Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

Συζήτηση στο φόρουμ 'Κυριαρχία - υποταγή D/s' που ξεκίνησε από το μέλος crystal angel, στις 4 Φεβρουαρίου 2007.

  1. mds

    mds Regular Member

    Απάντηση: Re: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Πολύ καλή άποψη KyriosG!!!
     
  2. MindMaster

    MindMaster Contributor

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Συμπεραίνω λοιπόν, αφού διάβασα με προσοχή ολόκληρη την αλληλουχία των
    ερωταποκρίσεων σ' αυτό το thread, ότι οι απόψεις των περισσοτέρων απ' όσους
    εκφράστηκαν εδώ συγκλίνουν, εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων, στο ότι είναι απόλυτο,
    αδιαμφισβήτητο και αδιαπραγμάτευτο δικαίωμα του Κυρίαρχου να ζητήσει από την
    υποτακτική οτιδήποτε τον ευχαριστεί ή τον ικανοποιεί χωρίς, στην περίπτωση
    βέβαια που η υποτακτική είναι σωστά εκπαιδευμένη και αφοσιωμένη, να διακυβεύεται
    καθόλου ο ρόλος ή το status του...

    Θα ζητήσει λοιπόν ο Master να δεθεί κι η σκλάβα θα τον δέσει, θα θελήσει να
    μαστιγωθεί και θα τον μαστιγώσει, θα επιθυμήσει να γαμηθεί κι εκείνη, πειθήνια,
    χωρίς δεύτερη σκέψη και ενδοιασμό (τι βάθος εκπαίδευσης αλήθεια) θα τον
    γαμήσει (ή ίσως, γιατί όχι, θα τον γαμεί επί μονίμου βάσεως μιά και "ο οργασμός
    που επέρχεται από την πίεση στον προστάτη είναι έντονος , μεγαλύτερης διάρκειας
    και συνεχής", γιατί να επιλέξουμε τον άλλο, τον τετριμμένο, τον μπανάλ αντί
    γι΄αυτόν), χωρίς ούτε στιγμή ο αφέντης να μειωθεί στά μάτια της, χωρίς να απωλέσει
    τίποτε από την κυριαρχικότητά του... Έχει καλώς...

    Αν όμως, ο Κυρίαρχος αυτός, που έχει το σθένος να "απολαμβάνει ό,τι μπορεί να του
    προσφέρει το κορμί του", "που δεν δειλιάζει να γευτεί αυτά που θέλει", που δεν
    αποδέχεται να "μεταβληθεί σε φοβισμένο όν που κρύβεται πίσω από ταμπέλες για να κρύψει
    την ανεπάρκεια, την άγνοια, τις ενοχές που έχουν κάποιοι σε σχέση με το σώμα
    και τις απολαύσεις που πηγάζουν απ' αυτό", θελήσει σε κάποια φάση να πάει ένα βήμα
    παραπέρα, και να απολαύσει πλέον διαφορετικά πράγματα και σε ψυχικό ή συναισθηματικό
    επίπεδο...;

    Έχει λοιπόν ο Κυρίαρχος το αναφαίρετο δικαίωμα να δώσει την εντολή "χτύπα με"
    ή "γάμα με" και να απαιτεί και, έστω, να αποσπά την υπακοή σ' αυτά...
    Αν πει όμως "διάταξέ με"; Αν πει, "γιά την προσεχή εβδομάδα, γιά τον επόμενο μήνα,
    μέχρι το τέλος του χρόνου, θέλω εσύ, σκλάβα, να παίρνεις τις αποφάσεις, να δίνεις
    τις εντολές";;;

    Έχει τελικώς το δικαίωμα να το κάνει αυτό ο Κυρίαρχος;
    Είμαστε αρκετά ανοιχτόμυαλοι, όλοι μας, ασχέτως προσωπικού status, να του
    επιτρέψουμε το δικαίωμα να χαρεί, να εκμεταλλευθεί, όλα όσα μπορεί
    να επιθυμεί όχι μόνο το σώμα, αλλά και η ψυχή του; Ή μήπως τότε θα πάψουμε
    να τον αποκαλούμε πλέον Κυρίαρχο και θα θυμηθούμε το "switch";
    Γιατί όμως; Δεν του αρνηθήκαμε τη δυνατότητα να απολαύσει όλα όσα μπορεί
    να του προσφέρει το σώμα του, ακόμη και διά της εξερεύνησης των οπών του...
    Γιατί να του αρνηθούμε τις απολαύσεις που πιθανώς έχουν να του προσφέρουν
    οι εκφάνσεις του ψυχισμού του;
     
  3. Alucard

    Alucard Regular Member

    Καταπληκτική ομαδική δουλειά κύριοι!!!

    Αν καταφέρετε οι υποτακτικές να "φάνε" τέτοιο χοντρό παραμύθι,

    τι να πω,μαγκιά σας.

    Κάτι μου λέει όμως πως δεν θα τα καταφέρετε,γιατί ακόμα και η

    απελπισία έχει τα όρια της.
     
  4. Dolmance

    Dolmance Contributor In Loving Memory

    Το switch είναι το πρόσωπο της μετανεωτερικής κοινωνίας: η απόλυτη εναλλαξιμότητα των πάντων από τα πάντα, ό,τι σε άλλο νήμα ονόμασα αέναη υποκαταστασιμότητα, σε ιλιγγιώδεις ταχύτητες, κάθε μορφής ζωής από οποιαδήποτε άλλη - ισχύει και για το μεμονωμένο Υποκείμενο, σε συγχρονία ή διαχρονία.
    Γιατί το bdsm θα ξέφευγε από το "μετανεωτερικό πεπρωμένο"; Αλλά όποιος ταυτίζει τούτον τον κατατεμαχισμό του Εγώ - αναλώσιμου "εμπορικού" προϊόντος με τον κλασικό (σαδικό, για παράδειγμα) πανηδονισμό, σφάλλει.
    Η ιδέα πως επειδή "δίνω εντολή" να μου κάνουν κάτι, αυτό το "κάτι" μετατρέπεται σε απόλυτα ελεγχόμενο προϊόν της Βούλησης μου και αποκτά διαφορετική συμβολική σημασία είναι, ταυτοχρόνως, ακριβής και ψευδαισθητική. Άρα δεν υπάρχουν αδιαμφισβήτητα κριτήρια αξιολόγησης.Ούτε είναι δυνατόν να αποτιμηθεί πώς "βιώνει" ο καθένας το switch, αφού είναι εξαιρετικά πιθανό να παραπλανά τους άλλους επειδή παραπλανά, αθέλητα, τον εαυτό του.
    Στον αναρχίζοντα ηδονισμό του Μαρκησίου οι άνδρες απαγορεύεται να γαμούν μουνιά και οι Κυρίαρχοι μόνον σοδομίζουν και σοδομίζονται. Θα ήταν αφελής όποιος εκλάμβανε αυτό τον Κανόνα ως ένδειξη ομοφυλοφιλίας. Ο Sade τον επινοεί για να δείξει ότι η λίμπιντο δεν έχει καμιά σχέση με το δήθεν "ένστικτο της αναπαραγωγής", εντελώς ανύπαρκτο στο ανθρώπινο είδος, από τις πρώιμες φάσεις κάθε πολιτισμού. Η Ηδονή, με λίγα λόγια, δεν είναι σαν τα σακάκια: όπως και να την βάλεις, δεν την φοράς ποτέ ανάποδα.

    ΥΓ. Το bdsm, έχει τις ρίζες του, στη μεταπολεμική περίοδο, στο leather lifestyle των gay κοινοτήτων. Είναι σιαμαίος αδελφός της ομοφυλόφιλης subculture. Διαθέτει κανείς ζυγαριά για να μετρήσει αν η Κυριαρχική λούγγρα, είναι περισσότερο λούγγρα και λιγότερο Αφέντης ή το αντίθετο; Μου φαίνεται ότι μαζεύτηκαν εδώ περισσότερες του συνήθους, για τέτοιον ιστότοπο, θηλυκές υπάρξεις με καλόβολο συναισθηματισμό και σκοπό το γάμο - άντε, με κανένα πυγοράπισμα....
     
    Last edited: 7 Φεβρουαρίου 2007
  5. MasterPerris

    MasterPerris Contributor In Loving Memory

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Και σε λιγο καιρο να την διαταξει ο Κυριαρχος της να του φορεσει το κολαρο και να τον παει στα τεσερα μια βολτα μεχρι το μαγαζι με τα γυναικεια ρουχα να προβαρη κανενα φορεματακι και κανενα στρινκ ο ιδιος, μεχρι να της δοση την επομενη εντολη να τον παει για αλλαγη φυλου στην Καζανπλανκα...... 

    Επ θα πητε μας τα παραλες Master Perris.

    Γιατι βρε παιδια Κυριαρχος και Αφεντης της δεν ειναι?

    Της εδοσε εντολη να εκτελεση τα θελω του και αυτη πρεπει να εκτελεση, ετσι δεν λετε οι περισοτεροι?

    Αυτη ειναι σκλαβα δηλαδη (ρομποτ)....της πατας το κουμπι και αυτη εκτελη, δεν εχη μυαλο, δεν εχει αυτη γουστα, δεν της επιτρεπετε να κανη εμετο με αυτα που την βαζη ο Κυριαρχος της να κανη,ουτε της επιτρεπετε να φωναξη ουρλιαζοντας Κυριε εγω δεν ηρθα μαζι σας για να σας εχω εγω σκλαβο, ηρθα για να με εχετε εσεις σκλαβα σας.

    Λοιπον ετσι ειναι ?

    Αν ναι τοτε οι πραγματικοι σκλαβοι που το δηλωνουν και παραπονιουντε οτι δεν βρησκουν Μιστρες να δηλωσουν Κυριαρχοι και να βαζουν τοις σκλαβες τους να γινοντε Μιστρες και αφου θα ειναι κατοπην εντολης τους αυτες πρεπει να εκτελουν,( Μιστρες ειπε ο κυριος να γινω ? Μιστρες θα γινω θα πρεπει να λενε), ειπαμε σκλαβες ειναι δηλαδη (ρομποτ) δεν ειναι ανθρωπινα οντα, οτι τους λες αυτες το κανουν ετσι δεν ειναι?   

    Βρε παιδια για συνελθετε λιγο και μην τα ισοπεδωνουμε ολλα,γιατι ετσι που παμε σε λιγο οι καημενες οι σκλαβες θα φοβουντε να πλησιασουν Κυριαρχο, και θα γηνουν Μιστρες για να βαζουν σκλαβους να τοις κυριαρχουν, γιατι και αυτοι με την σειρα τους θα εκτελουν καθε εντολη τους αφου δηλονουν Μιστρες αυτες ασχετος αν ειναι στην ουσια σκλαβες,και αφου αυτοι ειναι σκλαβοι πρεπει να το κανουν τους αρεση δεν τους αρεση....αρα τι τα θελουμε τα γαμημενα (πω πω εκφραση).....  τα status Ελληνιστη (ταμπελες)?

    Δηλαδη ενα αλαλουμ αυτο θελετε?  

    Υ.Γ. Σε λιγο καιρο Κυριαρχοι/ες μας βλεπω να παροπληζομαστε και να βγενουμε στην συνταξη, μια χαρα θα τα βρησκουν μεταξυ τους οι σκλαβοι και οι σκλαβες, εμας τι να μας κανουν.......?   

    Ουφ βγηκα απο τα ρουχα μου με αυτα που ακουω, επι την ευκαιρια παω να φορεσω τα αποκριατικα να παω για το παρτυ........ 

    Παλικαρια και κορασιδες πλακα κανω, εχει το δηκαιωμα να λεει ο καθενας της αποψεις του ασχετος αν συμφωνουμε μεταξυ μας η οχι, ετσι ειπα και εγω της δικες μου καλες για μερικους λαθος για αλλους.
     
    Last edited: 7 Φεβρουαρίου 2007
  6. Ηλίας

    Ηλίας Guest

    Πως φαίνεται ότι δεν έχει παίξει ποτέ με μαριονέτες . Δεν τις έχετε κάνει ποτέ να βασανίζουν και να βασανίζονται , να κλαίνε και να γελούν…

    Η διαφορά μεταξύ των ρόλων δεν έγκειται στο τι θα κάνει ο υπέρ ή ο υπό , αλλά στο γιατί .

    Γιατί μία γυναίκα θα παίξει με την φαινομενικά θηλυκή της παθητικότητα , στο να δελεάσει το αρσενικό για να τις επιτεθεί ;

    Σε κάτι τέτοια στηρίζεται η επιχειρηματολογία στο ότι όλες οι γυναίκες είναι υποτακτικής φύσης και κανένας δεν μπορεί να εξηγήσει ικανοποιητικά γιατί τότε οι άντρες δεν είναι οι απόλυτοι άρχοντες του κόσμου .

    Υπάρχουν πολλά παραδείγματα αλλά θα κόψω τις σάλτσες και θα μπω κατευθείαν στο ψητό …

    Υπάρχει μία σκηνή που διαδραματίζεται σε ένα δωμάτιο .

    Ο κυρίαρχος θέλει να βλέπει την εικόνα ολόκληρη , να καθοδηγήσει τους παράγοντες που συντελούν σε αυτήν ακόμα και τον ίδιο του τον εαυτό αν χρειαστεί να χρησιμοποιήσει , προκειμένου να επιτύχει το ζητούμενο του .

    Ο υπό ακόμα και αν είχε την δυνατότητα να πράξει το παραπάνω δεν είναι αυτό που θέλει , δεν τον ενθουσιάζει . Τον ερεθίζει το να νιώσει έρμαιο , βαρκούλα στις ορέξεις κάποιου , πλαστελίνη στη βούληση του άλλου ή των καταστάσεων , όποια και είναι αυτή .

    Δάσκαλε συμφωνώ με εσένα ότι άλλο σαδισμός και άλλο κυριαρχία . Για αυτό θα σου αφιερώσω μία από τις προσωπικές μου ιστορίες .

    Κάποτε πριν από κάπου δέκα χρόνια γνώρισα έναν σαδιστή . Δεν γνώριζα για αυτόν το χώρο . Το μόνο που το ένστικτο μου έλεγε ήταν ότι όποιος είχε πάθος , είχε και αδυναμία . Ήταν ένας πολύ συγκροτημένος άνθρωπος που είχε καταφέρει να τιθασεύσει τον χρωματισμό του μέσα σε πολύ καλοδουλεμένα κελιά . Ασχολήθηκα μαζί του για κάπου ένα χρόνο . Μπορώ να πω ότι έδωσα όλο μου το είναι στην κατασκευή των πιο πολύχρωμων ρομαντικών σκανδαλιστικών και προκλητικών μου ψευδαισθήσεων . Εκεί που ήταν κυνικός του έδειξα το όνειρο , εκεί που ήταν φοβισμένος του αντέτεινα την αθωότητα , εκεί που κρύωνε του έδωσα το σπίρτο , του πρόσφερα τα σπαρτά , χόρεψα γύρω από την φωτιά που έβαλε , μέχρι που ξεθάρρεψε και σηκώθηκε και άρχισε να ουρλιάζει και να βασανίζει , να κλαίει και να γελάει και στο τέλος να μουρμουρίζει στα χέρια μου ακατάληπτα σχεδόν ότι είναι ερωτευμένος . Ότι αυτό είναι η ζωή του , ότι αυτό είναι η ανάσα του , ότι αν το χάσει θα πεθάνει , θα σβήσει , θα χαθεί . Σηκώθηκα και έφυγα αφού σκούπισα τα δάκρυα του , όχι σαν μία εκδήλωση σαδισμού από μέρους μου , ούτε κυρίαρχης ικανοποίησης . Είχα πάρει ότι ήταν να πάρω , είχα θερίσει τους καρπούς του , είχα πιει από το ζουμί του και ξεκινούσα για αλλού .

    Ναι λοιπόν ο σαδισμός δε σημαίνει κυριαρχία , αλλά αυτός που παίζει με τον σαδισμό και όχι ο σαδισμός μαζί του , είναι κυρίαρχος…
     
  7. Afentis_Epi8ymiwn

    Afentis_Epi8ymiwn Regular Member

    Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Ποιος μπορεί να αμφισβητήσει την Κυρίαρχη φύση μου? Είτε είμαι όρθιος, είτε καθιστός, είτε στα τέσσερα, είτε μπρούμυτα? Ποιος από όλους εμάς δεν έχει βρεθεί στην διάρκεια της ημέρας στα "τέσσερα"? Στην δουλειά, στην οικογένεια, στις υποχρεώσεις, στην κοινωνία? Ενοιωσε εκείνη την ώρα λιγότερο Αντρας, Κυρίαρχος, Αφέντης? Μήπως άλλαξε και το status του μόλις γύρισε σπίτι? 'Η τελικά το "πισωκολητό" συνηθίζετε για ορισμένες καταστάσεις? 

    Η "Κυριαρχία" δεν δηλώνετε στους άλλους σύμφωνα με την στάση που μπορεί να βρεθείς κάποιες στιγμές, αλλά, με αυτή που έχεις όλη σου την ζωή.

    Και, ναι. Υπάρχουν gay ανάμεσα μας που είναι Κυρίαρχοι στην ζωή όπως και straight που όλη μέρα τον "παίρνουν"
     
  8. mr.goodcat

    mr.goodcat Regular Member

    Re: Απάντηση: Θελει να Τον γαμησω..Τον κανει αυτο λιγοτερο Αφεντη?

    Άρα κυρίαρχος είσαι όταν τις περισσότερες φορές υποτάσεις τους άλλους από ότι υποτάσεσαι, ενώ straight όταν τις περισσότερες φορές τον δίνεις παρά τον παίρνεις ;
     
  9. G_E

    G_E Contributor

    Τα ταμπού λειτουργούσαν ως μηχανισμοί διατήρησης της εξουσίας και του κοινωνικού ιστού στις πρωτόγονες κοινωνίες και με διάφορες μορφές εξακολουθούν να λειτουργούν σήμερα, με ιδιαίτερη ισχύ σε κλειστές κοινωνίες.

    Σημειώνω από τη Wikipedia “Ο όρος ταμπού προέρχεται από τις γλώσσες της Πολυνησίας (λ.χ. Τόνγκα ή Φίτζι) και σημαίνει «απαγορευμένος». Στην πρωταρχική του έννοια, αφορά πρωτόγονους πολιτισμούς, και σημαίνει το πρόσωπο ή το αντικείμενο που απαγορεύεται να πλησιάσει, να αγγίξει, να κατονομάσει ή να χρησιμοποιήσει κανείς, επειδή θεωρείται ιερό ή μιαρό.”

    Εάν λοιπόν η περιοχή του αντρικού σώματος γύρω από την κωλοτρυπίδα θεωρηθεί ταμπού, τότε δικαιολογημένα περιγράφεται η κατάρρευση των σχέσεων και των ισορροπιών από την παραβίαση του ταμπού αυτού.

    Η διάσταση απόψεων οφείλεται στο γεγονός πώς άλλοι βλέπουν την εξέταση προστάτη σα μια ιατρική εξέταση κι άλλοι σαν πράξη εξευτελισμού.
     
  10. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Συμπλήρωση στο υστερόγραφο με πολύ χιούμορ και οι ανάλογες με τις πιο πάνω αρσενικές υπάρξεις.  
    Συμφωνόντας με τα ποιο πάνω, αναρωτιέμαι γιατί κάποιοι άντρες αντέδρασαν τόσο έντονα ταυτίζοντας την ηδονή σε καποια μεμονωμένηυ πρακτική σεξουαλικής φύσεως ταυτίζοντας την με υποτακτικότητα. Τι τους τρομάζει που με τέτοιο μένος και ειρωνείες προσπαθούν να αποδείξουν πως αν είσαι κυριαρχικός πρέπει να κινείσαι μέσα σε συγκεκριμένα στεγανά αλλιώς χάνεις τον "τίτλο" σου? (Αυτές είναι απλά οι σκέψεις που μου γέννησαν κάποια ποστ).

    Το να πει κάποιος πως όποιος Κυρίαρχος απολαμβάνει το πρωκτικό δεν είναι κυρίαρχος για μένα είναι ανάλογο με το να πει κάποιος πως όποιος άντρας απολαμβάνει το πρωκτικό είναι gay. Κατι τέτοιο δεν ισχύει όσο κι αν διάφοροι ομοφοβικοί προσπαθούν να το αποδείξουν.

    Μπορώ να κατανοήσω κάποιον που απλά δεν το γουστάρει επειδή δεν νιώθει να του προσφέρει κάτι, ή εκείνον που την βρίσκει περισσότερο με τη γλώσσα παρά με ένα δονητή μια και δεν αρέσει σε όλους ο δονητής, μπορώ να κατανοήσω πολλά. Αλλά την ταύτιση που αναφέρω στην προηγούμενη παράγραφο με της διάφορες ειρωνικές εκφράσεις που χρησιμοποιούν κάποιοι προσπαθώντας να ξορκίσουν ότι απειλεί τον ανδρισμό τους με παραξενεύει και με κάνει να αναρωτιέμαι πόσο σίγουρος μπορεί να είναι κάποιος για αυτόν του τον ανδρισμό αν δεν τον αφήνει το λιγότερο αδιάφορο ο σοδομισμός. Γιατί αν απλά κάτι δεν με τρομάζει και δεν νιώθω να με απειλεί αλλά απλά δεν το γουστάρω, τότε με αφήνει αδιάφορο δεν καταφέρομαι ενάντια σ΄ αυτό με νύχια και δόντια, με ειρωνίες και προσβολές.
    Όσο για κάποιες αναφορές που έγιναν για σκλάβες που κάνουν εμετό και τα τοιαύτα, θέλω να πω, πως αν και προσωπικά Ο Κύριος μου Τον Οποίο και βέβαια θεωρώ σαν πρότυπο Κυριαρχίας, δεν με Έχει διατάξει ποτέ να χρησιμοποιήσω δονητή, αν το Έκανε δεν θα μου προκαλούσε εμετό. Γιατί αν μου προκαλούσε αυτό εμετό τότε θα μου προκαλούσε και η ουρολαγνεία και η ποδολαγνεία και οι βελόνες και πολλές από τις πρακτικές μας.
    Και για να είμαι ειλιρκινής η αντίληψη πως οι σκλάβες είναι οι ευαίσθητες αυτές θηλυκές υπάρξεις με τους ροζ φαρμπαλαδες και το ευαίσθητο στομάχι είναι από τα λίγα που καταφέρνουν να ανακατέψουν το δικό μου στομάχι.  
     
     
    Last edited: 7 Φεβρουαρίου 2007
  11. female

    female Contributor



    Το πως και το γιατί παίζουν σίγουρα ρόλο. Όταν, από την άλλη, κάποιος δηλώνει Dom ή Master (και όχι switch) και ξεκινάει την πρώτη συζήτηση ή pm λέγοντας, "Καλησπέρα, θέλεις να με γαμήσεις;" γεννιούνται δικαίως κάποια ερωτήματα και αμφιβολίες περί της "κυριαρχίας" του. Ακόμα και ως προς την σύνταξη της πρότασης.

     
  12. lara

    lara Αυτοδεσποζόμενη Contributor

    Αμφιβολίες και ερωτήματα ως προς το αν ειναι Αφεντης κάποιος ή και σκλάβος εγείρονται πάντοτε στις πρώτες συζητήσεις, ή τουλάχιστο θα έπρεπε μια και παρά το ότι αρκετοί ασπάζονται τη θεωρία του ότι δηλώσεις είσαι προσωπικά δεν συμφωνώ και με ξενίζει να βλέπω άτομα που απλά δηλώνουν, είτε σκλάβοι είτε αφέντες χωρίς ίχνος εμπειρίας στον τομέα, ή ακόμη κάποιους που είχαν μια σχέση μερικών μηνών και συμπεριφέρονται λες και είναι οι εμπειρότεροι των εμπειρότερων χωρίς να αντιλαμβάνονται πως δεν κοροϊδεύουν και δεν θέτουν σε κύνδυνο κανένα πέρα από τον εαυτό τους.

    Τώρα αν η πρώτη συζήτηση που θα κάνει κάποιος θα αφορά το τι εσώρουχα φοράς ή ερωτήσεις του είδους που αναφέρεις, δεν νομίζω καν να είναι ένδειξη υποτακτικότητας ή κυριαρχικότητας, αλλά έλλειψη διακριτικότητας, εξυπνάδας καλών τρόπων κ.ο.κ.

    Αν δηλαδή μια ανάλογη ερώτηση έκανε κάποιος εκτός χώρου χωρίς καμμιά δήλωση στάτους ίσως να μην άρεσε γιατί ίσως εσύ ή εγώ να μην αρεσκόμαστε σε μια τέτοια προσέγγιση γενικά, αλλά θα τον θεωρούσες απαραίτητα ομοφυλόφυλο?
    Εγώ προσωπικά όχι και με την ίδια λογική δεν θα τον θεωρούσα απαραίτητα υποτακτικό.