Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος crystal angel, στις 4 Φεβρουαρίου 2007.

  1. θάλασσα

    θάλασσα Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?


    Να διορθώσω οτι σε συνειδητό επίπεδο μπαίνουν τα θέλω.
    Σε υποσυνείδητο υπεισέρχονται επιθυμίες που μας οδηγούν σε καταστάσεις προσωπικές, απρόβλεπτες ανεξέλεγκτες και άλογες.
     
    Last edited: 17 Φεβρουαρίου 2012
  2. θάλασσα

    θάλασσα Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Τα στερεότυπα είναι κοινωνικό φαινόμενο.

    Ουσιαστικά αυτό το τοπικ όπως και πολλά άλλα θα μπορούσαν ατελεύτητα να συνεχίζουν να υπάρχουν και να συζητιούνται εις το άπειρο.

    Πάντα θα υπάρχει η διαμάχη ανάμεσα στα κοινωνικά προτυπα και στις εντικτώδεις παρορμήσεις..
    Ο διαχωρισμός αυτών των δυο είναι αδύνατος.
    Αυτός που θεωρεί οτι μπορεί και αποστασιοποιείται είναι και ουσιαστικά αυτός που βρίσκεται πίσω απο τον ορισμό της χειραγώγησης.

    Αυτός είναι και ο λόγος που σε τέτοιου είδους ερωτήματα κανείς δε μπορεί να σου δώσει την "σωστή" απάντηση
     
  3. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    care to evaluate a bit my friend? or possibly in another tread

    γιατί με το σεξ pre se και όχι με τον ερωτισμό pre se ?
     
  4. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    @MasterJp

    αφού καταφέραμε να φέρουμε και σας ως εδώ, χαλάλι ο κόπος!

    Δεν ξέρω αν αξίζει και αν ενδιαφέρει (και αν σηκώνει...) το φόρουμ ένα αναλυτικό νήμα "BDSM και σεξ" στο bdsm discussion κομμάτι του - κι εγώ στο "Σεξ και σχέσεις" δεν την ξαναπατάω να πάω 

    Θα δώσω εδώ, συνοπτικά, μια εικόνα του πως το εννοώ. Φαντάζομαι το σεξ ως έναν άξονα (πάλι φαλλικό σύμβολο, πρώτα θα βγει η ψυχή μου φαίνεται...) γύρω από τον οποίο περιδινίζονται στοιχεία ερωτισμού, σχηματίζοντας μια σπείρα, από τα πιο σωματικά που είναι κοντά μέχρι το φλερτ που είναι το μακρύτερο.

    Η σπείρα αυτή, ανάλογα την κλίμακα υπό την οποία την κοιτάμε, μπορεί να φαίνεται ένα ενιαίο όλο ή να έχει διακριτά κομμάτια (κάτι σαν τους δακτύλιους του Κρόνου ένα πράμα).

    Σε καιρούς και εποχές οι άνθρωποι μπορεί να ασχολούνται με διαφορετικό σημείο της σπείρας, για περίπλοκους λόγους, όχι λιγότερο ανεξήγητους από τη συμπεριφορά που παρουσιάζουν κάποιοι δακτύλιοι του Κρόνου, αλλά πάντα οφείλει να υπάρχει το σεξ ως πόλος αναφοράς.

    Αλλιώς για τί "ερωτισμό" μιλάμε; Εναντι τίνος πράγματος να αναπτυχθεί αυτός ο ερωτισμός; Εναντι ενός φαντασιακού και διαρκώς επερχόμενου τέλειου σεξ με ιππότες και αμαζόνες; Είναι κοσμοπολιτανικά επικίνδυνο να φανταστούμε έναν ερωτισμό αποκομμένο από το σεξ, έτσι δεν είναι;

    Αν η ερώτηση πάει και στο αν θεωρώ τη διείσδυση και μόνον ως "σεξ" η απάντησή μου είναι ότι δεν θεωρώ φαγητό μόνο το κυρίως πιάτο. Αλλά με ορντέβρ και μόνον, επί μακρόν, ου ζήσεται άνθρωπος ζωή πλήρη 

    Dream
     
    Last edited: 20 Φεβρουαρίου 2012
  5. DreamMaster

    DreamMaster Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    @soutzoukakia

    Αναζητήστε ποιά συνήθεια επιβαρύνει τον συγκεκριμένο μυ και μπορείτε να εγκρίνετε ή να απορρίψετε το χιούμορ μου για τον Κυρίαρχο που τον στραπονίζει ολημερίς η υποτακτική του.

    @underherfeet

    Η elfcat φοβάται κάπως τον Κορνήλιο οπότε για να της δείξω πόσο ατρόμητος είμαι, σας απαντώ εγώ:

    Αυτός είναι ο πλήρης ορισμός και τον έχει δώσει ο καθηγητής Μίιιλερ, γνωστός από παλιά ελληνική ταινία.

    Φυσικά, οι ψαγμένοι ξέρουν ότι του τον είχε πει ο τσακνόρης.

    (hint: εμείς που δεν θρησκευόμαστε, πειράζει που δεν έχουμε ανάγκη από μεσεγγυητή για να αποτιμήσουμε την αλήθεια μιας φράσης 

    Οχι απαραίτητα. Μια βίαιη, επεκτατική και χωροκατακτητική, είναι.

    Να κάνω μια ανακεφαλαίωση της ρητορικής του νήματος, όπως την εισέπραξα.

    Παρουσιάστηκε από την elfcat η θέση ότι η διείσδυση είναι Κυριαρχική πράξη, επειδή είναι βίαιη, επεκτατική και χωροκατακτητική και επειδή εκτιμά ότι αυτά είναι τα χαρακτηριστικά που ορίζουν μια Κυριαρχική πράξη. Συμφώνησα, και την υπερασπίστηκα (τη θέση, όχι την elfcat) όταν είδα τις αντιδράσεις.

    Σε μια τέτοια θέση υπάρχει ένα παλμαρέ αντιδράσεων:

    1) Την αγνοεί κανείς πλήρως (στ΄αρχίδια του)

    2) Λέει "ναι, συμφωνώ, τελεία" (στ΄αρχίδια μας)

    3) Λέει "ναι μεν, αλλά..." και συμπληρώνει τα "αλλά" του

    4) Λέει "όχι, διαφωνώ, τελεία"΄ (στ΄αρχίδια του / μας)

    5) Λέει "όχι, διαφωνώ επειδή..." και ακολουθούν τα "επειδή"

    Απ΄το (3) και κυρίως από το (5) προκύπτει διάλογος, ενδεχομένως ωφέλιμος. Θα περίμενε κανείς στη διαφωνία να δει "επειδή" της μορφής "επειδή οι κυριαρχικές πράξεις δεν έχουν αυτά τα χαρακτηριστικά" ή "επειδή η διείσδυση δεν έχει αυτά τα χαρακτηριστικά".

    Αντ' αυτού, τα ενάντια επιχειρήματα που διατυπώθηκαν συνοψίζονται στα εξής:

    1) επιχείρημα "Πιραντέλο"

    "δεν είναι έτσι, αν οι δυό τους δεν το νομίζουν έτσι" - η πραγματικότητα του Μάτριξ που οδηγεί σε ιπτάμενους γαιδάρους, χώρες που δεν ανέχονται να λοιδωρούνται και έχουν την Κυριαρχία να διαλέξουν αυτές πού θα μπει ο επίτροπος (στον κώλο; στο ρουθούνι  κλπ. κλπ. Αν η κατάσταση αυτή επιτυχγάνεται χωρίς παράνομες ουσίες είμαστε ΟΚ, κι εγώ μαζί τους στο νάτσουραλ χάι.

    2) επιχείρημα "άλλα λόγια, να γαμιόμαστε"

    "δηλαδή τον λες πούστη τον Κυρίαρχο που τον παίρνει" - δλδ. ο κόσμος χωρίζεται σε Κυρίαρχους και πούστηδες και αν δεν είναι κανείς το πρώτο, θα ναι αναγκαστικά το δεύτερο; Ρεσιτάλ τρολαρίσματος με αυτή την απλή τεχνική όπου επιλέγουμε κάτι παράλογο που ΔΕΝ είπες και το σφυροκοπούμε ανελέητα. Επίσης να συμπληρώσω εδώ και για το κρίσιμο ζήτημα του νήματος: ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ.

    3) επιχείρημα "μεταφυσικής θρησκοληψίας"

    "εγώ όμως το έχω βιώσει αυτό αλλιώς" - κι η απόδειξη ότι ο χριστός δεν ήταν ξυλουργός είναι ότι εσύ τον έχεις δει ενώπιόν σου φαντάρο. Το ούλτιμουμ θρησκευτικό επιχείρημα είναι το βίωμα, πράγμα που αποδεικνύει ότι ο Τζίζους ήταν σπιρίτσουαλι γαμίκουλας αφού η αγία θηρεζία περιγράφει στο βίωμα της μια πολύ καβλωτική σκηνή για το πώς την διαπέρασε σαν καυτό δόρυ και ξέσκισε το μέσα της αναγκάζοντάς την ν΄αγιάσει - είμαι βέβαιος πολλοί καλόγεροι έχουν χύσει με αυτήν τη σκηνή, εγώ ο κωλόγερος όχι.

    4) επιχείρημα "Αλλιώς μας τα παν άλλοι, που την είχαν πιο μεγάλη"

    "μα ο ντε Σαντ κι η Old guard που τον έπαιρναν, χάνανε σε Κυριαρχία;" - ναι, χάνανε. Τί άλλα;

    Προφανώς αυτό είναι επιχείρημα των ανθρώπων που έχουν βρει τα χαμένα χειρόγραφα του ντε Σαντ όπου αυτοσυστήνεται ως Μάστερ, και όχι ως ένας λιμπερτίνος θρησκόληπτος / θρησκομάχος, με μανία κατά της εκκλησίας, και ικανός να καβλώσει μόνο μέσα από τη βεβήλωση του κατά φαντασίαν ιερού, όπως τον γνωρίσαμε όλοι μας απ΄τα υπόλοιπα βιβλία του.

    Για την Old guard νόμιζα ότι τα έχει εξηγήσει όλα η tender, πώς γύρισαν από τον πόλεμο που είχαν συνηθίσει μια κατάσταση στο σεξ (hint: γαμιοσαζόσαντε αγρίως και μεταξύντωνε, ελλείψει αλλωνώνε..) και την μετέφεραν στην πίσω τους ζωή και την οργάνωσαν ως bdsm κρατώντας ως κύριο στοιχείο που έφτασε στις μέρες μας τη βία, οιωνεί ή έμπρακτη. Αλλό ισάξιο επιχείρημα θα ήταν να πούμε ότι η σημερινή ανδρική ομοφυλοφιλία θα έπρεπε να είναι σαν την αρχαία σπάρτη, να γαμιούνται οι gay με τον συμπολεμιστή τους όσο είναι σε εκστρατεία, και με τη γυναίκα τους όταν γυρνάνε. Πάνω απ΄όλα οι παραδόσεις και τα έθιμα, αυτό θα πει εξάλλου και ελευθεροφροσύνη...

    5) επιχείρημα "ρε, άντε γαμίσου"

    "ρε, άντε γαμίσου από δω, που θα μας πεις εσύ..." - εδώ δεν έχει απάντηση, γιατί είναι από μόνο του μια κορύφωση της ρητορικής, αντάξια Κολλεγιόπαιδος που σνομπάρει τα δυτικά προάστεια.

    Υπήρξαν δύο επιχειρήματα που πραγματικά εξέταζαν την άποψη:

    1) Η tender ανέφερε ότι η υπερβολική δύναμη είναι βία, όχι η δύναμη από μόνη της - κι αυτό το λέει ο Ντελέζ.

    Πράγματι, έτσι είναι, και πιθανώς έτσι λέει κι ο Ντελέζ. Το μόνο που έχουμε να κάνουμε λοιπόν για να ξέρουμε αν είναι υπερβολική η δύναμη είναι να φέρνουμε τον Ντελέζ σε κάθε στραπόνισμα να μας λέει αν η δύναμη είναι υπερβολική ή όχι. Γι αυτό είπα ότι ο Ασκητής έχει εξηγήσει πολλάκις στην Ελένη ότι αν τα πράγματα γίνουν με αγάπη και σεβασμό δεν υπάρχει πρόβλημα. Αλλά ξέρουμε και το άλλο απ΄τον Ασκητή: αρκεί να περιμένουμε εννιά μέρες, και να δούμε: επανήλθε ο κώλος; Αν ναι, ήταν ΟΚ η δύναμη, αν όχι ήταν υπερβολική.

    Μπορεί πιο χρήσιμο να ήταν να δει κανείς τί λέει επιτέλους και αυτός ο Ντελέζ για την διείσδυση, για την οποία ομιλεί στο Λογική του Νοήματος. Εκεί λέει και για το πρώτο βήμα της σχιζοφρένειας, το να ξεκολλάς τις λέξεις από τα πράγματα που σημαίνουν, καθιστώντας την επικοινωνία αδύνατη - μην πτοήσει κανέναν αν το διαβάσει.

    Για να ξεφύγουμε από το μάτι του Ντελέζ, αναφέρθηκα στην ελάχιστη βία που απαιτείται για την παραμέριση ιστών. Αν έχετε άλλη άποψη για την ελάχιστη βία που απαιτεί η διείσδυση, υπάρχουν μιλιούνια μαλακοκάβληδες λόγω ηλικίας ή άλλου προβλήματος που ξημεροβραδιάζονται στα ιατρεία για να πετύχουν διείσδυση. Να πάτε να τους την πείτε. Εκεί θα δείτε επίσης ότι στα χαρτιά που συμπληρώνουν το κριτήριο δεν είναι η σκληρότητα, αλλά αν μπορούν να πετύχουν διείσδυση.

    (γενικά απευθυνόμενος πρέπει να πω ότι ώρες-ώρες αναρωτιέμαι: γαμάει / γαμιέται κανείς εδώ μέσα ή από το φόρουμ και τις σκέψεις του σχηματίζει κοσμοθεωρίες για το σεξ 


    2) Ο MasterDo έγραψε

    "εφ’ όσον η κυριότητα του αγαθού / πλαστού φαλού / μέσου συγκυριακής ΔΟΤΗΣ κυριαρχίας,
    σαφέστατα και κατά νόμο κατακυρώνεται στον Κυρίαρχο"

    Ωπα... μολονότι ο MasterDo πήγε να μας βοηθήσει και μας μπέρδεψε, μιας που η νομική όψη της κυριαρχίας στα ελληνικά μπερδεύει το ντόμινανς με το σοβερέινιτυ, επειδή η γλώσσα μας δεν έχει δύο λέξεις, πρέπει να πω ότι αυτό είναι το ουσιαστικότερο αντεπιχείρημα που διάβασα: ότι η Κυριαρχία που ίσως παίρνει η υ είναι ΔΟΤΗ. Αν είναι ΔΟΤΗ όμως αυτή η Κυριαρχία κάποιος της την έδωσε, έτσι δεν είναι; Είναι αυτός κάποιος άλλος από τον Κυρίαρχο; Αυτό λέω ο καψερός επί πολυήμερο. Μπορεί κανείς να πει ότι όπως της την έδωσε μπορεί να της την πάρει (από) πίσω. Δεκτόν. Μπορεί να την παίρνει, την ώρα που τον παίρνει; Ιδού η απορία. Αλλά εγώ το μόνο που ήθελα να πω και είπα είναι ότι πρέπει να γνωρίζει ότι άνοιξε τον ασκό του Αιόλου (ή τέλος πάντων τον ασκό του Κώλου). Αλλά σταματώ εδώ, τουλάχιστον με τα γελοία λογοπαίγνια 

    Και μια τρίτη σκέψη, που επιτέθηκε στην ουσία της θέσης της elfcat:

    3) Ο vautrin έγραψε ότι αν δεχτούμε πως η διείσδυση είναι Κυριαρχική πράξη, τα βανίλα ζευγάρια με τον καιρό και την επανάληψή της θα γίνονταν ασύμμετρα. Καλό, γιατί μου δίνει την ευκαιρία να διευκρινίσω και κάτι:

    δεν ξέρω για την elfcat, αλλά εγώ ΔΕΝ λέω ότι η Κυριαρχία είναι ή ταυτοποιείται-από μια αλληλουχία κυριαρχικών πράξεων. Εγώ απλώς λέω ότι έστω και μία Κυριαρχική πράξη με αλλαγή ρόλων (Κυρίαρχου / υποτακτικού, ρε, - αφήστε τα πάλι αυτά με τους πούστηδες...) κλονίζει την Κυριαρχία. Προσέξτε ότι δεν δηλώνω φιμέιλ σαμπμίσιβ και δεν έχω "έννομο" συμφέρον να μην βρεθεί στα χέρια μου η Κυριαρχία του Κυρίου μου στο χιλιοστό του δευτερολέπτου. Αν μου λέγατε απ΄την αρχή "μαγκιά του, είναι τόσο Κυρίαρχος που όχι μόνο δεν φοβάται, αλλά τεστάρει την υποτακτική του αναγκάζοντάς την να κάνει αυτό που σίγουρα δεν θέλει με την καμμία" θα έλεγα πάσο και αποδεκτό. Συγγνωστό όμως ότι παίζει με τη φωτιά; ΟΚ. Σκληρό τεστ, αλλά τεστ.

    Αυτό το νήμα ήταν για μένα μια ξεκουραστική καταβύθιση στους λαβύρινθους του φαντασιακού.

    Συμπαθάτε με, αλλά πρέπει να επιστρέψω στο πραγματικό.

    Dream
     
  6. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    DreamMaster, ήρθατε να επιβεβαιώσετε πως τελικά το στραπόνισμα,
    εκτός από βίαιη και χωροκατακτητική – όπως ισχυρίζεστε – πράξη,
    είναι αμιγώς και πάνω απ΄όλα πολιτική.
    Χμμ...
    Ναι, αλλά και όχι*.
    Υπάρχει έστω ένας που αμφιβάλλει;
    Έτσι τέθηκε άλλωστε η υπόθεση εργασίας.
    Εμ, τι λέμε τόση ώρα;
    Όχι
    Σωστά
    Κι΄όμως. Μπορεί!
    Το κρίσιμο ερώτημα είναι ΑΝ θέλει.

    Ότι μπορεί, είναι υπερ-βέβαο, τουλάχιστον εντός σχήματος Κ/υ.
    Απόδειξη είναι πως μπόρεσε ήδη να επιβάλει τη θέλησή του σε ένα υ
    που έχει φανερές επιφυλάξεις και αναστολές ως προς τη συγκεκριμένη εντολή που δέχτηκε.
    Απόδειξη της απόδειξης είναι ότι άνοιξε μέχρι και νήμα το υ
    για να διασκεδάσει τους δισταγμούς του.
    Επομένως, πόσες αναστολές θα είχε στην υποθετική περίπτωση που ο Κ εντέλει την παύση του task;
    Επικαλούμαι την κοινή λογική.
    Ο Κ ΘΕΛΕΙ όμως;
    Εκεί έγκειται η διάσταση πρόσληψης του στραπονίσματος μεταξύ ημών και του Anacron-ντος.
    Σεις προσλαμβάνετε το στραπόνισμα ως κάτι εξ ορισμού –εκτός από βίαιο –
    και αρνητικά φορτισμένο.
    Ο Anacreon μας εισάγει αμφότερους (εμένα και εσάς) σε μια παράλληλη διάσταση
    όπου το στραπόνισμα έχει θετικότατο πρόσημο.
    Δεν είναι ζήτημα ομοφοβίας ή ανοιχτομυαλιάς αυτό
    που δίνει ρούμπο επί του προκειμένου στον Anacreon-τα.
    Είναι ξεκάθαρα θέμα φόρτισης του μεγέθους που καλείται Απόλαυση.
    Σεις του προσδίδετε πρόσημο ενώ ο Anacreon διεκδικεί τη μη προσήμανσή του
    και δεδομένου ότι ο αγώνας διεξάγεται σε bdsm-ική έδρα διεξαγωγής,
    σαφώς και το γκολ του έχει μια ιδιάζουσα μεγαλύτερη βαρύτητα από το δικό σας
    για λόγους που όλοι αντιλαμβανόμαστε.
    Το ΕΑΝ ανοίγοντας ο Κ τον ασκό του κώλου του στο υ του,
    σημαίνει ταυτόχρονα ότι άνοιξε και τον ασκό του Αιόλου,
    με την έννοια που το υπονοείτε,
    είναι κάτι που γνωρίζει μόνο ο ίδιος και κανένας άλλος.
    Όπως μόνο ο ίδιος και κανένας άλλος είιναι σε θέση να γνωρίζει
    τα βαθύτερα κίνητρα του όλου project που ταλάνισε αυτό το νήμα.
    Όλοι εμείς οι υπόλοιποι – μηδέ της νηματοθέτριας εξαιρουμένης –
    το μόνο που είμαστε σε θέση να κάνουμε είναι
    ΣΧΗΜΑΤΙΚΕΣ και ΣΤΕΡΕΟΤΥΠΙΚΕΣ εικασίες.


    (*)
    Όντως η γλώσσα μας δεν έχει δύο διαφορετικές ερμηνείες για τη Sovereignty.
    Στην πράξη όμως, ο όρος που εισαγάγατε απέχει από την ουσία του νοήματος
    που προσδίδεται στη δοτή κυριαρχία.
    Η δοτή κυριαρχία στην οποία αναφέρθηκα
    παρότι έχει ως συστατικό της τον όρο του κυρίαρχου,
    αποδίδεται καλύτερα με τον ελληνικό όρο Αρμοστής.
    Θεωρώ ότι το υ στην προκειμένη περίπτωση
    σχετίζεται μέσω στραπ ον, με τον κώλο του Αφέντη του ως αρμοστής,
    αντλώντας την εξουσία αυτή από την εντολή του πραγματικού κυρίαρχου.
    Ένα καλό ερώτημα θα ήταν να με ρωτούσατε
    εάν ταυτοχρόνως το υ με την ενέργεια αυτή γίνεται επίσης και αρμοστής του ίδιου του Κ.
    Έχω άποψη, αλλά όπως και να’χει, εξακολουθώ να ισχυρίζομαι
    πως Κυρίαρχος του Κυρίαρχου δεν γίνεται.
     
  7. BABINOS1

    BABINOS1 New Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    το βρισκω υπεροχο!!!!αμα δεν θελει εκεινος ελα σε εμενα!!!καλημερα
     
  8. underherfeet

    underherfeet πέρα βρέχει Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    ωραία.
    να υποθέσω επομένως οτι και το γλυφομούνι είναι μια (ελάχιστα) βίαια κυριαρχική πράξη, ναι;
     
  9. MasterJp

    MasterJp Advisor Staff Member In Loving Memory

    @DreamMaster:

    αν δεν το γνωρίζετε ήδη σας ενημερώνω πως σας διαβάζω ανελλιπώς φίλτατε <χ>.

    Επί του θέματος:

    Οι ορισμοί μας δεν διαφέρουν στην ουσία τους, ασχέτως αν εγώ το εκλαμβάνω περισσότερο ως "νέφος" παρά ως σπείρες.

    Φρονώ πως όχι μόνον θα πρέπει ν' αντέχει ένα νήμα "BDSM και σεξ", αλλά θα έπρεπε ν' αποτελεί κατώφλι, εισαγωγικό σημείωμα και εναρκτήριο λάκτισμα.

    Όχι, δεν μπορώ να φανταστώ τον ερωτισμό αποκομμένο από το σεξ και ναι, θεωρώ όντως επικίνδυνο κάτι τέτοιο, κοσμοπολιτάνικα ή μη, φρονώ όμως πως οι εν BDSM δραστηριότητες έχουν ως στόχο την αύξηση της εγκαυλότητος, που θα 'λεγε και ο Δάσκαλος, και όχι το σεξ per se. Βέβαια, θα μπορούσε ν' αντιτάξει τις, ποιος ο λόγος της εν λόγω αύξησης αν λείπει το "γκολ"; Θα έλεγα, ο ίδιος για τον οποίο "BDSM πρέπει να κάνουν μόνο όσοι δεν μπορούν να το αποφύγουν". Το "γκολ" θα έρθει μόνο του, αν και όντως ώρες ώρες αναρωτιέται κανείς
    τω όντι  

    Το νήμα, εμμέσως πλην ουσιαστικώς, πραγματεύεται το πότε μια πράξη λογίζεται ως κυριαρχική αφ' ενός και το αν ο Κυρίαρχος ορίζεται ως ο φορέας συνόλου κυριαρχικών πράξεων (κάτι που σημειώνετε και ο ίδιος), φρονείτε πως είναι απαραίτητο το χαρακτηριστικό "βίαιη" για τον προσδιορισμό μιας πράξης ως κυριαρχικής, πλέον του επεκτατική και χωροκατακτητική (αδόκιμος κατά τη γνώμη μου όρος, που η έννοια του εμπεριέχεται στο επεκτατική); Αν και μάλλον θα χρειαστεί ορισμός του "βία".

    ΥΓ.

    1/ Παίρνετε το αίμα σας πίσω για την ασέλγεια των greekglish γράφοντας τις αγγλικές λέξεις με ελληνικούς χαρακτήρες;

    2/ Πίστευα πως Master γίνεται κάποιος που βαριέται να εξηγεί...  
     
    Last edited: 21 Φεβρουαρίου 2012
  10. XSU

    XSU Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    δεν νομίζω ότι είναι πολύ Αφέντης με Α κεφαλαίο. το πολύ κανένα δάκτυλο στο στοματικό για τον προστάτη
     
  11. elfcat

    elfcat . Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Άααααντεεεε πάαααλιιιι.
    Όσοι θέτουν πρόσημο στο στραπονάρισμα θετικό ή αρνητικό, όσοι στο στραπονάρισμα ανακατεύουν έννοιες, όπως παραβατικότητα, είναι άνθρωποι που θρησκεύονται και είναι ηθικοί ή ανήθικοι. Οι αήθεις ΔΕΝ κάνουν αξιολογήσεις, δεν βάζουν πρόσημα, δεν θεωρούν ότι κάτι είναι καλό ή κακό δεν πράττουν κάτι για να παραβούν έναν Κανόνα, Νόμο,Λόγο - Πατέρα. Δεν τραβάνε ζόρια τέτοια και επίσης δεν θεωρούν τον Κ Θεό, δηλαδή, επειδή θεωρεί εαυτό Κ ΕΙΝΑΙ και Κ, ό,τι και αν κάνει, ότι και αν πεί. Πότε θα πάψετε να ιερολογείτε και θρησκεύεστε σε ένα τόσο απλό θέμα όπως το στραπονάρισμα. Καταντάει σχεδόν ανέκδοτο τούτη η θρησκευτική μανία που σας έχει κατακλύσει σε αυτό το νήμα. Ο μεν Anacreon θεωρεί το στραπονάρισμα παράβαση γιατί θρησκεύεται ανάποδα οι δε Κ που θρησκεύονται, βλέπουν το στραπονάρισμα μέρος της Ελέω θεού Κυριαρχίας τους. Γι αυτό συμφωνείτε στις θέσεις σας. Γιατί ΘΡΗΣΚΕΥΕΣΤΕ. Και καλά κάνετε, απλά να έχετε επίγνωση. Η θρησκεία είναι μεγάλη παρηγόρια για τον άνθρωπο. Έλεος όμως πια με αυτά τα πρόσημα, τις κακές λεξούλες, τις παραβατικότητες, τους Κ ελέω Θεού και πρωθιέρειες υ!

    Πάω να ανάψω μια λαμπάδα στο Θεό Κ ως καλή υ που είμαι και να ρίξω και ένα στραπονάρισμα σε όποιον βρω για να βεβηλώσω τα ιερά και όσια.

    Α και φυσικά, ΟΠΟΙΟΣ ΣΤΡΑΠΟΝΑΡΕΤΑΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥΣΤΗΣ.
     
  12. Master DO

    Master DO Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Προς γραφείο τύπου DreamMaster,
    Ενταύθα.


    Να υποθέσω ότι ισχύει το ίδιο και για έννοιες όπως κυριαρχική, βίαιη και χωροκατακτητική πράξη ή οι συγκεκριμένες έννοιες εξαιρούνται;
    Υπάρχει ορισμένη συνομοταξία εννοιών που προσδίδει πρόσημα και θρησκεύεται και κάποιου άλλου φυράματος συνομοταξία που οι έννοιες που προσδίδει στο στραπόνισμα είναι άθεες ή αγνωστικιστικές τρόπον τινά, ως εκ τούτου δεν θρησκεύονται;
    Διατελώ εν συγχύσει.