανείς πως δεν κατάλαβε (δις).

    Μέσα λοιπόν σε Δομημένο Σχήμα Κυριαρχίας / υποταγής,
    (έτσι το παρουσιάζει η νηματοθέτρια, δεν προκύπτει από κάπου
    να την πήρε ο πόνος κατά τη διάρκεια ενός τυχαίου one night Top/bottom stand),
    ο Κ επιθύμησε να στραποναριστεί από την υ του.
    Εκείνη, φυσικώ τω λόγω, προβληματίστηκε σφόδρα, αποδεικνύοντας με έμφαση
    ότι η Κ/υ σχέση Τ/τους ήταν δομημένη και ήδη δρομολογημένη.

    Ακόμα φυσικότερω τω λόγω, προκύπτει μέγα ζήτημα
    περί επανακαθορισμού της ΚΥΡΙΑΡΧΙΑΣ εντός του συγκεκριμένου Σχήματος,
    κατά τη διάρκεια της συγκεκριμένης πράξης,
    (εάν και εφ’ όσον έλαβε τελικά χώρα) και μάλιστα προεκτείνοντας τον συλλογισμό μας,
    πιθανά η πράξη (αν συντελέστηκε) να έχει συνέπειες και σε βάθος χρόνου για το συγκεκριμένο ζευγάρι Κ/υ,
    αλλά αυτό επειδή εξαρτάται από άγνωστους παράγοντες, το αφήνουμε έξω.

    Δεν καμώνεται κανείς τον αδιάφορο εδώ, προσποιούμενος πως δεν τρέχει και τίποτα,
    είναι ένα σοβαρό θέμα, από αυτά που φόρα σαν και τούτο εδώ που μας φιλοξενεί
    (και εμείς κοσμούμε δια της παρουσίας μας) φτιάχτηκαν επακριβώς
    για να κατεργάζονται και να θέτουν σε δημόσια διαπραγμάτευση,
    για όσους και όποιους τυχόν ενδιαφέρονται.
    Μέχρις εδώ, μια χαρά.


    Λαμβάνοντας ως δεδομένο ότι η υποτακτική νηματοθέτρια στραπονάρισε τον Κύριό της,
    (και παρακαλώ μη ρωτήσει κανείς αργότερα τι θα συνέβαινε αν δεν τον στραπονάριζε [ήμαρτον] ),
    η προσωπική μου θέση είναι η κάτωθι:

    Η ΚΥΡΙΑΡΧΙΚΟΤΗΤΑ και η ΚΥΡΙΑΡΧΙΑ έχουν πολλές και διάφορες έννοιες, αισθήσεις και προσλήψεις.

    Γιαν τη πλήρη τους ανάπτυξη δεν αρκεί ένα ποστ,
    οπότε θα περιοριστώ να πω ότι αποκτά νόημα και υπόσταση είτε
    (Α) ως ΙΔΙΟΣΥΓΚΡΑΣΙΑΚΟ χαρακτηριστικό / ιδίωμα / ορμέμφυτο / πηγαία τάση / ροπή,
    είτε (Β) ως διαρκής ιδιότητα / γεγονός / κατάσταση
    ή ακόμη (Γ) ως συμβάν, πράξη συντελεσθείσα, έχουσα αρχή, μέση και τέλος.
    Παραδείγματος χάριν:
    Α) «Σε ό, τι κι’ αν κάνει στη ζωή του ο Μήτσος, θέλει πάντα να είναι το αφεντικό,
    να έχει το πάνω χέρι, να ηγείται. Είναι γεννημένος ηγέτης».
    Β) «Shell. Ηγέτης στην παγκόσμια αγορά λιπαντικών!»
    Γ) «Ο Φωστήρας κυριάρχησε μέσα στο γήπεδο επί του Απόλλωνα».

    Αντιστρέφοντας κατάλληλα, προσλαμβάνονται και ορίζονται κατά περίπτωση η υποτακτικότητα και η υποταγή.
    Καλό είναι η διαφορά των δύο αυτών εννοιών να είναι ευδιάκριτη,
    όπως αντίστοιχα και των εννοιών Κυριαρχία και Κυριαρχικότητα.
    Επειδή όμως δεν είναι πάντα, ας παρεμβάλω εδώ μια αναγκαία κουτσοπαρένθεση
    που αφορά το παρόν νήμα, για να υπομνήσει ότι
    ενώ Κυριαρχία μπορεί να είναι κάτι, είτε μόνιμο είτε στιγμιαίο ή πεπερασμένο,
    Κυριαρχικότητα νοείται η ιδιοσυγκρασιακή ιδιότητα, η ροπή, η χρόνια συμπεριφορά, αν προτιμάτε.
    Η κυριαρχία του Φωστήρα επί του Απόλλωνος διήρκησε 90 λεπτά μέσα στο γήπεδο και έλαβε τέλος,
    ενώ η Κυριαρχία ή Κυριαρχικότητα της Shell ή του κάθε Μήτσου εδράζεται σε βάσεις
    (στα φράγκα ή στην πυγμή ή και στα δύο)
    και έχει σαφώς μονιμότερες εφαρμογές και επιδράσεις.


    Κοντός ψαλμός, αλληλούια.
    Ένας Κ, μια υ κι ανάμεσά τους ένα στραπ-ον.
    Τρεις συντελεστές ενός δρώμενου με αρχή, μέση και τέλος,
    απογυμνωμένοι και στεγανοποιημένοι από κάθε άλλη προβολή των
    σε οποιοδήποτε παράλληλο σεξιστικό, φοβικό ή ακόμη και ανοιχτόμυαλο σύμπαν
    που έχει να κάνει με σεξουαλικές προτιμήσεις, αποκλίσεις ή κάθε άλλο γούστο
    πλην της επιθυμίας του Κ να νοιώσει στον κώλο του το τραχύ υλικό του πλαστού φαλού,
    με φέροντα οργανισμό το υποκείμενο της κυριαρχίας του.
    (Δεν φαντάζομαι να μη πληρώ αυστηρά τις προδιαγραφές που θέτει ο σύντροφος Dream).

    Ποιος λοιπόν κυριαρχεί σε ποιόν και τι είδους κυριαρχία ασκεί;

    Ομολογώ ότι αφού εξάντλησα όλες τις τέχνες και επιστήμες
    και απέβαλα στο μέτρο του εντίμως εφικτού τις όποιες ανθρώπινες προκαταλήψεις μου,
    κατέληξα να ενστερνιστώ τη διευθέτηση του ζητήματος από τη σκοπιά της νομικής επιστήμης,
    η οποία μου δίνει και την επιπλέον χαρά πως θα γίνει πλήρως αντιληπτή
    και από τη φράξια elfcat και από τη φράξια Anacreon (μάρτυράς μου ο vautrin).


    Από το Λεξικό του Τριανταφυλλίδη:
    κατοχή η: (νομ.) η απολαβή, η φυσική εξουσία ενός αγαθού, η οποία όμως δεν έχει σχέση με το δικαίωμα της κυριότητας: Σε τίνος την ~ είναι το διαμέρισμα;

    νομή η : (νομ.) η φυσική εξουσία ενός προσώπου επάνω σε κινητό ή σε ακίνητο πράγμα, με τη θέληση να το έχει δικό του (χωρίς η θέλησή του να στηρίζεται πάντοτε σε πραγματικό δικαίωμα)• (πρβ. κατοχή, κυριότητα). οιονεί ~, η άσκηση από κπ. συγκεκριμένων δικαιωμάτων σαν να ήταν δικαιούχος.

    κυριότητα η: (νομ.) η άμεση και απόλυτη εξουσία επάνω σε ένα πράγμα, η οποία αναγνωρίζεται από το νόμο και στηρίζεται πάντα σε πραγματικό δικαίωμα• (πρβ. νομή): Tίτλοι κυριότητας, τίτλοι ιδιοκτησίας. Kαθεστώς κυριότητας. Έχει την ~ και τη νομή του ακινήτου. Έχει μόνο την ψιλή ~.


    Δια ταύτα,
    επειδή προκύπτει από όσα παρέθεσα παραπάνω
    ότι ζήτημα Κυριαρχικότητας σαφώς και δεν τίθεται
    αφού αυτή εντός δομημένης σχέσηε Κ/υ

    α) παραμένει απαρέγκλιτα στην κυριότητα του Κ
    β) απάδει ούτως ή άλλως από την ιδιότητα και την ιδιοσυγκρασία μιας υποτακτικής (του μη κώλου),

    επειδή προκύπτει από τα παραπάνω
    αλλά και τις προδιαγραφές που ετέθησαν από τους αξιότιμους συνομιλητές
    ότι προφανώς πρέπει να περιορίσουμε το δρώμενο
    στα αυστηρά χρονικά και χωροταξικά πλαίσια ενός ενσταντανέ μέσα σε δωμάτιο
    όπου υπάρχει μόνο Αυτός, αυτή και ένας πλαστός φαλός,
    (αλλιώς πως θα κατηγορηθούμε ως κατά συρροή πανηδονοκώληδες, πουστοφάγοι,
    ή – στην καλύτερη - ψυχοπαίδια του Φρόιντ),

    επειδή το στραπ-ον από μόνο του δεν δύναται να εγείρει απαιτήσεις ενσυνείδητης αυτενέργειας,
    (ειδάλλως από καταβολής πυρίτιδας,
    θα κάθιζαν στο εδώλιο και τα περίστροφα
    που είχαν πυροκροτήσει τη σφαίρα του εγκλήματος
    [αθώος ο κατηγορούμενος] ),

    επειδή αποκλειομένων των παραπάνω,
    δεν απομένει παρά ο καταλογισμός κυριαρχίας
    εντός καθορισμένων χρονικών, τοπικών και αισθησιακών πλαισίων μεταξύ του Κ και της υ,
    με ταυτόχρονο καθορισμό του πλαστού φαλού
    ως αγαθού, πράγματος ή μέσου προς επιβολή της κυριαρχίας
    μέσα στις συγκεκριμένες συνθήκες,

    και επειδή ο νομοθέτης, αρχαιόθεν σοφότερος παντός διεστραμμένου ων,
    είχε από καιρού προβλέψει ότι εκεί που η καύλα καθίσταται ανεπαρκής,
    το αστικό δίκαιο έρχεται να αποκαταστήσει τις ισορροπίες στα διαστροφικά φόρα,
    ώστε να συνεχίσουν απρόσκοπτα οι bdsm-ιζόμενοι τα έργα τους,

    φρονώ κατά συνέπεια ότι

    υπό τις συγκεκριμένες συνθήκες και κατά νόμο,

    η υποτακτική θεωρείται ως έχουσα την κατοχή του αγαθού
    (στραπ-ον, αλλά κατά elfcat και DreamMaster κυριαρχία
    η οποία εκπορεύεται από τον πλαστό αυτό φαλό
    εντός περικεκλεισμένου περιβάλλοντος και για όσο χρόνο διαρκεί το στραπόνισμα),

    Η υποτακτική ορίζεται ως εν μέρει διατηρούσα τη νομή του αγαθού
    με τη διττή, όπως προαναφέρθηκε έννοια),
    όπου η νομή λογίζεται ως «εν μέρει»
    καθόσον ως bdsmers διατηρούμε βάσιμες αμφιβολίες
    περί του κατά πόσον η ίδια διαθέτει την όποια θέληση να το κατέχει,
    ενώ σαφέστατα κατά νόμο στερείται παντός δικαιώματος κυριότητας
    επί του πλαστού φαλού / μέσου συγκυριακής κυριαρχίας
    εφ’ όσον
    η κυριότητα του αγαθού / πλαστού φαλού / μέσου συγκυριακής ΔΟΤΗΣ κυριαρχίας,
    σαφέστατα και κατά νόμο κατακυρώνεται στον Κυρίαρχο,
    ο οποίος, ναι μεν και έχει ακαθόριστα κίνητρα
    (Τον έτρωγε ο κώλος του; Ήταν σε τέτοιο βαθμό συνεσταλμένος ομοφυλόφιλος
    που έγινε κυριαρχικός για να τολμήσει να προστάξει μια υ να του τον φερμάρει;
    Σε ένα κρεσέντο υψηλής κυριαρχικής τέχνης
    της έκανε test drive δοτικότητας και ευπείθειας;
    -Δεν θα το μάθουμε ποτέ),
    πλην αλλ’ όμως απολαμβάνει de facto τα προνόμια του Κ εντός δομημένης Κ/υ σχέσεως,
    μηδέ εκείνου της πλήρους κυριότητας και κυριαρχίας επί των πάντων εξαιρουμένου.


    Και μη βρεθεί κανείς που θα ισχυριστεί ότι μπορεί να κάνει πιο τεκμηριωμένη ανάλυση από την παραπάνω,
    γιατί θα κάτσω της υποτακτικής μου να με στραπονίσει, μπας και ησυχάσω.
     
    Last edited: 11 Φεβρουαρίου 2012
  3. Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Επί των υπογραμμισθέντων στην πρώτη παράγραφο:
    Ωχ, έχεις δίκιο. Εσύ όντως είπες "κατά την προσωπική μου άποψη" πριν από κάτι σελίδες, πίσω πίσω. Φτου, δεν το πρόσεξα.
    Ντουντούκα: Συγγνώμη, elfcat, έκανα λάθος που απέδωσα σε σένα απόπειρα κανονιστικής επιβολής των γούστων σου σε άλλους με το πρώτο σου ποστ!  
    (Άλλο που η αναφορά σε προσωπική σου άποψη εξέλιπε από τα υπόλοιπα ποστ σου)  

    Επί της δευτέρας παραγράφου:
    Οι πούστηδες, οι κώλοι κλπ κλπ μπήκαν στην κουβέντα ακριβώς για να καταδείξουν το άτοπο της ταύτισης διείσδυσης per se και κυριαρχίας κι αυτό έχει ήδη εξηγηθεί, οπότε μην κάνεις πως δεν το καταλαβαίνεις.
    Επίσης, δεν είναι ευγενικό να μετέρχεσαι των φράσεων "ορυμαγδός" και "σας διέλυσε το νευρικό σύστημα", για να περιγράψεις περιφραστικώς τις ψυχρές και ανελέητα λογικές διαλεκτικές τάπες που έριξαν τα ποστ της παράταξης με την οποία συντάχθηκα στα ποστ της παράταξης η οποία συσπειρώθηκε γύρω σου. Ειδικώς εγώ ο έρμος στερούμαι συναισθηματικής ανάγκης να υπερασπίσω την όποια κυριαρχικότητα ή αντρίλα του στραπονιζομένου, διότι δεν επιθυμώ να είμαι ούτε κυριαρχικός ούτε ετεροφυλόφιλος, επειδή τα θεωρώ περιοριστικά. Οπότε ει μη τι άλλο η δική μου θέση μπορεί να θεωρηθεί ουδέτερη, αχρωμάτιστη κι ερχόμενη απέξω - είμαι η Ελβετία του νήματος.  
    Μάθε/μάθετε να χάνεις/ετε με στυλ: Είναι δείγμα υψηλής αισθητικής και συνήθως γοητεύει τον αντίπαλο.
    (Άλλωστε, ειδικά επί του προκειμένου, στην πράξη δεν υπάρχει τίποτε να χωρίσουμε. Οπότε εν τέλει η όποια μικρή ήττα στο νήμα αυτό είναι καθαρά θεωρητική, αφορά μόνο στο συγκεκριμένο θέμα και δεν έχει άλλες συνέπειες.)
     
    Last edited: 11 Φεβρουαρίου 2012
  4. Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?



    ΠΡΟΣΘΕΤΗ ΠΑΡΕΜΒΑΣΗ

    Προς επίρρωση των ως άνω ισχυρισμών προσθέτω ότι:
    • Η νομή ασκείται αυτοπροσώπως ή μέσω άλλου.
    • Όποιος άρχισε να κατέχει στο όνομα άλλου, τεκμαίρεται, όσο διατηρεί την κατοχή, ότι κατέχει στο όνομα του άλλου.
    • Η νομή προσβάλλεται είτε με διατάραξη είτε με αποβολή του νομέα εφόσον αυτές γίνονται παράνομα και χωρίς τη θέλησή του.

    Επίσης και εκτός του αντικειμένου της παρούσας δίκης, σημειωθήτω ότι, όπως προκύπτει από τα παραπάνω, πράγματι η κυριότητα/ιδιοκτησία δεν είναι φυσική κατάσταση, αλλά υπάρχει μόνο και μόνο επειδή ο νόμος λέει ότι υπάρχει, οπότε επί της αρχής έχουν δίκαιο τα κομμούνια.

    (Είναι πλέον σαφές ότι έχουμε πηδήξει τον φράχτη και ευρισκόμεθα για τα καλά στο γόνιμο χωράφι του σουρρεαλισμού.)  

    ...
     
    Last edited: 11 Φεβρουαρίου 2012
  5. sleeper

    sleeper ...urban dreaming... Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Και για να επανελθουμε στον βδσμ-ικο ρεαλισμο και στο υποκειμενικο πλαισιο του καυτου μας ζευγαριου ας δουμε παλι την αρχικη εικονα που τοσο μα τοσο πολυ μας παιδευει.

    Ο υποτιθεμενος για καποιους Α εδωσε μια εντολη στην υ. Ειτε μας αρεσει ειτε δεν μας αρεσει το αντικειμενο της εντολης αυτης, παραμενει εντολη και μαλιστα εντος βδσμ-ικων πλαισιων.

    Εφοσον λοιπον οι ρολοι ειναι πολυ ξεκαθαροι και δεν παραβιασθηκε ο εξης ορισμος:
    που προσδιοριζει ως παγκοσμια σταθερα (αντικειμενικοτητα) την ιδιοτητα του καθενος μεσα σε μια βδσμ-ικη σχεση, γιατι ερχομαστε να αμφισβητησουμε κατι επειδη απλα δεν ειναι συμφωνο με την δικη μας αισθητικη, αρχες, βιτσια κλπ.?

    Το οτι εμας δεν μας αρεσει η συγκεκριμενη πραξη δεν σημαινει οτι το πλαισιο μεσα στο οποιο εγινε αναιρει εστω και προσωρινα την σχεση D/s του εν λογω ζευγαριου.
     
  6. Re: Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Πολυ ωραία τα λες αλλα νομιζω πως ο καλύτερος και πιο δραστικός τρόπος να λυθεί το ζήτημα είναι με κλωτσομπουνίδια


    Ωραία , ας επανέλθουμε στον ρεαλισμό και στην αρχική εικόνα. Βλέπουμε όλοι το ίδιο; Ασφαλώς όχι. Να πω τι βλέπω εγώ; Ένα υποτακτικό που παριστάνει τον αφέντη επειδή δεν παραδέχεται αυτό που είναι . Αμαν πιά. Συνηθισμένα πράγματα δηλαδή , τα βλέπουμε συχνά εδώ μέσα και εκεί έξω. Γιατί συμβαίνει αυτό; Επειδή αγαπητοί μου συμφορουμιτες η γυναικεία και η αντρική υποτακτικότητα δεν είναι το ίδιο η δεν είναι το ανάλογο. Θέλετε απόδειξη; Είδατε ποτέ κυριαρχικό άντρα ,συνειδητά ,να παριστάνει τον υποτακτικό; Για το λογο αυτό είναι τόσο άκυρο το νήμα-αντίπραξη του αγαπητού μου underherfeet «Θελει να Την γαμησω..Την κανει αυτο λιγοτερο Αφεντρα ?»
    Ριχτε τώρα το ανάθεμα
     
  7. Απάντηση: Re: Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Δεν θα σου περάσει φριχτό και απαίσιο τρολλ. Εδώ θα προκύψει ο Κήπος των Επιγείων Ηδονών και όλοι θα κυλιούνται (ή θα χοροπηδούν) στα χορτάρια.



    Ναι αμέ. Τους λιμπερτίνους των 120 Ημερών. Και πολύ σωστή η επιλογή λέξης btw: "ΠΑΡΙΣΤΑΝΕΙ".

    Αλλά και πάλι αυτό εδώ είναι άσχετο.

    Για πολλοστή φορά:
    Δεν μιλάμε για κάποιον που παριστάνει τον υποτακτικό.
    Μιλάμε για κάποιον που αυτοβούλως βάζει την υποτακτική του να τον σοδομίσει, επειδή τον καυλώνει αυτό.

    Μη βάζεις εμβόλιμες δικές σου λέξεις για να περάσεις με το ζόρι το δικό σου. Αυτό είναι διαλεκτικώς ανέντιμο και ΔΕΝ ΠΙΑΝΕΙ, λαίμαι.

    Το ότι για σένα και για την πλειονότητα της ελληνικής κοινωνίας σήμερα ο σοδομισμός είναι άνευ άλλου τινός υποτακτική πράξησημαίνει ότι εσύ και η πλειονότητα των Ελλήνων ανδρών σήμεραθα νιώσετε υποταγή όταν σοδομίζεστε.

    Όποιος δεν έχει κάνει αυτή την ταύτιση, δεν καταλαβαίνει καμιά υποταγή, λαίμαι.

    Αμάν πια, βαρέθηκα. Αλλά όχι! Τώρα κατάλαβα! Γι' αυτό κάνετε πως δεν καταλαβαίνετε κι επαναλαμβάνετε τα ίδια!
    Θέλετε να με κάνετε να βαρεθώ και να σας αφήσω να αλωνίζετε. Δεν θα περάσει η προβοκάτσια, κύργιε!
    Θα μείνω στο πόστο μου άγρυπνος φρουρός, σαν τα Χερουβείμ με το στριφογυριστό σπαθί το πύρινο που φρουρούν ακοίμητα τον δρόμο προς το Δέντρο της Ζωής! Θα σας πρήξω τα σκώτια λαίμαι!

    ...
     
  8. Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?



    φυσικά και δεν μιλάμε για καποιον που παριστάνει τον υποτακτικό, μιλάμε για κάποιον που παριστάνει τον κυριαρχικό.
    Απλα γύρισα στην αρχική εικόνα όπως μου είπε η αιβορι. Τι να κάνω εμένα η αρχικη εικόνα μου βγάζει κρυφουποτακτικο. Λες να κάνω λαθος; Μπορει αλλα αυτο νομίζω.Τελος
     
  9. Απάντηση: Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Ναι.

    Σεβαστό. Πάσο.


    ...
     
  10. Διευκρινίζω πως η αίσθηση μου αυτή δεν έχει να κάνει σε τίποτα με τα ζητήματα που ανέδειξε η όλη συζήτηση
     
  11. Re: Απάντηση: Re: Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Τώρα το είδα αυτό. Οι μυθιστοριματικοι αριστοκράτες του Μαρκησίου επιστρατευτηκαν για να προασπισουν την κυριαρχικοτητα του Βρασίδα. Γιατι όχι αλλωστε; Ιδια κοινωνία ,ιδιες ιδεες , ιδια κοινωνικη ταξη ,ιδια καθημερινότητα ,ιδια συμφραζόμενα κλπ. Πραγματι καμμιά διαφορα δεν υπάρχει και αφου αυτοι δεν εκρυβαν οτι ειναι γιατι να το κρυβει ο Βρασίδας:lol3:
     
  12. sleeper

    sleeper ...urban dreaming... Contributor

    Απάντηση: Re: Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Πολυ ωραια! Χαιρομαι που συμφωνεις μαζι μου οτι αυτη ειναι η δικη σου προσωπικη εκτιμηση (υποκειμενικοτητα) και οχι η ωμη και γυμνη απο τις προσωπικες μας προκαταληψεις, ηθη, κλπ θεση (αντικειμενικοτητα).

    Μακαρι να εβγαινε ο Α και να μας εξηγουσε τους λογους και τις προθεσεις του οταν εδινε αυτη την εντολη ωστε να βγαζαμε κι εμεις ενα πιο αντικειμενικο συμπερασμα για το τι ακριβως ειναι αυτος ο ανθρωπος και να μην αναλωνομαστε σε χαζα πλαισια που βαζουμε εμεις και χαζες υποθεσεις που επισης κανουμε εμεις, παλι σε σε σχεση με τα δικα μας ηθη, τα οποια ειναι αυθαιρετα γιατι καλως η κακως δεν ειμαστε μεσα στο μυαλο του για να τα γνωριζουμε.

    Να πω και κατι ακομα. Το στραπον δεν ειναι εξ'ορισμου κυριαρχικο εργαλειο και συνεπως το στραπονιζειν δεν αποτελει απο ΜΟΝΟ ΤΟΥ(!) κυριαρχικη πραξη.
    Ειναι σαν να λεμε οτι τα μανταλακια που απλωνουμε τα ρουχα ειναι κατεξοχην σαδιστικα εργαλεια επειδη τα χρησιμοποιει καποιος με προθεση να σαδισει.
     
    Last edited: 11 Φεβρουαρίου 2012