Απόκρυψη ανακοίνωσης

Καλώς ήρθατε στην Ελληνική BDSM Κοινότητα.
Βλέπετε το site μας σαν επισκέπτης και δεν έχετε πρόσβαση σε όλες τις υπηρεσίες που είναι διαθέσιμες για τα μέλη μας!

Η εγγραφή σας στην Online Κοινότητά μας θα σας επιτρέψει να δημοσιεύσετε νέα μηνύματα στο forum, να στείλετε προσωπικά μηνύματα σε άλλους χρήστες, να δημιουργήσετε το προσωπικό σας profile και photo albums και πολλά άλλα.

Η εγγραφή σας είναι γρήγορη, εύκολη και δωρεάν.
Γίνετε μέλος στην Online Κοινότητα.


Αν συναντήσετε οποιοδήποτε πρόβλημα κατά την εγγραφή σας, παρακαλώ επικοινωνήστε μαζί μας.

Κινηματογράφος

Συζήτηση στο φόρουμ 'Τέχνη' που ξεκίνησε από το μέλος Ricardo, στις 28 Φεβρουαρίου 2006.

Tags:
  1. Lady_Dementia

    Lady_Dementia DemonLure the Seductive Contributor

    TransSiberian..μην το χάσετε!
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  2. Master V

    Master V Regular Member

    "Everyone has a sadistic streak, and nothing brings it out better than the knowledge you've got someone at your mercy".

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  3. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  4. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    2V - Good luck!

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  5. Neeva

    Neeva Regular Member

    Δεν υπάρχει thread για το θέατρο. Αλλά δείτε παρακαλώ αν σας τύχει, The Walworth Farce, του Εντα Γουολς.
    Dora, Supercalifragilisticexpialidocious!
     
  6. Neeva

    Neeva Regular Member

    what am I? blind?! ευχαριστώ. 
     
  7. camera_obscura

    camera_obscura Regular Member

    Closer – ελληνικός τίτλος Εξ επαφής (2004) του Mike Nichols

    Ο Dan (Jude Law), ένας Λονδρέζος αποτυχημένος συγγραφέας και δημοσιογράφος γνωρίζει τυχαία την Alice (Natalie Portman), μια νεαρή Αμερικανίδα με σκοτεινό παρελθόν. Την ερωτεύεται και γράφει ένα μυθιστόρημα βασισμένο στη ζωή της. Πηγαίνει να φωτογραφηθεί για το αυτί του βιβλίου στην Anna (Julia Roberts), και μετά από ένα φιλί αναπτύσσει ερωτική εμμονή γι’ αυτήν, ενώ η Anna αρνείται τις ερωτικές του προτάσεις επειδή είναι δεσμευμένος. Η Alice καταλαβαίνει τι έχει συμβεί αλλά το επεισόδιο δείχνει να μην έχει συνέχεια. Ο Dan θυμωμένος με την απόρριψη της Anna, την υποδύεται ως πρόστυχη και σεξουαλικά ακόρεστη σε ένα διαδικτυακό chat, μιλώντας με τον Larry (Clive Owen), έναν δερματολόγο. Καταλήγει μάλιστα να τους κλείσει «ραντεβού» στο ενυδρείο όπου συχνάζει η Anna. Ο Larry και η Anna πράγματι συναντιούνται και μετά το λύσιμο της παρεξήγησης διαπιστώνουν ότι έλκονται και αργότερα παντρεύονται. Ένα βράδυ ο Dan ανακοινώνει στην Alice ότι διατηρούσε για καιρό παράλληλη σχέση με την Anna, η οποία διακόπηκε με το γάμο της, και η Alice φεύγει. Το ίδιο βράδυ η Anna ανακοινώνει τα ίδια νέα στον Larry και επίσης χωρίζουν. Τελικά η Anna και ο Dan είναι μαζί. Λίγο καιρό αργότερα ο Larry συναντά την Alice όπου την πολιορκεί για να εκδικηθεί τον Dan. Το πράγμα όμως δε σταματάει εδώ. Το μπέρδεμα θα συνεχιστεί ώσπου ο κόμπος να φτάσει στο χτένι.

    Το σενάριο είναι κάπως προσχηματικό και έχει ορισμένα χάσματα, πράγμα που ίσως οφείλεται στο ότι πρόκειται για κινηματογραφική διασκευή θεατρικού έργου. Αυτό που φωτίζεται είναι οι κρίσιμες στιγμές των εκρήξεων, ενώ η αφήγηση παραλείπει σχεδόν ολοκληρωτικά τις ζυμώσεις που λαμβάνουν χώρα μέσα σε μια σχέση. Αυτό είναι δίκοπο μαχαίρι, καθώς από τη μία οδηγεί σε μια σφιχτοδεμένη ροή, από την άλλη αφήνει τις αντιδράσεις των χαρακτήρων κάπως ξεκρέμαστες, στερημένες από το συναισθηματικό έρμα που φραστικά επικαλούνται.

    Πρόκειται για μια σκληρή ταινία. Ερωτικά σκληρή παρά το ότι το μόνο που βλέπουμε είναι μερικά φιλιά. Βίαιη παρά το ότι το μόνο που βλέπουμε είναι ένα χαστούκι. Τα λόγια των χαρακτήρων κόβουν σαν μαχαίρι, ενταγμένα μάλιστα σε ένα σύμπαν μυστικών, ψεμάτων, ασυνέπειας μεταξύ λόγων και έργων, παλινωδιών, προδοσίας, αβεβαιότητας, κυνισμού. Λίγο πολύ, οποιοσδήποτε έχει βιώσει χωρισμό του τύπου «με άφησε για άλλον/άλλην» ή έχει φτάσει σε αδιέξοδο της μορφής «δε θέλω να χάσω κανέναν, δεν ξέρω τι θέλω», είναι βέβαιο ότι θα νιώσει πως «το έχει ξαναδεί το έργο».

    Υπάρχει μια λάθος ανάγνωση της ταινίας: να θεωρήσει κανείς ότι το κεντρικό της –ή έστω ένα από τα κεντρικά- θέμα είναι η απιστία, με την έννοια της μη τήρησης του όρου της αποκλειστικότητας σε μια μονογαμική σχέση. Το σενάριο φροντίζει να αποσοβήσει όσο γίνεται αυτόν τον κίνδυνο: κάποια στιγμή ο Larry λέει στην Anna ότι κατά τη διάρκεια της απουσίας του σε ένα συνέδριο το έκανε με μια πόρνη, πράγμα που περνάει στο ντούκου σαν συμβάν άνευ σημασίας μπροστά σε όσα διαμείβονται σε συναισθηματικό επίπεδο. Γιατί, κατά τη γνώμη μου, αυτό είναι το κεντρικό θέμα της ταινίας: η αμφισημία, οι αποχρώσεις, η πολυπλοκότητα και το εύθραυστο των συναισθημάτων που αναπόφευκτα οδηγούν σε συγκρούσεις. Τη στιγμή του χωρισμού, η απεγνωσμένη Alice αναρωτιέται: «Γιατί δεν αρκεί η αγάπη;» Γιατί δεν αρκεί.

    Στο σύμπαν της ταινίας, το σεξ είναι βουλοκέρι που σφραγίζει τη συναισθηματική ένταση. Όταν η Anna αποκαλύπτει στον Larry τη σχέση της με τον Dan, εκείνος την βομβαρδίζει με απροκάλυπτες ερωτήσεις: αν της άρεσε, πώς ακριβώς το έκαναν, αν έχυσε. Εκείνη τον ρωτάει γιατί είναι τόσο σημαντικό το σεξ κι εκείνος απαντά «Γιατί είμαι πρωτόγονος». Με αυτό το πρίσμα λοιπόν, η ταινία υπολείπεται στην απόδοση εκείνου που επιθυμεί να άρει σε θεμελιώδη όρο μιας συναισθηματικής σχέσης: το ερωτικό πάθος, την παραφορά, τη λαγνεία, τον ανελέητο πόθο.

    Η οπτική της ταινίας σαν έργο τέχνης συνοψίζεται στα λόγια της Alice όταν πηγαίνει στην έκθεση φωτογραφίας της Anna, που αφορούν σε πορτρέτα αγνώστων: «Όλοι οι ματσωμένοι μαλάκες που εκτιμούν την τέχνη λένε: «Είναι ωραίο», γιατί αυτό θέλουν να δουν. Αλλά οι άνθρωποι στις φωτογραφίες είναι θλιμμένοι και μόνοι. Μα οι φωτογραφίες κάνουν τον κόσμο να φαίνεται όμορφος, γι’ αυτό η έκθεση σε καθησυχάζει, οπότε είναι ένα ψέμα. Κι όλοι αγαπούν ένα μεγάλο, χοντρό ψέμα.» Κι αυτή φαίνεται να είναι η μεγάλη αγωνία του Nichols: να μην καθησυχάσει το κοινό του, να μην το νανουρίσει ότι στο τέλος και στο βάθος όλα θα πάνε καλά κι εμείς καλύτερα. Γιατί οι σχέσεις που πλέκονται σαν θηλιές δεν μπορούν παρά να σφίγγουν ώσπου να γίνουν βρόγχοι.






    Μερικές ενδιαφέρουσες ατάκες και διάλογοι:

    -Η απάτη είναι βάναυση. Δεν μπορώ να το κάνω πιο εύκολο.

    -Μη φύγεις. Πού θα πας; Έξω δε θα ‘σαι ασφαλής.
    -Γιατί, εδώ είμαι;
    -Πού θα πας;
    -Θα εξαφανιστώ.

    -Σε διασκεδάζω αλλά σου προκαλώ ανία.
    -Όχι όχι...
    -Μ’ αγάπησες;
    -Πάντα θα σ’ αγαπώ. Θυμώνω που σε πληγώνω.
    -Τότε γιατί με πληγώνεις;
    -Επειδή είμαι εγωιστής. Θα είμαι πιο ευτυχισμένος μ’ εκείνη.
    -Δε θα είσαι. Θα σου λείψω. Κανείς δε θα σ’ αγαπήσει όπως εγώ. Γιατί δεν αρκεί η αγάπη; Εγώ είμαι αυτή που πάντα φεύγει, εγώ πρέπει να φύγω.

    -Έχυσες;
    -Γιατί το κάνεις αυτό;
    -Γιατί θέλω να ξέρω.
    -Ναι, τέλειωσα.
    -Πόσες φορές;
    -Δύο.
    -Πώς;
    -Πρώτα με έγλειψε και μετά γαμηθήκαμε.
    -Ποιος ήταν πού;
    -Εγώ πάνω, μετά με γάμησε από πίσω.
    -Τότε έχυσες για δεύτερη φορά;
    -Θεέ μου...Γιατί είναι τόσο σημαντικό το σεξ;
    -Επειδή είμαι ένας πρωτόγονος! Χαϊδευόσουν εκείνη τη στιγμή;
    -Ναι.
    -Μαλακίστηκες για χάρη του;
    -Καμιά φορά.
    -Εκείνος;
    -Κάνουμε τα πάντα. Ότι κάνουν όλοι στο σεξ.
    -Σου αρέσει να του παίρνεις πίπα;
    -Ναι.
    -Σου αρέσει ο πούτσος του;
    -Τον λατρεύω!
    -Θέλεις να χύνει στο πρόσωπό σου;
    -Ναι.
    -Τι γεύση έχει;
    -Σαν τη δική σου, αλλά πιο γλυκιά.
    -Έτσι μπράβο. Σ’ ευχαριστώ. Ευχαριστώ για την ειλικρίνειά σου. Και τώρα άντε γαμήσου και ψόφα γαμημένη καργιόλα.

    -Όλα είναι εκδοχή κάτι άλλου.

    -Νομίζεις ότι ανάβω όταν σε ανάβω.
    -Δεν σε ανάβει η σκέψη ότι υγραίνομαι, όταν γδύνομαι για αγνώστους;
    -Αν το θέτεις έτσι, ναι.

    -Γιατί σε άφησε γαμώτο;
    -Τι δουλειά κάνεις;
    -Μου έκανες μια ερώτηση.
    -Λοιπόν;
    -Υπάρχει ρωγμή στην πανοπλία σου.
    -Δε φοράω πανοπλία.
    -Φυσικά φοράς.

    -Αγαπώ ότι με πονάει πάνω σου.

    -Δεν μ’ εμπιστεύεσαι. Είμαι ερωτευμένος μαζί σου. Είσαι ασφαλής. Πες μου την αλήθεια.
    -Γιατί;
    -Γιατί είμαι εθισμένος σ’ αυτήν. Γιατί χωρίς αυτήν είμαστε ζώα. Εμπιστέψου με.

    -Δεν σ’ αγαπώ πια.
    -Από πότε;
    -Από τώρα. Μόλις τώρα. Δεν θέλω να πω ψέματα και δεν μπορώ να πω την αλήθεια οπότε τέλειωσαν όλα.
    -Δεν έχει σημασία. Σ’ αγαπώ. Τίποτα απ’ αυτά δεν έχει σημασία.
    -Πολύ αργά. Δεν σ’ αγαπώ πια. Αντίο. Ορίστε η αλήθεια για να μπορείς να με μισήσεις. Ο Larry με γάμησε όλη τη νύχτα. Το απόλαυσα. Έχυσα. Προτιμώ εσένα. Φύγε τώρα.
    -Το ‘ξερα. Μου το ‘πε.
    -Το ξέρες;
    -Ήθελα να το ακούσω από εσένα.
    -Γιατί;
    -Μπορεί να μου έλεγε ψέματα. Έπρεπε να το ακούσω από σένα.
    -Δε θα σου το ‘λεγα ποτέ γιατί ξέρω ότι δε θα με συγχωρούσες.
    -Θα σε συγχωρούσα. Σε συγχώρησα!
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  8. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    [nomedia=""]YouTube - Broadcast Yourself.[/nomedia]
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  9. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    [nomedia="]YouTube - stanley kubrick - lolita - [main titles"]400 Bad Request[/nomedia]
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  10. dora_salonica

    dora_salonica Contributor

    "All I ask is for you to honor my wishes. And live life abundantly."

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  11. Master V

    Master V Regular Member

    change your life

    [nomedia=""]YouTube - Change Your Life[/nomedia]
     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014
  12. sapfw

    sapfw out of order Contributor

    Απάντηση: Κινηματογράφος

     
    Last edited by a moderator: 17 Απριλίου 2014